build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Продолжување и проширување на булевар Х.Т.Карпош

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 528
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 17-Mar-2020 at 17:58
Како е решено приклучувањето на клучката со обиколницата?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 17-Mar-2020 at 18:36
Се излегува кај клучката пред Радишани, т.е. веројатно ќе има директно спојување преку надвозникот.
____________________

На спротивниот крај, кај што формално започна проширувањето, поставени се семафори на Т раскрсницата.



Edited by Џоле - 17-Mar-2020 at 18:37
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 17-Mar-2020 at 19:25
Originally posted by Théoden

Како е решено приклучувањето на клучката со обиколницата?

На оваа точка преминува во сообраќајница 2х2 без средишен појас:

42° 2'17.11"N 21°27'16.60"E

Со оглед дека и надвозникот на клучката е со таков профил, оптимист сум дека нема да има некаква глупост во тие 200 метри помеѓу.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 17-Mar-2020 at 19:56
Originally posted by гитардемон

Системот на две одделни еднонасочни велосипедски патеки наместо една двонасочна голема не е за кај нас. Многу луѓе ќе возат во обратна насока, нема да можат да свртат да се исклучат таму каде што сакаат итн. Барем вон населено место можеле нешто како мини велоавтопат да изведат.

Се согласувам дека на места кои се надвор од градот требаат решенија како мини велоавтопати и слично, но огромна е и несовесноста и сообраќајната некултура на граѓаните. Бидејќи одредени периоди скоро и секојдневно да возам по велосипедската патека (во двете насоки, од двете страни на булеварот) долж Партизанска имам забележано дека луѓето повеќе возат по обратната насока отколку определената.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 17-Mar-2020 at 20:47
Што и не е некој проблем бидејќи има простор за разминување. Особено при потопло време, не може да очекуваш да не возат сите на страната под сенка. За овој булевар супер решение, само треба малку подобро одржување. Првата делница веќе изгледа запуштено.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 17-Mar-2020 at 21:48
Па не знам дали не е голем проблем на Партизанска конкретно (а богами и на сите други места). Ептен е кнап, и се доведува безбедноста под знак прашалник.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 17-Mar-2020 at 22:14
Велосипед е превозно средство како и сите останати, што значи треба да се почитуваат сообраќајните правила. Во нормални држави е прекршок да се вози во обратна насока. Истовремено ако се случи сообраќајна несреќа при возење во обратна насока, тогаш велосипедот е крив.

Тоа не е простор за разминување, туку простор за претекнување. Но, во Мк се вози неказниво со мотор на тротоар, па оттука реткост е некој да почитува сообраќајни правила со велосипед.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 17-Mar-2020 at 22:24
Дечки, не знам дали вие некогаш сте возеле велосипед во Скопје на +40 степени, па уште и да нема сенка на вашата велосипедска лента, не само што ќе возите во спротивната, ако треба и по коловоз ќе возите на тие температури, само да сте под сенка. Ова не значи дека го оправдувам таквото однесување, само сакам да ви укажам на реалноста.

Edited by Џоле - 17-Mar-2020 at 22:25
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 17-Mar-2020 at 22:42
Originally posted by Џоле





Ова е 42.026997, 21.451012 ?

Ми изгледа дека крстосницава е потполно бескорисна. Ќе се поврзи некогаш со соседните улици?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 18-Mar-2020 at 01:03
Originally posted by Џоле

Дечки, не знам дали вие некогаш сте возеле велосипед во Скопје на +40 степени, па уште и да нема сенка на вашата велосипедска лента, не само што ќе возите во спротивната, ако треба и по коловоз ќе возите на тие температури, само да сте под сенка. Ова не значи дека го оправдувам таквото однесување, само сакам да ви укажам на реалноста.

Јас сум возел и на +40 и на минусни температури, и без разлика на температурата правилата не се почитувале.

Секако, кога има сенка поголем е бројот што не се придржуваат кон правилата ама тоа не е клучната причина.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 18-Mar-2020 at 01:05
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Џоле





Ова е 42.026997, 21.451012 ?

Ми изгледа дека крстосницава е потполно бескорисна. Ќе се поврзи некогаш со соседните улици?

Супер слика за да се види колку лошо се проектирани улиците во Скопје (мое лично размислување) со огромни кривини за вртење на десно и доказ дека автомобилите се приоритет, а не велосипедите. За велосипедистите не е проблем ако треба да се сврти 90 степени на еден сантим откако ќе ја помине улицата, но затоа за тие што возат автомобил мора да постојат услови за да се чувстуваат како на Формула 1.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 18-Mar-2020 at 09:57
Originally posted by гитардемон

[
Ова е 42.026997, 21.451012 ?

Ми изгледа дека крстосницава е потполно бескорисна. Ќе се поврзи некогаш со соседните улици?


Таа локација е. Не знам зошто мислиш дека ќе биде бескорисна, тука се создаваат огромни гужви, со проширувањето на ул. Босна и Херцеговина гужвите само ќе се зголемуваат и мора некако да се регулира сообраќајот.
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 18-Mar-2020 at 11:42
Originally posted by Џоле



Таа локација е. Не знам зошто мислиш дека ќе биде бескорисна, тука се создаваат огромни гужви, со проширувањето на ул. Босна и Херцеговина гужвите само ќе се зголемуваат и мора некако да се регулира сообраќајот.


Мислам дека не се разбравме. Ова не е крстосницата со ул. Босна и Херцеговина, туку малку погоре со ул. Боца Ивановска (според соопштението на град Скопје, ул. Цетињска според Гугл). Во еден правец води кон Железара, а во другиот правец кон Бутел, но реално нема изградени улици ни ваму ни таму (види пак на мапата). Има некој план да се спои Цетињска со булеварот тука?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 18-Mar-2020 at 11:55
Јас мислам дека сликава е од крстосницата со ул. Босна и Херцеговина, бидејќи таа што ја спомнуваш е cross пресек (влез/излез лево и десно), додека оваа како што рече Џоле е Т пресек со влез/излез само од лево.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 18-Mar-2020 at 12:05
Оваа (мојава) слика е од кај раскрсницата со ул. БиХ, кај подвозникот од кај што почна проширувањето пред некоја година (да бидам попрецизен), значи од првата фаза, а гитардемон мисли на раскрсницата кај што почна втората фаза. Таа раскрсница (на која мисли гитардемон) ќе служи само за влез во Бутел 1, зашто на другата страна има само лозја и некои стари згради (ми се чини некаков стопански институт) и ништо друго.

Edited by Џоле - 18-Mar-2020 at 12:06
За сè има вторпат
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 18-Mar-2020 at 14:57
Originally posted by Џоле

Оваа (мојава) слика е од кај раскрсницата со ул. БиХ, кај подвозникот од кај што почна проширувањето пред некоја година (да бидам попрецизен), значи од првата фаза, а гитардемон мисли на раскрсницата кај што почна втората фаза. Таа раскрсница (на која мисли гитардемон) ќе служи само за влез во Бутел 1, зашто на другата страна има само лозја и некои стари згради (ми се чини некаков стопански институт) и ништо друго.


I now see the error of my ways Значи за таа на која што мислев јас нема план да се спои со ул. Цетињска.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 01-Apr-2020 at 12:15
Најново видео од состојбата со проширувањето и асфалтирањето...

https://www.facebook.com/p.shilegov/videos/663058057778044/

Edited by Џоле - 01-Apr-2020 at 12:16
За сè има вторпат
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19539
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 01-Apr-2020 at 17:13










https://www.facebook.com/PelagonijaADGostivar/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15016
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 08-Apr-2020 at 13:53
Бев на мала прошетка по булеваров, па еве една фоторепортажа:

веќе изградениот дел



делот во градба





се работи на нанесување асфалт и, додека на оваа лента се вршат градежни работи, забележав дека другата лента веќе ја користеа некои возила за да скратат од обиколница до Бутел и понатаму





поглед наназад, кон Бутел и Чаир





највисоката точка на булеварот



потпорни ѕидови



делот каде се спојува со обиколницата



двете возила што се гледаат напред се веќе на клучката од скопската обиколница



Edited by Џоле - 08-Apr-2020 at 13:55
За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 08-Apr-2020 at 16:31
Одлично!
Но значи сепак не е целосно асфалтирано...
Никој не спомнал од која причина?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.