build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Моторни гарнитури
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #521 Posted: 06-Nov-2015 at 20:34
Скопје - ТабанОВЦИ
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #522 Posted: 07-Nov-2015 at 01:50
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #523 Posted: 07-Nov-2015 at 11:57
Кога го возеа првпат денес или вчера?
пошто јас пстојано поминувам покрај депото ама никако да ко начекам да го видам во живо новиот воз.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #524 Posted: 08-Nov-2015 at 00:53
многу јако изгледаат две кенедиевки, шпанец, и кинезов во еден кадар
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #525 Posted: 08-Nov-2015 at 01:26
Znaci vozot ima dve glavi. E sega ne mi e jasno kako e so sedistata, gledam deka na testiranjeto site se svrteni vo pravec na vozenje no kako ke bide koga vozot ke soobrakja vo sprotiven pravec dali i patnicite ke bidat so grb svrteni? Vo Germanija na primer sedistata se 5o % vo eden pravec i 50% vo drug.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #526 Posted: 08-Nov-2015 at 01:39
Originally posted by kultuzin

Znaci vozot ima dve glavi. E sega ne mi e jasno kako e so sedistata, gledam deka na testiranjeto site se svrteni vo pravec na vozenje no kako ke bide koga vozot ke soobrakja vo sprotiven pravec dali i patnicite ke bidat so grb svrteni? Vo Germanija na primer sedistata se 5o % vo eden pravec i 50% vo drug.
кога се возиш со грбот свртен во правец на движењето, е многу побезбедно... да речеме ако возот треба да закочи нагло или не дај боже излета
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #527 Posted: 08-Nov-2015 at 02:04
Originally posted by zabegan

Originally posted by kultuzin

Znaci vozot ima dve glavi. E sega ne mi e jasno kako e so sedistata, gledam deka na testiranjeto site se svrteni vo pravec na vozenje no kako ke bide koga vozot ke soobrakja vo sprotiven pravec dali i patnicite ke bidat so grb svrteni? Vo Germanija na primer sedistata se 5o % vo eden pravec i 50% vo drug.
кога се возиш со грбот свртен во правец на движењето, е многу побезбедно... да речеме ако возот треба да закочи нагло или не дај боже излета



No mnogu poneudobno i poneprirodno ako poradi nisto drugo togas poradi navikite. Eve vo vozovite kade sto patnicite imat moznost za izbor po moja procenka 90% od lugeto si se vozat so liceto vo pravec na vozenje.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #528 Posted: 08-Nov-2015 at 02:19
Originally posted by kultuzin

Originally posted by zabegan

Originally posted by kultuzin

Znaci vozot ima dve glavi. E sega ne mi e jasno kako e so sedistata, gledam deka na testiranjeto site se svrteni vo pravec na vozenje no kako ke bide koga vozot ke soobrakja vo sprotiven pravec dali i patnicite ke bidat so grb svrteni? Vo Germanija na primer sedistata se 5o % vo eden pravec i 50% vo drug.
кога се возиш со грбот свртен во правец на движењето, е многу побезбедно... да речеме ако возот треба да закочи нагло или не дај боже излета



No mnogu poneudobno i poneprirodno ako poradi nisto drugo togas poradi navikite. Eve vo vozovite kade sto patnicite imat moznost za izbor po moja procenka 90% od lugeto si se vozat so liceto vo pravec na vozenje.
се е до навика, удобноста е иста, проблемот е во главата
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #529 Posted: 08-Nov-2015 at 08:23
Братя Братя за тези влакове хубави трябват хубави пруги!!!!!Yes
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #530 Posted: 13-Nov-2015 at 21:33
,,Кинезот,, стаса до Велес, пробно



Новиот електирчен патнички воз, денес напладне стигна до Велес. Ова беше пробно возење, пред неделното официјално, кога ќе биде пуштен во сообраќај.

Неговото име, вработените во Железница му го дадоа ,,Кинез,, и објаснуваат ако електричните од Русија беа Горбачов, шпанските од Шпанија, ,,Шпанци,, дизел машините ,,Кенеди,, оти биле од САД, овој воз оти е набавен од Кина, го доби името ,,Кинез,,.

Има капацитет од 180 лица за седење и 120 за стоење, вкупно 300 како максимум. Машиновозачот објасни дека било мошне лесно за управување.





извор
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #531 Posted: 14-Nov-2015 at 13:33
Kolku cini edna vakva garnitura? Izgleda sum ja ispustil negde ovaa informacija.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #532 Posted: 14-Nov-2015 at 14:02
За шесте гарнитури се платени 10 милиони евра. 10 : 6 = 1,666 милиони. Некоја груба пресметка.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #533 Posted: 14-Nov-2015 at 14:32
Originally posted by Џоле

За шесте гарнитури се платени 10 милиони евра. 10 : 6 = 1,666 милиони. Некоја груба пресметка.
Fala.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #534 Posted: 14-Nov-2015 at 14:50
Џоле овие возови се платени 25 милиони евра ,а не 10.   така да излегува околу 4.2 милиона еден
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #535 Posted: 14-Nov-2015 at 15:02
Не си во право, провери. Кредитот на ЕБОР изнесува 25 милиони евра, но со 15 милиони се платени новите товарни вагони. Значи, остануваат само 10 милиони евра за возовите.

Набавката на возовите се врши со 25 милиони евра, дел од кредитот од Европската банка за обнова и развој наменет за обнова на возниот парк на МЖ – Транспорт. Со 15 милиони евра од кредитот се финансираше и купувањето 150 товарни вагони за МЖ – Транспорт, а со 10 милиони евра обновата на постоечките локомотиви и гарнитури.


http://365.com.mk/202062/pristigna-prviot-od-sheste-novi-vozovi-vo-makedonija

Edited by Џоле - 14-Nov-2015 at 15:03
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #536 Posted: 15-Nov-2015 at 14:12
Originally posted by Џоле

Не си во право, провери. Кредитот на ЕБОР изнесува 25 милиони евра, но со 15 милиони се платени новите товарни вагони. Значи, остануваат само 10 милиони евра за возовите.

Набавката на возовите се врши со 25 милиони евра, дел од кредитот од Европската банка за обнова и развој наменет за обнова на возниот парк на МЖ – Транспорт. Со 15 милиони евра од кредитот се финансираше и купувањето 150 товарни вагони за МЖ – Транспорт, а со 10 милиони евра обновата на постоечките локомотиви и гарнитури.


http://365.com.mk/202062/pristigna-prviot-od-sheste-novi-vozovi-vo-makedonija


Еве ти поназад во темава.

Уште еден
.


Edited by daci92 - 15-Nov-2015 at 14:26
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #537 Posted: 15-Nov-2015 at 17:33
Колку што знам 25 милиони чинат сите шест. Грубо, по 4 милиони за гарнитура. Дали знае некој колку кошта ваков тип на тро-делна гарнитура од Сименс или некој друг европски производител?
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #538 Posted: 15-Nov-2015 at 18:26
ФОТО: ПРОМОТИВНО ПУШТЕН ВО СООБРАЌАЈ НОВИОТ ВОЗ



Со возење на делницата Скопје - Велес и обратно, денеска беше пуштен промотивно за користење новиот патнички воз на „Македонски железници - транспорт“. Тој е набавен од Кина и е првиот од вкупно шесте воза кој стаса во Македонија. Изработен е во согласност со техничките стандарди за интероперабилност на ЕУ, има капацитет од 180 седишта и 120 места за стоење.

„Новиот воз е електричен и ќе сообраќа на делницата од Скопје до Велес и обратно. Во зависност од потребите, можно е да вози и до Гевгелија или Табановци. Во сообраќај ќе се вклучи од крајот на јануари идната година, бидејќи дотогаш мора да завршат сите обуки кои ги прават кинеските стручњаци. До крајот на годината ќе добиеме уште пет патнички воза, еден електричен и четири моторни. Тие ќе се користат за патување до Битола, Кочани и Кичево“, изјави Никола Костов, директор на „МЖ Транспорт“. Тој најави дека наскоро нема да има зголемување на цените на возниот билет, иако се набавени нови возови. Вкупната инвестиција за набавка на овие шест возови е 25 милиони евра.

На промотивното патување беше и кинескиот амбасадор во Македонија, Вен Жен Шун и премиерот Груевски, министрите Зоран Ставревски и Владимир Мисаловски и директорите на „МЖ Транспорт и инфраструктура“. „Со набавката на овој нов електричен воз, со кој пристигнавме во Велес, ќе им овозможиме на неговите жители поквалитетен превоз. Градот има многу вработени кои патуваат со воз и затоа верувам дека многумина ќе бидат задоволни од новите возови, како и од реконструкцијата на железничката станица, која е во тек“, изјави Груевски. (П.П.)







Извор
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #539 Posted: 16-Nov-2015 at 04:31
Како е можно да е пуштен во сообраќај возот, а дури од јануари да почне со вожња? Директорот на МЖ Транспорт пред неколку дена кажа дека у декември ќе стартува со редовен сообраќај, а сега испаѓа јануари, кажува и дека до крајот на годинава ќе пристигнат сите гарнитури а од друга страна министерот Мисајловски вика уште еден ваков воз ќе стигне до крај на годинава а другите дизел до април 2016?!?!
Изгледа и самите незнаат што и како ќе биде па маваат од тепка нешто...
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #540 Posted: 16-Nov-2015 at 09:13
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2526272829 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.301 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.