build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сообраќајна врска Аеродром - Кисела Вода

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 16-Sep-2010 at 22:40
Originally posted by Andrej_LJ

Јас би рекол Миле, како советник на lslcrew, ако веќе мора Миле да биде вклучен
Греота е човек да си ја арчи кариерата во политика. Чим седнеш во министерско столче, одма стануваш ментално импотентен и брзо ти се зголемува бројот на пријатели и килограми...
П.С. Младен и lsl, олабавете малку со разработката, мислам дека Коце нема слободни пари сè до крајот на 2011. А не е лошо најпрво и со Јанакиевски да се избрифирате.


Edited by OKA - 16-Sep-2010 at 22:50
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 16-Sep-2010 at 22:50
lsl погледни повнимателно, Младен е очигледно во право, пред североисточниот влез во тунелот профилот се редуцира од 2х2 на 2х1 и таков останува понатака кон Кисела Вода. Сега ја ѕирнав и верзијата на ГУП-от што ја имам и (на мое изненадување) и таму профилот во овој дел е 2х1. Овој факт го прави помалку практично моето залагање за поврзување со Јужен Булевар, но lsl, сепак морам да ти реплицирам околу твоето резонирање. Јужен Булевар ите како треба да ја опслужува Кисела Вода, а терминот дека требало да ја премости е тотално несоодветен. Опслужувањето се разбира треба да биде преку привлекување на сообраќај, а тоа на таков вид сообраќајница единствено може да биде преку клучки. Првомајска е друга приказна и таа има поинаква улога за жителите на Кисела Вода. Има многу релации за кои Првомајска е далеку понеподобна. Клучката кај зелено пазарче што ја спомнуваш како опција е прилично далеку и прилично лошо достапна (од сообраќаен аспект се разбира) за добар дел од Кисела Вода. Не треба да се потцени ни можноста за преоптоварување на оваа клучка, особено со оглед на растојанието до следната влезно-излезна клучка кон исток која е на цели 3 километри одалеченост. Исто така не се работи само за Кисела Вода, туку дополнително поврзување е потребно и за Аеродром, чија вкупна поврзаност со Јужен Булевар во ГУП-от воопшто не е сјајна. Просторот за клучката со бул. Србија е сосема друга приказна и таа е клучка од сосема поинаков ранг, а овде ионака зборував за клучка на помал простор.

Всушност токму растојанието помеѓу клучката кај ул. Бихачка и онаа кај бул. Србија ми е главен мотив за новава клучка што ја предложив. Погледни го распоредот на клучки на сите три урбани автопати, никаде нема ни од далеку олкава празнина во урбана средина. Ова е идеална локација да се пополни огромната дистанца. Свесен сум дека околностите за изведба на клучката не се сјајни, но сметам дека би имала огромна улога и дека заслужува да се вложат сите екстра напори за нејзе. Според некое мое идеално сценарио, како предуслов, најпрвин секако би требало да зборуваме за профил 2х2 на поврзувањето Аеродром - К.Вода, инаку клучка со Јужен Булевар не би правела многу логика. Понатака, јасно дека треба да биде клучка што штеди простор. Ќе нацртам сега една варијанта на дијамант што може да се вклопи па ќе ја постирам после.

----------------------

Младен, дали би можел да го постираш овој приказ на ГУП-от со кој располагаш. Претпоставувам дека е преголем да го постираш како слика, но може на пример како фајл на rapidshare.com или некој сличен сервис.


Edited by Cloverstack - 16-Sep-2010 at 23:15
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 16-Sep-2010 at 23:23
Дополнителна клучка можно и да се спика некаде тука (41°59'7.44"N 21°26'25.92"E). Каде што има простор, релативно може да има проблем со близината на клучката со Крушевска Република, но овдека токму на оваа локација каде што е тунелот ми изгледа воопшто не споиво поради близината со пругата. Дури и за крпеница под запазени стандарди (висини и радиуси) не им изгледа можна. Ќе треба јужен да иде на две различни нивоа, нешто слично како клучките на Крушевска со Јужен и Северен булевар. Можно е веројатно некаква клучка поисточно надвор од било какво заплеткување тунелот, па после би се поврзувала на околната патна мрежа. Еве со жолто нацртав три можни опции каде да излегува. Една опција е да се надоврзува на Народни Херои па со кружен тек да се опслужуваат 5 значајни сообраќајници. Други опции се пред самиот влез во тунелот, или па со нова раскрсница на Првомајска.




Edited by lslcrew - 16-Sep-2010 at 23:26
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 17-Sep-2010 at 00:27

Вака сега. Прво за Јужен Булевар никаде не стои дека треба да се спојува во Кисела Вода освен во делот кај булевар Србија што мислам дека е доволно. Второ е проширувањето на Првомајска и Трета Македонска Бригада се доволни за растеретување на сообраќајот во овој дел со што не е потребно вклучување кон Кужен Булевар (автопат) на секои 1-1.5 километри. Тие што имаат потреба да се приклучат кон него тоа го прават кај Зелено Пазарче према Крушевска и јасно на клучката кај Булевар Србија. Значи останува да се прецизира точната траса на Јужен, тунелот одприлика е јасен и оваа скица над мене не е реална во однос на тоа што го кажав за Јужен Булевар.
Инаку кружен тек е добро решение помеѓу Народни Херои и Првомајска веднаш по евентуалното реализирање на проектот за тунелот кон Аеродром.


Edited by Supervisor - 17-Sep-2010 at 00:36
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 17-Sep-2010 at 01:01
Еве уште неколку бројки во врска до дилемите што ги имаме, профилите на Јужен Булевар и Михаил Чаков (не знаев дека и овој дел меѓу Народни Херои и Фрањо Клуз се вика исто во пакет со маалската улица). Ги има бројките и на планот (кој е во постапка на донесување моментално), ама еве ги извадени и од дуп-от од табелата. Јасно стои дека се работи за 14 метри што влага под земја. Вкупниот е 20 метри со 3 метра тротоари. 14 метри се 4 ленти х 3,5 метри. Јасно се гледа црната линија под зелената до каде е делот што иде под земја.






Edited by lslcrew - 17-Sep-2010 at 01:04
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 17-Sep-2010 at 01:04
@ Supervisor

3 километри колку што е растојанието помеѓу клучката со булевар Србија и онаа со Бихачка е тотално вон пропорција со остатокот од урбаната автопатска мрежа во Скопје. Дополнително на тоа што овие клучки се прилично непрактични за голем дел од Кисела Вода и Аеродром, нивната осаменост на толкав сегмент од Јужен Булевар би водела и кон нивно преоптеретување, а исто така и на пристапните сообраќајници кон нив.

За кружен тек помеѓу Првомајска и Народни Херои, освен тоа што си безусловен подржувач на тоа решение во секоја пригода, не гледам зошто велиш дека би било добро решение на конкретната локација. На ова вкрстување токовите без свртување долж двете оски би биле многу силни и кружен тек би бил исклучително неповолно решение. Кружниот тек тука го измислија ради споменикот кој решија да го насадат, па со кружен тек им легна работата, а за сообраќајна логика не кажаа ништо.



@ lslcrew

Еве би можело ваков дијамант, без никакви импровизации или изместувања на трасите. Слабо стојам со време па скицава е груба, ама мислам се гледа поентата. Кон пругата е кнап, ама кон југозапад има доволно простор што може да се искористи за да се компензира и да се создаде доволна дистанца за меѓусегментот на дијамантот (со поинаква геометрија на рампите може и многу повеќе од она што имам вцртано јас).




Edited by Cloverstack - 17-Sep-2010 at 01:08
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 17-Sep-2010 at 01:12
Ај вака едно прашање. Велите кон пругата било кнап и поради тоа и Јужен Булевар според нашите замисли добива лоша изведба. Па ме интересира она цело депо во 11 Октомври доколку се срамни со земја и/или се стесни (што е реално) за потребите макар имале и ЛРТ и брз воз или како сакате. Не гледам причина пругата да не се потисне погоре. Е сега на крај можеме и да фантазираме и да измислуваме триста чуда ама на крај факт е дека нема да добиеме некое трајно решение (според мене) решение кое ќе биде би рекол зацементирано во однос на изведбата а не привремено. Нешто што мора да се разбере дека Јужен Булевар не смее да биде манипулиран како проект. Всушност тој е и најголемиот сообраќаен зафат во Скопје.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 17-Sep-2010 at 01:12
Кловер и твоево решение ми се допаѓа. До друга страна па ниту трасата на Јужен булевар или трасата на пругата не се устав, па да не можат да се измасираат во рамки на стандарди радиуси. Или па правецот према Драчево (заедно со трамвајска траса, зеленило и се што е вцртано измеѓу) да се измасира доволно према југ да може измеѓу да се протнат двете рампи кои немора по дифолт да бидат "од десна страна". Секако доколку се утврди ваквата потреба од клучка тука.

Edited by lslcrew - 17-Sep-2010 at 01:14
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 17-Sep-2010 at 01:21
Во ГУП сепак е нешто помалку - го споредив со Илинденска и други сообраќајници што одат под земја и се гледа дека е 7 метра, а дури и да е повеќе, мора да се одбиваат по 1 метар од секоја страна, сепак се вози под земја. И сепак извадокот од ДУП не кажува ништо бидејќи просторот под Јужниот Булевар и железничките траси го регулира само ГУП, односно нема (и неможе да има) ДУП за тие делови од градот.

А тоа што го нацртале ова во ДУП, воопшто не ме изненадува.. Лошо е што според новиот закон, сега ова е решение.. Па нека копа некој..

Како и да е, јас мислам дека 7метра е сосем доволно за врска која не е дел од примарната мрежа и е класично тунелско решение. Задржување на целосниот профил во тунел и мост се прави само за примарната мрежа.

А што се однесува до клучкава: што ако се подигне целиот Јужен булевар во ниво на пругата, а под него имаме собирна улица која преку неколку рампи, на различни локации, ќе се поврзе со булеварот горе и истовремено ќе ја растерети Првомајска, а остатокот од просторот ќе се искористи за гаражи и комуникации до станиците на јавниот шински превоз (не сакам да го именувам видот, гледам имало доста дебати околу тоа)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 17-Sep-2010 at 01:31
Supervisor, јас депото не би го чепкал, да е до мене и да сум доведен пред таков избор  пре би се откажал од клучкава
Депото дефинитивно е потреба и е големо инфраструктурно богатство кое веќе го имаме.

Но мислам дека според онаа скицата што ја приложив, јужен булевар не трпи никакви импровизации, па нема потреба да се жртвува нешто друго.

Доколку евентуално би било неопходно, малку дополнителен простор би можело да се добие ако на делот каде тоа би било потребно, наместо класичен насип би имало потпорен ѕид за пругата од страната на јужен булевар. Просторот од другата страна претпоставувам дека е предвиден за изведба на двоколосечна пруга кога ќе има потреба.


Во секој случај, мислата ми е дека на оваа локација треба максимално да се истражат можности за клучка со јужен булевар.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 17-Sep-2010 at 01:35
Originally posted by mladen_s

А што се однесува до клучкава: што ако се подигне целиот Јужен булевар во ниво на пругата, а под него имаме собирна улица која преку неколку рампи, на различни локации, ќе се поврзе со булеварот горе и истовремено ќе ја растерети Првомајска, а остатокот од просторот ќе се искористи за гаражи и комуникации до станиците на јавниот шински превоз
Скапо, ама за мерак
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 17-Sep-2010 at 01:39
Младен сепак ДУП-от се изготвува според ГУП кој е подлога за сите ДУП-ови. Мислам дека бројките од ДУП-от кажуваат повеќе од слободна проценка со голо око од слика. Значи општина Кисела Вода не направила финта никому па сега да мора некој да копа. Профилот е 14 метри и е земен од ГУП.

Малку утепавме време во убедување колку метра е и мислам дека нема потреба понатака да дискутираме објективен факт што го имаме на хартија со бројка, дека е 14 метри. Во секој случај твое мислење е дека и полу-профил би бил доволен, јас на пример не се слагам воопшто со тоа и сметам дека полн профил е нужен.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 17-Sep-2010 at 09:28
Ова ќе биде „ми кажа пилето“ ама сигурно е 7метри. Единствено Народни Херои е 14 метра. А тоа што го нацртале вака во ДУП, не мислам дека е завера, туку веројатно незнаење (така често по нашиве општини). На крај, можеби е добро да почне како 14метра, па двете крајни ленти ќе бидат сервисни и ќе останат на површина... и ќе се спојат со сервисната улица што ја опишав во моето супер скапо решение погоре

Ама тоа и не е целта на овој коментар, и јас мислам дека доволно дискутиравме (и разменивме корисни информации патем). Тоа што сакам да прашам е дали има нишка за Јужниот Булевар?

Edited by mladen_s - 17-Sep-2010 at 09:29
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 17-Sep-2010 at 09:47
Конкретна нишка за Јужен Булевар немаме (а никако неможе да ми текне зошто), меѓутоа поголема дискусија за него се има развиено при најновите страници на оваа нишка.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 17-Sep-2010 at 10:32
Па.. сигурно би се изгубиле многу претходни постови, како и некои кои зборуваат за сите урбани автопати, ама Јужниот Булевар е специфична тема (или само јас си мислам така?) па може да се почне? Веројатно адиминистраторите решаваат за ова.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 17-Sep-2010 at 11:06
Слободно почни нова тема. Ако некој од модераторите има против, ќе каже. Јас мислам дека Јужен Булевар е најдобрата работа што може да му се случи на Скопје, и сигурно заслужува своја тема.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 17-Sep-2010 at 11:17
Нишката урбани автопати беше започната одамна, во време кога на форумов имаше слаба динамика, а темата обично се обработуваше преку новинарски написи каде урбаните автопати често одеа во пакет. Логиката тогаш беше да се сконцентрира дискусијата на едно место, особено што сите три урбани автопати се тесно поврзани. Доколку сега со новиве најави и вести некој смета дека треба посебна нишка за Јужен Булевар, слободно нека отвори, само нека пише уводен пост во кој ќе ја посочи и излинка нишката за урбани автопати од каде што почнува разгранувањето на темата. Таа нишка покрај досега архивираните материјали ќе може и во иднина да ја користиме за општа дискусија за урбаните автопати, а посебни нишки за јужен, северен и источен да се надеваме дека наскоро ќе бидат вистински проектни нишки кои ќе ги пополнуваме со фотографии и вести од изградба


Edited by Cloverstack - 17-Sep-2010 at 11:20
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 17-Sep-2010 at 14:09
Младен ај уште еднаш! Еве и да намигнам и да речам дека зграшиле од Кисела Вода. И од Аеродром ли згрешиле? Малку е нејасен планов поставен на интернет од општина Аеродром, ама е доволно разбирливо. Убаво стои Михаил Чаков (што би барала инаку во план за Аеродром) и даден е профилот на улицата со 3 метра патеки од страна и два 7 метратски коловози, измеѓу одвоени со столбови на средина. Нешто слично како на стоковна куќа Мост, само што Мост е со 6 ленти, а тука со 4. Висината е стандардната незнам колку е точно 4,80 (4,07) па може да се спореди.



Edited by lslcrew - 17-Sep-2010 at 14:10
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 17-Sep-2010 at 14:24
Добро, ама јас 7 метри ги кажувам како директно измерени на дигиталниот ГУП (не на pdf верзијата, ама можеш и од неа да ги добиеш вредностиве). Освен ако во најновиот ГУП не ја прошириле улицава...

Сепак, добро е што плановите се усогласени и пешациве не ги оставиле под земја и испланирале надмин.

Јас сепак мислам дека со оглед на должината на ископот, поевтино е да направат 1/1 и секако, да го затвараат навечер. Вакви решенија се доста чести вдолж внатрешниот периферен булевар на Париз нпр. Гледаш како моето решение ќе дојде побрзо до Коце, а?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 17-Sep-2010 at 15:03
Младен, незнам за кој дигитален гуп, ај прати го па да видам. Тој е тој профил, не гледам некаде да проширувале, истиот си е, 20 (3+7+7+3).

Ова второ не знам па кај го виде надмин. Има тротоари од по 3 метри од двете страни внатре во тунелот.

Добро си е тоа што мислиш дека и полу-профил би бил доволен. Но ова со затварањето не знам која е логиката? Нема потреба од тоа. Ај да го имаме па да сме констатирале дека навечер е зголемена стапка на несреќи и криминал па потоа да го затвараме. Тоа во Париз што го затвараат е од мука, не е дека така го замислувале.

А за што побрзо ќе дојде до Коце. Ако може ич да не се прави најдобро би било за него, ама не е тоа од што градот има потреба. Јасно ми е мене како бел ден дека се подготвени на импровизации што ќе ја осакатат можноста и за некогаш во иднина едноставно да се догради. Ама не ни тоа целта.


Edited by lslcrew - 17-Sep-2010 at 15:05
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.