build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #341 Posted: 14-Oct-2014 at 21:43
Originally posted by gjoko

МИНИСТЕРСТВО ЗА ТРАНСПОРТ
В година Македонците ќе се возат во вакви возови (ФОТО)
Во август наредната година треба да пристигне првата од вкупно шесте патнички железнички гарнитури за кои АД „Македонски железници – транспорт“ потпиша договор со кинеската корпорација ЦСР.
Набавката опфаќа четири дизел и две електропатнички гарнитури, кои се со сите современи стандарди. Со ова, велат во МЖ во голем дел ќе се подобрат условите за патниците во железничкиот сообраќај.

Новите патнички гарнитури се со вкупен капацитет од околу 1.200 патници, односно секоја може да превезе по 200 патници и предвидено е тие да се користат на најфреквентните линии.

Возовите ќе бидат целосно климатизирани, опремени со вакуум-тоалети, енергетски ефикасни, ќе ги задоволуваат сите безбедносни стандарди како и стандардите за превоз на лица со ограничена мобилност односно ќе бидат направени согласно со техничките стандарди за интероперабилност на Европската Унија.

Проектот за обновување на возниот парк во железницата кој се спроведува по 35 години чини 50 милиони евра и освен набавката на патнички гарнитури опфаќа и набавка на 150 товарни вагони и репарирање на десетина постојни локомотиви за патниците во железничкиот транспорт.

Паралелно со ова, во тек се и неколку проекти за подобрување на железничката инфраструктура, меѓу кои и ремонтот на вкупно 54 километри на три делници од железничката пруга на Коридорот 10, изградба на пруга на делницата Куманово – Бељаковце на Коридор 8, рехабилитацијата и модернизацијата на железничката станица во Скопје, како и надградба и реконструкција на 10 поголеми железнички станици на Коридорот 10, инсталација на опрема за радиодиспечер и опрема за автоматска регулација на брзината на возовите.



и овие се `скинати` слики и малку кропнати:








http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/dogodina-kje-se-vozime-vo-vakvi-vozovi-foto#1

 
200 патници по воз ?
 
Треба минимум 2 пати поголем капацитет за да се задоволат потребите на Македонски Железници.
 
Судејќи според илјадниците патници во сегашните канти кои сообраќаат низ македонските железнички пруги, јас лично мислам дека секој воз треба да има капацитет од минимум 500 патници.
 
Ова е чиста шега, слична како двокатните градски автобуси од кинески Јутонг.


Edited by Dexter26 - 14-Oct-2014 at 21:44
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #342 Posted: 14-Oct-2014 at 22:06
200 патници по воз и не е мала бројка. Малку се бројот на обраќања во еден ден. Битола-Скопје како најфреквентна линија има четири дневни обраќања од кои еднен експресен. Доколку има 6 дневни обраќања од кои две експресни со вкупен дневен капацитет од 1200 патници во правец, наспроти денешните 500-600 и не е така лошо.
Постоечките вагони и гарнитури се уште ќе се користат, а со новите претпоставувам ќе се зголемува капацитетот.
Распоредот на возови (гарнитури) (претпоставка) по релација:
Ск-Бт две нови дизле моторни гарнитури и 1-2 стари гарнитури
Ск-Ки една нова моторна гарнитура и 1-2 стари гарнитури
Ск-Ко една нова моторна гарнитура и 1 стара гарнитура
Ск-Ку една нова електро моторна гарнитура
Ск-Гвг ена нова електромоторна гарнитура и 1-2 стара електромоторна гарнитура.
Вкупно:
4 нови дизел и 2 нови електро моторни = 6 нови гарнитури (колку и што се порачани)
4-7 постоечки гарнитури, тука би влегле неколкуте постоечки Шпанци и Горбачов гарнитури кои треба да се дореконструираат и во иднина да им се постави клима.
За меѓународни линии постоечките вагони со спиење и со купиња соодветно дореновирани. И така нема многу голем капацитет на вакви линии.
Со изградба на К8 и пораст на бројот на патници за 10тина години би се прикупиле возови. Засега вака ќе е ОК

Edited by stratus - 14-Oct-2014 at 22:14
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #343 Posted: 20-Mar-2015 at 18:09
DSC07588 by george k. 1981, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
ile97 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Oct-2014
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote ile97 Quote  Post ReplyReply #344 Posted: 21-Mar-2015 at 20:33

712-105/106
Станица Велес





Edited by ile97 - 21-Mar-2015 at 20:37
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #345 Posted: 23-Mar-2015 at 11:09


Фотографија на Ване Михајловски
За сè има вторпат
Back to Top
ile97 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 07-Oct-2014
Location: Kocani
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote ile97 Quote  Post ReplyReply #346 Posted: 24-Mar-2015 at 19:58
712- ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #347 Posted: 08-Apr-2015 at 18:38
Хрватски Кончар. Се прашувам дали требаше да се купат вакви, наместо кинеските?

За сè има вторпат
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #348 Posted: 09-Apr-2015 at 11:51
Ауу топ е ова многу добро изгледа
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #349 Posted: 09-Apr-2015 at 13:09
Прашањето за изборот на новите моторни гарнитури први ќе си го постават машиновозачите што ќе ги управуваат возовите и кадарот што ќе ги сервисира и набавува истите возила. Живи били па видели
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #350 Posted: 09-Apr-2015 at 13:10
А кога треба да бидат испорачаните првите нови гарнитури ?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #351 Posted: 09-Apr-2015 at 16:14


Првата во август, потоа секој нареден месец по една.
Back to Top
Daniel1122 View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 26-Dec-2014
Online Status: Offline
Posts: 44
  Quote Daniel1122 Quote  Post ReplyReply #352 Posted: 09-Apr-2015 at 19:29
Има уште време Кенеди да вози значи
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #353 Posted: 09-Apr-2015 at 19:38
Не е битно кога ќе пристигне, туку колку време ќе биде потребно за испитувања, пробни возења и обука на машиновозачите. И да пристигне во август, сигурно е дека ќе требаат уште неколку месеци пред официјално да се пуштат во сообраќај.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #354 Posted: 09-Apr-2015 at 20:46
Originally posted by Џоле

Хрватски Кончар. Се прашувам дали требаше да се купат вакви, наместо кинеските?



Секако дека требаше, оти кинеските ионака нема да траат. Купувањето возови, како и било која друга набавка, повеќе е работа на ќарување провизија отколку набавка на квалитетен производ. Кинески технолошки производи купуваат само сиромашни земји, попут африканските и дел од јужноамериканските. Овие последниве, се чини дека веќе се опаметија.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #355 Posted: 09-Apr-2015 at 20:54
Мики ако ги сметаш јужноамериканските зејми за сиромашни тогаш пола Европа се сиротиња (се што е на исток и на југ од Германија)...  Него Кончар никогаш не се пријави на тендерот така да ова е празно млатење слама... Требаше да се одберат Швејцарците и да возиме каде каде подобри возови по нашите пруги (но кога веќе имаме Кинески автобуси зашто да не и возови- така иде муабетот во влада) ..
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #356 Posted: 10-Apr-2015 at 12:54
daci92,

еве што напишав. Цитирам дел од мојот пост:

„... попут африканските и дел од јужноамериканските. Овие последниве, се чини дека веќе се опаметија...„.

Еквадор не е исто што и Бразил, тоа е повеќе од јасно, а подобрувањето на животниот стандард дури и кај богатите земји, повеќе е работа на (лажна) статистика, отколку реално и осетно подобрување на стандардот кај вкупното население.

Затоа и напишав дека дел од јужноамерикаските земји се опаметија па веќе не набавуваат воена опрема од Кина.

Што се однесува до швајцарските возови, на српскиот интернет-форум за возољубители постојат и критички мислења кон новонабаваените швајцарски гарнитури, така да и швајцарците, се чини, почнуваат да живеат на стара слава.

Лично, од кинески производи ми е гади, а проблем со набавените автобуси и најавените возови, секако дека е и нивното одржување, покрај нивниот неквалитет. Далеку е Кина за да ибде исплатлив одржувач на автобуси и возови...




Edited by MIKI1 - 10-Apr-2015 at 12:57
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #357 Posted: 13-Apr-2015 at 07:29
Воопшто не би бил изненаден ако голем дел од деловите за склопување на швајцарските возови се произведени во Кина....зошто е далеку поевтино да се произведе во кина и пренесе во швајцарија за конечно склопување.....ако воопто се склопуваат во Швајцарија.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #358 Posted: 13-Apr-2015 at 10:36
Originally posted by mirakuliks

Воопшто не би бил изненаден ако голем дел од деловите за склопување на швајцарските возови се произведени во Кина....зошто е далеку поевтино да се произведе во кина и пренесе во швајцарија за конечно склопување.....ако воопто се склопуваат во Швајцарија.


да
Back to Top
Glava View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 08-Sep-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote Glava Quote  Post ReplyReply #359 Posted: 13-Apr-2015 at 16:26
Очигледно никој што “се гади“ од кинески возови немал шанса да се вози во кинески воз. Кина денес во 21 век ги има едни од убедливо најдобрите (и најбрзи) возови во светот. Но.. што ќе набават кај нас е друго прашање, ќе видиме...
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #360 Posted: 13-Apr-2015 at 22:38
Да: не сум се возел со кинески возови. За споредба, доволни ми се новите двокатни автобуси.

Возовите кои тековно крстарат низ Кина, не ќе се кинески. Не е тешко да се најдат податоци, кои велат дека Кина произведува брзи возови по лиценци, купени од Ј. Кореја (“Хјундаи„), Германија („Сименс„) и Франција („Алстом„).

Возовите кои ќе стигнат кај нас, сигурно ќе бидат „најнови„ и по „европски„ стандарди, а за балкански стандард и потреби.


Edited by MIKI1 - 13-Apr-2015 at 22:38
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1617181920 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.