build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 38394041>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 02-Aug-2016 at 18:20
Можно е да има пребрзо абење на тркалата, односно нивните „венци„. Доволно е да видиме како „тресат„ новите дизели кога влегуваат во кривина, особено во делот од пругата помеѓу Орешани и Велес, а на неколку места и на пругата од Велес кон Битола, посебно на кривините кај тунелите помеѓу Богомила и Ореше, каде целиот воз се тресе од ударите на спојот од профилите од пругата, кои се пренесуваат преку вртливите подвозја, што значи дека први страдаат токму тркалата и оските.

Вакви удари не се забележуваат со ваква сила кај старите возови.
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 02-Aug-2016 at 18:21
Originally posted by Тркало

Дали е некој запознат дали имало случај на некакво пребрзо абење на тркалата,осовините на новите (дизел) гарнитури при кочење на возот и дали дел од нив се чепкале во Колска?



Можно е да има пребрзо абење на тркалата, односно нивните „венци„. Доволно е да видиме како „тресат„ новите дизели кога влегуваат во кривина, особено во делот од пругата помеѓу Орешани и Велес, а на неколку места и на пругата од Велес кон Битола, посебно на кривините кај тунелите помеѓу Богомила и Ореше, каде целиот воз се тресе од ударите на спојот од профилите од пругата, кои се пренесуваат преку вртливите подвозја, што значи дека први страдаат токму тркалата и оските.

Вакви удари не се забележуваат со ваква сила кај старите возови.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 27-Aug-2016 at 11:29
Кога ќе пристигат преостанатите две нови гарнитури од Кина? Има ли некаков рок бидејќи сето она што досега беше ветено е прекорачено.
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 24-Sep-2016 at 00:28
Останатите две гарнитури изгледа заглавиле по пустините накај Тибет, пошто кинезите имаат решение за се ваљда ќе ја решат и оваа ситуација некако

Добро бе стварно што се дешава што не може 2 години веќе да стигнат сите 6 комада, последниве 2 ги пробија сите можни рокови што можеа да бидат ова е брука невидена па мајкуму стара не се 600 туку САМО 6 ахх брееее....
Back to Top
hcitrS View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 873
  Quote hcitrS Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 24-Sep-2016 at 18:14
Епа нема уште долго да сме во неизвесност. Или ќе стигнат на 9ти декември, или нема никогаш.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 11-Nov-2016 at 18:30
Можеби станувам досаден, ама КАДЕ се преостанатите две кинески гарнитури наменети за МЖ-Транспорт? Како е воопшто можно толку хронично да доцнат со испораката кинезите?
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 11-Nov-2016 at 20:55
Originally posted by mr bombastic

Останатите две гарнитури изгледа заглавиле по пустините накај Тибет, пошто кинезите имаат решение за се ваљда ќе ја решат и оваа ситуација некако

Добро бе стварно што се дешава што не може 2 години веќе да стигнат сите 6 комада, последниве 2 ги пробија сите можни рокови што можеа да бидат ова е брука невидена па мајкуму стара не се 600 туку САМО 6 ахх брееее....


Како бе божем милијардита Кина е фокусирана на овие 2 комада... Да не е нешто тука во нашево мочуриште проблемот?
Критичар за критика
Back to Top
Taki View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 06-Mar-2017
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Taki Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 06-Mar-2017 at 21:58
Поздрав до сите, подолго време го следам форумов, а денес реков да споделам нешто што го слушнав од вработени во железница. Имено, две од новите кинески гарнитури веќе подолго време не сообраќаат, поради дефект. Се чекале резервни делови од Кина.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 06-Mar-2017 at 22:05
Originally posted by Taki

Поздрав до сите, подолго време го следам форумов, а денес реков да споделам нешто што го слушнав од вработени во железница. Имено, две од новите кинески гарнитури веќе подолго време не сообраќаат, поради дефект. Се чекале резервни делови од Кина.

Точно така. На линија Скопје - Битола сообраќаат само стари шпанци, понекогаш и со прекачување во Велес (до Велес со електричен, а во Велес се прекачуваш во шпанец за да продолжиш кон Прилеп и Битола).
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 23-Mar-2017 at 00:43
Пред некој ден успеав да ги сликам новите гарнитури кои беа три и сите пставени на еден колосек во депото од кои две беа дизел, а едната беше електрична гарнитура. Во моментот додека сликав едната дизел гарнитура се упати кон железничката станица, а другата дизел гарнитура прикачена заедно со електричната се упатија кон гаражите на депото. Интересна глетка еве слики.

Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 23-Mar-2017 at 00:45
Back to Top
sase View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 02-Apr-2015
Location: makedonija
Online Status: Offline
Posts: 423
  Quote sase Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 23-Mar-2017 at 00:46
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 03-Sep-2017 at 18:53
На релација Скопје-Битола-Скопје сообраќаат единствено новите кинески гарнитури. Патував со утринскиот воз и можам да кажам дека се поредовни, што е нормални бидејќи се работи за нови гарнитури. Штета што е укинат петтиот воз меѓу овие два града. Наместо ноќниот воз што претходно сообраќаше, треба да воведат еден пладневен со поаѓање од Скопје околу 11 часот и од Битола за Скопје со поаѓање околу 16 часот. Мислам дека ова би им било добитна комбинација.

Инаку, кон Гевгелија исто така на патничките возови сообраќаат само новите гарнитури, со двете електромоторни гарнитури се покрива и нешто од возовите кон Велес. Старите Шпанци сообраќаат кон Кочани и Велес(???), а еден од неодамна реконструираните возови „Хераклеја“ (712-105/106) е целосно распаран и касиран во депо Лисиче. Каква штета, по само неколку години од вложување во телевизори, камери, нови мотори...

Генерално земено, во возовите има малку патници. За Битола околу 100, максимум 150 патници беа. И тоа патував во ден кога има бесплатни карти за млади. Пред само 4-5 години со воз накај Битола одеа по 5 вагони со преку 300 патници...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 23-Sep-2017 at 20:26
Како што веќе напоменав, многу сум загрижен за состојба во која се наоѓаат дизел моторните гарнитури Шпанец. Како што напоменав, 712-105/106 е исчерупана и оставена пред депо Лисиче. Еве фотографии од неа. Во возна состојба со сигурно е 712-101/102 што сообраќа кон Кочани. Денес ја фотнав. Кон Куманово и Велес сообраќа 712-103/104, но подолго време ја немам видено и 712-107/108.

Дали е возможно за толку кратко време од четири постари гарнитури во возна состојба да сме се свеле на само две? Новите кинески гарнитури во моментов трчаат кон Битола и Гевгелија, ама ако една отиде на поправка, ќе мора да се вклучат старите возови. Не ми е јасно како е можна волкава негрижа за возовите да има. Просто неверојатно!










Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 23-Sep-2017 at 20:28
Еве ја и 712-101/102 на попладневниот воз за Кочани:

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 24-Sep-2017 at 22:09
Државна фирма...


Инаку, ова да не е во кинезите сликано?
http://www.motika.com.mk/mojata-chudesna-makedonija-2/

Edited by Тркало - 24-Sep-2017 at 22:50
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 25-Sep-2017 at 09:57
Originally posted by Тркало

Државна фирма...


Инаку, ова да не е во кинезите сликано?
http://www.motika.com.mk/mojata-chudesna-makedonija-2/


А на кое друго место може да се случи ова? Проблемот со алкохол во железница е
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 25-Sep-2017 at 20:32
Originally posted by BOJAN

   Проблемот со алкохол во железница е

... или едноставно човекот ја користи својата пауза за еден мал одмор
кој впрочем на овој начин го користат голем број на професионални возачи.
.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 25-Dec-2017 at 15:17
Пред некое време налетав на вести од локална тв во Кочани за премиерата на Кинезите на таа пруга.

Ама не биле сигурни дали ќе стигнат воопшто оти делот од Соколарци до Кочани бил најлош од целата лоша пруга, потребно било дополнително набивање под пругата.

Исто и за Кичево, не знам дали имале премиера.Овие два правци се доста запоставени, барем за патнички сообраќај.Ајде за Кочани не се нешто конкурентни со времето на патување (имаме експрес линии за 2 саати до Скопје, 2:50 е со воз),ама кон Кичево е и побрзо од автобус, иако е поголема километража преку Радуша.
За споредба,временски Кичево Гостивар со воз е 37 мин.,автобус 50 најмалку без пауза на Стража.Пред 30-тина години средношколците (и студентите до Скопје) редовно патувале со воз меѓу овие две места, имало по 6,7 дневно.
Сега со набавка на нови гарнитури логично би било да зачестат линии на овие правци, барем 4 дневно за некакви комбинации одење и враќање во ист ден.
АМА во озбилна држава, кај нас му ******** на Шпанците.




Edited by Тркало - 25-Dec-2017 at 15:26
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 25-Dec-2017 at 18:29
За одржување на возовите е потребна голема сума на пари. По неколку години сообраќај, секоја локомотива мора да се оди на една обнова. Тоа го викаат средна оправка, но чини десетици илјади евра и за обичен вагон, а не пак за дизел моторна гарнитура. Ако се има пари, овие гарнитури се праќаат на средна оправка, а ако се немаат пари, тие сообраќаат се до оној момент до кога не им откаже некој поважен дел. Тоа е тоа. Во моментов немаат пари ниту за исплата на плата, т.е. вака е веќе едно две-три години.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 38394041>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.396 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.