build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Моторни гарнитури
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #541 Posted: 16-Nov-2015 at 10:03
So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #542 Posted: 16-Nov-2015 at 10:57
Originally posted by kultuzin

So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?


И постарите возови имаат можност да развијат брзина до 160 километри на час. Патничките вагони се правени за таа брзина. Така што во тој поглед не може да стане збор. Во железницата денес се познати нагибните возови, како технологија што овозможува поголеми брзини на пруги со помали перформанси. Ние немаме таков воз. Можеби кај постигнувањето на максимална брзина овој воз е подобар, па од тоа да се заштеди некоја минута во возниот ред. Сепак, она што останува е подобрување на железничката инфраструктура.


Досега за велосипедите МЖ-Транспорт не береше многу гајле. Праксата покажува дека носење на точак со тебе може да те чини ништо, или да му дадеш на кондуктерот некој денар, или пак да ти извадат некоја сума како товар што не е добро. Секој си има различно искуство.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #543 Posted: 16-Nov-2015 at 11:17
Originally posted by BOJAN

Originally posted by kultuzin

So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?


И постарите возови имаат можност да развијат брзина до 160 километри на час. Патничките вагони се правени за таа брзина. Така што во тој поглед не може да стане збор. Во железницата денес се познати нагибните возови, како технологија што овозможува поголеми брзини на пруги со помали перформанси. Ние немаме таков воз. Можеби кај постигнувањето на максимална брзина овој воз е подобар, па од тоа да се заштеди некоја минута во возниот ред. Сепак, она што останува е подобрување на железничката инфраструктура.


Досега за велосипедите МЖ-Транспорт не береше многу гајле. Праксата покажува дека носење на точак со тебе може да те чини ништо, или да му дадеш на кондуктерот некој денар, или пак да ти извадат некоја сума како товар што не е добро. Секој си има различно искуство.


Za velosipedi pretpostavuvav deka ne mu ja mislat mnogu, no dobro bi bilo da se misli i na toa. Spored mene moze na primer od 9 saatot vo raboten den i za vikendi celodnevno da bide besplatno.
Jasno e deka performansite na vozovite najmnogu zavisat od sinite no mislam deka vo slucaj na modernizacija na sinite novite vozovi sepak ke imat podobri performansi od starite.
Da ne ni se sluci samo kako sto e slucaj so avtobusite koi soobrakjaat na relacija Skopje Strumica. Taa relacija e fiksirana na 3 saati i toa e taka 40 godini. Vo meguvreme ima pobrzi avtobusi, patot e podobar taka da patuvanjeto sigurno moze da se skrati najmalku za polovina Saat no ne se nason nekoj pameten toa da go promeni pa taka soferite se primorani vestacki da vozat pobavno za da mozat da se drzat na vozniot red.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #544 Posted: 16-Nov-2015 at 11:29
Јас да сум би земал железничките врски до Велес, Тетово и Куманово би им променил траси, би изградил нови траси со дупли колосеци, а постоечките траси би се користеле само за товарни возови.

Тетово би била сосема нова траса која би го следела автопатот Скопје - Тетово, Велес исто така со тоа што би го следела автопатот Велес - Скопје и би поминувала од кај Катланово. Е сега со оглед на тоа дека ако би се градела Вардарска долина постоечката пруга ќе треба да се дислоцира би било убаво во еден потег да се изгради покрај оваа и да се користи како пруга за товарни возови. Исто така во исто време најдоборо би било да се изгради и автопатот Скопје - Велес долж Велес - Скопје, со што би се оформил еден убав транспортен коридор. Куманово би била траса која ќе биде паралелна на постоечката со тоа што би била повеќе права.

Дупли електрифицирани колосеци проектирани за брзини до 200 км/ч.

Куманово би била најлесна и најефтина за изведба. Тетово и Велес малку потешки и поскапи.

И потоа, на овие линии би пуштил возови со мин. брзина од 160 км/ч, на секои 30 минути и помалку зависи од побарувачка. Со тоа овие четири града кои поприлично се блиски би ги споил како една конурбација.

Траењето на патувањата од и до овие 3 града во однос на Скопје би било

Куманово - 20-25 минути

Велес - 25-30 минути

Тетово - 30-35 минути
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Sharko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sharko Quote  Post ReplyReply #545 Posted: 16-Nov-2015 at 16:52
Ако имаше воопшто барем малку интерес за правење нови траси тоа сигурно ќе беше направено со трасата Скопје - Штип по должина на новиот автопат а отпосле и Штип - Струмица што страшно многу ќе допринесеше за народот од источна Македонија а богами и за профит во МЖ но видовме дека на никој воопшто не му ни текна на тоа и дека нема никаква заинтересираност.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #546 Posted: 20-Nov-2015 at 20:13
Ако некој од Вас го испробал возењето со „Кинезот„, нека сподели искуства со форумџиите.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #547 Posted: 22-Nov-2015 at 11:45
За сè има вторпат
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #548 Posted: 22-Nov-2015 at 14:45
Овој е друг, сликано е изгледа во Кина. Гледам по регистрацијата. Е сега не знам дали станува збор за електрична или дизел гарнитура, ама со оглед дека електрични се две, а овој веќе е 103, можно е да е дизел верзијата.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Sharko View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 06-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 20
  Quote Sharko Quote  Post ReplyReply #549 Posted: 22-Nov-2015 at 15:06
Некој ако знае да каже за какви мотори имаат, моќност?
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #550 Posted: 22-Nov-2015 at 19:48
во позадина се гледа уште еден
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #551 Posted: 22-Nov-2015 at 20:36
Originally posted by FoSsiL

Овој е друг, сликано е изгледа во Кина. Гледам по регистрацијата. Е сега не знам дали станува збор за електрична или дизел гарнитура, ама со оглед дека електрични се две, а овој веќе е 103, можно е да е дизел верзијата.


Друг е сигурно, ама веројатно втората ЕМВ.
Првата е МЖ 411-101/102 (по различен број се водат двете погонски глави + средниот вагон).
Интересно е каква е гарнитурата во позадина по изглед - со оглед дека би требало да е првата ДМВ (ако е готова) и дали постојат некакви слики од неа.Дали ќе е иста надворешната колор шема или различна според видот на мотори...

Интересно е и дека е веќе ставено лого и сериски број на оваа гарнитура, а првата беше ставано дополнително во Скопје.


Originally posted by kultuzin


Za velosipedi pretpostavuvav deka ne mu ja mislat mnogu, no dobro bi bilo da se misli i na toa. Spored mene moze na primer od 9 saatot vo raboten den i za vikendi celodnevno da bide besplatno.
Jasno e deka performansite na vozovite najmnogu zavisat od sinite no mislam deka vo slucaj na modernizacija na sinite novite vozovi sepak ke imat podobri performansi od starite.
Da ne ni se sluci samo kako sto e slucaj so avtobusite koi soobrakjaat na relacija Skopje Strumica. Taa relacija e fiksirana na 3 saati i toa e taka 40 godini. Vo meguvreme ima pobrzi avtobusi, patot e podobar taka da patuvanjeto sigurno moze da se skrati najmalku za polovina Saat no ne se nason nekoj pameten toa da go promeni pa taka soferite se primorani vestacki da vozat pobavno za da mozat da se drzat na vozniot red.

Министерство за транспорт (и нивниот тнр. електронски систем за возни редови).Скоро е невозможно аплицирање за некаква нова линија која е меѓу поголемите места, па едвај искомбинираа некако намалување за делот меѓу Скопје и Велес/Тетово/Куманово, со оглед дека поголем дел од тие линии фигурираа на хартија, а немаше место за патниците од Велес на пример, со оглед дека најголем дел беа со тргнување од Струмица/Берово/Дојран/Гевгелија/Кочани/Битола/Охрид и беа веќе полни во Велес.
Истото е за сатниците, сигурно сега не е Велес- Штип или Битола - Ресен 50-60 мин. како најголем дел од досегашните возни редови.Па се нервираме кога паузите се место 10 до 30 и кусур минути.
Потребна е само желба и упорност.Истото и за МЖ, ако добро се сеќавам рехабилитираниот дел Неготино - Гевгелија или Градско - Гевгелија го проектираа за 140 км/ч.


Edited by Тркало - 22-Nov-2015 at 20:46
Back to Top
pedza View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 27-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote pedza Quote  Post ReplyReply #552 Posted: 28-Nov-2015 at 12:37
Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016

-Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот.
линк
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #553 Posted: 28-Nov-2015 at 15:32
Originally posted by pedza

Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016

-Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот.
линк


Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #554 Posted: 28-Nov-2015 at 16:11
Originally posted by kultuzin

Originally posted by pedza

Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016

-Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот.
линк


Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови.
Не се работи за грешка, туку за нова вест. Со набавката на 6 композиции се обновени 60% (не физички сеуште), а во втората половина на 2016 ќе се направи набавка за останатите 40%.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #555 Posted: 28-Nov-2015 at 16:32
Originally posted by Navigator

Originally posted by kultuzin

Originally posted by pedza

Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016

-Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот.
линк


Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови.
Не се работи за грешка, туку за нова вест. Со набавката на 6 композиции се обновени 60% (не физички сеуште), а во втората половина на 2016 ќе се направи набавка за останатите 40%.


Значи ќе се набават уште 4 гарнитури. Веста е одлична од друга страна поразувачки е фактот со 10 воза да се промени комплетен возен парк на една држава. Како и да е добро е што почнаа промените во железницата и се надевам дека во иднина ќе се средат и пругите и останатите финеси кои се битни за една комплетна слика.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #556 Posted: 28-Nov-2015 at 16:39
Previous
 
Ич да не се секираш, музејските експонати никаде не бегаат, баш напротив, ќе останат на македонските железнички пруги.
 
Исто како што и музејските експонати на ЈСП Скопје и понатаму се движат низ скопските улици.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #557 Posted: 28-Nov-2015 at 16:47
Originally posted by Dexter26

Previous  Ич да не се секираш, музејските експонати никаде не бегаат, баш напротив, ќе останат на македонските железнички пруги.  Исто како што и музејските експонати на ЈСП Скопје и понатаму се движат низ скопските улици.



Ако се добро реставрирани јас не гледам проблем и постари композиции да сообраќаат.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #558 Posted: 28-Nov-2015 at 17:03
И да се пуштаат на линии кај кои има најмногу „каменофрлачи“.
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15041
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #559 Posted: 02-Dec-2015 at 19:05
На линкот има кинеско видео за македонската нарачка на кинески возови. Даден е мал историјат на развојот на кинеската индустрија за возови, и мал осврт кон Македонија. Кинезите се многу горди што за првпат нивен воз ќе сообраќа во Европа Видеото има англиски превод. Прикажани се и одредени спецификации за нашите возови.

http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MzA5MTQ5MzExMg%3D%3D&mid=211721848&idx=1&sn=6dc3995184e5d3e0883a79601501087a&scene=5#rd

Edited by Џоле - 02-Dec-2015 at 19:07
За сè има вторпат
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #560 Posted: 02-Dec-2015 at 20:16
hahahah TUNSISUSI samo toa razbiram.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2627282930 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.269 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.