build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 15-Dec-2010 at 09:36
Ех,....., многу време ќе ни одземе ако застанеме да ги анализираме умовите на новинарите и уредниците. Било како било, ептен ми прави ќеф ре-воведувањето на овој воз. По мое мислење, ваква врска одамна беше потребна и добо е што се воведе. И добро е што е малку поскапо и треба да биде поскапо затоа што со тоа ќе се скине превезот над возот како превозно средство за сиромашни.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4470
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 15-Dec-2010 at 15:58
Па друже, ако воведат вагони прва класа, ако има и бифе, тогаш можеби нема да биде за сиромашни. Вака, со искинати и гнасни седишта, без никакви дополнителни услуги, кој бизнисмен би се возел? Не е ова шинкансен или TGV

А дека врскава беше повеќе од потреба, тоа е многу јасно. Ај аирлија!

Edited by гитардемон - 15-Dec-2010 at 15:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 15-Dec-2010 at 18:25
Бифе вагонот би требало да биде готов во Колска во наредниов период, така што тоа би можело да оди на експресниот за Битола или евентуално на Олимпус. Колку што знам вагоните на овој експресен воз се нови, но како и да е, во првите денови треба да очекуваме извесни проблеми.




Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 15-Dec-2010 at 18:28
Што не го дадат тој вагон коечно под концесија на некој од кафичите или рестораните. Или барем да се обидат каков ќе биде одзивот. Крајно време е државата да престане да мисли и да продавање државно кафе и државен сок.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3833
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 15-Dec-2010 at 18:31
Originally posted by lslcrew

Што не го дадат тој вагон коечно под концесија на некој од кафичите или рестораните. Или барем да се обидат каков ќе биде одзивот. Крајно време е државата да престане да мисли и да продавање државно кафе и државен сок.


Cheerstaka!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 15-Dec-2010 at 18:41
Порано успешно си функционираше ФЕРОТУРИСТ на времето.

Инаку интересен ви е предлогот, но со еден вагон ништо не правиме, треба најпрвин да се реконструираат и другите 2 бифе-вагони, да ги земе една фирма и заедно сите 3 бифеа да сообраќаат кон Битола, Солун и Белград.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 16-Dec-2010 at 00:59
Абе немора да силиме една фирма да биде комплет на сите линии, пак ете гледаш не до крај сме ја разбрале либерализацијата. Нејќам да го тупам ова стално а веќе еднаш и детално го имам презентирано. Да видиме малку барем каков ќе биде одзивот и какви ќе бидат тековите, да оставиме да видиме колку се може. Проблем е што нема ни обиди да се спороведе некој атаква поспка. Се соменвам дека има ланец ресторани што сам ќе реконструира стар вагон, да речеме поредходно го купи и за одреден надомест го прикачува на онаа линија на која смета дека ќе има профит, ама еве нешто вакво со веќе реновиран вагон и концесија можеме да се обидеме.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 16-Dec-2010 at 10:25
Originally posted by lslcrew

Абе немора да силиме една фирма да биде комплет на сите линии, пак ете гледаш не до крај сме ја разбрале либерализацијата. Нејќам да го тупам ова стално а веќе еднаш и детално го имам презентирано. Да видиме малку барем каков ќе биде одзивот и какви ќе бидат тековите, да оставиме да видиме колку се може. Проблем е што нема ни обиди да се спороведе некој атаква поспка. Се соменвам дека има ланец ресторани што сам ќе реконструира стар вагон, да речеме поредходно го купи и за одреден надомест го прикачува на онаа линија на која смета дека ќе има профит, ама еве нешто вакво со веќе реновиран вагон и концесија можеме да се обидеме.


Јас сум убеден дека економска исплатливост за бифе вагоните може да има на линијата Скопје-Битола-Скопје, но мора да се воведат два бифе вагони и два експресни воза на релација Скопје-Битола-Скопје, да речеме утрински воз од Скопје кој би околу 7-8 часот, за оние што треба да завршат работа во Прилеп и Битола, и попладневен околу 16 часот од Битола за да се вратат назад. Се разбира, би останала и сегашнава Пелагонија експрес. Во двата воза би имало по еден бифе вагон, доколку ги реконструира приватниот стопанственик.

Ако се реконструира третиот бифе вагон, би можело да сообраќа паралелно со српски или грчки вагон на линијата Белград-Скопје-Солун. Еве на пример, за 1-2 месеци, Талго гарнитурите ќе сообраќаат на линијата Сараево-Белград, па има голема веројатност сегашните бифе вагони од таа линија на српските железници да ги пуштат кон Солун.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4470
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 16-Dec-2010 at 11:03


Грчките железници имаат неверојатни бифе вагони, и штом тие, експертите за фрлање пари напразно не пуштаа вагон, се сомневам дека некој кај нас би имал интерес на таа линија да пушти бифе вагон. Реално, ретко има над 20 патници од Солун, а потоа од Скопје до Белград има максимум 50. Треба барем 300-400 патници за таа работа да биде исплатлива. Башка да е 20 денари кафето (со моменталната структура на патници во железничкиот сообраќај).

Инаку и јас би сакал да ја видам таа идеја да се реализира.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 23-Dec-2010 at 20:36
Бидејќи се работи за вистински ИнтерСити Скопје-Битола ми се чини дека со цени кои нема да бидат многу високи би можело да функционира, дури и да е кафето да речеме 40 денари но не повеќе. Ми се чини дека на целиот воз треба да му се даде акцент на луксузот што го нема во автобусот, повеќе место, побрзо патување, чист и уреден тоалет достапен без вообичаените хирови на шоферот. И уште нешто ептен важно, летото е далеку но уште одсега треба да се мисли за воведување на клима во вагоните, Сепак се работи за малку вагони па мислам дека тоа нема да биде неостварливо во финансиска смисла.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 04-Jan-2011 at 23:27
Кога говориме за моторните гарнитури, не знам зошто не е приоритет во МЖ-Транспорт обновата на електромоторните гарнитури Горбачов. Гарнитурата 412-059/060 со години стои расипана во депото Лисиче и ниту едно раководство не се сетило да ја испрати на реконструкција во Србија. Тука е и портокаловата 412-053/054, но и четвртата гарнитура која е распарчена на неколку делови.

Некој ќе каже дека модернизацијата на овие ЕМГ е скапа работа, но треба да имаме на ум дека еден Горбачов во просек собира патници еквивалентни на 5 патнички вагони. Со барем 3 исправни ЕМГ-а можеме комплетно да ги покриеме Велес, Куманово и Гевгелија плус една од нив да ни стои во резерва. Размислете, дали е поисплатливо да се обнови една ваква гарнитура или пет обични патнички вагони.

Инаку раководството во Железница дава силен нагласок на обнова на вагоните, неколку пати во периодов бев до Велес и гледам дека не се обновуваат само патнички вагони, туку и кушет вагони. Искрено, во овие моменти, со 4 максимум 5 кушет коли можеме да ги покриеме потребите на патниците дури и во летниот период. Не знам зошто упорно се реконструираат кушет вагоните и обичните патнички вагони, а моторните гарнитури скапуваат во Депо Лисиче?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 04-Jan-2011 at 23:59

Ајде овака да рачунаме:

- За Горбачовот треба да се нарачуват делови само од една одредена фирма, како мотори, претварачи,....
- За вагоните најголем дел за обновата е од домашно производство, а оние делови кој ги немаме се од многу произведители во светот а со тоа и ...
- Горбачовот не можеме да го пуштиме во меѓународен транспорт.
- Вагоните идат и преку секоја граница.
- Горбачовот иде само на елекрифицирани пруги
- Вагоните на што ги закачиш

Има уште многу за набројување, но мислам овие се најглавни и за мене многу логичн приоритет.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 05-Jan-2011 at 00:24
Originally posted by Vladimir P


Ајде овака да рачунаме:

- За Горбачовот треба да се нарачуват делови само од една одредена фирма, како мотори, претварачи,....
- За вагоните најголем дел за обновата е од домашно производство, а оние делови кој ги немаме се од многу произведители во светот а со тоа и ...
- Горбачовот не можеме да го пуштиме во меѓународен транспорт.
- Вагоните идат и преку секоја граница.
- Горбачовот иде само на елекрифицирани пруги
- Вагоните на што ги закачиш

Има уште многу за набројување, но мислам овие се најглавни и за мене многу логичн приоритет.


Голем дел од напишаното го поддржувам, но сепак, европското искуство покажува дека патничките вагони полека се исфрлуваат од употреба на сметка на моторните гарнитури.

Понатаму, сметам дека Горбачов може многу полесно да се оспособи за превоз на велосипеди и да се климатизира, чекор што треба да го следиме од европското искуство.

Понатаму, локомотивите ни требаат за товарниот сообраќај, наместо да ги користиме во патничкиот.

Понатаму, модернизацијата на пет патнички вагони е поскапа од модернизацијата на една електромоторна гарнитура.

Понатаму, вистина Горбачов не е за меѓународни возови, јас говорам за внатрешниот патнички сообраќај, Горбачов со својот капацитет е идеален за превоз на голем број на патници на помали растојанија...
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 690
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 07-Jan-2011 at 20:04
Какви се т.н. Шпанците на Хрватски Железници за разлика од нашите...






Edited by Danielbtmk - 07-Jan-2011 at 20:05
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3833
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 07-Jan-2011 at 20:09
Ne ima bas tolku GOLEMI razliki megju nasite i hrvatskite no ovie hrvatskite izgledaat nesto poubavi i pomoderni!Ako se moderniziraat nasite spanci kako hrvatskite togas celosno zadovolen sum!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 09-Jan-2011 at 01:45
Нашите дизелмоторни гарнитури се произведени во фабриката во Барселона, Шпанија, додека хрватските гарнитури се произведени по лиценца во Кончар, Хрватска. Тоа е основната разлика.

Исто така, хрватските се поново произведени од нашите. Треба да се земе фактот што хрватите ги модернизираат и добро ги оддржуваат Макосите, па затоа изгледаат поубави и помодерни од нашите.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 690
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 02-Mar-2011 at 23:45
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12034
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 24-Mar-2011 at 18:38
1


2


3

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: R. e Maqedonisë
Online Status: Offline
Posts: 3833
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 24-Mar-2011 at 19:18
Valkan kako sekogas Crazy
Poslednata slika ti e ubava
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 24-Mar-2011 at 19:31
Clov,

Преубаво си ја начекал гарнитурата
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2019  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.