build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #301 Posted: 17-Dec-2013 at 16:45
Жално е што Дневник стана пропагандно гласило на власта, изгуби на сериозноста и на влијанието во општеството. По железничката несреќа да се излезе со ваков текст е очигледно обид за перење на мозокот на македонската јавност. Сепак, затоа постојат и други весници во земјава. За среќа, Нова Македонија се издигнува како највлијателен дневен весник во земјава.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #302 Posted: 18-Dec-2013 at 11:05



Датум: 13.12.2013, 18:04
НА ПАТ СО РЕНОВИРАНИТЕ ВАГОНИ

СО ПАРНО, КАМЕРИ И СО ТЕЛЕВИЗОРИ ДО ЗАДОВОЛНИ ПАТНИЦИ

Статијава е 2 дена пред железничката несреќа...
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #303 Posted: 18-Dec-2013 at 11:32
Originally posted by BOJAN

Жално е што Дневник стана пропагандно гласило на власта, изгуби на сериозноста и на влијанието во општеството. По железничката несреќа да се излезе со ваков текст е очигледно обид за перење на мозокот на македонската јавност. Сепак, затоа постојат и други весници во земјава. За среќа, Нова Македонија се издигнува како највлијателен дневен весник во земјава.


Доволен спин е само насловот, внатре сликите кажуваат дали е добро сработено или не, али пошто има многумина кои само наслов читаат, затоа сме таму кај што сме. Во ситуација кога рапидно паѓа бројот на превезени патници, кога нема пари за плати, паѓа и тренспорт на стока, не се реновираат станиците, возовите нема изгледа ни у 2014 да стигнат, мора да се напише ваков текст, за да се одржи во живот ова веќе неживо претпријатие.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #304 Posted: 18-Dec-2013 at 13:26
Za novite garnituri imaše izjava deka ke pristignat najrano proleta 2015
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #305 Posted: 18-Jan-2014 at 03:44
Има некакви најави за реновирање на уште некоја гарнитура од шпанците?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #306 Posted: 19-Jan-2014 at 14:02
Да...712/109-110...
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #307 Posted: 20-Jan-2014 at 02:03

Супер

Имаш ли можеби повеќе информации кога би требало да се реновира и кога би била пуштена во сообраќај?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #308 Posted: 29-Jan-2014 at 23:50
Во меѓувреме претходно репарираните гарнитури редовно на удар од возилата преку диви премини, нехигиена и слободни уметници...не знам која е точно, Хераклеја, Скопје или некоја друга на линија БТ-СК во 12:45.
И после долго време семафор на преминот


Edited by Тркало - 29-Jan-2014 at 23:51
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #309 Posted: 30-Jan-2014 at 11:09
Не ми е чудно тоа што го зборуваш. Веќе е целосно уништена однадвор, а раководство не стигнало да ја дофали во сите македонски медиуми. Проблем гледам во дел од луѓето што работат во железница, а најмногу во опременоста за одржување на возниот парк.
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #310 Posted: 31-Jan-2014 at 16:15
Originally posted by BOJAN

Не ми е чудно тоа што го зборуваш. Веќе е целосно уништена однадвор, а раководство не стигнало да ја дофали во сите македонски медиуми. Проблем гледам во дел од луѓето што работат во железница, а најмногу во опременоста за одржување на возниот парк.


Џабе е Бојане...Не може толку вработените да го одржуваат надворешниот изглед на моторните гарнитури колку што одредени идиоти и скотови од Битола и Кочани да шараат со спрејови и други средства...Гарнитурите се шараат со спрејови ноќно време во Битола и Кочани...Само не гледам кое е задоволството на тие идиоти??? Ремек делото да му го види цела Македонија или пак задоволството и сеирот кога ја плукаат Железница по весници и медиуми заради надворешниот изглед...Секој ден да се префарбуваат гарнитурите однадвор, секој ден ќе се враќаат исшарани во Скопје...И новите возови кога ќе дојдат исто ќе биде...Македонче си е Македонче...

Edited by zookisk - 31-Jan-2014 at 16:16
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #311 Posted: 31-Jan-2014 at 17:16
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Не ми е чудно тоа што го зборуваш. Веќе е целосно уништена однадвор, а раководство не стигнало да ја дофали во сите македонски медиуми. Проблем гледам во дел од луѓето што работат во железница, а најмногу во опременоста за одржување на возниот парк.


Џабе е Бојане...Не може толку вработените да го одржуваат надворешниот изглед на моторните гарнитури колку што одредени идиоти и скотови од Битола и Кочани да шараат со спрејови и други средства...Гарнитурите се шараат со спрејови ноќно време во Битола и Кочани...Само не гледам кое е задоволството на тие идиоти??? Ремек делото да му го види цела Македонија или пак задоволството и сеирот кога ја плукаат Железница по весници и медиуми заради надворешниот изглед...Секој ден да се префарбуваат гарнитурите однадвор, секој ден ќе се враќаат исшарани во Скопје...И новите возови кога ќе дојдат исто ќе биде...Македонче си е Македонче...
нема везе ова „македонче си е македонче“...
прво, вандализам постои секаде, погледни ги метро возовите низ разни метрополи во светот и ќе го забележиш истото
не знам зошто упорно акцент се дава на вандалистите, кога проблемот е поширок
зошто возниот парк на МЖ да не биде во затворено и обезбедено депо? вака ако не вандализам, тогаш временски услови ќе ги упропастат нашите возови...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #312 Posted: 31-Jan-2014 at 19:25
Ми се чини дека има некакви нови анти-спреј бои со кои се фарбаат новите возови. Ја користат на запад, дури и да се стави некој графит, може само со надворешно миење на гарнитурата да се симне. Вајда во иднина ќе го имаме ова и кај нас
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #313 Posted: 02-Feb-2014 at 14:59
У Словенија пред некоја година слушнав една неверојатна паметна реченица - луѓето не можат толку да испрљаат колку што државата може да ичисти. Така да ако МЖ сака, ќе имаме и чисти возови и редовно реновирани и одржувани и слично. Вандали има сегде, ама сегде има и луѓе кои знаат што им е работа и за што зимаат плата.
23ka.wordpress.com
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #314 Posted: 02-Feb-2014 at 17:26
`ние имаме проблеми за вашите решенија`
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #315 Posted: 14-Apr-2014 at 11:00
21-02-1988 год.



Edited by zookisk - 14-Apr-2014 at 11:00
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #316 Posted: 14-Apr-2014 at 17:38
секогаш е уживање да се види дупла ганритура
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #317 Posted: 18-Apr-2014 at 16:05
Новите гарнитури на Македонски Железници ќе дојдат од Швајцарија или Кина

Швајцарски или кинески – ова се опциите меѓу кои Македонски Железници ќе ги бираат новите
патнички гарнитури. Документите до кои ексклузивно дојде Алфа покажуваат дека за испорака на 4 дизел и 2 електрични композиции Штадлер Буснанг АГ од Швајцарија побарал 25 милиони и 498 илјади евра, а ЦСР Цорпоратион Лимитед од Кина 510 илјади евра помалку. И двете компании имаат доставено банкарски гаранции од по 1 милион евра.

Од Министерството за транспорт и врски без потврда и коментар – не смееле да објавуваат детали до завршувањето на постапката.

„Во тек е проценката на понудите и по извршениот избор ќе се пристапи кон склучување на договор со најповолниот понудувач... Испораката се очекува во рок од една година од потпишување на договорот“ одговорија од Министерството.

Кинезите се најголемиот светски производител на електрични локомотиви, експериментираат и со супер брзи возови кои се движат над 500 километри на час.

Швајцарците, пак, повеќе се сконцетрирани на европскиот пазар, а изработуваат и хибридни и специјални модели по порачка.

25-те милиони евра, колку што беше проценета набавката, веќе се обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој.

Меѓународниот тендер предвидуваше строги и конкретни услови - гарнитурите да ги исполнуваат највисоките европски безбедносни и технички стандарди, да бидат целосно климатизирани и енергетски ефикасни.

Секоја од шесте гарнитури ќе има капацитет од по 200 патници со што би се покриле 60% од моменталните линии на МЖ Транспорт. За останатите 40% ќе продолжат да се користат неодамна репарираните 10 класични патнички вагони и две дизел гарнитури.

Македонски железници веќе склучи договор за набавка и на 150 товарни вагони – 75 отворени и 75 затворени. Ќе ги испорача словачки ЖОС Трнава за 13.2 милиони евра. Првата половина треба да пристигне во јули, а втората до крајот на годинава.

Со овие проекти возниот парк на Македонски Железници се подновува за прв пат по 35 години.

Никола Крстиќ

http://www.alfa.mk/News.aspx?id=75244

Edited by Superman - 18-Apr-2014 at 16:10
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #318 Posted: 18-Apr-2014 at 18:30
Кое ли врапче од железница пропеало. Последните информации беа дека не смеат да кажат ништо пред потпишувањето на договорот.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #319 Posted: 19-Apr-2014 at 00:30

Кинески?....Unhappy

Пак ли кинеска пластика како онаа од новите скопски катни автобуси?

Згадено ми е од кинеското ѓубре...



Edited by MIKI1 - 19-Apr-2014 at 00:32
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #320 Posted: 19-Apr-2014 at 02:20
Previous
 
Истата таа пластика, можеби не од кинеско производство, ја има и кај единечните градски автобуси од скопски Санос, тогашен ФАС 11 Октомври, со МАН шасии и со логото на МАН, произведени во втората половина на 1990-те години, кои сеуште се во сообраќај низ скопските улици и планирано е да останат во сообраќај заедно со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и со двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг.
 
Истата таа пластика ја има и кај украинските единечни нископодни автобуси од украински ЛАЗ, ја има и кај последните единечни градски автобуси произведени во Санос пред да престане со работа, како што е темно сивиот единечен градски автобус кој сообраќа на приватната линија број 45, како и кај ред други градски автобуси, односно автобуси кои се наменети исклучиво за градски јавен превоз.
 
Возовите се друга приказна, но лично воопшто нема да ме изненади доколку биде прифатена кинеската понуда само бидејќи е поевтина, а несомнено и помалку квалитетна во споредба со швајцарската понуда.
 
Инаку, кога сме кај двокатните нископодни градски автобуси од кинески Јутонг, се покажаа и докажаа како многу поудобни во споредба со единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, чија што единствена предност е капацитетот на патници, додека од гледна точка на удобност, а и од гледна точка на издржливост на скопските летни горештини, автобусите од украински ЛАЗ се покажаа и докажаа како автобуси со тапа квалитет.


Edited by Dexter26 - 19-Apr-2014 at 02:21
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1415161718 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.174 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.