Моторни гарнитури |
Post Reply | Page <1 1516171819 41> |
Author | ||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #321 Posted: 19-Apr-2014 at 02:32 | |
Јас велам дека би требало да ја прифатат понудата од Швејцарците иако не знаеме што точно нудат за тие пари. Да видиме што нудат па да знаеме. Тоа што е Кинеска компанија незначи неквалитет!? Па сите наши уреди по дома се произведени во кина па никому ништо.
Него работата е да добиеме квалитет и удобност ,за 500 илјади евра разлика да не добиеме некој тежок фушерај. |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #322 Posted: 19-Apr-2014 at 11:25 | |
Да се разбереме, кинеската компанија нема никакво искуство со европскиот пазар, барем со околните земји, и тоа ќе биде голем проблем во однос на натамошното сервисирање на гарнитурите, ова е моето мислење. Наспроти нив, швајцарците веќе имаат возови во Грција и во Унгарија, а и Србија купи возови од нив.
Не велам дека кинеските возови би биле неквалитетни, но треба само мало пребарување по интернет за да се види кој ги купува гарнитурите на Штадлер, а кој од ЦСР. Мислам дека не треба да си го дозволиме украински ЛАЗ и во железницата бидејќи сумата што ја бараат двете компании на тендерот е речиси идентична. |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #323 Posted: 19-Apr-2014 at 11:27 | |
Јас мислам дека освен цената и наводниот квалитет односно неквалтите на производите од едниот во однос на другиот произведувач, треба да се има на ум и одржувањето, достапност и цена на резервни делови. Реално резервните делови од Швајцарците ќе бидат подостапни ама не и поевтини, иако кинеските делови ќе треба да се транспортираат. Освен тоа сервисирањето чинам ќе биде поквалитетно и полесно ќе се организира од швацарската фирма него од кинеската.
Се на се има многу за и против аргументи за едните односно другите. |
||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #324 Posted: 19-Apr-2014 at 18:22 | |
ОТ:Пластиката е на седиштата, рачките и некои ситници во ентериерот како копчиња и тастери на командната табла.Моторот е на МАН, трансмисијата на ZF (исто така германски производител), шасијата е на Санос, прозорците на Сигурносно Стакло-Прилеп... Друга работа е дека ако е кинеско по логика да е неквалитетно, не е така. А трето, не знам зошто не подразмислија за хрватските ЕМВ/ДМВ на Кончар/Гредељ, тука ни се во комшии и сосем пристојни гарнитури Edited by Тркало - 19-Apr-2014 at 18:25 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #325 Posted: 19-Apr-2014 at 19:02 | |
да,ама сега немаме договорна политика туку пазарна,па кој победи на тендерот тој добива(доколу зад завеса сепак некој не спроведи `договорна цена`)
|
||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #326 Posted: 19-Apr-2014 at 19:27 | |
Jas mozam da kazam deka svajcarska rabota e cisto rabota! Tesko da se najde fusheraj kaj svajcarskata rabota. Sega ne mozam da garantiram, ne se znae ama jas bez zborovi bi se odlucil za svajcarskata ponuda!
|
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #327 Posted: 20-Apr-2014 at 22:28 | |
,
Мој став, заснован на секојдневното користење градски превоз/автбуси, е дека и кинеските катни и украинските едноподни автобуси се тешко невидено ѓубре. Нивната (меѓусебна) споредба може да каже дека кинеските се покажаа како поиздржливи, но генерално, тоа не ја менува сликата за автобусите од ЈСП, кои не можат ни оддалеку да се споредат по трајноста (не по комфорот) со автобисуте кои беа прозиведени од ФАС. НО, овде тема се возовите, а не автобусите од ЈСП. Начелно, кинеска, тазе и непроверена техника за „еднкократна употреба„, купуваат само сиромашни земји, кои не го гледаат есапот во целина (трајност, делови, одржување...), туку битно им е во моменот на набавката да поминат „поевтино„ а таа евтиност, долгорочно се покажува како скапост: сиромавиот плаќа два пати. |
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #328 Posted: 20-Apr-2014 at 22:32 | |
Да, се чини дека хрватските возови не се земени во предвид, иако се поблиску и од Кина и од Швајцарија, а сигурно е дека се произведени по европски а не фушерајски стандарди за квалитет. На еден соседен форум за возови, имаше коментар дека тие гарнитури се покажале како прилично тешки при користењето, но не знам што точно подразбира авторот под таа нивна маана. Edited by MIKI1 - 20-Apr-2014 at 22:33 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #329 Posted: 21-Apr-2014 at 09:47 | |
И хрватските гарнитури не се за фалење, бидејќи тие се првиот производ од овој вид што го Кончар/Гредељ им го нудат на пазарот. Не би сакал да ни се случи нешто како постоечките Шпанци, да земеме возови што ќе ги тестираат на нас.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #330 Posted: 21-Apr-2014 at 14:22 | |
Па добро тогаш би можеле да земеме Шкода двокатни кој се одлични и прилично комотни. Овие се тестирани. Не верувам дека цената би им била многу различна од овие на Швејцарциве и на Кинезиве.
|
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #331 Posted: 21-Apr-2014 at 21:40 | |
Низ нашите тунели, со постојниот профил, би се протнале двокатни возови? „Шкода„ е фирма во подем и на пазарот за железнички возила, а има зад себе и прилична и завидна традиција па би било нечесно да не биде земена во предвид. |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #332 Posted: 21-Apr-2014 at 22:46 | |
Висината и е 4635 мм на електричната и овие двокатни се дизајнирани за веќе постојни тунели , така да не гледам причина зашто не би ги собрало.
Еве една слика каде што нормален вагон и ваква гарнитура се споени па може да се забележи дека разликата е многу мала. |
||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #333 Posted: 22-Apr-2014 at 00:43 | |
Тамам: подобро „Шкода„ отколку некој „кинез„. Не знам што нудат швајцарците и што е од нив земено во предвид, а за можна набавка од наша страна... |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15044 |
Quote Reply #334 Posted: 26-May-2014 at 18:57 | |
P1712-108 between Bogomila & Prilep
DMU class 712 number 712-108 ground to a halt between Bogomila and Prilep when working the 14.30 service from Skopje to Bitola with an air supply problem on 14th May 2014. All the passengers were ordered to detrain while the crew made running repairs. After an hour, they managed to restore the air supply and the train continued through to Bitola. P1712-108 between Bogomila & Prilep by Mike Steadman, on Flickr |
||
За сè има вторпат
|
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #335 Posted: 06-Aug-2014 at 13:54 | |
712-107
|
||
zookisk
Senior Member Joined: 26-Dec-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #336 Posted: 05-Sep-2014 at 23:38 | |
29-08-2014 год...СЕГА ПАК ЛИ Е ВИНОВНА ЖЕЛЕЗНИЦА ??? ЗА ВАКВИ ИДИОТИ САМО ЌОТЕК НА ЛИЦЕ МЕСТО ПА ОТПОСЛЕ ВИКНИ ПОЛИЦИЈА !!!
Edited by zookisk - 05-Sep-2014 at 23:40 |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #337 Posted: 06-Sep-2014 at 00:35 | |
не може да оставиме све во земјава да скапува со изговор дека тука живее стока... исто колку што треба да се казнуваат вандалите, толку треба и да се санира стореното... најефикасно и адекватно решение е да си има обезбедување, па секој што ќе биде фатен на дело да си плати глоба соодветна на штетата, а ако не може, општокорисна работа да му биде да ја поправи
ако никој не ги брка и фаќа сторителите, тогаш железниците ќе си ја сносат одговорноста затоа што тоа се нивни возови и за нив треба и да се грижат Edited by zabegan - 07-Sep-2014 at 19:08 |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15044 |
Quote Reply #338 Posted: 13-Oct-2014 at 10:03 | |
MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr
MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr |
||
За сè има вторпат
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #339 Posted: 13-Oct-2014 at 19:48 | |
[QUOTE=Џоле]
MŽ Depot Skopje by Kosrail, on Flickr Од ова масло на времето од 12 големи багери во РЕК Осломеј,зарибаа 11.Сега е на ред железницата за некој да се офајди дебееело,за сметка на неколкумилонска штета. разликата е само во што тогаш беа други на власт(т.е. земачите на провизии).тендерашот е вероватно истиот |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #340 Posted: 14-Oct-2014 at 20:23 | |
МИНИСТЕРСТВО ЗА ТРАНСПОРТ
В година Македонците ќе се возат во вакви возови (ФОТО) Во август наредната година треба да пристигне првата од вкупно шесте патнички железнички гарнитури за кои АД „Македонски железници – транспорт“ потпиша договор со кинеската корпорација ЦСР. Набавката опфаќа четири дизел и две електропатнички гарнитури, кои се со сите современи стандарди. Со ова, велат во МЖ во голем дел ќе се подобрат условите за патниците во железничкиот сообраќај. Новите патнички гарнитури се со вкупен капацитет од околу 1.200 патници, односно секоја може да превезе по 200 патници и предвидено е тие да се користат на најфреквентните линии. Возовите ќе бидат целосно климатизирани, опремени со вакуум-тоалети, енергетски ефикасни, ќе ги задоволуваат сите безбедносни стандарди како и стандардите за превоз на лица со ограничена мобилност односно ќе бидат направени согласно со техничките стандарди за интероперабилност на Европската Унија. Проектот за обновување на возниот парк во железницата кој се спроведува по 35 години чини 50 милиони евра и освен набавката на патнички гарнитури опфаќа и набавка на 150 товарни вагони и репарирање на десетина постојни локомотиви за патниците во железничкиот транспорт. Паралелно со ова, во тек се и неколку проекти за подобрување на железничката инфраструктура, меѓу кои и ремонтот на вкупно 54 километри на три делници од железничката пруга на Коридорот 10, изградба на пруга на делницата Куманово – Бељаковце на Коридор 8, рехабилитацијата и модернизацијата на железничката станица во Скопје, како и надградба и реконструкција на 10 поголеми железнички станици на Коридорот 10, инсталација на опрема за радиодиспечер и опрема за автоматска регулација на брзината на возовите. и овие се `скинати` слики и малку кропнати: http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/dogodina-kje-se-vozime-vo-vakvi-vozovi-foto#1 |
||
Post Reply | Page <1 1516171819 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |