build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Црна хроника
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 24>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6555
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 13-May-2014 at 23:47
добро,пак ќе се навратам на една работа-што ќе се случува кај нас ако возовите возат по средината на градовите како во САД и Канада???


Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3805
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 14-May-2014 at 12:02
Ако се докаже дека шоферот навистина на своја совест поминувал пруга со спуштени рампи тогаш треба моментално да му се одземе лиценцата за возење на автобус.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1754
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 14-May-2014 at 12:03
Еве што се случува само неколку часа по сообраќајката.

https://www.facebook.com/photo.php?v=10203548286965387
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3805
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 14-May-2014 at 12:19
Факт е дека во Македонија единствено се почитуваат решенија што ФИЗИЧКИ неможат да се совладат. Возачката култура ни е на најниско можно ниво, никакви знаци, никави рампи или семафори неможет да не спречат.
Пишувава и на друго место може да направиме најмодерна инфраструктура во светот и повторно со ваква возачка НЕкултура ќе има жртви и несреќи. Тука треба да се работи и тоа е основната и најголема причина за сообраќајните несреќи. Во селото од кај што потекнувам со децении се провлекува проблемот на пребрзо возење во селото во кое автомобилите влегуваа со страшни брзини поголеми од 100 км на час. И досега никој не нашол потреба нешто да направи за ова да се спречи. Ако ништо друго полицијата едноставно по една камера да стават на влезовите на селото ќе се убијат од земање пари.

П.С. Постојат ли воопшто во Македонија камери кои ја мерат брзината и го фотографират возилото, врз која основа можат да се наплаќат казни????
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1473
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 14-May-2014 at 14:04
Mnogu jaki rampi stavile

Zosto ne stavat rampi koi ke si pokrijat dvete kolovozni lenti? Zosto se ignorira nasiot mentalitet t.e. faktot deka cesto se pominuva izmegu rampite sto e najcesta pricina za soobrakajna nesreka vo zeleznickiot soobrakaj!?
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2261
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 14-May-2014 at 14:41
Не се ставаат такви рампи од причина што ако возило се најде на пруга при спуштањето на рампите не ќе може да излезе.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1300
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 14-May-2014 at 14:41
Originally posted by Denko

Mnogu jaki rampi stavile

Zosto ne stavat rampi koi ke si pokrijat dvete kolovozni lenti? Zosto se ignorira nasiot mentalitet t.e. faktot deka cesto se pominuva izmegu rampite sto e najcesta pricina za soobrakajna nesreka vo zeleznickiot soobrakaj!?

Нека стават и шилци и стражар со калашников.
Знам дека инфраструктурата ни е катастрофална но во случајов(и овај на снимкава) се работи за класични идиоти кои го ризикуваат својот и животот на другите околу нив.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4389
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 14-May-2014 at 14:57
Премини има и без рампи и светла, па вакви несреќи не се случуваат. Овде станува збор за класичен куртон од шофер. Само се надевам дека и кривично ќе одговара.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3805
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 14-May-2014 at 15:06
Denko апсолутно не си во право. По твоја логика на полна летна на претицување треба да ставаме зидови на средина на патот. Или па место семафори рампи за да не може физички да се поминува на црвено. Види на што ни лчат градовите, се паркира секаде каде што може возилото физички да помине а и ако неможе не е на одмет да се срушат неколку ступчиња. Значи култура на возње ни е на најниско можно ниво и за сообраќајните незгоди најмногу вината треба да се бара во човечкиот фактор. Точно е дека инфраструктурата не ни е на потребно ниво но кога е таква треба да се прилагоди и начинот на возење и да се почитуват правилата. јас кога гледам како се вози во Струмица и помеѓу струмичките села страв ме фаќа буквално. Најлошо од се е што досега никој не се зафатил со таа проблематика. На толку загинати луѓе и несреќи , дефинитивно не гледам досега некоја институција да се зафати со таа проблематика и да се променат работите, Значи не зборува за инфраструктура туку за возачка култура.
Инаку со добра казнена политика и инвестирање во технологијата со која дивјаштвото би се санкционирало може многу да се направи. Според мене инвестиција во камери на семафори и на вакви премини е инвестиција што ќе се исплати за година дена само од казни. После мобилни мерачи на брзина со камери на патиштата исто така би се исплатиле веднаш. После возење под алкохол или дрога веднаш да се санкционира со одземање на возачка од 3 месеци до година дена, по повторувањето на делото да се одзима возачката и возачот да оди на повторно тестирање. Во Германија тоа се вика тест за ИДИОТИ кој одкога ќе го положиш добиваш возачка но ако бидеш уште еднаш санкциониран за истиот прекршок возачката ти се одзима доживотно. Тоа се работи кои треба да се спроведат но очигледно никој не увидел дека има потрба од вакви работи. Затоа секое сабајле ќе бидеме дочекувани за жал со црни хроники и страшни сообраќајки и тоа со интензитет на сообраќај кој одговара на сообраќај помеѓу два помали града во Европа.

Edited by kultuzin - 14-May-2014 at 15:16
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1473
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 14-May-2014 at 16:01
Originally posted by kultuzin

Denko апсолутно не си во право. По твоја логика на полна летна на претицување треба да ставаме зидови на средина на патот. Или па место семафори рампи за да не може физички да се поминува на црвено. Види на што ни лчат градовите, се паркира секаде каде што може возилото физички да помине а и ако неможе не е на одмет да се срушат неколку ступчиња. Значи култура на возње ни е на најниско можно ниво и за сообраќајните незгоди најмногу вината треба да се бара во човечкиот фактор. Точно е дека инфраструктурата не ни е на потребно ниво но кога е таква треба да се прилагоди и начинот на возење и да се почитуват правилата. јас кога гледам како се вози во Струмица и помеѓу струмичките села страв ме фаќа буквално. Најлошо од се е што досега никој не се зафатил со таа проблематика. На толку загинати луѓе и несреќи , дефинитивно не гледам досега некоја институција да се зафати со таа проблематика и да се променат работите, Значи не зборува за инфраструктура туку за возачка култура.
Инаку со добра казнена политика и инвестирање во технологијата со која дивјаштвото би се санкционирало може многу да се направи. Според мене инвестиција во камери на семафори и на вакви премини е инвестиција што ќе се исплати за година дена само од казни. После мобилни мерачи на брзина со камери на патиштата исто така би се исплатиле веднаш. После возење под алкохол или дрога веднаш да се санкционира со одземање на возачка од 3 месеци до година дена, по повторувањето на делото да се одзима возачката и возачот да оди на повторно тестирање. Во Германија тоа се вика тест за ИДИОТИ кој одкога ќе го положиш добиваш возачка но ако бидеш уште еднаш санкциониран за истиот прекршок возачката ти се одзима доживотно. Тоа се работи кои треба да се спроведат но очигледно никој не увидел дека има потрба од вакви работи. Затоа секое сабајле ќе бидеме дочекувани за жал со црни хроники и страшни сообраќајки и тоа со интензитет на сообраќај кој одговара на сообраќај помеѓу два помали града во Европа.
Kultuzin, ova jas sto go zboruvam ne e nepoznata rabota, ami mnogu cesto videna praktika. Idioti po ulicite i patistata nema samo vo Makedonija, tuku gi ima nasekade po beliov ni svet. Tokmu vo Germanija ima takvi rampi sto go pokrivaat celiot prostor. Eve ti i fotografija:

http://images.fotocommunity.de/bilder/eisenbahn/privatbahn/bahnuebergang-heerstrasse-in-wanne-eickel-ec713575-0491-4ebe-a253-678cb824bdf5.jpg

Inaku praksata gi pisuva pravilata i zakonite i mojata zabeleska do nadleznite bese za nivnata zaspanost i postavuvanje na smesni rampi (kolku da kazat deka ima rampi), koi pokrivaat polovina metar od kolovozot. So se drugo ne soglasuvam so tebe... i mene mi e strav da vozam, pogotovo koga sum Makedonija.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3805
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 14-May-2014 at 16:06
Точно е Денко постојат такви рампи кои ги затварат и двете ленти но постојат и вакви:


Со оглед на интензитетот на железнички сообраќај тоа што го има на местото на несреќата е сосема доволно само треба да има кој да го почитува. Според мене во овој случај ако се востанови дека не е некој технички дефект возачот е 102,5% виновен.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1473
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 14-May-2014 at 16:10
Da, no vide na videoto od pogore, kolku idioti ja pominaa prugata na spusteni rampi. Toa e praktika kaj nas, deka AKO IMA MESTO osum od deset ke ja pominat prugata. Poentata mi bese, znaejki go nasiot mentalitet i faktot deka se pominuva preku prugata na nedozvolen nacin, stavi im "hermeticki rampi" i nesrekata na avtobusot od vcera ke ja nemase!
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3805
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 14-May-2014 at 17:15
Denko според мене решението се две камери и казна од 300 евра и плус одземање возачка за 3 месеци. Зошто ако го сопре рапмпа на овој премин нема да го сопре да вози како дивјак таму каде што нема рампа.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 6996
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 15-May-2014 at 00:02
Originally posted by Denko

Da, no vide na videoto od pogore, kolku idioti ja pominaa prugata na spusteni rampi. Toa e praktika kaj nas, deka AKO IMA MESTO osum od deset ke ja pominat prugata. Poentata mi bese, znaejki go nasiot mentalitet i faktot deka se pominuva preku prugata na nedozvolen nacin, stavi im "hermeticki rampi" i nesrekata na avtobusot od vcera ke ja nemase!
рампите служат за сигнализација и индикација дека не ти е дозволено да поминеш... ако гледаме по твојава логика, било кој идиот може слободно да се улета и да ги сруши тие рампи кои го покриваат цел коловоз
проблемот е во самата култура која мора да се испочитува, за тоа постојат надлежни органи и казни... за жал има огромна злоупотреба на тие органи па затоа во нашиот сообраќај безбедноста воопшто не е приоритет, туку е на последно место
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1473
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 15-May-2014 at 11:06
Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Da, no vide na videoto od pogore, kolku idioti ja pominaa prugata na spusteni rampi. Toa e praktika kaj nas, deka AKO IMA MESTO osum od deset ke ja pominat prugata. Poentata mi bese, znaejki go nasiot mentalitet i faktot deka se pominuva preku prugata na nedozvolen nacin, stavi im "hermeticki rampi" i nesrekata na avtobusot od vcera ke ja nemase!
рампите служат за сигнализација и индикација дека не ти е дозволено да поминеш... ако гледаме по твојава логика, било кој идиот може слободно да се улета и да ги сруши тие рампи кои го покриваат цел коловозпроблемот е во самата култура која мора да се испочитува, за тоа постојат надлежни органи и казни... за жал има огромна злоупотреба на тие органи па затоа во нашиот сообраќај безбедноста воопшто не е приоритет, туку е на последно место
Za signalizacija sluzi semaforot a rampite sluzat za da gi zaprat onie nestplivite od videoto pogore. Jas ne izlagam svoja logika ili ideja, tuku prenesuvam veke videna rabota. Ne znam sto tuka ne e jasno i kade ja nosime debatava so rampite!?

PS: Za mene najefikasno resenie e da izgradat nadvoznik

Edited by Denko - 15-May-2014 at 11:09
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3805
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 22-May-2014 at 13:02





           
По шини како на корзо

Резултатите од нашето набљудување на три железнички премини во Скопје покажуваат дека голем дел граѓани свесно го ризикуваат својот живот преминувајќи на несоодветно место и во несоодветно време     

ИСТРАЖУВАЊЕ - СООБРАЌАЈНА КУЛТУРА ПОКРАЈ ЖЕЛЕЗНИЧКИТЕ ПРЕМИНИ
Сѐ уште се свежи сеќавањата на последната голема сообраќајна несреќата кога воз удри во полн автобус кој нелегално се обиде да ја заобиколи спуштената рампа на железничкиот премин кај штипското село Сарамзалино, при што беа повредени 32 лица. Вчера, во близина на селото Бардовци, патнички воз кој сообраќал на релација Кичево-Скопје удрил во 36-годишен пешак.
Неколку дена претходно, близу Велес повторно се случи блиска средба на воз и автомобил, но за среќа без трагични последици. Овие инциденти ја наметнаа дилемата дали и колку се почитува поставената сигнализација од страна на возачите и другите учесници во сообраќајот, колку се безбедни железничките премини каде што патот се вкрстува со шините. „Нова Македонија“ во текот на целата измината недела следеше што се случува на и околу железничките премини во главниот град. Посетивме три вакви места на територијата на градот, кај Кондово, Хиподром и Маџари, каде што секој ден се задржувавме повеќе од 1 час и го набљудувавме однесување на учесниците во сообраќајот. Во текот на пет дена го набљудувавме однесувањето на пешаците и на возачите на автомобили, мотори и на велосипеди и ги бележевме прекршоците и другите видови ризични однесувања кога е во прашање минувањето на премините или пругите.

Ризично однесување

Генерален впечаток е дека премините се безбедни. На сите има сигнализација, на дел има рампи, а на дел нема, но главно сите имаат семафори и ѕвона, кои доволно гласно и видливо покажуваат кога на премините поминува воз. Но кога станува збор за почитување на сигнализацијата и сообраќајната култура на граѓаните, е тогаш, приказната е сосема поинаква.

Резултатите од нашето истражување покажуваат дека голем дел граѓани свесно го ризикуваат својот живот преминувајќи на несоодветно место и во несоодветно време. Голем е и бројот на оние што минуваат низ железничкиот премин неколку мига пред возот да помине, притоа ризикувајќи го својот и животот на другите. За ефектите од ваквото крајно опасно однесување сведочат неколкуте тешки сообраќајни несреќи што се случија во државава, а во кои имаше и жртви. На овие три локации за пет дена, додека бевме покрај железничките премини, забележавме шеесетина прекршувања на сообраќајните правила и друг вид ризични однесувања на пешаците или на возачите на автомобили. Иако на железничките премини се задржувавме по еден час, половина час пред поминување на возот и половина час по неговото поминување, генерално заклучивме дека голем број минувачи не ги почитуваат
сообраќајните правила и прописи кога се во прашање железничкиот премин и неговата околина. На и околу преминот во Кондово, во текот на петте набљудувани часа, во петте дена, регистриравме 11 лица што ја поминаа пругата надвор од преминот, и тоа кога на пругата не се очекуваше да помине воз. Во истиот временски период додека сигнализацијата укажуваше на тоа дека преминувањето е забрането и се очекува скоро минување на возот, двајца возачи со своите автомобили и еден пешак го поминаа преминот. Ризикот од сигурна смрт беше потиснат од потребата да се побрза и да се стигне неколку минути порано на крајната цел за овие граѓани.

Резултатите, пак, на и околу железничкиот премин кај Хиподром, за истото време, исто така се загрижувачки. Таму забележавме 4 преминувања надвор од преминот додека немаше опасност од поминување на воз, додека, пак, кога сигнализацијата покажуваше дека возот се наближува еден пешак го ризикуваше животот и претрча низ преминот. Во Маџари преминувањето надвор од преминот како да е практика, а не исклучок. Во временскиот период на истражувањето, 41 пешак и тројца велосипедисти носејќи ги велосипедите во раце ја поминуваа пругата надвор од легално обележаниот премин. Додека рампите беа спуштени, еден пешак, еден велосипедист и еден возач на мотор ги заобиколија и ја поминаа пругата, ризикувајќи го својот живот, но и животот на другите.


Не се почитува сигнализацијата

На преминот во близината на селото Кондово нема рампи, но затоа има сигнализација и таа е исправна. На околните бандери се поставени и камери, кои снимаат. При нашата посета на овој железнички премин наидовме на ѓубре што гореше, кое очигледно некој, наместо да го фрли решил да го запали веднаш до пругата. Наидовме и на деца со велосипеди што возат преку него, на стадо овци што слободно беа пуштени да пасат во близината на преминот и пругата, но и на голем број возила и пешаци што преминуваа каде што ќе стигнат. Жителите што живеат во близина велат дека што и да се постави за да предупредува, насочува или забранува, граѓаните сепак ќе се однесуваат како и досега, нецивилизирано и секојдневно прекршувајќи ги сообраќајните правила и прописи.

- Во текот на целиот ден поминуваат неколку воза. Но нервозните возачи не можат да чекаат. Гледаат дека возот доаѓа и е близу, но тие сепак поминуваат. За среќа, тука кај нас досега се нема случено несреќа - вели еден од жителите од населбата пред Кондово.

Тој додава дека не се само возилата проблем туку дека и пешаците и велосипедистите не ја почитуваат сигнализацијата.

- Голем дел од денот преку пругата се поминува кому каде му одговара. Не се чекаат ниту оние десетина минути кога се очекува возот да помине. На голем дел пешаци, велосипедисти и возачи проблем им е да почекаат. Кога на семафорот ќе почне да свети црвено, тие дури и тогаш претрчуваат низ пругата, иако знаат дека е многу ризично. Но кај нас насекаде е така. И по улиците и на железничките премини. Нема сообраќајна и пешачка култура - вели тој.

Следниот премин што го посетивме беше оној во близина на Хиподром, каде што, покрај семафорска сигнализација и знаци има и рампи. На другиот премин, во близината на старото кино во Маџари, владееше вистински хаос. На овој премин, поради тоа што улиците се тесни и мали, редовно се создаваше колона од возила кога поминуваше воз. И пешаците и велосипедистите дополнително го отежнуваат сообраќајот на оваа локација. Околните жители велат дека не е само преминот проблем. Проблем е целиот тој потег, затоа што целата пруга поминува меѓу населено место, каде што има голем број жители. Тука постојано претрчуваат деца и возрасни, но и оние најстарите, кои едвај ја преминуваат пругата. Поради потребите на пругата, целиот тој потег е со големи камења, па едвај ја претрчуваат пругата. Иако знаат колку е ризично тоа што го прават, ние посведочивме на четириесетина лица што претрчуваа преку неа, на недозволено место.

- Мора да се направи нешто за да се обезбеди овој потег. Цело време претрчуваат преку него. Често се случува некој да падне, па едвај станува затоа што има многу камења. Но не е само пругата. И на преминот се однесуваат исто. Токму во тој момент кога поминува воз, возачите стануваат нервозни, па брзаат да поминат. За среќа, има рампи, па мора да стојат, иако некогаш ги заобиколуваат, особено велосипедистите и оние со мотори. Кај пешаците, пак, рампите не значат ништо. Тие се развртуваат лево-десно и минуваат иако рампата е спуштена, не мислејќи за последиците - вели Катерина Милевска, жителка што секојдневно сведочи на несовесноста на некои граѓани.

Само во последните триесетина дена, на локалните, регионалните и магистралните патишта во Македонија загинаа дваесетина граѓани. Најголем број од сообраќајките на магистралните и регионални патишта во Македонија, според полициските анализи, се случиле на неколку патни правци, односно на Тетово-Јажинце, Радовиш-Струмица, Прилеп-Битола и на патот Кавадарци-Росоман. Многу често и многу жртви и повредени има во незгодите кои настануваат на и околу железничките премини и тоа речиси секогаш поради човечки фактор.

Голем број лица минуваат низ железничкиот премин неколку мига пред да помине возот,притоа ризикувајќи го својот, но и животот на другите / Фото: Игор Бансколиев
Конференција „Поголема улога на општините за побезбеден сообраќај“

Република Македонија како земја со кандидатски статус за полноправно членство во Европската Унија постојано го хармонизира своето со законодавството на Унијата, а во тие рамки и во областа на безбедноста на сообраќајот на патиштата. Основната цел е да се применат добрите искуства и практики на ЕУ заради постигнување високи стандарди и минимизирање на сите видови ризици и закани во сообраќајот на патиштата. Ова го истакна вчера претседателот на Собранието на Република Македонија, Трајко Вељаноски, на отворањето на дводневната меѓународна конференција за улогата на локалната самоуправа и општините во унапредување на безбедноста на сообраќајот на локалните и регионалните патишта, како нејзин покровител. Организатори се ПРИ (Превентива на меѓународните патишта) и Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата.
Јуп Гус, претседател на Меѓународната организација за безбедност на сообраќајот на патиштата истакна дека е потребна силна соработка меѓу државната и локалната власт, училиштата, родителите, градоначалниците... Освен безбедна инфраструктура, како што рече, потребно е добро образование во училиштата и добра обука во автошколите.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=52214745156&id=9&prilog=0&setIzdanie=23180
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 333
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 24-May-2014 at 18:03


Edited by zookisk - 24-May-2014 at 23:04
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6555
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 24-May-2014 at 18:58
несваќам како не им е мил животот на луѓето.па за нивниот живот се работи а не за `бабино здравје`
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2261
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 24-May-2014 at 19:32
Jaс никако не можам да сватам зошто има вкрстување на исто ниво на прометна улица и пруга, како што се случаите во Маџари и во Ѓорче Петров накај Кондово. Зарем е толку тешко тука да има премостување со надвозник?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 24-May-2014 at 21:49
Originally posted by phenomenon

Jaс никако не можам да сватам зошто има вкрстување на исто ниво на прометна улица и пруга, како што се случаите во Маџари и во Ѓорче Петров накај Кондово. Зарем е толку тешко тука да има премостување со надвозник?


Во држави како нашата, да, тешко е.

Во нормални држави не е.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.