build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 02-May-2016 at 22:55
Originally posted by zabegan

...ок, очигледно ти си оптимист, ама јас сум песимист тука
проблемот никогаш не бил во возниот парк, туку во неодговорноста на МЖ...


Ова е тема за моторни гарнитури така да на една дискусија околу одговорноста/неодговорноста на МЖ не и е место овде.
Оптимизмот и песимизмот пак од друга страна се чувства кои се поврзуваат со иднината а „кинезите„ се сегашност.
Едноставно: колку ќе ги чуваме (ние, евентуалните патници) толку и такви ќе ги имаме.
А со констатацијата дека возниот парк никогаш не бил проблем неможам да се сложам.
Да се возиме во вагони постари од 30 години кои ги влечат локомотиви постари од 50 године е проблем, и тоа голем.    
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 02-May-2016 at 23:55

патниците не мора да се стока за одреден воз со текот на времето сам од себе да си скапе... прозорот поради кој измрзнав во шпанец нити беше скршен, нити беше расипан од страна на некој патник
а на општиве теми и тоа како им е секаде местото, затоа што кога ќе ја погледнеш ситуацијата во глобала, сваќаш каде сме и на што сме
не можеш ни да им се порадуваш на новите возови, затоа што знаеш дека тоа се ситни трошки кои ни се фрлаат да се порадуваме малце и да се правиме дека нешто било што се прави
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 03-May-2016 at 05:36
Единствено нешто кое би го коментирал се „трошките„:
посакувам сите идни раководства на МЖ да не нудат со вакви „трошки„.

711-006 MZ - DSC01119 by D LV, on Flickr[/IMG]

Edited by mon - 03-May-2016 at 05:37
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 03-May-2016 at 10:23
Трошки Дечкото е недоволно информиран, ама со огромна желба за дебата. Сака да се контра на сите теми, ама не ги разбира доволно и делува површно. Еднаш патувал со воз, прозорот бил расипан и сега ќе ја врти истата лента додека сите не се откажат од дискусијата.

Како и да е, деновиве се возев со новиот воз, првпат на подолга релација - Битола. Искуствата ми се во главно позитивни и во голем дел се сложувам со Бојан. Прво и најосновно, се осеќаш достоинствено како патник. Второ, има ред. Картите се издаваат со ред, се почитува резервацијата на седишта, кондуктерот е присутен низ возот, возот поаѓа и стигнува на време. Трето, не знам дали беше случајно или луѓето навистина го чуваат новиот воз. Немаше ниеден инцидент, освен една постара жена што ги подигна нозете на седиштето до неа. Беше опомената, ги спушти. Впечатокот ми е дека полека свеста ќе исплива и кај нас дека ќе почнеме поодговорно да се однесуваме кон заедничките работи. И тоа ме радува.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2646
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 03-May-2016 at 12:42
Originally posted by Navigator

Трошки Дечкото е недоволно информиран, ама со огромна желба за дебата. Сака да се контра на сите теми, ама не ги разбира доволно и делува површно. Еднаш патувал со воз, прозорот бил расипан и сега ќе ја врти истата лента додека сите не се откажат од дискусијата.

Како и да е, деновиве се возев со новиот воз, првпат на подолга релација - Битола. Искуствата ми се во главно позитивни и во голем дел се сложувам со Бојан. Прво и најосновно, се осеќаш достоинствено како патник. Второ, има ред. Картите се издаваат со ред, се почитува резервацијата на седишта, кондуктерот е присутен низ возот, возот поаѓа и стигнува на време. Трето, не знам дали беше случајно или луѓето навистина го чуваат новиот воз. Немаше ниеден инцидент, освен една постара жена што ги подигна нозете на седиштето до неа. Беше опомената, ги спушти. Впечатокот ми е дека полека свеста ќе исплива и кај нас дека ќе почнеме поодговорно да се однесуваме кон заедничките работи. И тоа ме радува.


Тој може еднаш патувал со воз, но јас сум патувал секоја вечер кога работев втора смена во Скопје и можам да ти кажам дека секогаш(буквално секогаш) се смрзнував во меѓународниот воз кој одеше на релација Солун-Белград. Истиот тој воз, задолжително ќе доцнеше барем 10-15 минути при поаѓање од Скопје (односно од 5 тргнувања, навреме ќе појдеше само еднаш).

Моето искуство кога претпоследен пат патував со воз. Бев трета смена на работа во Скопје, сабота спрема недела. Работев до 6 часот. Во недела бидејќи се редуцирани линиите и автобус имав дури во 07:30, одлучив да одам со воз кој поаѓаше некаде околу 06:15. Чекав на железничката станица во Маџари. Утринскиот воз од Куманово доцнеше, а го влечеше локомотивата која потоа требаше да биде презакачена за овој воз што ќе оди до Белград. И така дојде возот за Белград во Маџари после 07:00. Во возот, не знам точно како бидна целата збрка, веројатно некој патник не сакал да плати казнен билет, па кондуктерите одлучија да му наплатат казна од 800 денари. Патникот нејќеше да плати и кондуктерите го застанаа возот на следната станица во Илинден за да чекаат полиција. Бидејќи во Илинден нема полициска станица, викнаа полицајци од Петровец. А ним им требаше еден час за да дојдат. И така јас наместо во 07:00 да стигнам во Куманово, јас стигнав во 08:50. Со најискршен велосипед да тргнев, ќе стигнев побргу. И оттогаш само еднаш се качив во воз. Значи заради еден безобразен патник сите останати да патат, беше капката што ја прелеа чашата.



* Остатокот од постот што се однесуваше на железничките станици е префрлен во таа тема  -Cloverstack


Edited by Cloverstack - 03-May-2016 at 23:18
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 04-May-2016 at 01:51
битно е да се врти истата лента затоа што единствената работа што е подобрена со новиве возови е што се добро затворени и климатизирани... нешто што доколку некој сакал да го направи, ќе го направел со старите возови реално гледано
џабе ми се новиве возови ако не може да се искористи нивната брзина, ако нема директни линии и ако наидуваме на истите проблеми на кои сме наидувале до сега
едноставно железницата има купишта проблеми кои треба да ги решава и со новиве возови се решава најмалиот и наједноставниот проблем
како прво, нема најосновни услови во кои возовите треба да се чуваат и одржуваат, една перална што постои во земјава, па не ја користат како што треба
затоа и го спомнувам расипаниот прозор... како прво, на менаџментот не му е гајле за одржување на она што го поседува... затоа возовиве за кратко време ќе станат невидени скапаници
затоа и правам паралела со новите автобуси на ЈСП, така го тупевте и со нив, па сега се скапаници, а во поглед на услуга и менаџмент, претпријатитето е сеуште заостанато во титова младост...

а поплаки може да слушнете колку сакате, од типот на мојава и оваа на phenomenon, затоа железницата си останува последен вид на превоз што еден жител на земјава би го одбрал за да стигне од точка а до точка б.. слободно радувајте се на новите возови додека не ви помине еуфоријата и додека не се вратиме назад во реалност
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 04-May-2016 at 08:16
Zabegan, и ти ја вртиш истата лента пријателе.

Состојбите во МЖ се такви какви се, твоите и искуствата на phenomenon се такви какви се, јас воопшто не се ни сомневам во истите.

Проблемот кој мене ми паѓа во очи е од технички карактер и е поврзан со форумов:
кога (јас лично) ја отварам темава која патем е наменета за Моторни гарнитури
очекувам во неа да најдам текстови/податоци/фотографии за моторните гарнитури
почнувајќи од прастарите Шинобуси, па преку Шпанците и Горбачов до новиве Кинези.

Доколку пак сакам да прочитам информации како и позитивни/негативни коментари на колегите-форумаши за состојбите во МЖ тогаш на располагање имам други теми како на пр.:

Железници (општо)

Мислам дека доколку се држиме до намената на одредена тема и во неа постираме материјали за која истата е наменета
форумов ќе ни биде поубав и поуреден и многу полесно ќе можеме да ги пронајдеме материјалите за кои во моментот сме заинтересирани.

Доколку ние сами не поведеме сметка за тоа, Форумов ќе ни биде како „Босански лонац„ односно, која тема и да отвориме расправиите ќе бидат исти како и во онаа претходната која сме ја читале;
тогаш, која е поентата да се има толку теми со различни имиња а во сите тие да се дискутира едно те исто, состојбите во МЖ?


PS: воопшто не станува збор за некоја еуфорија по „Кинезите„ туку за љубопитност кон нешто кое е ново.

.

Edited by mon - 05-May-2016 at 06:09
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 06-May-2016 at 02:43

прво, да бидам искрен, конкретно за новите гарнитури не сум во позиција да коментирам, најпрво затоа што не сум ги испробал, а потоа поради самиот факт дека се нови... слушнав поплаки за удобноста на седиштата, ама од друга страна слушнав дека тоа е нормална работа во ваквите возови

а како стигаме до тоа да одиме „офтопик“?
со тоа што ги коментираме моторниве гарнитури од аспект на целосната ситуација на МЖ... а зошто?
зошто не можам да ги доживеам гарнитуриве како „голем чекор напред“? ...затоа што обнова на возен парк е нешто што се подразбира дека сериозна транспортна фирма би го направила на одреден период... затоа што е нешто што и онака требало да се случи и не е потег на развој, туку пополнување на дупка ѓто е испуштена во огромен временски период
само што ние сме толку беден народ во една забаталена од господ земја, што тогаш кога ќе се направи нешто што всушност требало да се направи, и тоа одамна, го доживуваме како развој само затоа што во текот на тој огромен период не сме виделе ништо подобро...
...тогаш кога железницата ќе превземе големи чекори на реформација на инфраструктурата, возниот парк и услугите, тогаш ќе можеме да кажеме дека доживуваме некој развој... меѓудругото, тогаш кога железницата ќе може да биде конкурент меѓу превозниците без да се потпира на она население кое е приморано да ја користи како прво...
еве кажи на пример, зошто би се радувал на новите возови ако времетраењето на патот со нив ми е исто како со старите? и зошто би гледал некаква иднина во нив ако знам дека старите возови се такви какви што се поради несоодветно одржување?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 07-May-2016 at 17:10
Ете и јас, се возев со новите гарнитури, па така да споделам мои видувања за самата набавка. Најпрвин, во голем дел моето мислење се поклопува со тоа на Бојан. Да, навистина, ова е едно од најдобрите нешта што и се случиле на Македонски железници во поголемо време.

Сепак, проблемите на железницата не се решени, туку ги чека огромна работа пред нив во поглед на раководење на фирмата, а се плашам и за одржувањето на истиот воз. Возот е доволно простран, седиштата се тврди, да, но сепак не се најлошото нешто во возот. Мене ме нервира фактот што возот не е доволно прилагоден за потребите на Македонија или пак изигруваме богата европска земја, од типот на Скандинавија. Навистина не ја сфаќам потребата од четири места за инвалидски колички, толкаво веце, со што автоматски губиш простор од толку критикуваните делови за точаци. Со мали модификации возот можел да биде многу попристапен за сите категории на патници, вака моментално возот ми е донесен само за градска средина, односно меѓуградско поврзување, без да ги земеш во предвид многубројните села низ кои поминува возот, чии граѓани си имаат потреба и за погабаритни товари, за авантуристи со точаци, итн. Вецето, пак, е друга приказна, вратата во овој воз не работеше, па патниците рачно си ја отвораа/затвораа, со што не се сомневам дека во трајност е оштетена, просторот е со големина на просечна бања во едно домаќинство, што е претерано.

Една од работите со кои се уверив дека се уште се возам во МЖ е моментот дека кондуктерите во возот се уште изиграваат и отправници на возот и дека автоматските врати во возот не се автоматски, туку повторно машиновозачот си ги отвора/затвора, што навистина не гледам да се прави, кога патниците може самите тоа да си го прават на станиците, а кондуктерите да си ја гледаат својата работа.

Имам уште недостатоци, но да не преминам во реферат. Заклучокот ми е дека фали организација на МЖ.
Back to Top
kliment View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 18-Sep-2012
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote kliment Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 07-May-2016 at 19:31

Претпоставувам дека големината на тоалетите е толкава за да се овозможи пристап на инвалиди со количка. Не би се сложилил дека има премногу места за инв. колички и напротив сметам дека во тој поглед треба и тоа како да учиме од скандинавците.
Фактот што кај нас скоро и да не може да се види инвалидизирано лице во јавен превоз и токму неприлагоденоста на истиот. Додатно местата можат да се користат и за колици за деца. Ова посебна тема но кога се работи за возовиве мислам дека се позитивен пример и повеќе лица со посебни потреби ќе се охрабрат да ги користат.
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 21-May-2016 at 11:28
Дали некој знае до каде се останатите две моторни гарнитури од Кина?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 31-Jul-2016 at 23:47
Дали е некој запознат дали имало случај на некакво пребрзо абење на тркалата,осовините на новите (дизел) гарнитури при кочење на возот и дали дел од нив се чепкале во Колска?
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 01-Aug-2016 at 15:41
Повторно лажги со опашки, се утепаа кажувања ќе стигнеле до април, до јули еве сеуште ги нема останатите две гарнитури, зошто дојде до ваков застој после брзото стигање на трите гарнитури не ми е јасно...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 01-Aug-2016 at 16:50
Originally posted by mr bombastic

Повторно лажги со опашки, се утепаа кажувања ќе стигнеле до април, до јули еве сеуште ги нема останатите две гарнитури, зошто дојде до ваков застој после брзото стигање на трите гарнитури не ми е јасно...


Не знам бре луѓе како не ви е јасно. Сето она што се финансира преку европските финансиски институции доцни. Ми се чини дека ЕУ потајно притиска врз македонските власти преку прекинување или стопирање на финансиите за разни проекти. Овие моторни гарнитури од Кина се купуваат преку кредит, па треба да го почекаме расплетот на нештата периодов. Инаку не е тајна дека тие се веќе произведени од кинеската компанија.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 01-Aug-2016 at 19:50
Originally posted by BOJAN

Originally posted by mr bombastic

Повторно лажги со опашки, се утепаа кажувања ќе стигнеле до април, до јули еве сеуште ги нема останатите две гарнитури, зошто дојде до ваков застој после брзото стигање на трите гарнитури не ми е јасно...


Не знам бре луѓе како не ви е јасно. Сето она што се финансира преку европските финансиски институции доцни. Ми се чини дека ЕУ потајно притиска врз македонските власти преку прекинување или стопирање на финансиите за разни проекти. Овие моторни гарнитури од Кина се купуваат преку кредит, па треба да го почекаме расплетот на нештата периодов. Инаку не е тајна дека тие се веќе произведени од кинеската компанија.


Хахаха ми се допаѓа како шпекулираш 😂😂😂😂
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 01-Aug-2016 at 21:41
Originally posted by Obedineta Makedonija



Хахаха ми се допаѓа како шпекулираш 😂😂😂😂


Ако е шпекулација тогаш и муабетот за паузата на Битола - Кременица е шпекулација на иста основа.Ама од вработени во МЖ.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 01-Aug-2016 at 23:23
Originally posted by Тркало

Originally posted by Obedineta Makedonija



Хахаха ми се допаѓа како шпекулираш 😂😂😂😂


Ако е шпекулација тогаш и муабетот за паузата на Битола - Кременица е шпекулација на иста основа.Ама од вработени во МЖ.


тоа е нешто друго за кое не коментирам бидејќи немам инфо, а за гарнитурите - за кратко ќе пристигнат.....

*Честит празник!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 02-Aug-2016 at 09:33
Не го обвинувајте Obedineta Makedonija, уште до него не допреле информациите дека парите од европските ИПА фондови се стопирани. Знаете како е тоа, Сител уште не добил овластување да ја објави информацијата, како да не се случила...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 02-Aug-2016 at 10:09
Originally posted by BOJAN

Не го обвинувајте Obedineta Makedonija, уште до него не допреле информациите дека парите од европските ИПА фондови се стопирани. Знаете како е тоа, Сител уште не добил овластување да ја објави информацијата, како да не се случила...


Абе торко, овој проект се реализира преку ЕБОР а не од ИПА, продолжи да и ја фенираш косата на шекерка....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 02-Aug-2016 at 16:51
Originally posted by Obedineta Makedonija

Originally posted by BOJAN

Не го обвинувајте Obedineta Makedonija, уште до него не допреле информациите дека парите од европските ИПА фондови се стопирани. Знаете како е тоа, Сител уште не добил овластување да ја објави информацијата, како да не се случила...


Абе торко, овој проект се реализира преку ЕБОР а не од ИПА, продолжи да и ја фенираш косата на шекерка....


Аеее, така е. Него, и ова доцнењево на автопатот Демир Капија-Смоквица. А тоа од кои причини е? Требаше да биде готов следниов месец. А? Нели ЕБРД го финансираше и овој проект?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.176 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.