build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Продолжување и проширување на булевар Х.Т.Карпош

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 567
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 27-Sep-2010 at 16:47
Ваквото искривување е делумно поради куќите, а и поради тоа што има тука некое брдо мало со благи нагиби па во рамки на стандардни и поголеми радиуси да се избегне непотребно искачување и симнување. А и нема ништо лошо во тоа да има радиуси ако тоа е според дозволиви радиуси и во рамки на стандарди за планирање. Проблем е кога се импровизира со невозможни радиуси и крпеници како новиот мост, тука не би било проблем да се избегнат куѓите, напротив пожелно е. Не сме северна Кореја да проектираме прави линии по секоја цена непотребно. Затоа се измислени тие стандарди. Овдека може би е и можно првовремено да се насочат силите и да се иде кон изградба на едниот коловоз, не е ова таков тип на зафат што захтева изградба на двата коловоза одеднаш како на пример тунелот во Кисела Вода за кој зборувавме неодамна, па да се овозможи сообраќајот па потоа без притисоци да се изгради и втората, што е доста чест и практичен случај низ Скопје.

Во однос на проблеми со експропријација не гледам дека посебно би се јавиле големи проблеми освен со таа една куќа непосредно до клучката и лозјата кои изгледа биле под некое земјоделско стопанство до пред некое време па сега најверојатно се заглавени во денационализациски постапки. Но ако си прејудицираат вака проблеми и креваат раце а приори нема ни да ги решат. Затоа уште сега нека се зафатат, да не им биде после тоа трн во изградбата.

Инаку за таа кривата улица, (се сеќавам како дете кога ја правеа, живеев во близина), незнам зашто така криво ја направија. Барем од западниот крај можеше да се направи според планот и да се формира раскрсницата како што е планирана.

Моја проценка ~ 2 до 2,5 милиона евра.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 27-Sep-2010 at 13:03
Се работи за поврзување на следниве точки:
42° 1'32.87"N  21°27'2.77"E
и
42° 2'22.85"N  21°27'16.39"E

Навистина исклучително значајна врска од повеќе аспекти, од кои би ги издвоил како најбитни:
- докомплетирање на една од поважните сообраќајни оски на градот
- поголема достапност и искористеност на северната обиколница
- растоварување на Бутел од голем дел од сообраќајот што реално нема потреба да помине на сред населба

Но во објавата ме плаши она „најверојатно“ што се однесува на реализацијата на проектот, како и последната реченица со запнувањето што ми изгледа дека сигурно, а не дека може да запне... Па најдобро да се зафатат турбо со решавање на имотно-правните работи уште од сега, а не догодина тоа да биде оправдување за нереализација.

Исто така нејасно останува дали се работи на проект за булеварско решение (какво што е предвидено со ГУП-от) или обична улица. Реално мислам дека и обична улица во догледно време сосема би ги задоволила потребите, ама сепак би преферирал да се направи булевар и тоа прашање да се затвори.



Edited by Cloverstack - 27-Sep-2010 at 13:04
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 27-Sep-2010 at 13:01
Еве ја ситуацијата опишана во ГУПот. Најголема придобивка на оваа сообраќајница ќе биде конечното решавање на хаосот обележан со црвеното кругче. Косата улица би требало да ја снема, и на нејзино место да се направи продолжение на Боца Ивановска (и соодветната раскрсница со Бутелска), со што ќе се избегне сегашната ситуација кога доаѓаат возила од 6 правци, а притоа нема ниту семафор, ниту кружен тек.

За самиот булевар, јас би избрал траса што не е толку свиткана (ме потсеќа на мостот кај железничка). Знам дека најверојатно се труделе да ги избегнат куќите (кај ознаката 48 7H11 -37 - 9) меѓутоа и после нив можно е да се направи поелегантна кривина од оваа.

The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 27-Sep-2010 at 12:52
off the record: ЈЕС! Banana

И меѓу другото, "жителите на Бутел ќе бидат најдобро сообраќајно поврзани за разлика од сите општини во градот" е преувеличена лага, барем додека не се прошири Цветан Димов на 6 ленти.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 27-Sep-2010 at 12:49
Креирав нова нишка, бидејќи веќе одамна се збори за овој проект, а веќе имаме и најавен датум.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 27-Sep-2010 at 12:39

Бутел ќе се поврзе со обиколницата
Идната пролет најверојатно ќе продолжи изградбата на улицата Христијан Тодоровски-Карпош кон скопската обиколница, со што подобро ќе се поврзе општината Бутел со градот. Во моментов се изработува идејниот проект за овој зафат, по што ќе следува подготовката на основниот проект, за во 2011 година да почне да се работи на терен, нé информира градоначалникот Петре Латиновски

- Ова е капитален проект за општината Бутел. Изградбата на булеварот Словенија пред три години придонесе за подобра комуникација со остатокот од градот. Со изградбата на улицата Христијан Тодоровски-Карпош и нејзиното поврзување со обиколницата на сличен начин се планира да се реши уште еден сообраќаен проблем - вели Латиновски.

Ова е многу важна сообраќајна артерија како за општината Бутел, така и за жителите на општините Чаир, Гази Баба, Шуто Оризари и Чучер-Сандево, кои ќе можат да ја користат обиколницата избегнувајќи го густиот сообраќај во градот.

Со изградбата на улицата Бутелска, булеварот Словенија и со реализација на овој проект жителите на Бутел ќе бидат најдобро сообраќајно поврзани за разлика од сите општини во градот. Овој проект има и големо економско значење, што се рефлектира со сé поизразената изградба на стопански и станбени објекти. Сето ова придонесува за намалување на невработеноста и за економскиот развој на општината - истакна Латиновски.

Проектот за изградба на улицата Христијан Тодоровски-Карпош единствено може да запне околу откупот на приватните парцели низ кои таа треба да помине и решавањето на имотноправните односи со дел од земјиштето.

Автор: Ж.В.
http://www.time.mk/read/NONE/58193c5ba2/index.html

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 567

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.116 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.