build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на пругата Битола - Лерин

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 101112
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11908
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #221 Posted: 08-Dec-2018 at 15:53
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 302
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #222 Posted: 15-Dec-2018 at 19:55
Извадок од интервју со министерот за транспорт и врски Горан Сугарески

Пругата Битола-Кременица треба да биде готова за кусо време. Што понатаму? Ќе има ли редовен воз до Лерин, а од таму до Солун? Што направи Грција од својата страна?

-Изградбата на пругата е веќе завршена, единствено останува да се изведат електрични поврзувања. Направен е и спојот меѓу македонската и грчката пруга и сега останува нашата и железницата на соседна Грција да утврдат воспоставување на нова линија или возни редови. Она што е најважно е дека пругата е готова, а тоа ќе придонесе за развој не само на Пелагонискиот Регион, туку и на цела држава. Таа пруга прв пат е изградена во 1894 година, а прекината е со сообраќај во 1986 година. Имаме обврска таа релација да ја воспоставивме повторно поради развојот на земјата.

https://nezavisen.mk/mk/vesti/2018/12/112413

Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 566
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #223 Posted: 30-Jan-2019 at 18:12
Заврши изградбата на пругата Битола-Кременица

Пругата со која Битола железнички ќе се поврзе со Грција е изградена, а наскоро се очекува технички прием, потврдуваат за апла.мк од Министерството за транспорт и врски.

Но, кога ќе се воспостават првите линии, се уште е неизвесно. Според најавите оваа делница требаше да биде комплетно завршена до крајот на минатата година,а причина за последното одложување се временските неприлики во овој регион, снегот и поларните температури зимава, поради што не можеше да се постави електричната инсталација, велат од Транспорт и врски.

Проектот е финансиран од државниот буџет и средства од Евопските фондови, а во изминатите години беше проследен со многу проблеми при изведувањето, поради што се закануваше опасност Македонија да ги изгуби парите од европските фондови. Станува збор за проект од 17,2 милиони евра, од кои 6 милиони се ИПА средства, а 11 милиони евра се од буџетот.

Кракот од Битола до пограничното битолско село Кременица, на самата гранична линија со Грција е во должина од 18 километри.

tera.mk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 101112

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.