build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Моторни гарнитури
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #501 Posted: 03-Nov-2015 at 18:45

значи Владимир знае да ги направи најдобрите фотографии
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #502 Posted: 04-Nov-2015 at 10:53
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #503 Posted: 04-Nov-2015 at 11:10





















Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #504 Posted: 04-Nov-2015 at 11:13
Dobro e sto 3 godini ke ima strucnjaci od Kina koi ke go servisiraat vozot. Vo nasive serviseri nemam poverenje ne zatoa sto ne gi biva tuku zatoa sto se zanemaruvat mnogu raboti vo stil "abe aj so e bitno so ne rabotat displeite, sto ne raboti klimata, svetlata vo vozot, kamerite...bitno se dvizi vozot". Ova od iskustvo so Kineskite avtobusi vo koi ne se ni potrudija da aktivirat nekoj funkcii vo avtobusot..
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #505 Posted: 04-Nov-2015 at 16:19
Previous
 
Тоа што возовите ќе бидат одржувани од странски сервисери не значи дека дисплеите, светлата, камерите, климата и останатите функции ќе бидат искористени.
 
Точно - ќе бидат исправни и функционални, но тоа не е никаква гаранција дека ќе бидат искористувани при превозот на патници.
 
Во втора деценија на 21-ви век сеуште без хидраулична дигалка за возови, туку со тунел под возот, блазеси ни.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #506 Posted: 04-Nov-2015 at 17:12
Инаку како што и претпоставував а се надевав сепак да не е така, максималната брзина му е 140км/ч.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #507 Posted: 04-Nov-2015 at 17:49
Previous
 
На застарените и запоставените со децении македонски железнички пруги, ќе викаме ура ако оствари брзина до 100 километри на час.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #508 Posted: 04-Nov-2015 at 17:59
Originally posted by kultuzin

Dobro e sto 3 godini ke ima strucnjaci od Kina koi ke go servisiraat vozot. Vo nasive serviseri nemam poverenje ne zatoa sto ne gi biva tuku zatoa sto se zanemaruvat mnogu raboti vo stil "abe aj so e bitno so ne rabotat displeite, sto ne raboti klimata, svetlata vo vozot, kamerite...bitno se dvizi vozot". Ova od iskustvo so Kineskite avtobusi vo koi ne se ni potrudija da aktivirat nekoj funkcii vo avtobusot..


Постои разлика помеѓу железничкиот и автомобилскиот сообраќај на ова поле . Имено, од било кој производител да купиш нов воз, ќе добиеш гарантен рок за сервисирање на возовите, период во кој стручни лица од странската компанија остануваат во земјата и ти помагаат во сервисирање на возовите.

Еве на пример, и по две години од пуштањето во употреба, руски инженери од Метровагонмаш се во Србија и помагаат во одржувањето на тамошните дизел моторни гарнитури, кои патем, се покажаа како вистинско разочарување според бројот на дефекти на возовите.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #509 Posted: 04-Nov-2015 at 19:37
@Bojan ne sporam deka i drugite proizvoditeli ja davat istata pogodnost, muabetot bese deka e dobro sto ke ima i tehnicari od proizvoditelot koi veruvam ke bidat po pedantni vo vrska so odrzuvanjeto. FAKT e deka za nasiot nadaleku poznat mentalitet na odrzuvanje bitno e voziloto da se dvizi a "detali" kako sto nabojav pogore ne gi interesiraat.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #510 Posted: 05-Nov-2015 at 01:52
Kultuzin извини вака што малку ќе ти го скршам филмот, ама има една одредена карактеристика за кинеската култура која не е баш многу позната кај нас. Имено кинезите вредно ќе изработат се што поставиле како цел..........ама ако нашите не им постават за цел се да биде функционално кинезите нема на своја рака да го прават тоа. Така да тука постои голема опасност пак тие нормални функции во возовите како дисплеј и разглас и тоалет да бидат занемарени не ради то што кинезите не би ги одржувале, туку поради тоа што нажите нема да побараат да бидат одржувани.
И мене навистина не ми е јасна оваа генерална апатија кон технологии кои се нормала во светот а не се сеуште имплементирани кај нас.

Edited by mirakuliks - 05-Nov-2015 at 01:54
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #511 Posted: 05-Nov-2015 at 02:12
Originally posted by mirakuliks

Kultuzin извини вака што малку ќе ти го скршам филмот, ама има една одредена карактеристика за кинеската култура која не е баш многу позната кај нас. Имено кинезите вредно ќе изработат се што поставиле како цел..........ама ако нашите не им постават за цел се да биде функционално кинезите нема на своја рака да го прават тоа. Така да тука постои голема опасност пак тие нормални функции во возовите како дисплеј и разглас и тоалет да бидат занемарени не ради то што кинезите не би ги одржувале, туку поради тоа што нажите нема да побараат да бидат одржувани.
И мене навистина не ми е јасна оваа генерална апатија кон технологии кои се нормала во светот а не се сеуште имплементирани кај нас.


Potpis
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #512 Posted: 06-Nov-2015 at 00:30
Два дела од статијата ми привлекоа внимание:

Во земјава ќе пристигнат уште 4 дизел гарнитури, кои ќе бидат пуштени во сообраќај кон Битола, Кочани и Кичево.

Првичните најави беа само кон Битола, ама и ова не е лоша вест, напротив.Ама паралелно да смислат и стратегија контра каменување и слично

И ова:
Возот на себе има 70 одсто европски делови, а системот за кочење е од австриска компанија. Пред пуштање во употреба ќе биде сертифициран од германска фирма, што ќе овозможи без пречки да патува и на линии кои би сообраќале и кон градови во ЕУ

Дали на повидок е некаков договор/намера за Лерин (и Солун) и продолжување на линиите од Битола/Гевгелија со истата гарнитура?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #513 Posted: 06-Nov-2015 at 11:13
Зошто да не? Би било супер ако може да патува Битола-Лерин или Скопје-Приштина или Скопје-Ниш.

Досегашната пракса покажува дека вакви линии се вообичаени, на пример моторни гарнитури сообраќаат помеѓу Романија и Србија (пограничните места), помеѓу Словенија и Хрватска (погранични места) и помеѓу Србија и Унгарија (погранични места). Лично се имам возено со ваква гарнитура, додуша Siemens Desiro, од српскиот град Вршац до романскиот град Темишвар.

Edited by BOJAN - 06-Nov-2015 at 11:14
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #514 Posted: 06-Nov-2015 at 11:36
Vozovite vo sekoj slucaj ke donesat mnogu moznosti i dobro e ako se planira istite da imat moznost za primena i na prugite nadvor od Makedonija. NO mora da se spomene i toa deka so vakva organizacija vo MZ malku sum skepticen okolu optimalnoto koristenje na vozovite. Nikako ne mi die u glava deka MZ uste nemat VOZEN RED na nivnata web strana da ne zboram za PLANERI na patuvanje. Pa tolku li e tesko da se napravi ekipa od nekolku programeri koi ke ja stokmat stranata. Za po 500 evra plata ima deca vo Makedonija LOM sto ke napravat.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #515 Posted: 06-Nov-2015 at 11:57
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #516 Posted: 06-Nov-2015 at 12:11
Ubav e vozot. Mislam deka ima i del za prva klasa. Ako ne se lazam toa e delot tamu kade sto sedat tehnicarite so lap top pogore na fotografijata. Dali dosega vo nasite vozovi imase del za PRVA klasa?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #517 Posted: 06-Nov-2015 at 17:26

е кај ќе постои прва класа во социјалистички возови?... не биди смешен сега и ти
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #518 Posted: 06-Nov-2015 at 17:52
Па добро еве во новите постои. Дали МЖ воопшто ќе им текне да воведат билет за прва класа. Овие модерни возови можат да се користат и од луѓе кои сакат повисок комфорот. Друго ме интересира дали во возовите има место за велосипеди? Тоа е на пример една од поголемите предности.на возот во споредба со автобусот. А ќе отвори можности и за туристи кои сакаат авантура
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #519 Posted: 06-Nov-2015 at 18:39
Тоа за прва класа ти е на место ми се допаѓа, но не верувам.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #520 Posted: 06-Nov-2015 at 19:40
Originally posted by kultuzin

Ubav e vozot. Mislam deka ima i del za prva klasa. Ako ne se lazam toa e delot tamu kade sto sedat tehnicarite so lap top pogore na fotografijata. Dali dosega vo nasite vozovi imase del za PRVA klasa?


Имаше и има вагони од прва класа. На меѓународните возови и денес сообраќаат вакви вагони, за кои ако имаш средства можеш да си доплатиш. Проблемот е што никој не ги купува ваквите карти, освен неинформирани странци. По правило, во овие вагони седиштата се поудобни и пошироки, дури и кај нас. Но сите овие вагони се користат како втора класа.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2425262728 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.