build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 394041
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 401
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #801 Posted: 23-May-2018 at 18:13
insta @anthony_skopje


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #802 Posted: 29-May-2018 at 10:13
Не знам до кога ќе брендираат возовите и автобусите ала тотал маркетинг. Ужасно е за патниците внатре, не можеш да гледаш нанадвор кон природа, но и најважно не можеш да забележиш на која станица треба да се симнеш. Буквално како сардина се чувствуваш. Многу грдо и алчно изгледа од маркетинг агенциите.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #803 Posted: 29-May-2018 at 13:33
Previous
 
Не се виновни маркетинг агенциите, виновна е` Македонски Железници Транспорт - компанијата која ги менаџира и одржува возовите и која го дозволила ваквиот маркетинг.
 
Мислам дека кога сценарио од научна фантастика би се реализирало, па добиеме и хипер-брзи возови, односно hyperloop, повторно типичниот македонски менталитет ќе доминира врз најсовремената технологија на денешницата.


Edited by Dexter26 - 29-May-2018 at 13:33
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12028
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #804 Posted: 02-Oct-2018 at 01:18

Дали имаме 3 нови електро-моторни гарнитури??? Колку што се сеќавам, според информациите што циркулираа купивме 2 електро-моторни и 4 дизел-моторни... Но според нумерацијата излегува дека се 3 електро (411-102, 411-103, 411-104... а и зошто побогу е скокнат бројот 411-101?)


EMU  411-102






EMU  411-103








EMU  411-104







Еве и три од дизелките (711-002, 711-004, 711-005). Ваљда овие се четири вкупно, но која фали на сликиве? И повторно прашање, зошто не почнуваат од 001 па по ред до 004? И зошто електричните се нумерирни со прва цифра 1, а овие се со прва цифра 0?


DMU  711-002





DMU  711-004






DMU  711-005




Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4460
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #805 Posted: 02-Oct-2018 at 15:02
Ако не се лажам, 411-101 411-102 е истата, само едната бројка е напред другата назад, па 411-103 411-104 е втората, со едната бројка назад другата напред.

А за дизелките важи истото правило.

Затоа и ти се гледаат повеќе отколку што се, а бројките ти изгледаат хаотично.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12028
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #806 Posted: 02-Oct-2018 at 16:41
Во прво си. И старите така беа нумерирани, ама од пуста желба за повеќе гарнитури скроз заборавив.

Bonk


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #807 Posted: 01-Dec-2018 at 16:30
Освен новите кинески гарнитури (кои во моментов не се сите исправни и не сообраќаат), МЖ-Транспорт на почетокот од годинава на располагање има само еден од старите дизел и електро моторни гарнитури за сообраќај 712-101/102. Другата гарнитура 712-103/104 возела до 2017 година. Вкупно имаме 4 Горбачов гарнитури и 6 Шпанци гарнитури.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1104
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #808 Posted: 20-Dec-2018 at 21:28
Вечерва една дизел гарнитура е во Кичево.
Мислам дека е "премиера" ?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #809 Posted: 20-Dec-2018 at 22:09
Originally posted by Тркало

Вечерва една дизел гарнитура е во Кичево.
Мислам дека е "премиера" ?


Сигурно е премиера. По возен ред на таа релација стои дека сообраќа дизел локомотива со патнички вагони. Можеби сакаат да ја тестираат и на таа пруга. Сепак, ако натаму е пуштена, тогаш накај Кочани сообраќа стариот Шпанец .

Веќе пишав погоре дека МЖ можат да направат многу подобар возен ред, со повеќе поаѓања, а пак да се засноваат на постојните возни средства.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12153
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #810 Posted: 15-Jul-2019 at 10:07
Анѓушев: Половина од новите кинески возови се неисправни, се водат постапки во институциите

Вицепремиерот, Кочо Анѓушев, откри денеска дека се неисправни половина од шестте воза кои ги набави претходната Влада, а дека ниту еден воз не го поминал техничкиот прием. Анѓушев рече дека возовите не ги задоволувале условите, поради што се водат и постапки, додаде, во надлежните институции.

-Од шест гарнитури дојдени од Кина за патничкиот сообраќај половина се веќе неисправни. Договорите се такви да треба да се одржуваат во Кина. Тука треба јавноста да знае дека тие се уште не се ниту технички примени. Убаво што се возевме, убаво што ги видовме, но не се технички примени затоа што не ги задоволуваат условите по договор, затоа има постапки што ги водат институциите – рече Анѓушев.

Владата на ВМРО-ДПМНЕ инаку ги набави возовите во 2015 година, за близу 25 милиони евра, а државата парите ги обезбеди од кредитот на ЕБРД.

Што се однесува до договорот за локомотите, напомена тој, четири исто така требаше да пристигнат од Кина.

-Првата требаше да пристигне во јануари 2018, а тек сега пристигнува, врз основа на договори од 2016 година. Тоа јавноста треба да го знае – додаде Анѓушев.

Вицепремиерот посочи дека Македонски Железници е во тешка и незавидна финансиска состојба со долг од 80 милиони евра, не сметајќи ги тука каматите.

-Нови набавки во железницата не треба да има затоа што Железницата, ние мора отворено да кажеме, има над 80 мил евра долгови без камати. Железницата е во многу тешка состојба која што е наследена и предизвикана од ваквите потези, мислам дека таквите информации со јавноста треба да бидат споделени. Излезно решение во Железницата, ние го најавивме веќе, е во делот на Транспортот. МЖ Транспорт треба да оди во приватизација. Треба да се најде оператор кој што тоа соодветно ќе го прави пред се обезбедувајќи нови ликвидни средства. Ако сакаме Железницата да ги задоволи стандардите треба да се инвестираат 50 милиони евра. Инфраструктурата и пругите треба да останат во сопственост на државата – рече Анѓушев.

https://fokus.mk/angushev-polovina-od-novite-kineski-vozovi-se-neispravni-se-vodat-postapki-vo-institutsiite/?fbclid=IwAR0CrRJfotiSHrswhmQavVAFU-FipqBrJGfmehVD7pdUrktpxs4jSrdfRXo
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 394041

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.