build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Моторни гарнитури
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 27-Mar-2016 at 03:49
Originally posted by Bube

Originally posted by Vladimir P

Дефинитивно, за овој „екпертски“ народ важи изреката; „рџавом к....у и длаке сметају“
Остави гарнитури и возови од пред 30-50 год. и ќе биде среќен и нема да води никаква академска дискусија.

А секој компјутер, монитор, телевизор, мобилен,...... не им смета на истите бидејќи никој не спомнал или не начуле дека се made in china

И само како информација за Вас:
- Фабрики како CSR & CNR (од оваја година во една корпорација CRRC Corp.) кој од 2010 па се до денес се далеку најголеми производители на железнички возила во светот a ние кафанираме; дали се овакви или онакви.

И на сам крај за целата оваја долга дискусија околу велосипедите, подразмислете дали е тоа најголемиот сегашен проблем во МК-МЖ или предност имаат патниците и сегашниот нивен подостоинствен превоз. Во ред е да се постави и ова прашање откако ќе биде задоволено првото.

П.С. Кој ме познава знае дека по цел ден сум на велосипед.
П.С.С. Ве молам немојте да спомнувате стабдарди. Седнете и изгубете неколку дена само да ги прочитате.


Кинезите знаат да испорачаат калитет, само ако нарачателот е писмен.
Купувачите од западот сто пати им враќаат производи на поправки и доправки, и целиот процес на производство и развој е мониториран по етапи.

Вакви башибозук испораки на производи прифаќаат купувачи чија што нарачка е, во најмала рака, сомнителна.
кратко и јасно

и извинете, може возовите се многу поповолни за користење од страна на МЖ, може имаат многу доблести од таа страна... ама од страна на патник, да патуваш четири часа со воз за брзи релации со минимална удобност и да ти наплатат дебело за тоа (приближно на цената за автобуска карта, превоз кој е далеку побрз)... не е хумано
не е само ново да е, треба да е добро склопено и да одговара на просторот на кој се користи... без политика, без други ствари... не знам што толку се навредивте од вистината



колку за паралела, комплетно иста беше дискусијата за новите автобуси на ЈСП, дури и на пониско ниво... дури тогаш требаше да ги обожаваме затоа што имале клима уреди... клима уреди бе... основна потреба на секое возило и објект во 21-ви век, и тоа во земја каде има многу високи и многу ниски температури... а тоа што пола возен парк отиде у мајчину, тоа што целиот автовбус е крајно неудобен и клаустрофобичен и што не одговара на тоа како ЈСП го користи, тоа нема везе... битно го вратија духот на градот и ги задоволија своите фетиши за нивниот екстериерен изглед, кој верувам бил основен услов... исто и возовиве... побитно е дека после 30 години МЖ добива инвестиција, отколку тоа каква е самата инвестиција... патетични сме

Edited by zabegan - 27-Mar-2016 at 03:54
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 27-Mar-2016 at 09:14
Јас лично се возев и ќе се возам во старите и во новите возови, набавката на возовите е во секој случај за поздрав, па и ако се кинески, па и ако се неквалитетни....
Жално е само што некој не се потрудил, да го мониторира производството и развојот, барем малку да има квалитет....

А друга тема е одржувањето на овие возови, почнивајќи од чистење, па завршувајќи до сервисирање..
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2648
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 27-Mar-2016 at 11:39
Originally posted by Bube

Јас лично се возев и ќе се возам во старите и во новите возови, набавката на возовите е во секој случај за поздрав, па и ако се кинески, па и ако се неквалитетни....
Жално е само што некој не се потрудил, да го мониторира производството и развојот, барем малку да има квалитет....

А друга тема е одржувањето на овие возови, почнивајќи од чистење, па завршувајќи до сервисирање..


Зошто во возниот парк на Владата не можам да видам ниту еден SAIC, Dongfeng, FAW, BAIC, Changan, Chery, Geely или некој друг автомобил од раскошната палета на кинески производители?
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 27-Mar-2016 at 12:44
Originally posted by phenomenon

Originally posted by Bube

Јас лично се возев и ќе се возам во старите и во новите возови, набавката на возовите е во секој случај за поздрав, па и ако се кинески, па и ако се неквалитетни....
Жално е само што некој не се потрудил, да го мониторира производството и развојот, барем малку да има квалитет....

А друга тема е одржувањето на овие возови, почнивајќи од чистење, па завршувајќи до сервисирање..


Зошто во возниот парк на Владата не можам да видам ниту еден SAIC, Dongfeng, FAW, BAIC, Changan, Chery, Geely или некој друг автомобил од раскошната палета на кинески производители?


Како да читам потсмев и иронија во напишаното за кинеските произбодители!?
DongFeng Commercial Vehicle Company е на пример еден од најголемите производители на камиони и трактори во тој дел на светот, DongFeng Motors Co. co удел 50:50 на Nissan i Dongfeng Peugeot-Citroën Automobile Limited се Јоинт Вентуре за производство на автомобили...сите заедно имат нето-добивка од      1.3 милијарди УСД!!!...ако ги исполнуваат критериумите за комфорт, перформанси и стандарди за заштита на лица кои се на такви функции (влада, министри, премиер и сл.), можно е да видиме во скора иднина и такви марки кај нашата влада и фунционери, Why Not!? (Впроче и за SKODA се смеевме пред 10-15 години а сега ги гледаме скоро насекаде)...Ama нeкакo одговорите, негативните коментари и дискусиите во врска со тој избор како да ги знаеме уште сега...

ps. не е проблемот во никаков квалитет туку во менталниот склоп на некои личности кои немат ни грам општа култура и почит кон јавното добро, па мислат дека можат да кршат, мацат, се глупираат...кообајаги сме УСА или Германија па можеме секоја година да обновуваме...и да биде од челик ќе го расипат (примери има милион) проблемот е до тиа луѓе т.е нелуѓе!

Edited by Macedunicus - 27-Mar-2016 at 12:55
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 27-Mar-2016 at 14:53
Значи повторно ќе прашам. Колку би чинел ваков воз (гарнитура) сличен од европски пореномиран производител?
Колку што јас знам, при купување на ваков тип на производ (возови, автобуси, авиони..) купувачот (инвеститорот) има можност да си нарача каков сака да изгледа финалниот производ спрема потребата.
Овој тип на седишта се вградуваат во возови за кратки релации (дури и во метро возови) каде што патникот седи ~30мин. Никако нема да се сложам со Владимир, дека во сите Desiro гарнитури има ваков тип на седишта. Desiro е фамилија на гарнитури и спрема потребите на нарачителите се вградуваат најразлични седишта и дополнителни компоненти кои се рабира дека влијаат на цената.
Исто така, потпирањето е повторно ќе кажам ужасно. А за квалитетот не ми се ни зборува.
Многу се нервирам, кога некој при здрав разум ќе сака да ме убеди дека нешто чини, а од километар се гледа дека не е така.
Изборот на возови не е добар и крај на дискусијата. Секој коментар е излишен.
Муабетот е сличен како и при набавката на Кинеските и Украински автобуси за ЈСП. Времето ќе покаже. Кога еден десет годишен кинески наш автобус (воз, сеедно) ќе споредиме со деседгодишно превозно средство што сега на пр. се купува во Соседна Бугарија од пореномирани европски производители.
И да, сите користиме смартфони произведени во Кина, но каде се тие развиени и по чии стандарди се прават. И споредбата со Шкода ви е смешна.
Не разбирам, кој толку ве тера слепо да браните несовесно трошење на наши пари.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 28-Mar-2016 at 01:08
Не знам за вас, ама од сликите од новите возови можам да ви потврдам дека повеќето сименс десиро и бомбардиер возови во германија во кои се имам возено го имаат истиот тип на седишта. И тие возови се регионални експреси чии релации се од два до четири саати. А големината на нашата железничка мрежа соодветствува на регионалните мрежи во германија кои се опслужувани од овој тип на возови. Мене лично ми се има случено неколкупати да се имам возено во германија по три саати во воз со вакви седишта. Следствено мој заклучок е дека има широко непознавање и недоволно искуство со железничките услови во поразвиените држави.
Возови од бомбардиер со слични ако не и покрути седишта се користат и тука во регионалните возови во австралија на релации кои ради потребите и географијата се дво два саати.
Во однос на велосипедите сосема се сложувам дека треба да биде дозволено внесувањето на велосипед исто како што треба да биде дозволено внесувањето на количка за бебе.
Еве малку слики за споредба:
Германски регионални возови и регионални експреси:








Edited by mirakuliks - 28-Mar-2016 at 01:42
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 28-Mar-2016 at 03:48
значи збориме за тоа како во набавката на возила може да се даваат одредени барања... кога веќе сме купиле евтини возови, барем да потрошевме некој денар повеќе на удобноста и услигите што ги нудат самите возови
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 28-Mar-2016 at 09:47
Originally posted by Vladimir P

Дефинитивно, за овој „екпертски“ народ важи изреката; „рџавом к....у и длаке сметају“
Остави гарнитури и возови од пред 30-50 год. и ќе биде среќен и нема да води никаква академска дискусија.

А секој компјутер, монитор, телевизор, мобилен,...... не им смета на истите бидејќи никој не спомнал или не начуле дека се made in china

И само како информација за Вас:
- Фабрики како CSR & CNR (од оваја година во една корпорација CRRC Corp.) кој од 2010 па се до денес се далеку најголеми производители на железнички возила во светот a ние кафанираме; дали се овакви или онакви.

И на сам крај за целата оваја долга дискусија околу велосипедите, подразмислете дали е тоа најголемиот сегашен проблем во МК-МЖ или предност имаат патниците и сегашниот нивен подостоинствен превоз. Во ред е да се постави и ова прашање откако ќе биде задоволено првото.

П.С. Кој ме познава знае дека по цел ден сум на велосипед.
П.С.С. Ве молам немојте да спомнувате стабдарди. Седнете и изгубете неколку дена само да ги прочитате.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 28-Mar-2016 at 11:42
Во ред: ајде да престанеме со „пљукањево„ и да прејдеме на пофалби.

Освен што возовите се нови, што друго е пофално за нив?
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 28-Mar-2016 at 13:58
Originally posted by MIKI1

Во ред: ајде да престанеме со „пљукањево„ и да прејдеме на пофалби.Освен што возовите се нови, што друго е пофално за нив?




На некои луѓе не им се допаѓа ама апсолутно ништо, да не пофалиш ништо е едноставно смешно...критикуваат едноставно заради критика и пљукање, а не заради контрусктивна дискусија...толку негативна енергија е страшно...до 12часот сами се мразат...после 12 цаел свет! позз
Back to Top
Macedunicus View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 02-Nov-2014
Location: Неготино МАК
Online Status: Offline
Posts: 42
  Quote Macedunicus Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 28-Mar-2016 at 14:06
Originally posted by zabegan

значи збориме за тоа како во набавката на возила може да се даваат одредени барања... кога веќе сме купиле евтини возови, барем да потрошевме некој денар повеќе на удобноста и услигите што ги нудат самите возови


Тебе кога ќе те изгласаме на следните избори ќе зборуваме (имаш шанса на 05.06) како си земал скапи возови со масажери и климатизација на седиштата, фрижидери со виски на секое седиште, брзина од 250км/час итн. до тогаш ќе се возиме во, по тебе “евтините“ “кинески возови„ кои се према старите комунистички возови квантен чекор напред и за потрошените пари со соодветен квалитет и перформанси и комфорт...
А Сега кажи што ти се допаѓа, а не само што НЕ!??!!?


Edited by Macedunicus - 28-Mar-2016 at 14:09
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 28-Mar-2016 at 14:51
Zabegan, набавката на овие возови е сосема во ред и на место. Точно е дека иако сега и најголем производител на возови во светот помалку се знае во европа за кинескиот магнат. Реално цената е значително пониска од реноминираните европски производители што остава сомнеж за долгорочниот квалитет. Сепак она што е сигурно е дека одржувањето барем во догледно време најверојатно ќе биде исто поевтино бидејќи резервните делови сигурно се произведуваат во поголем обем. Единствениот реален tradeoff во кај возовите е пониската цена за сметка на можниот пократок животен век на овие гарнитури. Сепак немаме никакви искуства и податоци за издржливоста за да можеме да влечеме конкретни заклучоци.
Во однос на опциите не верувам дека има многу што да се додаде. Тоалет има, клима има, евентуално Wi-Fi интернет да може да се инсталира или да има штекери до седиштата за луѓе да можат да работат на лаптопи или да полнат телефони. Удобноста на седиштата е таа лало што покажав во повеќето возови од оваа класа. Постојат нешто подобри седишта пред се со повеќе простор за нозе кои ги нудат за дел од возот како прва класа седишта. Но кај нас пазарот уште не стигнал да има потреба од повисока класа седишта реално. Друга можна модификација која може да ја нудат е малку поинаков распоред на седиштата за повеќе простор за инвалиди и точаци.

Edited by mirakuliks - 28-Mar-2016 at 15:01
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 28-Mar-2016 at 15:44
Добро бе мој македонци кој вели дека треба да фалите, него помислете, истражите, прегледајте па аргументирано поставете го вашето мислење.
Немојте во старт закерање без никакви аргументи;

- еве на пример на mirakuliks не му беше тешко да пребара и да постира фотоси за кој бар една од темите се надевам се затвара

- mirakuliks место за колички има секако и за инвалидски, а во wc-то има и маса за пресвлекување на бебињата, како и помагала за инвалидите. WiFI и 220 v има но проблем е покриеноста на целата траса, сега се преговара со провајдерите за вкучување и на оваа опција.

- за разлика од stratus кој упорно прашува колку чинат, истражи !. Ако веќе не успееш ќе го добиеш одговорот. Друго сам спомнуваш производител - нарачател - спрема потребите. И повторно ќе ти одговорам како велиш „потпирањето“ , па веќе е одговорено - пругите.

- ајде и на one1 да одговорам, обука во европа !!!??? со секоја гарнитура наши луге се тамо во Кина и секој инг. е одговорен за истата. (купис мерцедес и се обучуваш во фиат!!!!???)

- ehrlich, тука можам како реков да се сложам до некаде, (еве мислам дека и тоа може да се изведе) и стварно би сакал после тоа да се направи статистика.

- И на крај оставете ја политиката на страна и говорете за нешто што е проверено, издржано да бар овој дел од форумот има некоја основна тежина.

И некој фотоси да се тргнат уште некој дилеми

Пулт за пресвлекување на бебиња и WC за хедикепирани.



Место за дечји и хедикепирани колички.



220 волти штекери



WiFi во гарнитурите

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 754
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 28-Mar-2016 at 16:39
Цените кои што успеав да ги најдам, не се многу различни од тоа колку ние плативме. Затоа упорно го поставувам тоа прашање, сакајќи да ги поттикнам и другите малку да подистражат.
А за потпирањето, македонски збор за suspension е склоп од сите уреди (амортизери, пружини, стабилизатори...) кои што ги поврзуваат тркалата со каросеријата. Колку и да не чинат шините (подогата), работата на овој систем е што е можно повеќе да ги пригуши осцилациите кои доаѓаат од надвор. За жал, овој систем лошо ја прави таа работа. Има многу подобри.
А да, да не бидам толку негативен интернетот и штековите се за поздравување.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 28-Mar-2016 at 17:41
Од она што може да се добие како информација за цените ние набавивме 2 ЕМГ и 4 ДМГ од CRRC за 25мил € или 4,1 мил€ по гарнитура. Најблиску што има податоци до оваа набавка е договорот на Бугарија за набавка на 25 ДМГ за 67мил € во 2005 (2,7 мил по гарнитура) и моментално нов договор за 25 ЕМГ за 117 мил€ (4,7 мил по гарнитура) со тоа што сите овие гарнитури се склопуваат во бугарија.
Цените делуваат слични и реално е да се постави прашањето зошто не беа земени сименс десиро кои се толку широко застапени во европа. Дури со можноста да се склопуваат во бугарија.
Одговорот е едноставен не се земаа сименс десиро бидејќи сименс не се пријави на тендерот. Се сеќавам многу добро дека ниту сименс ниту бомбардиер немаа понуди на тендерот, од кои причини не знам ама бев малку изненаден. Така да можеби условите на тендерот не му одговарале на сименс иако цените се тука некаде или едноставно бројот на гарнитурите им е на сименс премал за да им биде исплати да дадат понуда.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 28-Mar-2016 at 20:04


Точно е дека Siemens Desiro не се пријави на тендерот (разлог мала количина) но затоа Stadler Rail AG понуди цена и со сите системи за техничи пресметки искочи дека се поскапи за цела една гаарнитура, која го потврди и EBRD.

Mислам дека ова е доволно за основна информација на форумашите

П.С. Србија нарача од Stadler Rail AG и на крај место планираните 22 доби 21 гарнитурa.
П.С.С. И правете разлика колку делни се гарнитурите (дводелни, троделни и четвороделни)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 28-Mar-2016 at 20:38
Мило ми е што се врати и продолжи да коментираш Владимир. Како што реков, не сум се возел се уште со новите возови и целата нивна функционалност како патник не ја коментирав и нема да ја коментирам се додека самиот не се качам. Моите коментари беа насочени кон паѓањата во несвест дека е ова нешто ултра-гига-модерно и дека треба да се радуваме како дечиња и дека не треба да се потценуваме самите себеси во тоа, бидејќи Владата само трошки фрла на железница и тоа по цели десет години на власт. Да не ги зборам неизградените 0 километри железничка пруга во нејзино време, дури и до толку зборуваниот Аеродром „Александар Велики“, кој ако се фаци ќе го поврзеа со 2-километарска линија со Главната железничка станица.

Тоа со велосипедистите навистина ме извади од такт и го сметам за огромна грешка, во земја каде што планинскиот велосипедизам треба допрва да се развива и каде што има милион места за посета, особено што при тоа возовите минуваат низ такви недопрени предели.

Имам живеено три месеци во Германија, но и скоро секоја година сум ја посетувал и сум се возел во скоро сите нивни возови, особено во текот на тие месеци со приградските возови во областа Рајна-Некар и морам да кажам дека ако се таков квалитет, јас не гледам ништо лошо во возовите. Такви возови и Германски железници користат на далечини и на линии оддалечени и по 3-4 часа, што се издржува, сега не е луксуз, ама е ок.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 28-Mar-2016 at 22:25
ehrlich, Невкусно е да изнесуваш некој невистини;
   .... по цели десет години на власт. Да не ги зборам неизградените 0 километри железничка пруга ....

П.С. Прочитај некој од погорните текстови или види на интернет

Еве еден краток инсет од една таква пруга каде се тестираше новата гарнитура, стварно невкусен коментар.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 28-Mar-2016 at 22:39


Невкусно е како државата (читај: Владата) ја остави во цела мизерија Македонски железници и не може некој да ми каже дека лани (2015 г.) ја немаше најбедната година во својата историја на работење, кога не ни успеа ни тој минимален возен ред да го исполни, се кратеа возови, многу од закажаните возови не тргнаа, луѓе оставани по перони, станици и сл., се случија мал милион несреќи (што природа, што други фактори). И да мојот коментар се однесуваше, а верувам дека сите други го прочитаа на неизградени 0 НОВИ километри железничка пруга, гледам дека само тоа го коментираш, а останатиот дел не.

Се чувствувам доволно стручен за оваа област да изнесувам мислење, а богами и има за што да се коментира.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 28-Mar-2016 at 22:57


Kако да коментирам „НОВИ“ пруги кога старите се од СХС и нешто ЈУ. Каков е тој резон, да градиме нови а овие ... !!!!????

А да и сега ко се реновираат пруги и набавуват вагони гарнитури, ... ти владата па владата

Од мене е доста за твојата очита политика

Edited by Vladimir P - 28-Mar-2016 at 23:01
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.297 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.