Моторни гарнитури |
Post Reply | Page <1 2425262728 41> |
Author | |
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #501 Posted: 03-Nov-2015 at 18:45 |
значи Владимир знае да ги направи најдобрите фотографии |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #502 Posted: 04-Nov-2015 at 10:53 |
За сè има вторпат
|
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #503 Posted: 04-Nov-2015 at 11:10 |
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #504 Posted: 04-Nov-2015 at 11:13 |
Dobro e sto 3 godini ke ima strucnjaci od Kina koi ke go servisiraat vozot. Vo nasive serviseri nemam poverenje ne zatoa sto ne gi biva tuku zatoa sto se zanemaruvat mnogu raboti vo stil "abe aj so e bitno so ne rabotat displeite, sto ne raboti klimata, svetlata vo vozot, kamerite...bitno se dvizi vozot". Ova od iskustvo so Kineskite avtobusi vo koi ne se ni potrudija da aktivirat nekoj funkcii vo avtobusot..
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #505 Posted: 04-Nov-2015 at 16:19 |
Тоа што возовите ќе бидат одржувани од странски сервисери не значи дека дисплеите, светлата, камерите, климата и останатите функции ќе бидат искористени. Точно - ќе бидат исправни и функционални, но тоа не е никаква гаранција дека ќе бидат искористувани при превозот на патници. Во втора деценија на 21-ви век сеуште без хидраулична дигалка за возови, туку со тунел под возот, блазеси ни. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #506 Posted: 04-Nov-2015 at 17:12 |
Инаку како што и претпоставував а се надевав сепак да не е така, максималната брзина му е 140км/ч.
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #507 Posted: 04-Nov-2015 at 17:49 |
На застарените и запоставените со децении македонски железнички пруги, ќе викаме ура ако оствари брзина до 100 километри на час. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #508 Posted: 04-Nov-2015 at 17:59 |
Постои разлика помеѓу железничкиот и автомобилскиот сообраќај на ова поле . Имено, од било кој производител да купиш нов воз, ќе добиеш гарантен рок за сервисирање на возовите, период во кој стручни лица од странската компанија остануваат во земјата и ти помагаат во сервисирање на возовите. Еве на пример, и по две години од пуштањето во употреба, руски инженери од Метровагонмаш се во Србија и помагаат во одржувањето на тамошните дизел моторни гарнитури, кои патем, се покажаа како вистинско разочарување според бројот на дефекти на возовите. |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #509 Posted: 04-Nov-2015 at 19:37 |
@Bojan ne sporam deka i drugite proizvoditeli ja davat istata pogodnost, muabetot bese deka e dobro sto ke ima i tehnicari od proizvoditelot koi veruvam ke bidat po pedantni vo vrska so odrzuvanjeto. FAKT e deka za nasiot nadaleku poznat mentalitet na odrzuvanje bitno e voziloto da se dvizi a "detali" kako sto nabojav pogore ne gi interesiraat.
|
|
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #510 Posted: 05-Nov-2015 at 01:52 |
Kultuzin извини вака што малку ќе ти го скршам филмот, ама има една одредена карактеристика за кинеската култура која не е баш многу позната кај нас. Имено кинезите вредно ќе изработат се што поставиле како цел..........ама ако нашите не им постават за цел се да биде функционално кинезите нема на своја рака да го прават тоа. Така да тука постои голема опасност пак тие нормални функции во возовите како дисплеј и разглас и тоалет да бидат занемарени не ради то што кинезите не би ги одржувале, туку поради тоа што нажите нема да побараат да бидат одржувани.
И мене навистина не ми е јасна оваа генерална апатија кон технологии кои се нормала во светот а не се сеуште имплементирани кај нас. Edited by mirakuliks - 05-Nov-2015 at 01:54 |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #511 Posted: 05-Nov-2015 at 02:12 |
Potpis |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #512 Posted: 06-Nov-2015 at 00:30 |
Два дела од статијата ми привлекоа внимание:
Во земјава ќе пристигнат уште 4 дизел гарнитури, кои ќе бидат пуштени во сообраќај кон Битола, Кочани и Кичево. Првичните најави беа само кон Битола, ама и ова не е лоша вест, напротив.Ама паралелно да смислат и стратегија контра каменување и слично И ова: Возот на себе има 70 одсто европски делови, а системот за кочење е од австриска компанија. Пред пуштање во употреба ќе биде сертифициран од германска фирма, што ќе овозможи без пречки да патува и на линии кои би сообраќале и кон градови во ЕУ Дали на повидок е некаков договор/намера за Лерин (и Солун) и продолжување на линиите од Битола/Гевгелија со истата гарнитура? |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #513 Posted: 06-Nov-2015 at 11:13 |
Зошто да не? Би било супер ако може да патува Битола-Лерин или Скопје-Приштина или Скопје-Ниш.
Досегашната пракса покажува дека вакви линии се вообичаени, на пример моторни гарнитури сообраќаат помеѓу Романија и Србија (пограничните места), помеѓу Словенија и Хрватска (погранични места) и помеѓу Србија и Унгарија (погранични места). Лично се имам возено со ваква гарнитура, додуша Siemens Desiro, од српскиот град Вршац до романскиот град Темишвар. Edited by BOJAN - 06-Nov-2015 at 11:14 |
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #514 Posted: 06-Nov-2015 at 11:36 |
Vozovite vo sekoj slucaj ke donesat mnogu moznosti i dobro e ako se planira istite da imat moznost za primena i na prugite nadvor od Makedonija. NO mora da se spomene i toa deka so vakva organizacija vo MZ malku sum skepticen okolu optimalnoto koristenje na vozovite. Nikako ne mi die u glava deka MZ uste nemat VOZEN RED na nivnata web strana da ne zboram za PLANERI na patuvanje. Pa tolku li e tesko da se napravi ekipa od nekolku programeri koi ke ja stokmat stranata. Za po 500 evra plata ima deca vo Makedonija LOM sto ke napravat.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15040 |
Quote Reply #515 Posted: 06-Nov-2015 at 11:57 |
За сè има вторпат
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #516 Posted: 06-Nov-2015 at 12:11 |
Ubav e vozot. Mislam deka ima i del za prva klasa. Ako ne se lazam toa e delot tamu kade sto sedat tehnicarite so lap top pogore na fotografijata. Dali dosega vo nasite vozovi imase del za PRVA klasa?
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #517 Posted: 06-Nov-2015 at 17:26 |
е кај ќе постои прва класа во социјалистички возови?... не биди смешен сега и ти |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #518 Posted: 06-Nov-2015 at 17:52 |
Па добро еве во новите постои. Дали МЖ воопшто ќе им текне да воведат билет за прва класа. Овие модерни возови можат да се користат и од луѓе кои сакат повисок комфорот. Друго ме интересира дали во возовите има место за велосипеди? Тоа е на пример една од поголемите предности.на возот во споредба со автобусот. А ќе отвори можности и за туристи кои сакаат авантура
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #519 Posted: 06-Nov-2015 at 18:39 |
Тоа за прва класа ти е на место ми се допаѓа, но не верувам.
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #520 Posted: 06-Nov-2015 at 19:40 |
Имаше и има вагони од прва класа. На меѓународните возови и денес сообраќаат вакви вагони, за кои ако имаш средства можеш да си доплатиш. Проблемот е што никој не ги купува ваквите карти, освен неинформирани странци. По правило, во овие вагони седиштата се поудобни и пошироки, дури и кај нас. Но сите овие вагони се користат како втора класа. |
|
Post Reply | Page <1 2425262728 41> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |