build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Продолжување и проширување на булевар Х.Т.Карпош

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19684
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 01-May-2020 at 15:07




















https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19684
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 01-May-2020 at 13:05
(Видео) Пуштен во сообраќај северниот булевар Христијан Тодоровски Карпош





Дел од булеварот Христијан Тодоровски Карпош во Бутел денеска е пуштен во сообраќај, а екипа на 24 Инфо се возеше по него.
Новиот булевар Христијан Тодоровски Карпош е првиот скопски булевар што излегува на обиколница. Новиот дел од булеварот се гради на потегот од крстосницата со булеварот Босна и Херцеговина до крстосницата со улицата Натанаил Кучевишки во должина од 1.000 метри. Продолжувањето на оваа сообраќајница ќе им овозможи на граѓаните од населбите Радишани и Бутел уште една сообраќајна врска со центарот на градот.

https://24info.mk/видео-пуштен-во-сообраќај-северниот-б/



Edited by stef4o - 01-May-2020 at 13:06
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19684
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 29-Apr-2020 at 15:30
Бележење на хоризонтална сигнализација...









https://www.facebook.com/JP-Ulici-i-patista-Skopje
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 09-Apr-2020 at 15:04
Веројатно не е на сметка на коловозот, зашто тука имаше доволно простор да се изведе, за разлика од други делови на градов. До неодамна ова беа пусти полиња.
За сè има вторпат
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 533
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 09-Apr-2020 at 14:48
Тротоарите очигледно го немаат истиот профил како веќе завршениот дел до ул. „Натанаил Кучевишки“. На делот на кој сега се работи покрај веќе поплочената патека за пешаци и спремната за алсфалтирање велосипедска патека, оставен е и дополнителен простор за инсталација кој веројатно ќе остане и како зелен појас, што го сметам за позитивна промена. Но сега пак, прашањето е дали овој дополнителен метар е на сметка на коловозот или е додаден на целокупниот профил на булеварот.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19684
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 09-Apr-2020 at 07:55






https://www.facebook.com/petreshilegov
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 08-Apr-2020 at 16:31
Одлично!
Но значи сепак не е целосно асфалтирано...
Никој не спомнал од која причина?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 08-Apr-2020 at 13:53
Бев на мала прошетка по булеваров, па еве една фоторепортажа:

веќе изградениот дел



делот во градба





се работи на нанесување асфалт и, додека на оваа лента се вршат градежни работи, забележав дека другата лента веќе ја користеа некои возила за да скратат од обиколница до Бутел и понатаму





поглед наназад, кон Бутел и Чаир





највисоката точка на булеварот



потпорни ѕидови



делот каде се спојува со обиколницата



двете возила што се гледаат напред се веќе на клучката од скопската обиколница



Edited by Џоле - 08-Apr-2020 at 13:55
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19684
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 01-Apr-2020 at 17:13










https://www.facebook.com/PelagonijaADGostivar/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 01-Apr-2020 at 12:15
Најново видео од состојбата со проширувањето и асфалтирањето...

https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/663058057778044/

Edited by Џоле - 01-Apr-2020 at 12:16
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 18-Mar-2020 at 14:57
Originally posted by Џоле

Оваа (мојава) слика е од кај раскрсницата со ул. БиХ, кај подвозникот од кај што почна проширувањето пред некоја година (да бидам попрецизен), значи од првата фаза, а гитардемон мисли на раскрсницата кај што почна втората фаза. Таа раскрсница (на која мисли гитардемон) ќе служи само за влез во Бутел 1, зашто на другата страна има само лозја и некои стари згради (ми се чини некаков стопански институт) и ништо друго.


I now see the error of my ways Значи за таа на која што мислев јас нема план да се спои со ул. Цетињска.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 18-Mar-2020 at 12:05
Оваа (мојава) слика е од кај раскрсницата со ул. БиХ, кај подвозникот од кај што почна проширувањето пред некоја година (да бидам попрецизен), значи од првата фаза, а гитардемон мисли на раскрсницата кај што почна втората фаза. Таа раскрсница (на која мисли гитардемон) ќе служи само за влез во Бутел 1, зашто на другата страна има само лозја и некои стари згради (ми се чини некаков стопански институт) и ништо друго.

Edited by Џоле - 18-Mar-2020 at 12:06
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 18-Mar-2020 at 11:55
Јас мислам дека сликава е од крстосницата со ул. Босна и Херцеговина, бидејќи таа што ја спомнуваш е cross пресек (влез/излез лево и десно), додека оваа како што рече Џоле е Т пресек со влез/излез само од лево.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 18-Mar-2020 at 11:42
Originally posted by Џоле



Таа локација е. Не знам зошто мислиш дека ќе биде бескорисна, тука се создаваат огромни гужви, со проширувањето на ул. Босна и Херцеговина гужвите само ќе се зголемуваат и мора некако да се регулира сообраќајот.


Мислам дека не се разбравме. Ова не е крстосницата со ул. Босна и Херцеговина, туку малку погоре со ул. Боца Ивановска (според соопштението на град Скопје, ул. Цетињска според Гугл). Во еден правец води кон Железара, а во другиот правец кон Бутел, но реално нема изградени улици ни ваму ни таму (види пак на мапата). Има некој план да се спои Цетињска со булеварот тука?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 18-Mar-2020 at 09:57
Originally posted by гитардемон

[
Ова е 42.026997, 21.451012 ?

Ми изгледа дека крстосницава е потполно бескорисна. Ќе се поврзи некогаш со соседните улици?


Таа локација е. Не знам зошто мислиш дека ќе биде бескорисна, тука се создаваат огромни гужви, со проширувањето на ул. Босна и Херцеговина гужвите само ќе се зголемуваат и мора некако да се регулира сообраќајот.
За сè има вторпат
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 18-Mar-2020 at 01:05
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Џоле





Ова е 42.026997, 21.451012 ?

Ми изгледа дека крстосницава е потполно бескорисна. Ќе се поврзи некогаш со соседните улици?

Супер слика за да се види колку лошо се проектирани улиците во Скопје (мое лично размислување) со огромни кривини за вртење на десно и доказ дека автомобилите се приоритет, а не велосипедите. За велосипедистите не е проблем ако треба да се сврти 90 степени на еден сантим откако ќе ја помине улицата, но затоа за тие што возат автомобил мора да постојат услови за да се чувстуваат како на Формула 1.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 18-Mar-2020 at 01:03
Originally posted by Џоле

Дечки, не знам дали вие некогаш сте возеле велосипед во Скопје на +40 степени, па уште и да нема сенка на вашата велосипедска лента, не само што ќе возите во спротивната, ако треба и по коловоз ќе возите на тие температури, само да сте под сенка. Ова не значи дека го оправдувам таквото однесување, само сакам да ви укажам на реалноста.

Јас сум возел и на +40 и на минусни температури, и без разлика на температурата правилата не се почитувале.

Секако, кога има сенка поголем е бројот што не се придржуваат кон правилата ама тоа не е клучната причина.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 17-Mar-2020 at 22:42
Originally posted by Џоле





Ова е 42.026997, 21.451012 ?

Ми изгледа дека крстосницава е потполно бескорисна. Ќе се поврзи некогаш со соседните улици?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15039
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 17-Mar-2020 at 22:24
Дечки, не знам дали вие некогаш сте возеле велосипед во Скопје на +40 степени, па уште и да нема сенка на вашата велосипедска лента, не само што ќе возите во спротивната, ако треба и по коловоз ќе возите на тие температури, само да сте под сенка. Ова не значи дека го оправдувам таквото однесување, само сакам да ви укажам на реалноста.

Edited by Џоле - 17-Mar-2020 at 22:25
За сè има вторпат
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 17-Mar-2020 at 22:14
Велосипед е превозно средство како и сите останати, што значи треба да се почитуваат сообраќајните правила. Во нормални држави е прекршок да се вози во обратна насока. Истовремено ако се случи сообраќајна несреќа при возење во обратна насока, тогаш велосипедот е крив.

Тоа не е простор за разминување, туку простор за претекнување. Но, во Мк се вози неказниво со мотор на тротоар, па оттука реткост е некој да почитува сообраќајни правила со велосипед.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 7>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.127 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.