build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 26-Nov-2012 at 17:07
верувај кај нас не е така.сум патувал многу со воз,а и сум среќавал многу од оние `другите`.верувај и 100 евра да им дадеш нема да се возат со воз.а успат какво муабети прават -кој кого го `изел` на Стража или на автопат,уште да ти се згади од муабетите.

јас идам во Скопје одвреме на време службено(си плаќам сам за карта),и скоро секогаш патувам со воз,гледам кој патува и кого никогаш не сум го видел во воз
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 06-Dec-2012 at 19:49
пред и после реновирањето на една од моторните гарнитури,извор,нормално Владимир


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 09-Dec-2012 at 12:00
Ако се земе во предвид фактот дека 712-103/104 ќе го предводи експресниот воз за Битола, на кој воз ќе сообраќа 712-105/106 и другите две дизел моторни гарнитури?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 09-Dec-2012 at 17:33
Originally posted by BOJAN

Ако се земе во предвид фактот дека 712-103/104 ќе го предводи експресниот воз за Битола, на кој воз ќе сообраќа 712-105/106 и другите две дизел моторни гарнитури?

712/105-106 Скопје-Кочани...712/101-102 Скопје-Битола...712/107-108 Скопје-Кичево...се работи на 712-109/110...таа е наредна за пуштање во сообраќај...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 10-Dec-2012 at 11:21
Originally posted by zookisk

Originally posted by BOJAN

Ако се земе во предвид фактот дека 712-103/104 ќе го предводи експресниот воз за Битола, на кој воз ќе сообраќа 712-105/106 и другите две дизел моторни гарнитури?

712/105-106 Скопје-Кочани...712/101-102 Скопје-Битола...712/107-108 Скопје-Кичево...се работи на 712-109/110...таа е наредна за пуштање во сообраќај...


Zookisk, 712-109/110 до пред извесно време беше во „Колска“ на модернизација, барем информациите на Владимир беа такви. Во каква состојба беше пред да влезе на реконструкција во депото?
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 10-Dec-2012 at 21:17
Во катастрофална состојба исто како и 712-103/104 и 712-105/106 пред да влезат на обнова...Сликава кажува се (позајмена од Владимир)...



Uploaded with ImageShack.us
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 11-Dec-2012 at 12:19
Zookisk, благодарам за информациите. Да се надеваме дека во текот на пролетните месеци ќе успеат да се завршат работите и на оваа гарнитура.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 22-Dec-2012 at 19:11
ЕКСКЛУЗИВНО ФОТО: Пуштен во употреба репарираниот воз на Железницата
Сабота, 22 Декември 2012 17:56

Целосно репарираната електромоторна патничка железничка гарнитура на „МЖ Транспорт“, денеска го имаше своето промотивно возење на релација Скопје – Велес.

На промотивното возење присуствуваше и министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески кој со репарираниот воз патуваше на релација Скопје – Велес во рамките на редовната железничка линија во 17 часот и 10 минути. Репарираниот воз на Железници има ЛЦД монитори, нови седишта, а целосно е променета и опремата во санитарните јазли, со што во голема мера ќе се подобрат условите за патување со овој вид на превоз во Република Македонија.

Инаку вчера вкупно 50,3 милиони евра од третата компонента на ИПА-фондовите за периодот 2012 - 2013 беа и официјално ставени на располагање за изградба на железничка и патна инфраструктура.

Јанакиески, вчера соопшти дека средствата и’се веќе и официјално на располагање на Македонија, а треба да се потрошат најдоцна до 2017 година.

За железничка инфраструктура се планирани 11,5 милиони евра, а за патна 38 милиони евра.



http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/96746-EKSKLUZIVNO-FOTO-Pusten-vo-upotreba-repariraniot-voz-na-Zeleznicata
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1144
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 22-Dec-2012 at 19:26
Возот во 17:10 за ВЕЛЕС
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 385
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 23-Dec-2012 at 01:28

ГАЛЕРИЈА Јанакиески се возеше во репариран воз


Во целосно репарираниот воз, на релацијата Скопје - Битола, кој има нови мотори, нов под, седишта, инсталиран систем за видео надзор, противпожарен систем и систем за аудиовизуелна анимација на патници, денеска се возеше министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески. 
- Како студент, често се возев со воз, а сега поретко. Добра идеја е обновата на возовите, бидејќи билетите се поевтини и голем број граѓани ги користат возовите како превозно средство. Но, наредната година ќе набавиме шест нови возови, четири дизел и два електро и ќе продолжиме со репарирање на веќе постоечките со цел возниот парк на АД „Транспорт“ да биде целосно реновиран и ставен во функција. Се работи за некаде од 12 до 15 вакви возови. Се надеваме дека тоа ќе го постигнеме до 2014-2015 година. Целокупната инвестиција е околу 100.000 евра, рече Јанакиески.

Ова е втор воз и, пред се, резултат на ентузијазмот  и подобрата работа на новиот менаџерски тим во Акционерското друштво, рече Јанакиески. Јанакиески рече дека средствата за новите возови се веќе обезбедени и оти во моментов се ангажира консултант кој ќе работи на тендерска документација.

На годишно ниво во Република Македонија се превезуваат еден милион и 500 илјади патници. Најмногу патници има на релацијата Скопје-Велес или околу 700 илјади, на релацијата Скопје-Битола над 300 илјади и останатите се во другите правци

 

http://www.plusinfo.mk/vest/72817/GALERIJA-Janakieski-se-vozeshe-vo-repariran-voz





Од 12 до 15 возови ќе бидат репарирани?!??! Ауууу од каде сега ова бомбастична најава, па тоа ќе биде нешто невидено кај нас вистинска ренесанса во железничкиот транспорт со што слободно може да се каже дека заедно со 6 нови гарнитури ќе го засени автобускиот превоз и веројатно би станал превоз број 1 во државава само додека не видам една по друга гарнитура да иде на репарирање ова не ми изгледа за реално, инаку многу посакувам ова стварно да се оствариThumbs%20Up


Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 23-Dec-2012 at 21:21
Македонските новинари малку ја утнале работата со „електромоторни“ патнички гарнитури, но добро е што се промовираше модернизираниот Шпанец. Да се надеваме дека до крајот на пролетните месеци ќе биде готова и петтата гарнитура со што значително ќе се намалат постоечките трошоци за гориво на неелектрифицираните пруги.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 24-Dec-2012 at 00:25
Бојан,не се 2 гарнитури реновирани?или слабо јас паметам?
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 385
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 24-Dec-2012 at 01:34
Бојан и мене ми дојде многу чудна бројката од 12-15 возови што треба да се репарираат ама тоа го кажа самиот министер што ми е уште почудно...Question
Иначе од овие 5 гарнитури на шпанци се знае дека последните 2 (Хераклеја и Скопје) се целосно опремени а така најверојатно ќе биде и со последниот шпанец што се репарира , е сега имаш ли информација за првите 2 дали и на нив дополнително ќе им бидат вградени камери за надзор на патници, систем за пожар, ЛЦД екрани, информатори за станици или ќе си останат како што се?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 24-Dec-2012 at 11:36
Да бидеме појасни, минатата година се модернизирани две дизел моторни гарнитури. Во 2009 година беше модернизиран Шпанец 712-101/102, но без телевизори, сигурносни камери, интернет... До средината на наредната година ќе треба да биде завршена уште една дизел моторна гарнитура и ќе бидат вкупно пет.

Што ќе се прави после тоа и мене ми е нејасно. Можеби на реконструкција ќе оди уште некој Шпанец, но тоа зависи и од бројката на коли кои се останати во невозна состојба во Скопје. Ако може да се склопи уште некоја од старите гарнитури, тогаш можеби и би било нешто. Сепак тоа што е останато е буквално само конструкцијата од нив. За мене би било попаметно да се работи и на една електромоторна гарнитура бидејќи токму таква подолго време стои неискористена во депото и со нејзино модернизирање би можел да се подобри транспортот и на електрифицираните пруги.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 24-Dec-2012 at 17:55
министерот спомна за две лектромоторни гарнитури за ремонтување.е сега дали се работи за локомотиви или гарнитури веоватно и самиот незнае.нешто му кажале ама не го кажа точно што му кажале
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 298
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 23-Jan-2013 at 15:04
Ова репарираниве „шпанци„ се многу бучни...или така ми се чини?.... Ohno
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 28-Jan-2013 at 10:12
Originally posted by MIKI1

Ова репарираниве „шпанци„ се многу бучни...или така ми се чини?....

Ohno


Јас не можам да направам разлика помеѓу свежо репарираните и оние што претходно се правени. Зависи на која пруга си ги фатил, знаеш дека тие ја даваат целата своја моќност на сегменти како што е оној после Богомила.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 28-Jan-2013 at 12:32
Ako posmatras od pozicija na masinovozac da,a ski Su patnik ke te interesira sedisteto,Dali ima parno,zavesa???,I da be zastani vozot poradi kvar
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 298
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 30-Jan-2013 at 14:51
Муабетот ми беше: она кое го паметам од доцни '70-ти, кога „шпанците„ беа тазе-возови, е дека беа прилично комфорни, меки и тивки, и добро ги поднесуваа споевите од шините, а имаа и озвучување, со попатно пуштена музика од тоа време, а од времето од '83-84-та, пред да бидат повлечени од сообраќај, кога последен пат ги користев, не паметам дека беа толку бучни.

Секако дека е најбитно возот на не не‘ остави „на среде пат„, но под репарирање, подразбирам и одредени подобрувања и модернизирања, како што беше раздвојувањето на погонот на првата и на третата кола, но не подразбирам и ваква неподнослива бучава...Ohno


Edited by MIKI1 - 30-Jan-2013 at 14:53
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 31-Jan-2013 at 20:59
Originally posted by MIKI1


Муабетот ми беше: она кое го паметам од доцни '70-ти, кога „шпанците„ беа тазе-возови, е дека беа прилично комфорни, меки и тивки, и добро ги поднесуваа споевите од шините, а имаа и озвучување, со попатно пуштена музика од тоа време, а од времето од '83-84-та, пред да бидат повлечени од сообраќај, кога последен пат ги користев, не паметам дека беа толку бучни.Секако дека е најбитно возот на не не‘ остави „на среде пат„, но под репарирање, подразбирам и одредени подобрувања и модернизирања, како што беше раздвојувањето на погонот на првата и на третата кола, но не подразбирам и ваква неподнослива бучава...Ohno


Оди во втората кола немаш бучава таму...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2021  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.