build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Премини
    Posted: 23-Aug-2010 at 00:17
Досега немаше нишка и дискусија за пружните премини, па еве сега ја отворам. Кај нас во Македонија овие премини се во катастрофална состојба од кои многу се незаштитени, необележани, без било каква сигнализација. И оние што се, со сигнализација се дотраени и понекогаш нефункционални. Но, сепак да видиме што се случува со нив иако ретките интервенции за поправка и додавање на некој знак се од некакво безбедносно значење. Јас ќе почнам со премините кои се наоѓаат во Битола ( за други друг пат ) ...

пружни премини  Битола -> Скопје

1. Прв премин - непосредно до железничката станица, на улица железничка спрема населба Боримечка




2. Втор премин - улица железничка, спрема улица 16та и индустриски пат надолу покрај Драгор




3. Трет премин - исто улица железничка, спрема улица 16та и индустриски пат надолу покрај Драгор само од десна страна




4. Четврт премин - Од т.н. Дулие кружен тек кон РЕК-битола




5. Петти премин - Кај црквата Св. Недела ...




6. Шести премин - Ова е последен означен премин во Битола, влез во фабриката Сокомак




Покрај овие железнички премини, има и неколку ''диви премини'' а исто така и 2 премини кои не се во функција - кон Лерин.

1. Прв кон грција - пред Жито Битола




2. Втор кон грција - Кон Битолска пивара




Овие два се надевам дека наскоро ќе бидат обновени заедно со пругата...

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 23-Aug-2010 at 00:54
Originally posted by danielbtmk


4. Четврт премин - Од т.н. Дулие кружен тек кон РЕК-битола




Е за овој премин погоре беше кажано дека ќе биде суреден во пакет со булеварскиот влез што се гради од таа страна на градот. Значи и тоа е споменато како дел од проектот, иако премините се надлежност на МЖ (sic!). Според кажаното, другите премини нема да бидат допрени, не се во надлежност на градот.

Инаку супер серија! Гледам и сликите се со супер квалитет
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 23-Aug-2010 at 01:01
Даниел, го забрави оној кај царина

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 23-Aug-2010 at 02:49
Добрa идеја за нишка. Cheers
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1171
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 23-Aug-2010 at 12:28
А што е поентата пред секој премин да има стаено коцка? 
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 23-Aug-2010 at 12:38
Originally posted by гитардемон

Originally posted by danielbtmk


4. Четврт премин - Од т.н. Дулие кружен тек кон РЕК-битола




Е за овој премин погоре беше кажано дека ќе биде суреден во пакет со булеварскиот влез што се гради од таа страна на градот. Значи и тоа е споменато како дел од проектот, иако премините се надлежност на МЖ (sic!). Според кажаното, другите премини нема да бидат допрени, не се во надлежност на градот.

Инаку супер серија! Гледам и сликите се со супер квалитет

Нема да биди суреден бидејќи со парите кои беа наменети за тоа, одлучија да ги сменат водоводните цевки во должина од 100 метри кон Стрелиште.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 23-Aug-2010 at 12:42
Originally posted by Vladimir P

Даниел, го забрави оној кај царина



Се мислев дали да го ставам оти тој не спаѓа во Битола туку е надвор од Битола поточно во село Кравари. Но, сепак фала на забелешката  Crazy

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 23-Oct-2010 at 11:15
Без коментар

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 23-Oct-2010 at 17:49


Добро, ова сепак е старо, од јануари 2008:
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=3376#3376

Ама изгледа дека состојбата ни досега не се сменила... Еве нешто од летоска:
Originally posted by Cloverstack

На линијата помеѓу Велес и Кочани рампите сеуште не функционираат, а возовите сеуште застануваат на премините  Wallbash
На клипов всушност не се гледа се, возот беше сосема застанат пред да продолжи.

Бонус македонштина - тој „паметниот“ со џипот Bash





Ако веќе се толку упорни да не ги поправаат рампите, барем нека ги размонтираат и нека постават андреин крст. Така ќе биде побезбедно (нема да има забуни), а возовите не ќе мора да ја применуваат оваа трагикомична пракса, да застануваат по премините...




Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 17:49
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 23-Oct-2010 at 17:58
Што е андреин крст?
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 23-Oct-2010 at 18:14

Јас би дал неколку решенија.....

Камери, кои би биле џабе кога некој ќе биде соберен од воз.....

рампиве незнам како ги кршат....

па најдобро е да се постават хидраулични метални брани (бариери), така едно 0,5-1 метар високи..... а во најлош случај и боцки за бушење гуми.... исто така хидраулични, па после и некоја камера колку за сигурно.... зашто кај нас друго ништо не помага....

ама гледајќи ја ситуацијата на сегашните премини, кои се оставени така не поправени.... тогаш ова моево е чиста сај фај фантазија....

едит: па да може воз да помине на раат, без машиновозачот да е под стрес.... и тоа бариерите малку подебелки....



Edited by FoSsiL - 23-Oct-2010 at 18:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 23-Oct-2010 at 18:19
Originally posted by FoSsiL

Што е андреин крст?


Сообраќаен знак за железнички премин без рампа






Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 18:21
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 23-Oct-2010 at 18:22
а колку ќе значи тоа за нас.... и дали ќе го видат возот и да проценат дали можат да поминат....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 23-Oct-2010 at 18:24
FoSsiL, какви камери, каква хидраулика? Јасно е што е решението, практично и општо прифатено, ама ете ни тоа не се средува, а ти викаш камери...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 23-Oct-2010 at 18:24

кога се околу е обраснато со треви.... а поготово ако не си во состојба за возење нема ни да можеш да процениш до каде е возот стигнат..... ризично е....

камери за тие кои на спуштени рампи ќе поминат а нема да ги собере воз.... ама после да има опнат едно 300-500 евра казна....

а ова со хидрауликата, тоа е поефективно.... метални плочи кои ќе формираат ѕид од пола метар до метар..... па возот да си добие еден непрекинат коридор без никакви пречки..... ама и покомплицирано и поскапо.... ама викаат животите се бесценети, па сега поарно тоа отколку глупости.... ако треба нека се плаќа и дополнителна давачка, која посебно би се регулирала, дали со регистрацијата.... незнам....

за се исподадовме пари.... за ова да немаме..... неее... само нема на кој да му текне и да сака да најде решение, немора ова.... кое било....

ама најверојатно ќе остане само како фантазија па....



Edited by FoSsiL - 23-Oct-2010 at 18:41
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 23-Oct-2010 at 18:31
FoSsiL, па не измислуваме топла вода. Како во цел свет функционира? Па и кај нас функционира, сулудо е да се мисли дека на сите премини треба да се стави рампа, а камо ли камери и хидраулики.

А воз дефинитивно се приметува за оној што сака да примети. Ако е непрегледно ќе подзастанеш, не е ништо страшно, исто како што на секоја трета улица ќе налеташ на знак СТОП. А тие што сакаат да играат руски рулет или да се тркаат со возови, нивни проблем. Какви хидраулични ѕидови не зезај... дај ние да си ги поправиме рампите.

Но да не забегуваме. На магистрален пат дефинитивно не смее да има необезбедени премини. Јас андреевиот крст го спомнав како решение затоа што сега со нефункционални рампи е уште полошо, а не дека андреев крст е вистинско решение.





Edited by Cloverstack - 23-Oct-2010 at 19:10
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 24-Oct-2010 at 02:38
На магистрални патишта мислам дека воопшто не ни смее да има премини. Може да има на регионални и локални. Ако кај нас има на магистрални патишта вакви премини тогаш тоа е веројатно зашто се делници од регионални патишта што се во привремена функција на магистрални.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 30-Oct-2010 at 13:44
Железнички премин соодветно означен!
но, два андриеви крста на растојание од 20-тина см.!!!???


Прелаз на правец Велес - Гевгелија

Edited by Vladimir P - 30-Oct-2010 at 13:45
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 15-Nov-2010 at 02:36

ОПШТИНА ИЛИНДЕН


Саниран железничкиот премин во Миладиновци


Од Општина Илинден информираат дека во соработка со Јавното претпријате "Македонски железници" извршена е целосна санација на железничкиот премин во населеното место Миладиновци.
- Овој железнички премин претставува дел од локален пат Миладиновци - Бујковци и претставува врска со соседните населени места Мршевци и Бучинци. Со градежните активности се изврши целосна промена на дрвените греди на железничките пруги како и се изврши поставување на нова цврста подлога и се изврши комплетно уредување и санирање на локалниот пат. На овој начин значително се придонесе за подобрување на безбедноста во одвивањето на сообраќајот на овој локален пат, како и се придонесе за подобрување на функционалноста на железничкиот премин, велат од општината.

Средствата за санирање на железничкиот премин се обезбедени од Буџетот на општина Илинден како и ЈП "Македонски железници".

http://vecer.com.mk/?ItemID=3B3F76C75931144DBF7B7E34FBC972E1
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 24-Nov-2010 at 22:31
Знае ли некој дали преминот кај с.Лознани на потегот Битола-Прилеп е обезбеден,затоа што слушнав дека веќе нема задолжен што ја спушта рампата.
Ако е така тоа би било многу опасно бидејќи тука поминува старот пат Битола-Прилеп и фреквенцијата на возила не е баш мала.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.098 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.