build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железничка алијанса на Југосферата

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-Sep-2010 at 12:41

Како и со што македонските железници влегуваат во Карго 10

09:00 | 22.09.2010 | Автор: Владимир Петрески

Постојано во плановите за стратешката деловна предност, која треба да се обезбеди од оваа компанија, се говори за забрзувањето на транспортот на стоки од Љубљана до Истанбул, што со Македонија нема никаква врска, зашто трасата до Истанбул оди преку Србија и Бугарија. Транспортот по сегментот на Коридорот 10 до Солун е секогаш во втор план. И тоа е нормално зашто времетраењето на транспортот од Љубљана до Истанбул треба да се намали од 57 на 35 часа, додека транспортот од Љубљана до Солун би се намалил за само седум часа.
Понатаму, во изјавите на министрите за транспорт на Словенија, Хрватска и Србија се говори за постигнување брзина од 160 километри на час, па нагоре, со постигнување брзини и над 200 километри на час, нешто што во Македонија е невозможно, дури ни со најновите кредити. Собранието на Македонија даде зелено светло за задолжување кај Европската банка за обнова и развој во висина од 17,6 милиони евра со рок на отплата 15 години и грејс-период од 3 години. Со него ќе се реконструираат

53 км од пругата на делниците: Табановце - Куманово, Миравци - Смоквица, Згроболци - Градско и Градско - Неготино, со што би се создале претпоставки за поголема брзина на возовите од постојните педесетина на над 100 км/час.
Од друга страна, пак, само во последниве 18 месеци Србија доби 200 милиони евра кредити од ЕБОР за модернизација на железничката инфраструктура и тоа само кога станува збор за Коридорот 10. Со последниот кредит државата ќе купи и 15 енергетски ефикасни локомотиви. На веб-сајтот на Европската железничка банка, Еурофима, пишува дека на Србија и стојат на располагање кредити во вредност од 150 милиони швајцарски франци. Од овие пари, 34,5 милиони франци се потрошени за набавка на 10 локомотиви од Русија.
За состојбата во која се наоѓаат железниците во Словенија и во Хрватска нема потреба ниту да се зборува. Словенија има одлично одржувани пруги и постојано го обновува својот возен парк кога станува збор за возовите. Македонските железници своите локомотиви на ремонт ги праќаат токму во Словенија. Хрватска го има „Раде Кончар“, кој произведува современи локомотиви и конкурира за нивна продажба во Германија.
Дури и Босна и Херцеговина изврши набавка на 9 локомотиви и експериментира со брзини на своите пруги од над 200 километри на час. Црна Гора, пак, би сакала да стане дел од алијансата заради релацијата Белград - Бар, но допрва треба да се види како ќе функционира вклучувањето на Македонија, Црна Гора и на Босна и Херцеговина, во ситуација кога протоколот

на новата компанија го потпишаа само првите три земји основачи.
Годишниот приход на „МЖ - транспорт“ се движи од 19,5 милиони евра до 29,3 милиони евра, од кои речиси девет милиони евра или околу една третина одат за плати на околу 1.400 вработени.
- Практично нема никакви вложувања во тоа претпријатие од наша страна, а може да има добар бенефит доколку се продаваат услугите на Коридорот 10, затоа што на оваа траса поминува пругата од Словенија, Хрватска, Србија, нашиот дел од трасата и надолу Грција со која дополнително ќе се разговара дали сака да биде дел од проектот - вели Оливер Деркоски, директорот на „МЖ - транспорт“. И сево ова во ситуација кога кон крајот на минатиот месец пред неговото седиште вработените од него ја бараа платата за јули. Тој, истовремено одговараше и на прашања поврзани со железничката алијанса, препотувајќи се од претходно тешките прашања поврзани со неможноста да се исплатат платите.
За волја на вистината „МЖ - транспорт“ допрва планира со свои пари и со кредити да набави нови моторни гарнитури, електро и дизел, за патнички сообраќај. Во тек е и проектот со Светска банка за опремување со нови мотори на четири локомотиви и за набавка на 36 нови товарни вагони. Но, сево ова е недоволно за рамноправно учество во Карго 10 и заработувачка барем делумна од онаа која ја очекуваат земјите-основачки која треба да изнесува по 50 милиони евра годишно. Особено што директорот Дерковски не мисли дека се неопходни инвестиции за неговата компанија да се наметне како фактор во железничкиот конзорциум. Од друга страна, Србија, на пример, веќе 18 месеци се подготвува на голема врата да го собере кајмакот од овој проект.

http://www.spic.com.mk/kat/biznis/kako-i-so-sto-makedonskite-zeleznici-vleguvaat-vo-kargo-10.html

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 04-Oct-2010 at 12:33
Тргнува првиот воз на компанијата „Карго“
Автор: Бранка Чочковска
04 октомври 2010, 07:32
Извор: Бета


Заедничката железничка компанија на Србија, Хрватска и Словенија „Карго 10“ денеска почнува со работа.

Првиот воз на заедничката компанија ќе тргне од Параќин во 8:30 часот, а крајна дестинација е словенечкото место Сежана.

Како што соопштуваат од ЈП Српски железници, станува збор за композиција со 32 товарни вагони, кои од Параќин за Сежана треба да пренесат Брикети од дрво наменети за италијанскиот пазар.

Возот дестинацијата ќе ја мине за 20 часа што е за десетина часа покусо време од претходното.

Седиштето на „Карго 10“ како што беше претходно објавено е во Љубљана. Основната цел на компанијата е да ги намали царинските процедури на граничните премини за возовите побрзо да сообраќаат.

Договорот за формирање заедничка железничка компанија меѓу трите земји е постигнат кон крајот на јули годинава

http://www.makfax.com.mk/_home/home#117747
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 04-Oct-2010 at 20:49
Во старт проблеми, во Хрватска цркна локомотивата па изгубено е еден час за нејзина замена.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 13-Oct-2010 at 19:31
Федералната железница на БиХ пристапи кон „Карго 10“
Автор: Редакција ФОРУМ     17:47 | 13 октомври 2010

Железницата на федерацијата Босна и Херцеговина денеска пристапи кон регионалната компанија „Карго 10“ што ја формираа железниците на Словенија, Хрватска и Србија, кон која подоцна се приклучија и македонски железници

Договорот за пристап кон „Карго 10“ во Сараево го потпишал раководителот на федералната железница, Неџад Османагиќ.
„Ќе се зголеми сообраќајот, а ќе се олесни и движењето. Тоа ќе значи и покусо време за патување на возовите и единствени цени, сето тоа ќе овозможи да настапиме како сериозна конкурентна компанија со другите железници од Европа“, изјавил Османагиќ.
По Босна и Херцеговина, скоро приклучување кон ова друштво најавил и претставник на железницата на Република Српска.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 14-Oct-2010 at 00:53
Мислам дека ова ќе биде од голема помош за регулирање на железничкиот сообраќај на оној поранешен Југословенски простор каде сега има линии што пресекуваат низ други држави. За Босна посебно ќе значи.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 14-Oct-2010 at 14:27
Кооперацијава има надеж, особено за македонскиот сегмент, бидејчи денес прочитав вести дека кинезите го земале пристаништето во Пиреја за користење на 35 години. Со други зборови тоа значи дека многу голем дел од кинеската стока за Европа која се наоси на бродови од пиреја ќе се дистрибуира најверојатно со воз, а тоа значи низ МК.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 14-Oct-2010 at 17:30


Навистина важна вест од наша гледна точка. Единствено ме интересира (со оглед дека Пиреа функционира како хаб) колкав дел од робата што ќе ја менаџира ќе се претовари кон други пристаништа, а колкав дел има потенцијал за по железнички пат да се упати кон европските пространства. Но верувам дека секако за железницата ќе остане повеќе од доволно, за на К10 да му даде далеку поголемо значење.

Се прашувам колкав интерес би имале Кинезите да го лапнат и Солун, бидејќи тоа пристаниште и по големина и по концепт воопшто не е од лигата на Пиреа... Би било убаво ако влезат и таму, инстантно ќе ни решат многу проблеми.

Енивеј, да архивираме една вест за Пиреа:

China eyes major Greek investments

Jun 15 2010 13:30  

Beijing - China plans to invest billions of euros in shipping, logistics and airport projects in Greece, as the European nation battles to slash its massive debt, a report said Tuesday.

The investment deals are due to be signed on Tuesday during a visit to Athens by Chinese Vice-Premier Zhang Dejiang, the Financial Times reported, citing an unnamed Greek government official.

"These concern maritime affairs, telecoms and a project to renovate a landmark tower building in Athens' port of Piraeus," the official was quoted as saying.

Other deals including shipbuilding agreements worth €500m will also be signed, the report said.

Athens is seeking to attract investment from countries with massive sovereign wealth funds - such as China - in an effort to stimulate economic growth in its debt-laden economy.

Greece's abundant port facilities, the quality of its world-leading merchant fleet and its strategic location as a gateway into the Balkans and Europe have drawn interest from Chinese global commercial giant Cosco.

The Chinese company last year signed with Greece a 35-year concession to expand the two main container terminals at the main Greek port of Piraeus for a guaranteed premium of €3.4bn.

"Cosco has a major plan to build the port of Piraeus into the greatest container hub in the Eastern Mediterranean area, and we will create a logistics centre in Piraeus," Cosco chief executive Wei Jiafu told reporters last month.

Greek transport minister Dimitris Reppas said in May that Chinese companies could be interested in involvement in the privatisation of Greece's heavily indebted railway OSE.

The European Union and the International Monetary Fund have given Greece a €110bn bailout package over three years to tackle the fiscal crisis, which has spilled over into eurozone countries such as Spain and Portugal.

Moody's ratings agency on Monday slashed its sovereign rating for Greece to "junk" status, a move rejected by Athens, which said it had taken significant steps to balance its books.

 - AFP



http://www.fin24.com/International/China-eyes-major-Greek-investments-20100615


Edited by Cloverstack - 14-Oct-2010 at 17:38
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 14-Oct-2010 at 19:04
Кинескава заинтересираност за грчките пристаништа во комбинација со веста од пред некој ден дека  како опција се врти да откупат и до 50 милијарди од грчкиот долг, во една Македонска колумна пишуваше Македонија добива нов јужен сосед...Кина, што и не е далеку од вистината. Тие 50 милијарди може да значат за некоја година 50-тина милијарди инфраструктура, ресорти, економија во Грција под Кинеска капа. Најдобро за Македонија ќе биде доколку ланецот од истоварање од брод до Гевгелија нема ниедна алка грчки државен капитал. Во тој случај веќе нема такви прекини во сообраќајот како сега и има драстично зголемен проток. Ако Македонските власти (сегашни и потенцијални идни) се паметни, ќе им текне дека светот е малку поширок од плочата ЕУ што ја носат неколку слона на грб и нема да ставаат на клада секој што мисли малку поинаку, па ќе конкурираат и на некои Кинески државни кредитни линии за инфраструктура и со лесни камати и поволности ќе добие државава. Еве на пример ако ЕУ го покрие автопатот, зашто Кина да не би покрила дупла пруга. Ова не е занесување, веројатна опција дискутирам.

Edited by lslcrew - 14-Oct-2010 at 19:09
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 14-Oct-2010 at 19:23
За Кина и каналот Дунав-Морава-Вардар-Егеј би бил прилично ситна работа од финансиски аспект, доколку им стане стратешки интерес (нормално не да ни го подарат, туку концесија). А дали ќе им стане, тоа ќе покаже времето. Во секој случај, малку проактивност на нашата дипломатија нема да е на одмет.


Edited by Cloverstack - 14-Oct-2010 at 19:25
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 15-Oct-2010 at 12:12
Би било прекрасно да ги имаме кинезите на наша страна, доколку сакаат пристаништето во Пиреја да го направат најголемо во целото источно медитеранско подрачје, тоа и ќе го направат, а нашата железница може да има огромна корист од товарниот сообраќај.
Би имало голем раст во транспортот на стоки по Коридорот 10 кон север. Доколку кинезите би ја изградиле Вардарска долина, тогаш речиси целата траса од Коридор 10 долж Вардар ќе се премести и ќе се добие двоколосечна нова пруга......Roll%20eyes
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 26-Oct-2010 at 12:28
ПО ПРИКЛУЧУВАЊЕТО НА КАРГО 10
„Македонски железници“ ќе станат шпедиција?


 „Македонски железници - транспорт“ се во преговори со македонските фирми за превоз на стока и за вршење шпедитерски услуги преку заедничката компанија на железниците на земјите од поранешна Југославија „Карго 10“. Оттаму велат дека тие ќе бидат еден вид конкуренција на шпедитерските фирми, кои досега беа единствени организатори на карго-превозот на фирмите преку железницата, за што „Македонски железници“ им наплатуваше за услугата и за вагоните. - Во преговори сме со повеќе фирми за превоз на стока од Македонија кон Унгарија и кон Словенија. Досега возевме за други фирми, организатори на превозот. Сега имаме наша компанија „Карго 10“, со која превозот ќе биде побрз и ќе има подобра размена на информации - вели Оливер Деркоски, директор на „Македонски железници - транспорт“. Стопанствениците ја поздравуваат реализацијата на идејата за спојување на железниците на поранешна Југославија. Тие велат дека би ја пренесувале стоката преку секоја фирма што ќе понуди подобри услови. - Сметам дека главната цел на „Карго 10“ треба да биде да се зголеми протечноста на Коридор 10. Да нема застој на разграноците бидејќи ние најдобро знаеме што значи да се стои четири пати во текот на еден превоз - вели Александар Панов, генерален директор на „Макстил“. Првата линија за превоз на дрвени брикети од Србија за Италија преку „Карго 10“ почна да функционира во почетокот на овој месец. Во неа беа вклучени железниците на Србија, Хрватска и на Словенија.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=1&ArticleID=150670&EditionID=2153


Edited by Danielbtmk - 26-Oct-2010 at 19:54
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 31-Oct-2010 at 16:34
ЖЕЛЕЗНИЦА
„Карго 10“ и надвор од Балканот

Бугарската, австриската и италијанската железница сакаат да се приклучат на „Карго 10“, фирмата на железничките компании на земјите на поранешна Југославија. Фирмата ја формираа железниците на Словенија, Хрватска и на Србија, а подоцна се приклучија македонската, босанската и црногорската железница. Коридорот 10 почнува од Австрија, а завршува на југот од Балканскиот Полуостров. Директорот на товарниот сообраќај на Словенечки железници Роберт Вуг посочи дека и германски и грчки железнички оператори оцениле дека проектот ветува и изразиле желба да му се приклучат, додавајќи дека во него мора да биде приклучена Турција, доколку се планира проектот да биде ефикасен. - Ефикасен Коридор 10 претставува голема можност не само за нас, туку и за сите учесници во пазарот на логистика на кои им се потребни капацитети за раст, со оглед на тоа што коридор 4 е преоптоварен и 900 километри е подолг од Коридорот 10 - вели Вуг.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=2157&ArticleID=150942
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 31-Oct-2010 at 21:32
Има ли Карго 10 механизми да регулира евентуални појави како штрајковите во Грција? Може многу да значи за нас нешто такво ако ОСЕ се приклучи па да има позитивен учинок во ситуацијата со секојдневните блокирања.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 12-Mar-2011 at 10:19
Карго 10 се уште работи на црно


Заедничкото железничко претпријатие на Србија, Хрватска и Словенија Карго 10" се уште не е регистрирано, пренесува српската агенција Бета. На чело на компанијата поради болест не е повеќе Роберт Вуга, така што наскоро ќе биде избран нов директор. Седиштето на компанијата е во Љубљана, а прв директор беше Вуга.

Причини зошто компанијата не е регистрирана е тоа што ЕУ, иако го поддржува тој заеднички проект на железниците на Србија, Хрватска и Словенија, има определени резерви бидејќи се плаши дека останатите заинтересирани оператори ќе бидат ставени во подредена положба.
Компанијата Карго 10" почна со работа во октомври 2010 година.

Извор: Вечер
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 12-Mar-2011 at 12:14
V Cargo 10 bi bilo treba vključiti še Bolgare, Grke in Turke

Na konferenci skupnega podjetja Cargo 10 so govorili predvsem o promociji, ki bo na železnice privabila večje količine in nove vrste blaga

S skrajšanjem železniškega prevoza za minuto privarčujemo milijon evrov, je na petkovi konferenci Cargo 10 v Beogradu ocenil srbski minister Milutin Mrkonjić.

Zaradi skupne družbe Cargo 10, ki so jo ustanovile Slovenija, Hrvaška, Srbija in BiH, se bo po njegovih ocenah železniški prevoz od Münchna do Istanbula skrajšal s sedanjih 55 do 60 ur na vsega 40 ur. Konference so se udeležili tudi slovenski predstavniki. Prometnega ministra Patricka Vlačiča je zastopala Nina Mauhler z direktorata za železnice, ki je na konferenci pojasnila, da slovensko prometno ministrstvo projekt podpira in da gre za dober zgled sodelovanja železniških podjetij in držav na prometni osi vzdolž desetega koridorja.

"Konferenca je bila trženjske narave, šlo je za promocijo podjetja Cargo 10 in njegovih aktivnosti. Udeleženci smo se strinjali, da je treba skrbeti za njegov nadaljnji razvoj z vlaganji v infrastrukturo, odpravljanjem administrativnih ovir na mejah ter s promocijo, ki bo na železnice privabila več blaga in nove vrste blaga," je po konferenci povedala Nina Mauhler. Letos je predvideno intenzivno delovanje v smeri povezovanja in promocije podjetja Cargo 10, izražena pa je bila pobuda, da se prihodnjič, predvidoma jeseni, srečajo v Sloveniji.

Če Cargo 10 ne bo uspešen, bomo vedno pod vplivom četrtega koridorja
Brez sodelovanja pri tem koridorju ne bo mogoče te prevozne poti spraviti v konkurenčno obliko prevoza in potem bomo vedno pod vplivom in konkurenco četrtega koridorja oziroma uvoznih poti, je pojasnil generalni sekretar Slovenskih železnic (SŽ) Ivan Hribar. Napovedal je, da se bodo kmalu spet sešli predstavniki železnic in se dogovorili o konkretnih projektih v tem letu. Cargo 10 pa se bo predstavil tudi na letošnjem münchenskem sejmu logistike, kar Hribar vidi kot odlično priložnost za promocijo desetega koridorja.

Za prihodnost pomembna tudi luka Solun
Da je projekt Cargo 10 eden izmed najboljših gospodarskih projektov v regiji, saj pomeni veliko gospodarsko priložnost, meni nekdanji direktor tovornega prometa SŽ in zdajšnji izvršni direktor Adrie Airways Robert Vuga. Po njegovem mnenju večja konkurenčnost logistike v regiji pomeni tudi večjo gospodarsko konkurenčnost regije. Prek sodelovanja železnic in vlad se lahko precej skrajšajo tranzitni časi, povečata zanesljivost in varnost prevoza, treba pa se bo usmeriti h kupcu, meni Vuga.

Da pri projektu poleg Slovencev, Hrvatov in Srbov sodelujejo tudi Makedonci in Črnogorci, je po njegovem mnenju odločilno za učinkovitost koridorja, treba pa bo vključiti tudi Bolgarijo, Turčijo in Grčijo. "Mislim, da je za prihodnost pomembna tudi luka Solun," še dodaja Vuga.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 24-Oct-2011 at 16:56
http://www.time.mk/read/NONE/0d8ffd77d4/index.html
First%20category%20%28entire%20audience%29

Македонија ќе има подобри железници?

На проектот за основање на заедничка железничка компанија на земјите од балканот, „Карго 10“ се приклучува и Македонија. На проектот кој досега ги вклучуваше Србија, Словенија и Хрватска му се приклучија БиХ и Република Српска, а пристапување најавија Црна Гора, Бугарија и Македонија. Таа компанија не е уште формално-правно основана, иако функционира од 4 октомври 2010 година.

Целта на компанијата е да се намали времето на транспорт помеѓу Љубљана и Истанбул, со што ќе се зголеми конкурентноста во однос на другите видови на транспорт, но и во однос на алтернативниот „Коридор 4“, преку Унгарија, Романија и Бугарија.

Стручните и технички комисии на железничката управа на Словенија, Хрватска, БиХ, Република Српска и Србија ги услогласува ставовите и принципите на идните операции, за понудата „Каргo 10“ да биде што подобра, но и со пониски цени. Заедничката компанија на клиентитe ќе им обезбеди максимално скратување на сите формалности при превозот на роба – гранични и царински формалности, пократко задржување на теретните возови на границите, а исто ќе овозможи и сите административни формалности да се извршуваат на едно место.


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.