build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патешествија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15045
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Патешествија
    Posted: 07-Mar-2022 at 23:00
Не најдов посоодветна тема за видеово, па нека седи тука. Јас уживав додека го гледав, се надевам дека и вие.

52 hrs on Amtrak Sleeper Train - Chicago to San Francisco

За сè има вторпат
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 189
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 26-Sep-2012 at 17:47
Fala za pozitivnite reakcii na fotografiite. Slikite gi postaviv na forumot  " Od Sosedstvoto", ama so pomos na Gjoko razbrav deka se za ovde.
Inkau iskustvoto mi se dopadna. Slikite od vnatresnosta na vozovite se od nivnite najskapi vozovi. jas patuvav so ..t.n. sredna klasa.... ke postavam sliki . Cenata bese okolu 18 Evra od Kiev do Simferopol - glavniot grad na Krim. Patuvanjeto trae okolu 15 casa. Inaku vozovite ne docnat mnogu, barem jas koga patuvav ne docnea voopsto, i imaaat mnogu vozovi i mnogu se patuva so voz. Ke postvam sliki i od vnatresnosta na najevtinite vozovi za spienje, mali zabeleski imam na WC uslovite vo vozot so koj patuvav no vo sekoj slucaj podobri od nasite. Za sporedba kartata vo eden pravec  Kiev - Simferopol iznesuva 40 Evra so povisokata klasa vozovi. Interesno bese da se vidi kompozicija so 25 patnicki vagoni  koga patuvav kon Simferopol. Inaku  zeleznickite stanici se mnogu poveke sredeni od nasite, na primer  imaat i moznost za tusiranje - so pari se razbira. Seto ova mozebi e razbirlivo ako se znae deka Ukraina e okolu 20 pati pogolema i vo povrsina i po broj na ziteli od Mk. Vo odnos na patuvanjeto - vozovite se navistina brzi i poradi malku nesredeni prugi ponekogas imase i mnogu tresenje, no imaat poveke pravi delnici taka da brzinata im e prednost. Postoi moznost vo bliska idnina da go povtoram ova iskustvo .


Edited by marfimk - 17-May-2019 at 17:38
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 24-Sep-2012 at 09:49
Marfimk, прекрасна земја си одбрал за патување, а шлагот на тортата е што тоа си го направил со воз. Фотографиите се прекрасни, ама се малку за да дознаеме нешто повеќе за железницата во Украина. Дали имаш уште направени фотографии и евентуално да вметнеш малку текст од твоето лично искуство со патување со воз во Украина, какви се нивните возови, какви им се станиците и сл. Ако можеш да одвоиш малку време и на ова, тоа би било феноменалноThumbs%20Up.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 23-Sep-2012 at 18:28
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 189
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 23-Sep-2012 at 15:00
И еве некои слики од условите внтаре , во вагоните за спиење:


Да напомена ова им се најскапите и најексклузивните вагони....
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 189
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 23-Sep-2012 at 14:56
Здраво
Најмногу го посетувам форумот за Колекционерство, но ова одоговара за овде. Ова се слики кои ги направив кога бев во Украина на почетокот на Септември.












Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 29-Jun-2011 at 23:43
Во октомври треба да очекуваме агенциски воз на линија Братислава - Скопје - Братислава кој ќе ги донесе словачките фудбалски навивачи на натпреварот во Скопје. Морам да признаам дека цената за картата за овој воз е пресолена.

Еве ја понудата:


Za futbalom do Skopje
10. 10. – 12. 10. 2011

Byť fanúšikom je kolektívny prejav, ktorý sa nemusí realizovať len na samotnom štadióne, ale i počas cesty na zápas. Pre všetkých fanúšikov je vlak veľmi vhodným dopravným prostriedkom na to, aby sa dostali do dejísk ME.

V roku 2012 hrá Slovensko kvalifikačný zápas o účasť na ME vo futbale aj v Skopje, hlavnom meste bývalej Juhoslovanskej republiky Macedónsko.

Program zájazdu:

1. deň (10. 10. – 12. 10. 2011)

odchod z Bratislavy hl. st. cca o 14:00
2. deň (11. 10. 2011)

príchod do Skopje cca o 10:00
návšteva kvalifikačného zápasu na Majstrovstvá Európy 2010 vo futbale Macedónsko – Slovensko
odchod späť o cca 22:30
3. deň (12. 10. 2011)

príchod do Bratislavy hl. st. cca o 19:00


Cena:

169 EUR/osoba v oddieli pre max. 4 osoby

124 EUR/osoba v oddieli pre max. 6 osôb

Cena zahŕňa:

spiatočnú dopravu vlakom • 2x nocľah v ležadlových oddieloch • zábavu v spoločenskom vozni •

V cene nie je zahrnuté:

komplexné cestovné poistenie • vstupenka na zápas •

http://www.wagonservice.sk/zajazdy-party-vlaky/za-futbalom-do-skopje-2
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 25-Feb-2011 at 12:48
Балканско патешествие

Анкара, 25 февруари 2011 (МИА) - Турски железници ќе организираат туристичко патување со воз до пет балкански држави, јави Анадолија.

Патувањето се случува за првпат во историјата на Турски железници, а возот ќе ги посети Грција, Македонија, Србија, Босна и Херцеговина и Хрватска.

Возот ќе ги посети тие држави од 8 до 22 април, а местата во него ќе се распределат приоритетно по список.

Извор: IDIVIDI

Ова ќе биде нешто слично како Балкан Експрес мината година!?


Edited by Danielbtmk - 25-Feb-2011 at 12:50
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 16-Jan-2011 at 01:24
На германскиот сајт за железница http://www.drehscheibe-online.de/ е објавен подолг патепис со воз низ Балканскиот полуостров, од страна на двајца љубители на железницата во летото 2010 година.

Досега за Македонија е објавена репортажата за патувањето од Бар за Скопје со туристичкиот воз Скопје-Бар-Скопје и репортажата за патувањето Скопје-Битола и Кичево-Скопје со воз. Оние кои знаат германски ќе можат да разберат како другите гледаат на нашата железница(сите возови им доцнеле бар по половина час во земјава), а за сите останати постои Google Translate . Наскоро следи и репортажа од возот Скопје-Солун на истиов сајт.

Изберете ја опција Ausland и Auslandsforum "classic", а потоа [MK]Balkan-Abenteuer Teil 10: Skopje-Bitola-Ohrid-Kicevo-Skopje (m53B) и
[MK]Balkan-Abenteuer Teil 9: (Bar-) Skopje (m26B).
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 11-Sep-2010 at 23:09
Не е ова ниту нафтовод АМБО, нитѕ коридор 8 па да сме во којзнае каква политичка тешкотија. Одма а приори да констатираме дека не иде ради ради градоначалници од различни партии е кревање раце. Вакво проект си го води град Скопје, ако веќе некогаш се прави. Треба да си го вцрта прво во ГУП и после да си го истера. Владимир мислам дека прв чекор е иницијатива да се внесе во претстојниот ГУП што се изготвува и се планира да се донесе за две години, па после тоа да се бара начин за реализација.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 11-Sep-2010 at 21:09
Ајде едно off нема да смета, можда треба посебна тема за ова но малиотт воз „Пионерското вовче“ може да се „врати“ за многу мали пари.
Поголем проблем е како ќе ги натераш општините да соработуват во оваква идеја за која чак и страни фондови можат да се добијат.

рута по која би идела оваја траса

градси парк - општина центар
градси парк - општина карпош
течение на р. вардар - општина ѓорче петров
рекр. цент сарај - општина сарај
езеро треска - општина сарај
матка - општина сарај

Е сега спои партии, интереси, суети, ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 11-Sep-2010 at 20:05
Прекрасна железничарска репортажа, нема штоApplause!

Владимир, малото вовче до Сарај тешко дека ќе може да го вратиме, ама мислам дека би било феноменално да се направи теснолинејка Охрид-Струга измеѓу стариот и новиот пат. Тоа би било вистинска туристичка атракција(оваа идеја ми е оригинално смислена во Охрид)!


Инаку не сум знаел дека Раба произведувала и дизел-локомотиви, цел автобуски транспорт во Унгарија е патриотски-РАБА автобуси, од кои воопшто не сум импресиониранLaugh.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 10-Sep-2010 at 22:16
Иначе оваја година голем дел од трасата беше отсечени и однесен од буица после катастрофалните дождови а еден дел од трасата од 40 м морал да биде потполно заменет.



И на крај на оваја кратка репортажа и распоред на поаѓањето за оние кои имаат намера да ја посетат оваја прекрасна туристичка атракција за која картата чини 600 Ft. (~2.1 eur).



Иначе возот иде и во периодот околу Нова Година а нарочно за za Mikulas - sv. Nikola на радост на децата.



Цело време мојата мисла е:

Дали ние можеме да го вратиме некогашниот мал воз кој тргнуваше од градскиот парк во Скопје па се до Сарај ???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 10-Sep-2010 at 22:10
Место како од разгледница, заробено во тишина и зеленило секаде околу тебе, прав рај за обнова на тело и душа.





Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 10-Sep-2010 at 22:09
На оваја траса сообраќаат уште и локомотивите C02-407, D02-506 и две мали дизелки тип C-50, на моја жалост порано имаше и една парна локомотива 447-401, но мислам дека таа денеска работи замо на захтев.



Летната композиција е составена од 3 отворена Orenstein & Koppel и MÁV Miskolci Főműhely од 1928 год. и еден затворен вагон.
Иначе постојат вкупно 12 отворени и 8 затворени вагони.



Трасата на почеток проваѓа поред викен даселба а подоцна полека се искачува и утопува у прекрасно зеленило.



Се завлекува длабоко во густа шума преваѓајќи два тунела, два вијадукта, тврдината Diósgyőr и покрај самото езеро Hámori.



И малиот воз пристигнува во преубавата станица LiIlafured по кое е добиено и името на самата железница.



Иначе за нас познатиот T-Mobile е генерален спонзор на оваја туристичка железница.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 10-Sep-2010 at 22:06
--- Lillafured ---


Моја дестинација е градот Мишколц на северо-исток од Унгарија со својата преубава околија и монденското излетничко место Лилафиред.

Пристигнувам на пекрасната железничка станица Miskolc изградена 1901 година од познатиот архитект Ferenc Pfaff во еклектичен стил (иначе негови градби помеѓу другите и станиците во Братислава, Загреб, Риека, ...)
Од тука со транвај бр1 се стигнува до Dorottya utca и станицата Kilian за 350 Ft. (~1.2 euro) за карта купена во транвајот до моето одредиште.



Лилафиред државна шумска железница - Lillafüredi Állami Erdei Vasút - LÁEV



Тука сообраќа малата железница од 760 мм. во должина од 34 км. изградена во далечната 1919/1920 година.
На почетокот истата работела само за фабриката за хартија Mahoca пренесуваќи дрвена граѓа од шумата а подоцна 1924 е пуштена е и за граѓанство.



Уште во тоа време од 1928-1929 до тоа монденско место идела бензинска моторна кола Ganz & Co Danubius Machine од самиот град испред црквата св. Anne до елитниот Palace Hotel.



Подоцна трасата е скратена од страна на градот од областа Kilian-Eszak до сегашното излетничко место Lillafired и Garadna во должина од 14 км.
Постои уште еден крак од Kilian-Eszak преко Papirgyar до Taksalapa во должина од 16 + 4 км.



На денот на моето присуство сообраќаа две дизел хидраулични локомотиви Rába M041 или MAV Mk 48, B' B', изградени 1961 год. со број D02-508 и D02-510

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 14-Aug-2010 at 15:27
Одлична репортажа Гитардемон.

Благодарам, се надевам дека во иднина ќе имам повеќе време за вакви работи.

Дали знаеш колку чини повратен билет Солун-Неи Пори-Солун и Солун-Парајлија-Солун, посебно за патничките возови?


Солун - Неи Пори чини 13€ повратна, а 8€ во еден правец. Оваа цена важи за сите возови кои се proastiakos (воз за предградијата) возови (15xx и 25xx), освен со возот 605 за Атина кој чини околу 7€ повратна. Како што гледаш од табелите подолу времињата не се баш најдобри за тој воз, па наместо да заштедиш, ќе загубиш плаќајќи за екстра преноќевање, и заминувајќи во 9 наутро.

За Неи Пори:


За Солун:


Еве ги и линиите кои возат. Значи возовите за Лариса/Калабака, и еднаш денот возот за Атина.


----

Инаку, во однос на купувањето на карта Скопје-Гевгелија, Гевгелија-Солун, дали е можно да се симнеш во Гевгелија и да си купиш карта за до Солун, т.е. дали прават проблеми од царина/полиција?


Имаш прилично време и нема никаков проблем, само почекај да помине полицијата и кажи им дека ќе одиш по карта. Тоа го прават сите, па и на шалтерот нема да имаш никаков проблем. Скопје - Гевгелија 320 денари повратна, Гевгелија - Солун 9€ повратна (за младинци до 26).

Ако си живееш со грчките кондуктери наместо од Гевгелија (меѓународен билет), можеш да купиш карта од грчката граница (Идомени - меѓуградски билет) која чини 3€ повратна. Ама ако не, ќе си платиш плус цел билет

Оффтопик, дали железничката и автобуската станица во Солун се бајаги оддалечени за евентуален трансфер?


Зависи дали сакаш да одиш до терминалот за Халкидики, или до терминалот за (Егејска) Македонија. KTEΛ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ е терминалот за северна Грција и е многу блиску до железничката, а ΚΤΕΛ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ е терминалот за Халкидики и е добри 10 километри од железничката.

Од железничка ќе си го фатиш автобусот 45, 45А, 45В кој е експресен и застанува на само 4-5 места по пат. Картата е 70 центи во автобусот. Само прашај во кој правец вози пред да се качиш, бидејќи вози од ктел македониас, преку железничка до ктел халкидикис, и обратно. Па ако се качиш во обратниот правец ќе те однеси на грешната автобуска

Се надевам бев доволно јасен.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 14-Aug-2010 at 10:35
Одлична репортажа Гитардемон.

Дали знаеш колку чини повратен билет Солун-Неи Пори-Солун и Солун-Парајлија-Солун, посебно за патничките возови?

Инаку, во однос на купувањето на карта Скопје-Гевгелија, Гевгелија-Солун, дали е можно да се симнеш во Гевгелија и да си купиш карта за до Солун, т.е. дали прават проблеми од царина/полиција?
Оффтопик, дали железничката и автобуската станица во Солун се бајаги оддалечени за евентуален трансфер?

Ако можеш одговори ми на прашањава, многу ќе ми помогнешBig%20smile.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 14-Aug-2010 at 02:08
Во право си, сосем ги изумив. Синдос е прва станица од Солун, но си реков штом не сликав, веројатно не застанавме таму Не се возам често со проастиакос па не знам точно каде застанува. (Иако Синдос е повеќе од очигледно)

Инаку секој кој има можност да се вози во Сименс Дезиро нека го направи тоа. Вожњата е подобра и од авион! Останав навистина без зборови овој пат.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 13-Aug-2010 at 20:49
Одлично репортажа, гитар

Само мора да била голема вручина па си пропуштил уште две станици.

THESSALONIKI
* SINDOS
ADENDRO
PLATY
EGINIO
KORINOS
KATERINI
LITOHORO
* LEPTOKARIA
NEO PORI
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.