Моторни гарнитури |
Post Reply | Page <1 2627282930 41> |
Author | |||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #541 Posted: 16-Nov-2015 at 10:03 | ||
So ogled na toa sto vozot so sigurnost e pobrz od starite vozovi, prasanje e dali MZ ke vovede nov vozen red koj ke se odnesuva na novite vozovi? Isto taka se gleda od pogornite fotografii deka ima mesto za velosipedi. Kako e toa regulirano, se plaka bilet za velosipedi ili prevozot e sloboden?
|
|||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #542 Posted: 16-Nov-2015 at 10:57 | ||
И постарите возови имаат можност да развијат брзина до 160 километри на час. Патничките вагони се правени за таа брзина. Така што во тој поглед не може да стане збор. Во железницата денес се познати нагибните возови, како технологија што овозможува поголеми брзини на пруги со помали перформанси. Ние немаме таков воз. Можеби кај постигнувањето на максимална брзина овој воз е подобар, па од тоа да се заштеди некоја минута во возниот ред. Сепак, она што останува е подобрување на железничката инфраструктура. Досега за велосипедите МЖ-Транспорт не береше многу гајле. Праксата покажува дека носење на точак со тебе може да те чини ништо, или да му дадеш на кондуктерот некој денар, или пак да ти извадат некоја сума како товар што не е добро. Секој си има различно искуство. |
|||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #543 Posted: 16-Nov-2015 at 11:17 | ||
Za velosipedi pretpostavuvav deka ne mu ja mislat mnogu, no dobro bi bilo da se misli i na toa. Spored mene moze na primer od 9 saatot vo raboten den i za vikendi celodnevno da bide besplatno. Jasno e deka performansite na vozovite najmnogu zavisat od sinite no mislam deka vo slucaj na modernizacija na sinite novite vozovi sepak ke imat podobri performansi od starite. Da ne ni se sluci samo kako sto e slucaj so avtobusite koi soobrakjaat na relacija Skopje Strumica. Taa relacija e fiksirana na 3 saati i toa e taka 40 godini. Vo meguvreme ima pobrzi avtobusi, patot e podobar taka da patuvanjeto sigurno moze da se skrati najmalku za polovina Saat no ne se nason nekoj pameten toa da go promeni pa taka soferite se primorani vestacki da vozat pobavno za da mozat da se drzat na vozniot red. |
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #544 Posted: 16-Nov-2015 at 11:29 | ||
Јас да сум би земал железничките врски до Велес, Тетово и Куманово би им променил траси, би изградил нови траси со дупли колосеци, а постоечките траси би се користеле само за товарни возови.
Тетово би била сосема нова траса која би го следела автопатот Скопје - Тетово, Велес исто така со тоа што би го следела автопатот Велес - Скопје и би поминувала од кај Катланово. Е сега со оглед на тоа дека ако би се градела Вардарска долина постоечката пруга ќе треба да се дислоцира би било убаво во еден потег да се изгради покрај оваа и да се користи како пруга за товарни возови. Исто така во исто време најдоборо би било да се изгради и автопатот Скопје - Велес долж Велес - Скопје, со што би се оформил еден убав транспортен коридор. Куманово би била траса која ќе биде паралелна на постоечката со тоа што би била повеќе права. Дупли електрифицирани колосеци проектирани за брзини до 200 км/ч. Куманово би била најлесна и најефтина за изведба. Тетово и Велес малку потешки и поскапи. И потоа, на овие линии би пуштил возови со мин. брзина од 160 км/ч, на секои 30 минути и помалку зависи од побарувачка. Со тоа овие четири града кои поприлично се блиски би ги споил како една конурбација. Траењето на патувањата од и до овие 3 града во однос на Скопје би било Куманово - 20-25 минути Велес - 25-30 минути Тетово - 30-35 минути |
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
Sharko
Newbie Joined: 06-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #545 Posted: 16-Nov-2015 at 16:52 | ||
Ако имаше воопшто барем малку интерес за правење нови траси тоа сигурно ќе беше направено со трасата Скопје - Штип по должина на новиот автопат а отпосле и Штип - Струмица што страшно многу ќе допринесеше за народот од источна Македонија а богами и за профит во МЖ но видовме дека на никој воопшто не му ни текна на тоа и дека нема никаква заинтересираност.
|
|||
MIKI1
Senior Member Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #546 Posted: 20-Nov-2015 at 20:13 | ||
Ако некој од Вас го испробал возењето со „Кинезот„, нека сподели искуства со форумџиите.
|
|||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #547 Posted: 22-Nov-2015 at 11:45 | ||
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #548 Posted: 22-Nov-2015 at 14:45 | ||
Овој е друг, сликано е изгледа во Кина. Гледам по регистрацијата. Е сега не знам дали станува збор за електрична или дизел гарнитура, ама со оглед дека електрични се две, а овој веќе е 103, можно е да е дизел верзијата.
|
|||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||
Sharko
Newbie Joined: 06-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 20 |
Quote Reply #549 Posted: 22-Nov-2015 at 15:06 | ||
Некој ако знае да каже за какви мотори имаат, моќност?
|
|||
zokidac
Newbiе Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
Quote Reply #550 Posted: 22-Nov-2015 at 19:48 | ||
во позадина се гледа уште еден
|
|||
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #551 Posted: 22-Nov-2015 at 20:36 | ||
Друг е сигурно, ама веројатно втората ЕМВ. Првата е МЖ 411-101/102 (по различен број се водат двете погонски глави + средниот вагон). Интересно е каква е гарнитурата во позадина по изглед - со оглед дека би требало да е првата ДМВ (ако е готова) и дали постојат некакви слики од неа.Дали ќе е иста надворешната колор шема или различна според видот на мотори... Интересно е и дека е веќе ставено лого и сериски број на оваа гарнитура, а првата беше ставано дополнително во Скопје.
Министерство за транспорт (и нивниот тнр. електронски систем за возни редови).Скоро е невозможно аплицирање за некаква нова линија која е меѓу поголемите места, па едвај искомбинираа некако намалување за делот меѓу Скопје и Велес/Тетово/Куманово, со оглед дека поголем дел од тие линии фигурираа на хартија, а немаше место за патниците од Велес на пример, со оглед дека најголем дел беа со тргнување од Струмица/Берово/Дојран/Гевгелија/Кочани/Битола/Охрид и беа веќе полни во Велес. Истото е за сатниците, сигурно сега не е Велес- Штип или Битола - Ресен 50-60 мин. како најголем дел од досегашните возни редови.Па се нервираме кога паузите се место 10 до 30 и кусур минути. Потребна е само желба и упорност.Истото и за МЖ, ако добро се сеќавам рехабилитираниот дел Неготино - Гевгелија или Градско - Гевгелија го проектираа за 140 км/ч. Edited by Тркало - 22-Nov-2015 at 20:46 |
|||
pedza
Newbiе Joined: 27-Mar-2015 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #552 Posted: 28-Nov-2015 at 12:37 | ||
Еве нова најава, ако испадне вака тогаш е супер.
Груевски: Заменивме 60% од патничките возови, останатите до втората половина од 2016 -Веќе купивме железнички композиции со кои заменивме 60 проценти од нашите патнички возови и сега почнуваме процедура за замена на остатокот, кои би требало да бидат испорачани до втората половина на следната година, заклучува премиерот. линк |
|||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #553 Posted: 28-Nov-2015 at 15:32 | ||
Според мене се работи за грешка во преводот или некој друг вид на недоразбирање. Јас повеќе би рекол дека претседателот на владата на Република Македонија мислел дека 60% се заменети и дека се очекува до половината на наредната година да пристигнат сите возови од 60 те % а не дека ќе се набавуваат нови. |
|||
Navigator
Senior Member Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply #554 Posted: 28-Nov-2015 at 16:11 | ||
|
|||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #555 Posted: 28-Nov-2015 at 16:32 | ||
Значи ќе се набават уште 4 гарнитури. Веста е одлична од друга страна поразувачки е фактот со 10 воза да се промени комплетен возен парк на една држава. Како и да е добро е што почнаа промените во железницата и се надевам дека во иднина ќе се средат и пругите и останатите финеси кои се битни за една комплетна слика. |
|||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #556 Posted: 28-Nov-2015 at 16:39 | ||
Ич да не се секираш, музејските експонати никаде не бегаат, баш напротив, ќе останат на македонските железнички пруги. Исто како што и музејските експонати на ЈСП Скопје и понатаму се движат низ скопските улици. |
|||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #557 Posted: 28-Nov-2015 at 16:47 | ||
Ако се добро реставрирани јас не гледам проблем и постари композиции да сообраќаат. |
|||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #558 Posted: 28-Nov-2015 at 17:03 | ||
И да се пуштаат на линии кај кои има најмногу „каменофрлачи“.
|
|||
За сè има вторпат
|
|||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15041 |
Quote Reply #559 Posted: 02-Dec-2015 at 19:05 | ||
На линкот има кинеско видео за македонската нарачка на кинески возови. Даден е мал историјат на развојот на кинеската индустрија за возови, и мал осврт кон Македонија. Кинезите се многу горди што за првпат нивен воз ќе сообраќа во Европа Видеото има англиски превод. Прикажани се и одредени спецификации за нашите возови.
http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MzA5MTQ5MzExMg%3D%3D&mid=211721848&idx=1&sn=6dc3995184e5d3e0883a79601501087a&scene=5#rd Edited by Џоле - 02-Dec-2015 at 19:07 |
|||
За сè има вторпат
|
|||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4077 |
Quote Reply #560 Posted: 02-Dec-2015 at 20:16 | ||
hahahah TUNSISUSI samo toa razbiram.
|
|||
Post Reply | Page <1 2627282930 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |