build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 24-Jan-2011 at 01:11

Необезбедени железничките премини во Велешко



Необезбедени железнички премини и рампи што не се спуштаат во ударните термини се проблемите во одвивањето на сообраќајот, но и за безбедноста на граѓаните во Велешко. Ако се знае дека рампите во Велес се на најфреквентните улици по кои минува река од народ кон Градскиот пазар или кон средно училиште, разбирлива е реакција на велешани за ваквата состојба. Необезбедените премини во регионот, пак, се излез на месното население кон светот, па граѓаните се чувствуваат несигурни.

- Не е сеедно кога наеднаш пред вас ќе се појави онаа огромна грдосија од локомотива, а гледате дека рампата не е спуштена. Без оглед што таа ползи, не вози брзо, глетката е страшна. Необезбеден премин, воз што доаѓа, оваа слика не остава човек да биде рамнодушен. А тоа често се случува - вели велешанка која била сведок на вакви сцени додека одела на пазар.

На железничките премини во градот, кога доаѓа возот, електронски се спуштаат рампите, а претходно со звучен сигнал се предупредуваат возачите дека треба да застанат. Но рампите најчесто не функционираат бидејќи се краде бакарниот кабел од инсталациите, па безбедноста на велешани е загрозена.

Прв сосед на преминот кај мостот „Гемиџии“ е угостител, кој има видено многу случки кога рампите не се спуштаат.

- Вистински хаос се случува кога на овој премин рампата не се спушта. Има пцости, закани, мавтање со раце кон машиновозачот. Луѓето со неверување гледаат како возот минува покрај нив. Навистина, немало досега ниту еден инцидент, но сепак не е исто кога возот минува преку необезбеден премин. Децата не се многу дисциплинирани и тие претрчуваат пред локомотивите, покажувајќи храброст - вели велешкиот угостител.

Надлежните, пак, објаснуваат дека безбедноста е на задоволително ниво и дека во 2010 година во Велешко се случила само една сообраќајна несреќа на железнички премин кај Горно Оризари на пругата кон Прилеп. Тогаш автомобил удрил во дресина, товарно возило на ЈП МЖ, при што полесно се повредени двете сопатнички. Возачот за овој прекршок мина со условна казна.

Но, од МЖ-“Инфраструктура“ заборавиле да ја евидентираат несреќата од 29 јуни, кога кај селото Ногаевци на пругата кон Гевгелија, возот на необезбеден премин удри во „ходна акорд“ чиј возачот беше тешко повреден.

- Во досегашното работење повеќепати е констатирано дека учесниците во патниот сообраќај не ја почитуваат поставената сигнализација. Кај патните премини не се почитуваат правилата и сигналните знаци од поставената светлосна и звучна сигнализација. Во случај на дефект или неисправност на уредите постои пропишана процедура за постапка, која гарантира безбедност и на двата вида сообраќај, железничкиот и патничкиот - вели Бесир Деари, директорот на ЈП МЖ—“Инфраструктура“.

Заради надминување на постојната состојба, но и по реакцијата на возачите, почнато е обезбедување со светлосна и звучна сигнализација на патните железнички премини од Велес до Пашин Мост на пругата кон Богомила. Во четирите правци од Велес кон Градско, Богомила, Штип и Рајко Жинзифов има 20 патни премини. Најлоша е состојбата кон Штип, каде што сите премини во Овче Поле не се обезбедени, туку се означени само со сообраќаен знак, иако се вкрстуваат со магистралниот пат со голема фреквенција Велес - Кочани.

http://www.time.mk/read/NONE/dfbf721b26/index.html
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 05-Apr-2011 at 23:54

Советот ~ пиша единица на железницата

Железничарите сметаат дека состојбата е задоволителна, но локалните власти се незадоволни зашто во Велешко се случува да не функционираат безбедносните рампи, со што се загрозува безбедноста во железничкиот и во патниот сообраќај

Македонски железници сами се оценија со двојка, а велешките советници ги оценија со единица за безбедноста на железничките премини во општината. Железничарите сметаат дека состојбата е задоволителна, но локалните власти се незадоволни, зашто во Велешко се случува да не функционираат безбедносните рампи, со што се загрозува безбедноста на граѓаните. Тие се на најфреквентните улици и на двата моста.

- Се случуваат мешаници, нервоза кај возачите и кај пешаците, кога рампите среде град не се спуштаат. Згора на тоа се создаваат колони од автомобили. Така е со години, а ништо не се презема состојбата да се подобри - вели Весна Стојановска-Богоевска.

Други советници бараат да се обезбедат премините кај селото Горно Оризари и кај фабриката „Порцеланка“, каде што секојдневно минуваат стотици автомобили на премини на кои нема рампи. Советничката Марина Мијајлеска побара од МЖ да се реши проблемот со заштитната ограда во месноста Долни Дуќани.

- Безбедноста на оваа улица е нарушена, бидејќи оградата е оштетена, а бидејќи нема тротоар, граѓаните минуваат до пругата, по која сообраќајот е многу фреквентен. За да се избегне несреќа, таа ограда треба итно да се обнови - изјави Мијајлеска.

Забелешките ги прифати и претседавачот на Советот Славчо Чадиев.

Од ЈП МЖ - инфраструктура велат дека состојбата е задоволителна и дека лани во Велешко, на пругата Скопје - Гевгелија, која е електрифицирана и каде што рампите работат електронски, имало 30 неисправности.

- Во 10 случаи дефектите се поради задржување на браниците од страна на поединци, во 10 други случаи, поради кражби на делови кои се витални за рампите. Преостанатите 10 дефекти биле технички проблеми на уредите, прекин на електронапојување или промена на напонот. За надминување на техничките проблеми на автоматизираните премини изграден е двоен систем на напојување, со што безбедноста е гарантирана - велат од МЖ.

Според нив, безбедноста при евентуалниот дефект пропишаната процедура не била прекршена од железничарите и не се случило загрозување на безбедноста во сообраќајот, ниту во железничкиот ниту во патниот. Во поширокиот велешки регион има 20 железнички премини и сите се обезбедени со светлосна, звучна и патна сигнализација, објаснуваат од МЖ. Во тек било инсталирање светлосна и звучна сигнализација на железничките премини кон Богомила. Проблем создавало и тоа што се крадат елементи од сигнализацијата. Лани железничарите регистрирале една несреќа, на необезбедениот премин кај селото Горно Оризари, во кој учесниците минаа со полесни телесни повреди. Советниците, пак, потсетија на сообраќајката од април лани, кај селото Ногаевци кога на необезбеден железнички премин од пругата Велес - Градско воз удри во автомобил, а возачот доби тешки повреди.

Петар ПеЧКОВ

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=B77E3C45D9581E41A0642C8612DDAC79
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 06-Apr-2011 at 14:09
Originally posted by ovaj_stariov

Знае ли некој дали преминот кај с.Лознани на потегот Битола-Прилеп е обезбеден,затоа што слушнав дека веќе нема задолжен што ја спушта рампата.
Ако е така тоа би било многу опасно бидејќи тука поминува старот пат Битола-Прилеп и фреквенцијата на возила не е баш мала.


Рампата си беше ОК,барем пред две недели...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 13-May-2011 at 17:18
Originally posted by Тркало

Originally posted by ovaj_stariov

Знае ли некој дали преминот кај с.Лознани на потегот Битола-Прилеп е обезбеден,затоа што слушнав дека веќе нема задолжен што ја спушта рампата.
Ако е така тоа би било многу опасно бидејќи тука поминува старот пат Битола-Прилеп и фреквенцијата на возила не е баш мала.


Рампата си беше ОК,барем пред две недели...


Преминот и стојалиштето Лознани


Edited by Тркало - 13-May-2011 at 17:18
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 23-Sep-2013 at 21:19

Кондуктер го запира сообраќајот за да помине возот

OLIVERA_VOZ__001OLIVERA%20VOZ%20%20002
До Битола освен по пат и со воз може да се патува. Не ви кажавме ништо ново. Во моментов државата вложува во нови вагони и возови, но неколку дена рампите на железничките премини не работат. Денеска го снимавме пристигнувањето на возот во Битола и наидовме на една ситуација која прашање е дали некаде на друго место се случува, на преминот на Дулие односно на крстосницата кај кружниот тек на патот кон индустрискиот дел на градот, возот беше тој кој запре, наместо возилата, бидејќи рампите не се спуштија и за се да биде безбедно и без опасности, кондуктерот се симна од возот и ги сопре возилата за да помине возот, имајќи предвид дека во Битола на четири места железничката се вкрстува со патишта се поставува прашањето колку пати кондуктерот слезе за да го обезбеди поминувањето на возот, за овој проблем и пред неколку денови имаше реакции од граѓани до тера, а за денеска на ова реагираа и од населбата Карпош, според информациите до кои додјовме, рампите не работата заради технички проблеми односно прекинување на електричен кабел наменет за напојување на рампите, во моментов Македонски железници работеле на санирање на проблемот, инаку сите возови и на поаѓање и на пристигнување на сите премини задолжително стоеле.



http://www.tera.mk/2013092370693/aktuel/kondukter-go-zapira-soobrakjajot-za-da-pomine-vozot


Edited by Danielbtmk - 24-Sep-2013 at 12:10
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 24-Sep-2013 at 10:08
Мизерија!
За сè има вторпат
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 24-Sep-2013 at 20:25
Originally posted by Џоле

Мизерија!

Лесно е да се искоментира...Во самото видео се нагласува дека рампите не работат поради прекин на електричен кабел а новинариве начекаа таква ситуација и одма удри по Македонски Железници...па дури отишле и специјално возот да го чекаат и како да откриле некое светско чудо со тоа што кондуктерот се симнал на патниот премин...а појма немат дека така налага прописот...во случај кога патниот премин е неисправен,возот застанува пред истиот,се обезбедува и дури потоа возот продолжува со возење што значи нема никаква опасност за возилата што во тој момент ќе се најдат пред патниот премин...Тоа е во секоја држава а не само кај нас како што тропа новинаркава од прилогот...

Edited by zookisk - 24-Sep-2013 at 20:26
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 24-Sep-2013 at 21:00
Мојот коментар не беше за постапката на кондуктерот туку за општите состојби во нашата железница. Се надевам дека не навредив некој кој работи таму.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 24-Sep-2013 at 22:20
Originally posted by zookisk

Originally posted by Џоле

Мизерија!

Лесно е да се искоментира...Во самото видео се нагласува дека рампите не работат поради прекин на електричен кабел а новинариве начекаа таква ситуација и одма удри по Македонски Железници...па дури отишле и специјално возот да го чекаат и како да откриле некое светско чудо со тоа што кондуктерот се симнал на патниот премин...а појма немат дека така налага прописот...во случај кога патниот премин е неисправен,возот застанува пред истиот,се обезбедува и дури потоа возот продолжува со возење што значи нема никаква опасност за возилата што во тој момент ќе се најдат пред патниот премин...Тоа е во секоја држава а не само кај нас како што тропа новинаркава од прилогот...
Aj kazi te molam nekoja drzava kade sto ima takva pojava, cisto da znam.
Inaku pred nekolku godini vakov prilog sum gledal i za Stip. Samiot kondukter kaza deka rampite odam ne rabotat. Ne znam kako e denes, no ne bi me cudelo ako situacijata e ista.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 25-Sep-2013 at 10:24
Германија, на пруги каде што има малку сообраќај и поради некоја причина не се поставени автоматски рампи.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 25-Sep-2013 at 17:23
Originally posted by polval

Германија, на пруги каде што има малку сообраќај и поради некоја причина не се поставени автоматски рампи.





Со оглед на тоа колку километри пруга има во Германија, а колку има кај нас, и пологично е кај нив на некои пруги каде што се сообраќа поретко воз или пак е некој спореден пат, да нема рампи, но сигурно има луда сигнализација која очи ќе ти извади.

А не можам да разберам како е возможно никој да не превзема НИШТО со проблемот со рампите, па макар бил и проблем со струја итн . . .
На кое дно сме . . .

Originally posted by Џоле

Мизерија!


И да во право е Џоле, со еден збор ја опишал ситуацијата во железничкиот сообраќај во државава, па ако не и ситуацијата во самата држава.

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 25-Sep-2013 at 19:20
Ohno

Тргни застани, тргни застани

Среда, 25 Септември 2013 17:52

VESNA_VOZOVI_001

По прилогот на ТЕРА дека рампите на желизничките премини во градот не работат и по поплака од граѓани денес наша екипа на местото на настанот т.е случката. Тргни застани, тргни застани, тргни застани. Вака денес возот што оди за Скопје тргна некако од Битола. Од самото тргнување од железничката станица ,започнува со својата сирена да ги предупредува граѓаните дека поминува. Пред да стигне до преминот на Дулие односно на крстосницата кај кружниот тек на патот кон индустрискиот дел на градот, возот пополека запираше. Повторно рампата не се спушти за да застанат возилата . Овој пат наместо кондуктерот да се симни од возот да ги запре возилата, на преминот работеа работници од Македонски Железници, па тие застанаа на пругта за да ги запрат возила.

Во Битола има четири места каде железничката се вкрстува со патишта , па се поставува прашањето Дали на другите премени кондуктерот излегуваше од возот да ги запре возилата, или пак некои колеги кои што се нашле на патот и ги обавуваат нивните работни задачи, прават се да му помогнат на шоверот на возот за да не излегува четири пати, а со тоа се да биде безбедно.

VESNA%20VOZOVI%20003

Граѓаните кои не сакаа да зборуваат пред камерата на ТЕРА велат дека вакво нешто никаде не виделе. Загрижени за својата безбедност апелираат до надлежните што побрзо да се реши овој проблем , додека како што велат не се случила поголема катастрофа.

Според информациите до кои додјовме, рампите не работат заради технички проблеми односно прекинување на електричен кабел наменет за напојување на рампите. Во моментов Македонски железници работеле на санирање на проблемот. Инаку сите возови и на поаѓање и на пристигнување на сите премини задолжително стоеле.

http://www.tera.mk/2013092570763/aktuel/trgni-zastani-trgni-zastani


Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 26-Sep-2013 at 09:03
Мислам дека треба да се постави еден речник на железничарски термини на форумов па новинарите да можат да го консултираат по потреба за да нема повеќе шофери на возови.

Да се дефинира прекинувањето и крадењето на сигнален кабел како обид за убиство со казна 10 год. затвор минимум, исто и за тој што го откупил кабелот како соучесник. Истото и за фрлање камења по возови. Сигурен сум дека ќе даде резултат.

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 02-Oct-2013 at 23:49
Среда, 02 Октомври 2013 16:15

Градоначалникот на општина Велес Славчо Чадиев  денеска  изврши увид на извршување на градежните работи за реконструкција на железничкиот премин на Стар мост кој се реализира во соработка со Македонски Железници.

star-most-500

- Започнавме од најоштетениот и најфрекфентниот премин од движењето на возилата и пешаците, а во наредниот период ќе продолжиме да ги реконструираме и сите останати премини кои се наоѓаат на територијата на општина Велес, кај фабриката „Киро Ќучук“ во  населба Превалец и останатите железнички премини за кои има потреба од реконструкција, рече Чадиев.

Со реконструкцијата ќе се изврши поплочување со бекатонски плочи околу 200 м2 од преминот и ќе се заменат ивичњаците, а од страна на Македонски Железници ќе се изврши и средување на пругата. Реконструкцијата на патниот правец е предвидена во програмата за градежно земјиште и изнесува 250.000 денари.

Поради реконструкцијата овој патен премин за сообраќај ќе биде затворен за сообраќај до четврток кога се очекува негово целосно довршување, а за сите возила важи променетиот патен сообраќај односно пренасочување кон мостот „Гемиџии“.

http://kurir.mk/republika/opstini/132141-Rekonstrukcija-na-zeleznickiot-premin-kaj-Star-Most-vo-Veles

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 03-Oct-2013 at 13:11
ЕВЕ КАКО ТРЕБА ЕФИКАСНО ДА СЕ РЕШАВААТ РАБОТИТЕ !!!

БРАВО ЗА ВЕЛЕШАНИ, ПОКАЖАА НА ЦЕЛ СВЕТ КОЛКУ СЕ УПОРНИ.

РЕДНО БЕШЕ СО ВАКВИ ДЕЛА ДА СЕ ИЗРАДУВАМЕ.   

ОВА НЕКА БИДЕ ПРИМЕР КАКО И ДРУГИТЕ ПРУЖНИ ПРЕМИНИ ДА СЕ СРЕДАТ,
СО ЗАЕДНИЧКИ СИЛИ НА ЈП МЖ ИНФРАСТРУКТУРА И ОПШТИНИТЕ.

ЛОКАЛНАТА САМОУПРАВА Е ОСНОВЕН ФАКТОР ЗА БЕЗБЕДНОСТ ВО СООБРАЌАЈОТ.

ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 04-Oct-2013 at 16:46
Се реконструира патниот премин преку Стар мост (Велес)

Денес (02.10.2013) започна предвидената реконструкција на поплочените површини на патниот премин преку Стар мост. Со реконструкцијата ќе се изврши поплочување со бекатонски елементи на околу 200 м2 од преминот, а ќе се заменат и ивичниците на тротоарите. Железничката линија ќе биде уредена и нивелирана од страна на Македонски железници.

Овој градежен зафат на патниот правец е предвиден во Програмата за уредување на градежно земјиште и изнесува околу 250.000 денари, а го спроведува спроведува фирмата „Урбан Инвест“.

















https://www.facebook.com/media/set/?set=a.446314102152889.1073742057.371536522963981&type=1
За сè има вторпат
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 30-Oct-2013 at 19:10

Рампите функционираат

Среда, 30 Октомври 2013 18:36
OLIVERA_RAMI_001
25 минути до 13 часот, време за поаѓање на возот од Битола до Скопје и ќе се зачудите ако знаете дека само пред неколку недели кондуктерите во Македонски железници беа со дополнителна дејност односно сообраќајци кои се симнуваа на сите железнички премини за да го сопрат сообраќајот за да помине возот бидејќи рампите не работеа тогаш од Железници ни беше кажано дека заради прекин на електричен кабел во непосредна близина на пругата не работат рампите денеска не е така, рампата на преминот кај Кланица се спушти 10 минути пред да пристигне возот на тоа место, откако замина рампите се подигнаа и возилата си продолжија по патот.Онака како што известувавме дека рампите не работат, сега ве информираме дека се исправни и почитувајте го спуштањето на рампите, а не да се заобиколуваат двете додека се спуштени, за да се заштеди време и да се помине бидејќи, тој чин е казнив со закон и секако многу опасен.


http://www.tera.mk/2013103071926/aktuel/rampite-funkcioniraat
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15037
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 30-Oct-2013 at 19:50
Мал чекор за Македонски железници, голем чекор за човештвото
За сè има вторпат
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 30-Oct-2013 at 20:13
рампата на преминот кај Кланица се спушти 10 минути пред да пристигне возот на тоа место,

Они тоа сериозно ?!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 30-Oct-2013 at 20:28
Moжда ги спуштиле и 60 минути порано - по летно сметање на времето
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.