build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3605
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 12-Oct-2009 at 11:31

кло не е спорно ова ти што го велиш, но јас го резонирам инцидентов поинаку и негледам проблем да се репарира нешто доколку тоа со осигурувањето е покриено, ги репарираат новине лименки без никаков проблем а не па ова. мене јасно ми е дека имаме креативна млада деликвенција, а по руралните средини ќе се најде и некој генијален арпаџик уметник, но до волку со ова карпиве на пруга неможам да разберам, а за саботирање - тоа знам дека човек е спремен на се за пари, кога можат за 100-200 евра да вршат разбојништва под реална закана за живот, што би им било проблем да тераат вакви неприментни работи(без сведок) како би си го заштитиле или оплемениле бизнисот.

инаку можеш да ја гледаш и етнички и деликвентски работата, но тука исклучиво теоретизираме во недостаток на поконкретни информации, со кои теории би се зеле во предвид сите можни причинители, по кои евентуално и би барале решение, иако што е до инцидентиве верувам дека надлежните имаат јасна претстава кој и зошто ги прави...

а логиката со обемот на патничкиот железнички транспорт ја гледам како квалитетно решение за аздисаните таксисти т.е. нивни босови, кои сигурен сум доколку имаат своја младина по возовите дефинитивно ќе размислат двапати за своите постапки (што е до таксистите). инаку секој се радува на новитет  биди сигурен доколку им пуштиш комфор и при најмал инцидент ги уцениш дека ќе го изгубат, тие самите ќе ги наоѓаат виновниците, кои со еден два занданосани примера како што претходно нагласив ќе се одвикнат целосно од ваквите лудости, ако ништо друго ризикот ќе биде сведен на минимум!  

во спротивно никаде не е безбедно и секаде постои потенцијална опасност, особено во места каде на полицијата и го немаат стравот, затоа и нагласувам дека само квалитетот и комфорот ја тера заедницата да се грижи за истиот! во секој случај возовите се осигуруваат и штетите се оправаат, кои само во случајов со карпа на пруга можат да бидат скапо оправливи, но и тогаш не би требало да е проблем, па така негледам причина зошто некои од линииве би се укинале, небаре живееме во сред век па нема начин како луѓето да ги цивилизираш, макар биле и криминалци. признавам имаме проблем со младите тоа не е спорно, но тоа е само заради преголемото слободно време и аздисаност заради целосно невладеење на законот, но ова со првото економско стабилизирање ќе си дојде на место, а ризик ќе постои само од растроени или терористички настроени луѓе! во секој случај проблемов не треба да се релативизира ниту да се крие, но не треба од него да правиме меѓуетнички куршлус! 

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 12-Oct-2009 at 11:41
Никој не збори за меќуетнички курцшлус. Се работи за меќудржавни односи и државен имот којх треба да се регулира и обештети спроед прописи, а воедно и заштити од натаможни слични  ситуации. Ништо повеќе ништо помалку! Све е така едноствано!


Edited by lslcrew - 12-Oct-2009 at 11:42
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 12-Oct-2009 at 11:43
Макс, зошто воопшто го правиме овој муабет? Прво разграничи дали зборуваш за линии во Македонија или Косово. Јас не реков да се укинуваат линии во Македонија:
Originally posted by Cloverstack

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.

За во Косово не е наше да филозофираме како ќе си го решаваат проблемот. Наше е доколку проблемот опстојува и не се реши, едноставно да ја укинеме линијата затоа што одржување на таа линија под такви услови е вон памет.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 12-Oct-2009 at 12:06

vagonot sto bese unisten mislam deka ima nesto so politika rabota

zosto se stori seto ova sega a ne porano(-->se e politicki, znaete sami sto pisuvase many, kako gi povredi lugeto so enciklopedijata, pa licno i mene)
sepak sekade ima luge sto prajt problemi, ama ova navistina ne trebase
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 12-Oct-2009 at 12:09
maj macedonia daj te molam nemoj i ti so vakvi konstatacii! Dali toa znachi deka vozot grckiot solun-belgrad treba da bide redovno kamenuvan koga proga niz makedonija?!

Stvarno ke otvorime bezveze debata nepotrebno!

Se raboti za chista delikvencija i neciviliziranost. Nitu se nekakvi biznis inetresi nitu se nekoi zadkulisni raboti. Sve e taka jasno i otvoreno. Se raboti za nekultura i nishto povekje! I stvarno ne bi trebalo da ja shirime temata voopshto povekje od ova!


Edited by lslcrew - 12-Oct-2009 at 12:10
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 12-Oct-2009 at 12:19
 Dali toa znachi deka vozot grckiot solun-belgrad treba da bide redovno kamenuvan koga proga niz makedonija?!


Se raboti za chista delikvencija i neciviliziranost.
 
Roll%20eyesdeka nekolku luge se necivilizirani i idioti toa ne znaci deka celiot narod e neciviliziran i sto znam jasSmileOhno
 
 
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3605
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 12-Oct-2009 at 12:19

Originally posted by Cloverstack

Макс, зошто воопшто го правиме овој муабет? Прво разграничи дали зборуваш за линии во Македонија или Косово. Јас не реков да се укинуваат линии во Македонија:
Originally posted by Cloverstack

За накај Кичево работите треба да ги средат нашите државни органи, ама на Косово има друг кој треба да бере гајле.

За во Косово не е наше да филозофираме како ќе си го решаваат проблемот. Наше е доколку проблемот опстојува и не се реши, едноставно да ја укинеме линијата затоа што одржување на таа линија под такви услови е вон памет.

пуштањето на двете линии е чисто политички момент кој треба да значи релаксација на меѓуетничките тензии, односно убедување на тамошните граѓани дека оваа држава кон нив нема никаков двоен аршин или некаква омраза, има многу примери во светот каде лојалноста се купувала и се купува со комфор, поефтино ќе не чинат вакви нерентабиолни линиии, него постојани европски посредувања или внатрешни конфликти, бидејќи ете некој се чувствувал маргинализиран. но да се разбереме оваа услуга со стариот возен парк ја користат претежно сограѓаните со помал стандард, додека во случај да се крене нивото на комфор немам дилеми дека искористеноста на возовите ќе биде максимална. дефинитивно има разлика помеѓу москвич и ауди, еве немора ауди нека биде пежо, но да е ново и комфорно, народ се пали на луксуз нема што тука да му се мисли дали ќе била рентабилна линијата, во такви услови сигурно и ќе биде!

значи за кои и линии да станува збор, нема потреба од нагли расчистувања и чекање погоден момент кога да се пушти некоја линија, па не сме во војна за вака да размислуваме, мора малку поопуштено да пристапуваме и да бидеме свесни зошто е тоа потребно! криминалци, деликвенти, фораџии и што уште не, од секогаш ќе ги има, но тоа незначи дека заради нив треба да се затнат сите коридори, и на другиве правци имало инциденти порано, па не ни се кревало ваква паника, но мора надлежните да си ја работат својата работата и толку лесно и едноставно да не дигаат раце како што предложуваш кло, има некои работи кои и со пресметан ризик мораме да ги сервисираме како држава!  

ова јасно мора да има реакција до косово доколку тоа се случило на нивна територија, но да бараш отштета од нив тоа мислам е смешно да неречам лудо, повеќе пари ќе се потрошат по состаноци и натегања него тоа што би чинела отштетата! 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 12-Oct-2009 at 12:20
Макс, ти упорно ја матиш водата. Дај разграничи веќе еднаш помеѓу Македонија и Косово. На Косово ниту имаме можност/надлежност да ги решаваме работите, ниту линиите према Кичево и према Косово можат да се изедначат меѓусебно по својата општествена улога.

Може ли те молам, да престанеме да се вртиме во круг?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 12-Oct-2009 at 12:21
ostaj deka ne e potrebno da diskutirame
 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 12-Oct-2009 at 12:24
Originally posted by my Macedonia



Roll%20eyesdeka nekolku luge se necivilizirani i idioti toa ne znaci deka celiot narod e neciviliziran i sto znam jasSmileOhno
 
 


My Macedonia, се разбира дека сите не се такви вандали. Но кога ќе се направи штета и кога ќе се загрози безбедност, ништо не менува дали тоа го направиле еден, двајца, десет или илјада вандали. Затоа клучно е како према ова ќе се постават тамошните институции.


Edited by Cloverstack - 12-Oct-2009 at 12:29
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3605
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 12-Oct-2009 at 12:30
кло кругот почна кога владимир ја постира другата слика со искривена шасија од карпа, а ова муабетов го распакував вака оној момент кога почнаа да се бара косовска институционална одговорност заради ваква или онаква ситуација, или решавање на проблемот на најнелогичен начин, спушти рампа и готово. поентата ми е дека секогаш има решение, за некои решенија доволно е осигурување, а за некои потребно е и потурбо пристап, во спротивно рамнодушноста ќе си го направи своето... ние не сме во позиција како грците коои од ваков инцидент би влечеле поени (случајот со ишкртаните автобуси во охрид) туку мора по стишено да го решиме проблемот, особено што точно и неможе да се лоцира причината и одговорноста за ваквите инциденти кои се случуваат на косовската или кичевската пруга
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 12-Oct-2009 at 12:48
Осигурањето треба да бид еисклучок а не институционализирана алка во постапување со вакви гомнарии. Неможе некоја осигурителна компаниија до го мете ѓубрето поради нечиви искривени мозоци! Сега логично би биле да видиме burst реакција од неколку наши министерстав па после исто така од косовоските институции и да се изречат неколку казни.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3605
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 12-Oct-2009 at 13:21

лсл се отепав од пишување за да извадиш пак ваков муабет како burst, така е распукај гласно и по медиуми и по институции со вербални распољотки, и што мислиш вандалите дека ќе запрат, напротив тоа ќе им биде уште поголем потстрек!

осигурувањето е правило па ако сакаш и институција, кажи ми зошто печалат осигурителните компании на невидено еден куп пари а да неможат редовно штетите да ги покриваат!? и те како ќе покриваат, но и институциите треба да бараат контиунирани решенија за одредени ситуации, како вандализми и деликвенција! 

тоа нормално е да има реакција, но истата треба да се премери каква ќе биде, мое мислење е доколку истата се пушта да се пушти до меѓународниот фактор, а не до косовските институции, поголем ефект ќе имаме доколку европа ја уценуваме за европеизирање на западен балкан, наместо ние тука да си мериме мускули! 

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 12-Oct-2009 at 14:06
Originally posted by Max

лсл се отепав од пишување за да извадиш пак ваков муабет како burst, така е распукај гласно и по медиуми и по институции со вербални распољотки, и што мислиш вандалите дека ќе запрат, напротив тоа ќе им биде уште поголем потстрек!



се сложувам.

дополнително. Дали е ова пракса или сепак инцидент? Владимир веројатно добро знае колку често се враќаат оштетени вагони од таму. Ако не е пракса незнам зошто дискусијава доби волкави димензии.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 12-Oct-2009 at 14:37
Originally posted by pbanks

... Дали е ова пракса или сепак инцидент? Владимир веројатно добро знае колку често се враќаат оштетени вагони од таму. Ако не е пракса незнам зошто дискусијава доби волкави димензии.

Не мислев дека толку ќе се заостри дискусијата, иначе уопште ова не е пракса на тој воз према Приштина освен оној за нас добро познат вандализам по нашите вагони на сите релации, овде можда малку понагласен.

Поголем проблем е делот Скопје - Кичево, но да не се вжешти уште повеќе да ја завршиме тука дискусијата и да ве информиран за нешто убаво во МЖ

РЕНОВИРАНАТА МОТОРНА ГАРНИТУРА - МЖ 712 - ШПАНЕЦ, излезе од Колска Велес, наскоро ќе имаме гарнитура, потполно нова, чиста, средена, со сите нишани.

Желба за многу километри


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 12-Oct-2009 at 14:48


Се сложувам феноменот со подметнување камења на пругата е многу поопасен од вандализирани прозорци бидејќи тука реално се доведува во прашање безбедноста на луѓето.

Супер вест за шпанецот. Сега ни фали уште само култура
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 12-Oct-2009 at 17:14
Изолиран вандалски чин се разбира дека не треба да повлече радикална реакција, но треба да бидеме свесни дека и со пасивност ништо нема да се постигне, само ќе настануваат штети и појавата непречено може да се засили.

Јас не реков линијата автоматски да се укине, туку реков доколку проблемот перзистира и доколку од другата страна изостане воља за решавање, тогаш линијата треба да се укине. Изразив и очекување дека ќе има воља од другата страна, ако ништо друго токму поради фактот што линијата е воведена на инсистирање од Приштина.

А кога веќе се препуштаат патници и имот во туѓа јуриздикција, тоа е сериозна работа и другата страна има целосна одговорност кон тој имот и тие патници. Тука нема ништо релативно и нема мрдање ни милиметар лево или десно. Едноставно тоа е темел на било каква соработка од ваков тип. Така да нема ни зошто ни како ние да спроведуваме психоанализа на туѓи вандали или на било каков друг начин да се занимаваме со нив. Со нив нека се занимаваат тие што имаат јуриздикција таму. Исто така прашањето на надокнада на штета не треба да биде воопшто спорно, без разлика дали се работи за еден прозор или за поголема штета. Тоа е прашање на одговорност и регулатива, а не на нечија воља и слободна проценка. Таквите работи мора да се регулирани токму за да може да функционира целава работа. Што ако утре биде демолиран цел вагон?


Originally posted by Max

кажи ми зошто печалат осигурителните компании на невидено еден куп пари а да неможат редовно штетите да ги покриваат!?
Очигледно не ја сваќаш суштината на осигурувањето. „Решението“ што го предлагаш би значело само поголеми трошоци за МЖ, а поголеми профити за осигурителните компании.


Edited by Cloverstack - 12-Oct-2009 at 17:29
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3605
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 12-Oct-2009 at 17:50
  мислам Владимир спомна дека МЖ транспорт е осигурана, ако е тоа случај негледам што е спорно, ова според тебе бидејќи во охрид се ишкртаа два три грчки автобуси, македонија требаше да плаќа префарбување за истите или обратно кога ги шкртаа нашите камиони нам грција да ни плати отштета. ако постои некаков билатерален договор, да, тоа нека помине со отштета, но мислам дека вакви договори во железницата се склучуваат околу надоместокот за транзит, но не и како обештета за евнетуална несреќа или колско оштетување (иако станува збор за државна компанија). мислам дека Владимир е подобро упатен за да одговори како дговор имаме со косово за сообраќај на нашите патнички вагони.                      

Edited by Max - 12-Oct-2009 at 17:54
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 12-Oct-2009 at 17:59
Макс, доколку не ти е јасно дека осигурување за нешто како железница не е I/0 туку е многу комплицирана работа, тогаш џабе го правиме муабетов.

И ова со автобусите ти е тотално несоодветен пример. Кога една железница превзема вагони на друга железница, тогаш не знам што е нејасно околу тоа во чива одговорност се тие вагони за тој период.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3605
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 12-Oct-2009 at 18:11

 

Originally posted by Cloverstack

Кога една железница превзема вагони на друга железница, тогаш не знам што е нејасно околу тоа во чива одговорност се тие вагони за тој период.

можеби си во право, но мислам дека одговорни се доколку нивен персонал направил штета, а не и ако некој од надвор го оштети вагоонот!? Владимир?

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.