build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Хелиодроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Хелиодроми
    Posted: 04-May-2009 at 16:24

Ќе се гради хелиодром на кејот на Вардар

Хелиодромот ќе се гради на површина од 5.922 квадратни метри од тромеѓето помеѓу општините Аеродром, Центар и Гази Баба до спортските терени предвидени да се градат на кејот на Вардар

Општина Аеродром ќе гради хелиодром на кејот на реката Вардар во Општина Аеродром. Изградбата е предвидена со Деталниот урбанистички план Јане Сандански, за кој во моментот во три основни училишта во Аеродром се води јавна расправа.
Согласно ДУП, предвидено е хелиодромот да се протега на површина од 5.922 квадратни метри од тромеѓето меѓу општините Аеродром, Центар и Гази Баба, односно кејот на Вардар кај Транспортниот центар до спортските терени кои се предвидени да се градат на кејот во населбата Јане Сандански. Целта на општинарите е да го заживеат овој дел од кејот на Вардар, кој сега е речиси целосно запуштен.
"Изградбата на хелиодром на кејот на Вардар е предвидена согласно деталниот план Јане Сандански. Неговата изградба има за цел Аеродром да се направи европска општина за живеење. Нашата општина е атрактивна за инвестирање и се надеваме дека многу инвеститори ќе се заинтересираат да градат овде", информираат од Одделението за односи со јавност на Општина Аеродром.
Освен хелиодром, на кејот на Вардар е предвидено да се градат и спортски терени, ракометни игралишта, хотели и други содржини.)

http://www.vest.com.mk/?ItemID=414B1B6CC8C2A64AA2A6E34500494CAB
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11996
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 04-May-2009 at 17:24
За хелиодромот... дали го зеле во предвид веќе извесното „префрлање“ на Бул. Крушевска Република кај транспортен центар? За правецот од тренспортен према Континентал ќе треба импозантен мост со огромна висина кој ќе треба да го премости и железничкиот мост... Зарем ова нема да го проблематизира функционирањето на хелиодромот?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 04-May-2009 at 17:39
Originally posted by Cloverstack

За хелиодромот... дали го зеле во предвид веќе извесното „префрлање“ на Бул. Крушевска Република кај транспортен центар? За правецот од тренспортен према Континентал ќе треба импозантен мост со огромна висина кој ќе треба да го премости и железничкиот мост... Зарем ова нема да го проблематизира функционирањето на хелиодромот?


Не сум сигурен дека те статив целосно. Ја колку што знам Крушевска е вцртана под земја на последиот ДУП,а вероватно и после префрлањето ќе биде подземен или евентуално по земја. А како и да биде не знам каде мислиш дека ќе има некаква колизизија со околната инфраструктура (железнички мост и слично). Најдобро да убациш некоја скица па да се рабереме, а и локацијата на хелиодромот не знам баш точно кај ќе биде го немам видено ДУП-от, колку што знам е позади мајчин дом. Мене ми е дилемата да не случајно смета на трасата за конекција бул. Гоце Делчев со бул. Авној.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11996
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 04-May-2009 at 18:48


Локацијата на хелиодромот е јасно опишана во текстот. Наведено е тромеѓето на општините Центар, Аеродром и Гази Баба и плус е допрецизирано дека се наоѓа до транспортен центар.
Со други зборови на ќошот помеѓу транспортен и Вардар, се разбира од страната на општина Аеродром.
41°59'35.22"N  21°26'58.57"E
предвидено е хелиодромот да се протега на површина од 5.922 квадратни метри од тромеѓето меѓу општините Аеродром, Центар и Гази Баба, односно кејот на Вардар кај Транспортниот центар


Моменталниот план за Крушевска не вреди ни пет пари, а „преместувањето“ кај треанспортен е речиси извесно. Но за траса кај тренспортен решение со тунел станува уште побизарно затоа што е многу поскапо, а Маџир Маало „веќе го спасиле“ со самото преместување. Површинско решение е тотално малоумно, што значи единствена логична опција останува мостовско решение. Финтата со преместувањето кај транспортен е што Крушевска ќе мора да се раздвои околу него - во правец накај тутунски да оди од страната на општина центар, а во правец према континентал да оди од страната на општина аеродром. Единствено така ќе може да се направи добар сообраќаен јазол кај транспортен (и површинскиот сообраќај е предвидено да се движи на таков начин) и единствено така би имало логика да се изведе преместената траса. Но за такво решение ќе треба два пати да се премости железничката траса, а едното од овие премостувања ќе мора да биде со импозантен мост токму кај што го планираат хелиодромов. Е сега зарем еден таков мост нема да биде проблем, ако не за функционирање на хелиодромот, тогаш барем за тоа како да се протне трасата а да не помине на сред хелиодром? Или повторно со невидена леснотија ќе ги жртвуваат стандардите? Токму затоа се вадам од кожа за неповрзаното, кампањско и импровизаторско планирање, затоа што не можат да си погледнат подалеку од носот. Ги испревртуваат плановите, а воопшто не ги интересира дека и други работи треба да се земат во предвид.

Мислам разбирливо е вака, ама ако е уште нејасно ќе нацртам скица и ќе ја пуштам во соодветната нишка. Не сакав да цртам од сега - за тоа најдобро да почекаме како точно ќе го испретумбаат ГУП-от.


Edited by Cloverstack - 04-May-2009 at 18:49
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 05-May-2009 at 01:24
Кловер, очигледно поместувањето на Крушевска би било премија во случајот со она што му се токми на ГУП-от, односно едноставно бахато бришење на Крушевска без притоа наоѓање на алтернатива и решение за гужвите што барем мене ми се добро познати што секој ден се создаваат на јужен од расрксницата кај тутунски скоро до кај стара железничка. Затоа и можеби некој однапред си зема за право да маневрира по ДУП-от туку така со леснотија. Од толку село од околу мора баш на вакво бош место да се вцрта хелиодром, а башка хеликоптерите ќе бидат дополнително загрозени од висината на траснпортниот центар, а воопшто и не знам што има потреба од хелиодром, но се надевам дека некој имал потреба и побарал од општината и не е туку така вцртан од што незнам колку убаво изгледа.
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 04-Jan-2014 at 04:40


http://serbiosunidos.com/sr/2013/08/сао-пауло-хеликоптерска-престоница-с/

кај нас на МРТВ нема, може ќе постават на Лисичарките, бар ова ми е најмелозвучна етикета за кулите на Џезаир, а и никнаа ко печурки по дожд за наши градежни услови, каде 5 катница градат 5 години 

а што бидна со тие хелиодроми на клинички, останаа ли по ист план, еден треба на гаражите еден и еден на новата зграда!? би било логично да остават простор за уште еден кај тоа паркот помеѓу хирургија и стоматологија или негде кај инфективна односно тоа медицинарските бараки во случај на пад на електричната мрежа, не дека нема геератори клинички, но дали во таква збрка ќе има струја и за лифтовите или што аколифтовите ошле курбан (земјотрес или војна) во основа мора да се има приземна алтернатива  


HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
+Protagorist View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Nov-2012
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote +Protagorist Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-Jan-2014 at 09:24


15.10.2011 - Ниту катна гаража, ниту хелиодром во Аеродром

На местото на трошните куќички во близината на Транспортниот центар треба да се изгради катна гаража со хелиодром, но нивната изградба не е ни на повидок

Од општина не прецизираат кога ќе се срушат старите куќи за да се реализира проектот за катна гаража

Меѓу многуте нови станбени згради, комерцијални објекти, спортски игралишта и терени на кејот на реката Вардар, од Транспортниот центар кон Аеродром остана една „црна точка“. Тоа се трошните куќички веднаш до Транспортниот центар. Некои од нив се остаток од некогашното Маџир Маало, а со изградбата на железничката станица станале дел од општината Аеродром. Токму таа локација е најпроблематична и го кочи урбанистичкиот план. На нивното место е предвидена изградба на катна гаража на чиј покрив треба да има хелиодром, ама проектот ќе може да се реализира дури откако ќе се обесштетат жителите.
- Не знам зошто им пречиме тука на општинарите. Знаеме дека е предвидена изградба на нови модерни објекти, но ние немаме каде да одиме. Ако државата ни определи друга локација за живот, ние ќе се иселиме - вели Марија Тодоровска, жителка во ова запуштеното маало.

Убавата слика во овој дел од градот дополнително ја градат бездомниците, кои под мостот имаат направено импровизирани домови и во тој дел редовно има купишта отпад расфрлан на сите страни.
Според деталниот план Јане Сандански, врз катната гаража е предвидена изградба на хелиодром, меѓутоа од општината не прецизираат кога ќе се реализира сето тоа.

- На местото на куќите во овој дел од општината е направен ДУП што предвидува разни содржини, така што кога ќе дојде до реализација на содржините во овој дел, куќите ќе бидат срушени - објаснуваат од одделението за односи со јавност при општината Аеродром.

Со реализацијата на плановите, кејот на реката Вардар (потегот на територија на општината Аеродром) би добил сосема поинаков и модернистички стил. Во продолжение на кејот се предвидени многу спортски објекти, паркови и други содржини од рекреативен карактер, како и неколку објекти за хотелско сместување. Дел од нацртаното веќе е реализирано, како на пример фудбалското и тениските игралишта.
За поголемиот дел од планираните објекти не постојат имотноправни проблеми и нивната реализација ќе се одвива тековно. Исклучок е потегот во близината на Транспортниот центар. Нацрт-плановите го направија кејот атрактивна локација, како за аеродромци така и за околината. Во летниот период шеталиштето и велосипедската патека се преполни со рекреативци. Предвидени се и нови сообраќајници, како што е продолжението на улицата Борис Кидрич, која ќе биде паралелна со Транспортниот центар, но и реализацијата на овој проект сé уште е неизвесна.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=10151111964&id=14&setIzdanie=22406

HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 25-Jun-2015 at 08:28


14-05-2015 - Планот за болнички туризам го уништи хелиодромот во Градска болница - http://www.novatv.mk/index.php?navig=8&cat=2&vest=22381

чинам тука и на кров има доволно место за хелиодром

а и тревникот меѓу болницата и бул.8 септември е доволно простран, само треба да ја бутнат оградата на болницата, и евентуално ако има канделабри да ги дислоцираат 

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 05-Jul-2016 at 21:03

Lockheed seeks commercial innovation from Sikorsky

The regular buzz of helicopters landing and taking off is one of the distinctive sounds of the airport on the outskirts of Aberdeen, the UK’s most important oil city. With 36,487 take-offs and landings by rotary-wing aircraft during 2015, the windswept facility is the world’s busiest heliport, handling hundreds of thousands of passenger journeys annually to and from North Sea oil platforms.

But, for Dana Fiatarone, head of commercial systems and services at Sikorsky, one of the world’s biggest helicopter makers, that level of traffic is a concern. While Aberdeen’s heliport remains busy, 2015 movements were 8 per cent down on the previous year, thanks to a slide that has taken the price of a barrel of North Sea crude down from a peak of $112 in June 2014 to a low of just above $26 in February this year.
The declining traffic poses acute questions about whether Lockheed Martin, which bought Sikorsky for $9bn late last year from United Technologies, will achieve one of its aims in the purchase — to diversify away from military business. While Sikorsky — maker of the US military’s Black Hawk helicopter — is the world’s biggest supplier of military helicopters by sales, Mr Fiatarone points out Sikorsky is Lockheed’s first sizeable acquisition of a company with substantial civilian business.

Demand for Sikorsky’s two main civilian models — the S-76D, which can lift up to 5,386kg and the S-92, which can lift 12,018kg — has traditionally depended heavily on offshore oil and gas customers.
“The oil and gas downturn is probably steeper than anyone really anticipated,” Mr Fiatarone says.
Richard Aboulafia, an analyst for the Virginia-based Teal Group, says that United Technologies chose an “impossibly good time” to sell the business. “Lockheed Martin didn’t really choose an optimal time to buy,” he adds.
Nevertheless, Mr Fiatarone insists that Sikorsky can be competitive in the commercial market, particularly if it pushes ahead on the introduction of new, innovative models. “We have a technology and innovation group inside Sikorsky that thinks about things like clean sheet designs,” Mr Fiatarone says.

The existing products undoubtedly face tough conditions, however.
The heavy-lift S-92 won a competition to provide the new Marine One helicopters, as the aircraft that carry the US president are known. The aircraft is also in use as a search-and-rescue helicopter for the UK and Irish coastguards, while a variant is being developed to offer search-and-rescue services around the coast of Canada.
The aircraft still remains best suited to undertaking heavy lifts of people and equipment to and from oil platforms. Sikorsky has 263 orders for the aircraft over the next 10 years, according to Teal Group.
The prospects of the medium-sized S-76D, however, looks more uncertain.
AgustaWestland’s competing AW139 model has 684 orders over the next decade, according to Teal, while Sikorsky has only 154 for the S-76, despite the introduction of a revamped D variant of the aircraft in 2013.
“That product has been around since the 1970s,” Mr Aboulafia says of the S-76. “The D appears to be getting a lukewarm reception after a whole bunch of teething problems and development delays.”

Mr Fiatarone concedes that the process of gaining “acceptance in the marketplace” for the S-76D has been “a little slower” than he would have liked. But he adds: “As customers get to know the aircraft, they seem to like it.”
One solution to the problems might be to develop new models to fill the sizeable gap in capabilities between the S-76 and the S-92. AgustaWestland’s AW189, Airbus’s EC175 and the 525 from Textron’s Bell Helicopter all fit into the so-called “super-medium” gap between Sikorsky’s two models.
Mr Fiatarone concedes it is “at least interesting” that three separate competitors all concluded there was space for a helicopter in that category, even if it might not make “perfect sense” to enter the segment at this point. “It’s certainly something we’ll take a look at,” he says.

There may also be scope for bringing to the civilian side of the business the revolutionary technology that Sikorsky has been developing with an eye to US military business. The company’s S-97 Raider helicopter is able to fly twice as fast as conventional helicopters — up to 276mph — because it has two main rotor blades spinning in opposite directions. This overcomes the problem facing traditional rotor designs — that, beyond a certain speed, each rotor catches up with the vacuum created by its predecessor and runs out of air to push.
Mr Fiatarone says there are “possibilities” for the application of such superfast helicopter technology on a commercial front. “One is getting out to oil rigs that are 300 miles or more offshore — ultra-deep oil wells,” he says. “Another is emergency medical services and search-and-rescue.”
Yet the central problem facing Sikorsky’s commercial business remains the depressed activity level at Aberdeen and other oil and gas-focused heliports. Mr Fiatarone expresses some hope that revival in the sector might be closer than it appears.

Nevertheless, he accepts that there is a considerable period of pain to come, particularly since many “capital assets” — including helicopters — are currently lying idle.
“As the oil price recovers, you’ll first see those idle assets being put back to use,” Mr Fiatarone says.
“But it may be 18 months after that before you start to see significant increases in orders placed.”

https://next.ft.com/content/f6d02f90-12a1-11e6-91da-096d89bd2173


Edited by beTon - 05-Jul-2016 at 21:03
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3516
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 23-Sep-2016 at 21:41



индиректно сврзана дискусија, сепак во контекст претходниот пост, но и аберите во АВ нишката еве интересна новина ко за споредба, дека дури сега хеликоптерите почнуваат да излегуваат од основната матрица

Počelo testiranje „arktičkog helikoptera“ u Rusiji ~ https://rs-lat.sputniknews.com/rusija/20150827/4180280.html

http://aviator.rs/helikopter-mi-8amts-va-u-jedinicama-arktickih-trupa/

се ок ама ова следново 360 видео мислам до сега е најоригинален паблисити стант, иако е од воента верзија [1]



Deset podataka o novom ruskom arktičkom helikopteru

Rusija jača svoje pozicije na Arktiku, i zato joj je potrebna nova kvalitetna zrakoplovna tehnika za izvršavanje borbenih zadataka u surovim klimatskim uvjetima. Prošlog tjedna, 24. studenog, Ministarstvo obrane Rusije dobilo je prvi helikopter Mi-8AMTŠ-VA, namijenjen za korištenje u jedinicama arktičkih trupa.



1. „Terminator“ – neslužbeni naziv helikoptera Mi-8AMTŠ-VA.

Helikopter je konstruiran na temelju vojno-transportnog helikoptera Mi-8AMTŠ (naziv modela za izvoz je Mi-171Š). Za razliku od bazne verzije ovaj model će imati nove motore s plinskom turbinom „Klimov“ VK-2500-03, jači agregat TA-14 i obnovljen komplet avionike. Mi-8AMTŠ-VA je jubilarni tisućiti helikopter proizveden u tvornici avijacijske tehnike u Ulan Udeu.

2. Helikopter je specijalno konstruiran za primjenu na arktičkim geografskim širinama.

On funkcionira u uvjetima niske temperature i polarne noći, na terenu bez orijentira i stabilne radio-veze, na velikim udaljenostima između baza i u dugim letovima iznad vodene površine.

3. Mi-8AMTŠ-VA kao spasilac i obavještajac.

Helikopter je predviđen za iskrcavanje odreda specijalne namjene, podršku njihovih akcija iz zraka i njihovu evakuaciju, a isto za promatranje iz zraka i ukazivanje ciljeva, za transportno-desantnu i sanitarnu logističku podršku akcijama arktičkih trupa i akcije izviđačko-spasilačkih snaga, kao i za spašavanje putnika letjelica i plovila u nevolji u različitim akvatorijama, uključujući i područja Sjevernog morskog puta.

4. Na arktičkom helikopteru primijenjena je nestandardna kombinacija boja.

Za razliku od kamuflažnih boja na većini helikoptera Ministarstva obrane Rusije, arktički helikopter je obojen specijalnim upadljivim reflektirajućim tamno-sivim i jarko crvenim bojama, što omogućava da se helikopter bolje uoči usred beskrajnih snježnih prostranstava ili jednoličnog pejzaža tundre.

5. U proizvodnji arktičkog helikoptera korištene su avijacijske tehnologije.

Svi uzdužni elementi konstrukcije helikoptera Mi-8AMTŠ-VA nisu zakivani, kao na većini običnih helikoptera, nego vareni. Zavareni spojevi poboljšavaju aerodinamiku helikoptera, a lakše ih je i popraviti u terenskim uvjetima Krajnjeg sjevera. Pored toga ljudi koji „montiraju“ helikopter nisu izloženi štetnim vibracijama kao prilikom zakivanja.

6. Maksimalan domet leta helikoptera bez ateriranja iznosi preko 1 300 km (u običnoj verziji – 1 065 km).

Takav domet leta je omogućen zahvaljujući tome što helikopter ima dva dodatna rezervoara na vanjskim podvjesnim nosačima i dva dodatna unutarnja rezervoara.

7. Mi-8AMTŠ-VA može se orijentirati u prostoru čak i kada izgubi signale sa satelita.

Zahvaljujući digitalnom automatskom pilotu povećana je učinkovitost pilotiranja i preciznost upravljanja helikopterom kada na terenu nema dovoljno vidljivih orijentira i kada je u tijeku arktička polarna noć. Mašina je opremljena i dvostrukim satelitskim sustavom, digitalnim sustavom navigacije s ugrađenim generatorom karata i inercijskim navigacijskim sustavom koji omogućava da se tekuće koordinate helikoptera odrede prilikom gubljenja satelitskih signala.

8. Na helikopteru je montirana oprema koja može učinkovito koristiti na temperaturama nižim od minus 40 stupnjeva Celzijusa.

Helikopter ima i pomoćni agregat TA-14, koji prilikom rada na zemlji osigurava pripremu opreme helikoptera za let, funkcioniranje grijača koji radi na kerozin (tj. grijanje helikopterskih kabina), rad sustava grijanja reduktora transmisije i aregata, kao i rad opreme za grijanje hrane i vode za posadu.

Termoizolacija je poboljšana zahvaljujući dodatnoj primjeni pjenastog fiberglasa, suvremenog visokotehnološkog materijala koji slabije propušta toplinu.

Spoj standardne i dodatne termoizolacije teretne kabine, kao i montiranje termoizolacijskih zastora omogućava da se u teretnoj kabini smanji gubitak topline.

9. Očekuje se i civilna verzija helikoptera Mi-8AMTŠ.

Ona će prije svega biti namijenjena radovima u epikontinentalnom pojasu (tj. ovi helikopteri će prevoziti putnike i teret). Za civilnu verziju arktičkog helikoptera bit će zainteresirani subjekti Ruske Federacije, federalni organi izvršne vlasti (na primjer Ministarstvo za izvanredne situacije Rusije), kao i naftne i plinske kompanije. Helikopter isto može zainteresirati i mnoge druge zemlje (na primjer, Argentinu koja vrši istraživačke radove na Antarktiku).

10. Blizu pilotske kabine na helikopteru je prikazan stiliziriani bijeli medvjed.

Mrki medvjed je tradicionalni simbol tvornice u Ulan Udeu i njegov prikaz se ponekad pojavljuje na tehnici koja prvi put polijet će s platforme ove tvornice. U slučaju s arktičkim helikopterom Mi-8AMTŠ napravljen je izuzetak – umjesto mrkog je prikazan bijeli medvjed.

http://hr.rbth.com/science/2015/12/04/deset-podataka-o-novom-ruskom-arktickom-helikopteru_547455

Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.095 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.