build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 14-Sep-2011 at 22:40
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by BOJAN

... Оваа гарнитура стои во депо Лисиче наместо да сообраќа. Знае ли некој од форумашите што се случува, некој потежок дефект или брзо ќе биде ставена во функција?

Редукторот при враќање од Гевгелија е отиден, и се работи на неа.


Се надевам дека ќе ја бидне во брзо време и дека со нејзиното враќање во сообраќај ќе се намалат гужвите по возовите и ќе нема проблеми со блокади на пругата.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 20-Sep-2011 at 17:11
Не знам за вас, но мене новиве дизелмоторни возови кои ги купија Србите од Русија ми се одвратни. Можеби мојата перцепција за возови после европското искуство ми е зголемена, но овакви сигурно не би сакал да видам низ Македонија. Изгледаат премногу просто, едноставно и наликуваат на нашите Горбачови (се гледа Русите не мрднале многу во поглед на дизајнот). Кога ќе се решат конечно нашите да набават нови возови, строго треба да бидат од некој фирма со големо реноме и застапена на западниот пазар, затоа што од искуството со лаз-овите не можеме многу да се осфрнеме на источно-европските компании. Вакви возови за наши прилики се задоволителни само на релации до Велес или Куманово, но не ми изгледаат складни за долги релации, како на пр до Битола.
Еве и фотографии.
http://www.mondo.rs/tg5345/Foto/Vesti/Srbija_dobila_nove_vozove.html
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 20-Sep-2011 at 18:47
http://www.palitsyn.com/__data/assets/image/0012/3180/bmw-vs-lada.jpg

Тука доволно е илустрирано колку русите се по дизајнот. Како вода и зејтин се. Дизајнот и немора да е некој којзна еколку футуристички, до некои најнови граници за аеродинамичност на што ние сме навикнати, така да може и да не е толку лошо тоа што србите го земале за вакви услови за железници по балканов како што се.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 20-Sep-2011 at 22:18
Sporedete gi cenite od tie renomirani proizvoditeli koi gi naveduvate so cenite na ovie ruski vozovi,
na toa dodadete ja finansiskata sostojba na Srbija i ce vidite zosto e ova najdobrata opcija na
Zeleznicite na Srbija.
 
Plus, dokolku rusite garantiraat upotreblivost od 30 godini kako sto nekade procitav,
toa e odlicna zdelka koja finansijski ce se isplati, narocito koga se znae deka i tie renomirani
proizvoditeli garantiraat slicno vreme na upotreblivost na svoite vozila.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 20-Sep-2011 at 22:35
Јас само ќе речам, споредете ги цените и видете како стојат работите, цените се понекогаш и повеќе од двојно поскапи.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 20-Sep-2011 at 22:48
Не ја разбирам дискусијава, цена, цена, цена, ...

Дали исто важи и за вас кога купувате кола па го земате „Трабантот“ како наефин или тежнеете да земете кола која е издржлива во сите услови која гарантира долгогодишна подршка на резервни делови, кока е потврдена на пазарот, која троши далеку помалку, која ..... ќе ви служи за вашите потреби.

П.С. Не заборавајте го и односот на Србија со Русија.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 20-Sep-2011 at 22:53
Originally posted by Vladimir P

Не ја разбирам дискусијава, цена, цена, цена, ...

Дали исто важи и за вас кога купувате кола па го земате „Трабантот“ како наефин или тежнеете да земете кола која е издржлива во сите услови која гарантира долгогодишна подршка на резервни делови, кока е потврдена на пазарот, која троши далеку помалку, која ..... ќе ви служи за вашите потреби.

П.С. Не заборавајте го и односот на Србија со Русија.


Добро сега, МЕТРОВАГОНМАШ не е шарлатанска компанија, се работи за угледна компанија која произведува огромен број на метро и дизелмоторни возови. Русија башка има огромна мрежа на пруги и развиена железница, па и самата купува вакви машини.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 20-Sep-2011 at 23:00
Ама што направивме ние гледајќи ги цените? Од украинскине возови лупа секој дел и на најмала нерамнина на улица се осеќа како да ќе се распадне автобусот. Плус се работи за возови, кои во земји како Македонија или Србија ќе возат најмалце 20-тина години (освен ако некако магично се промени финансиската ситуација во двете држави па да може да се купуваат возови секоја година). Лично сум против тоа да се купуваат ефтини возови или вагони затоа што за наши услови е многу покорисно полека да се обновува возниот парк, но со поквалитетни и поскапи возови. Билетите секако би биле поскапи со таквите гарнитури, но барем услугата што ќе се добие ќе биде многукратно подобра од онаа која се нуди сега.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 20-Sep-2011 at 23:17
Бојане, забораваш дека Русија има огромна количина на Siemens Velaro - ICE 3 иако има свое производство !!!???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 20-Sep-2011 at 23:22
Originally posted by Vladimir P

Не ја разбирам дискусијава, цена, цена, цена, ...
 
Pa Vladimir, cenata e osnovnata pricina zosto srbite se odlucija tokmu za ovaa garnitura.
Isto kako i nie so kineskite dvokatni avtobusi, neli!? Yes
 
A koga sme kaj Trabantot: dali ti bi kupil skap avtomobil za da go vozis po planinski i neasfaltirani patista na kakvi sto licat prugite vo Srbija? LOL
 
Jas od moja strana samo bi im cestital i bi postavil prasanje koga MZ ce se odlucat na nekoj
vakov cekor i kupat nesto novo, od fabrika?
 


Edited by mon - 20-Sep-2011 at 23:23
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 20-Sep-2011 at 23:40
Originally posted by mon

Pa Vladimir, cenata e osnovnata pricina zosto srbite se odlucija tokmu za ovaa garnitura.

Дали, но има време па ќе зборуваме во некое идно време.

Originally posted by mon

Isto kako i nie so kineskite dvokatni avtobusi, neli!?

Тука незнам, но еден плус можда, реков можда е големината на самиот производител

Originally posted by mon

A koga sme kaj Trabantot: dali ti bi kupil skap avtomobil za da go vozis po planinski i neasfaltirani patista na kakvi sto licat prugite vo Srbija?

Не, зато го ставив во наводници, но затоа ке купам некое мало возило, ... секако не ферари или волга,

Originally posted by mon

]Jas od moja strana samo bi im cestital i bi postavil prasanje koga MZ ce se odlucat na nekoj vakov cekor i kupat nesto novo, od fabrika?

Е тука се слагаме, и се надевам дека ќе земат нешто што ќе се исплати а не нешто што ќе го сервисираме нон стоп (земи го примерот со 661 колку траат)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 21-Sep-2011 at 00:10
Vladimir, logicno e se toa sto go kazuvas medjutoa srbite sigurno gi imaat prevrteno dzepovite,
imaat prebroeno kolku se istreslo od niv pa vrz osnov na toa ja imaat doneseno odlukata
za nabavka bas na ovie garnituri.
 
A i raka na srce, posto garniturite ne se nameneti za dolgi relacii tuku za taka da se izrazam
 "medjugradski" relacii, ne treba i mnogu da se ocekuva od niv.
LOL


Edited by mon - 21-Sep-2011 at 00:11
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 21-Sep-2011 at 08:59
Конкретно овие возови што ги купија србите се однесуваат исклучиво за локален патнички сообраќај на неелектрифицирани пруги. Ако купуваме возови за меѓународни релации, тогаш тие ќе бидат сигурно со поголем и позначаен производител.

Јас пак ќе пишам, да прочитаме низ руски форуми какво е досегашното искуство од моторните гарнитури на Метровагонмаш во Русија, кои ги има барем неколку стотици низ целата држава. Да го видиме искуството со Унгарија и Литванија, како се покажале во овие земји од ЕУ и потоа да коментираме дали се добри и лоши.


Искрено, јас прочитав доста позитивни коментари за овие возови, секако Деларо се можеби подобри, иако барем според тоа какви седишта добија патниците во новите руски возови, не можам да го потврдам истото. Сименсовите моторни гарнитури се употребуваат, да речеме, во Бугарија па може и да го дознаеме и нивното искуство со овие возови, особено со удобноста на патниците.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 22-Sep-2011 at 21:58

Бојане никој не спомна, дали се добри или лоши, него цело време зборуваме за цена а со тоа и некој додатни видувања и релации.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 01-Oct-2011 at 11:08
Што се однесува до превозот на кратки и средни растојанија Русите се и тоа како авторитет. Вистина е дека Русија има 8 возови Velaro, но вистина е и дека има којзнае колку возови од руско производство за кратки и средни линии. Со такви бројки Веларо нема некој голем удел во транспортот. Velaro  се користи исклучиво помеѓу Москва и Ст. Петербург а по таа линија има класични возови за брзини до 200 км/ч уште од пред 1980.

Што се однесува до новите моторни возови на ЖС тоа е руска верзија на Дезиро. И едниот и другиот се градски автобуси на шини и се сосема различна категорија од Веларото.




Edited by polval - 01-Oct-2011 at 11:10
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 15-Oct-2011 at 18:31
Чудна и неофицијална која ја добив пред малку: МЖ ќе купува 2 возови (моторни гарнитури) од Словенија. Но колку е точно ќе видиме наредниот период Confused


Edited by Danielbtmk - 15-Oct-2011 at 18:32
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 16-Oct-2011 at 01:46
Баш така , мислам дека е нешто друго, но ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 16-Oct-2011 at 10:01
Od Slovenija?
Pa tie nemaat proizvodstvo na motorni garnituri...
Znaci, ako vesta se pokaze tocna toa ce bide nekoja "staro-nova" garnitura... Ohno
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 16-Oct-2011 at 10:11
вероватно половна ќе се набави,само ремонтирана,што за нас и не е така лошо.со оглед на нашиот менталитет кој се покажа и докажа на новите автобуси,јас не би купувал нови се додека народот не почне да се однесува како кон своја имовина
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 16-Oct-2011 at 11:28
Originally posted by gjoko

вероватно половна ќе се набави,само ремонтирана,што за нас и не е така лошо. со оглед на нашиот менталитет кој се покажа и докажа на новите автобуси, јас не би купувал нови се додека народот не почне да се однесува како кон своја имовина

gjoko, е за ова од мене
додуше сите го знаеме но никој нејќе да си го признае што сто.. сме.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.