build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 10

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 8>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 10-Jun-2012 at 09:38
Аирлија, фирмите Wiebe и Alpine влеваат доверба. Да се надеваме дека проектот успешно ќе се заврши.

Edited by polval - 10-Jun-2012 at 09:39
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1890
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 12-Jun-2012 at 09:44
Вчера на вести имаше една лоша информација што се однесува до коридор 10.
Со оглед на тоа што замената, коридорот 4, поминува само низ земји на ЕУ и за разлика од нашиов антички (може намерно не го модернизирале се шалам) тој е нов и доста модерен, веќе западњациве немаат интерес од десетката. Скоро сите кои имаат опција се префрлале на коридор 4.
Тоа значи дека коридор 10 ќе си остане за регионална употреба само, воглавно на државите на екс ју. Без било какво посериозно меѓународно значење или извор на финансии.

http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=92477
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 21-Jun-2012 at 09:58
Коридорот 10 поради војните во Југославија не се користеше, во меѓувреме не можеме да очекуваме комшиите да седат со скрстени раце, така да се случи тоа што се случи.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 21-Jun-2012 at 16:16
ме интересира дали брзината ќе се зголеми на 120км/час поради тоа што тоа е максимална брзина на возовите кај нас или воопшто тоа е максималната брзина со која ќе може да се вози по пругата без оглед на тоа дали возот би можел да развие и многу поголема?
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 21-Jun-2012 at 17:36
Originally posted by toasumjas

ме интересира дали брзината ќе се зголеми на 120км/час поради тоа што тоа е максимална брзина на возовите кај нас или воопшто тоа е максималната брзина со која ќе може да се вози по пругата без оглед на тоа дали возот би можел да развие и многу поголема?


Od nasite novinari moze se da ocekuvame.
No koga se dava vakva informacija bi trebalo da se odnesuva na prugata, zatoa sto prugata se restavrira a ne vozovite.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1130
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 22-Jun-2012 at 01:14
Originally posted by toasumjas

ме интересира дали брзината ќе се зголеми на 120км/час поради тоа што тоа е максимална брзина на возовите кај нас или воопшто тоа е максималната брзина со која ќе може да се вози по пругата без оглед на тоа дали возот би можел да развие и многу поголема?


Максималната брзина на Кенеди локомотивите (серија 661) е 120 км/ч, тука негде се и Макоса гарнитурите (освен ако поради староста не се задржани истите перформанси, а е доста логично.Сепак, ремонтираните би требало да ја држат таа брзина).
Електричните би требало да се со поголеми брзини, особено за последните репарирани во Кончар 140-160км/ч., 80% сум сигурен.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 22-Jun-2012 at 01:28
Но, тука на оваа пруга, максималната односно проектираната брзина на пругата е 120 км/час дури и да имавме локомотиви за поголеми брзини. Значи според мене се работи за втората причина. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 820
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 22-Jun-2012 at 02:28
Според она што го имам видено во германија и како се класифицираат железничките делници, сум скоро сигурен дека станува збор за проектираната максимална брзина на пругата по која ќе можат да се движат возовите. Повторно од моето набљудување на германскиот железнички систем имам впечаток дека има стандарди по кои се градата железнички делници, како радиус на кривина, изолираност од околина, тип на електрификација и комуникација според кои се одредува кои се максималните брзини со кои возовите безбедно смеат да се движат по дадената пруга. На пример ICE делниците во германија по кои максималната е над 220 км/ч обично имаат целосно бетонски основи за разлика од тие кои се предвидени за 160 км/ч каде пругите се на бетонски прагови врз чакал
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 22-Jun-2012 at 08:40
Да, има такви стандарди за градење железнички пруги. Имам некои постари книги каде што се обработени елементи на колосек и контактна мрежа за брзини до 160 км/ч на ЈЖ.

Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 22-Jun-2012 at 10:50
Ако е така не ми е јасно зашто не извршиме реновирање на пругите кое ќе овозможи поголеми брзини. Па 21 век сме побогу! Која нова моторна гарнитура и да ја купиме во иднина ќе има максимална брзина многу поголема од проектираната!
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 22-Jun-2012 at 18:12
По мое мислење исклучиво поради пари, поточно недостаток на истите. Друга причина не ми паѓа на памет.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7075
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 22-Jun-2012 at 22:30
Originally posted by polval

По мое мислење исклучиво поради пари, поточно недостаток на истите. Друга причина не ми паѓа на памет.
парите веќе одамна е глупаво да бидат изговор...


Edited by zabegan - 22-Jun-2012 at 22:30
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 22-Jun-2012 at 22:45
Луѓе заборавате дека апгрејд на пруга до брзини од 160/200 км/час чини многу, многу повеќе од изградба на автопат, особено низ планински терен каков што имаме во Македонија. Тоа вклучува целосна автономност на трасата (со денивелирани премини), правење на втор паралелен колосек, реконструкција на сите станици за бесконфликтно преминување на патниците, исправување на радиусите на кривите, пеглање на наклоните...
Друг фактор што треба да се земе в предвид е сплетот на околности дека Македонија засега останува комплетно изолирана и зависна на К10, коридор кој забрзано станува подреден на паралелниот К4. Грција е во рецесија од која нема да излезе во следнава декада, а Србија ја приоретизира делницата кон Бугарија, наместо кон Македонија.  Затоа мислам дека е тотално непотребно да се реконструираат пругите на К10 над 120 км/час, а парите да се вложат во довршување на изградбата на К8 кон Бугарија и изградба на пруга кон Охрид и Албанија. Секако мислам дека има огромен потенциал во пругата кон Албанија, особено на делницата Скопје-Тетово-Гостивар, како и фактот дека Охрид ни е главниот туристички центар, кој мислам дека би доживеал ренесанса доколку се пушти пругата Софија-Скопје-Охрид-Тирана.


Edited by Andrej_LJ - 22-Jun-2012 at 22:48
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 176
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 23-Jun-2012 at 18:59
Недостатокот на пари не е изговор туку точно една од причините. Да го споменеме одржувањето на железниците, дупките по патиштата може и да се игнорираат, железницата не трпи таков тип на импровизации.

Значи:
трошоци за одржување на пруги = сериозна сума

трошоци за одржување на патишта=сума на пари која може и да не се потроши бидејќи возачите секогаш може да бидат обвинети дека не знаат да возат ако им се случи да го оштетат возилото на дупка која е на патот веќе подолг временски период, нели требало веќе да знаат дека таму има оштетување на патот.


Edited by polval - 23-Jun-2012 at 19:12
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 692
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 09-Jul-2012 at 15:10

Владата денеска го најави официјалниот почеток на реконструкцијата на железничката инфраструктура од Коридорот 10, со подготовка на проектни студии и проектната документација за железничките делници Куманово-Дељадровце, Драчево-Велес и Битола-Кременица.

235-5000

Проектот во износ од 1,4 милиони евра се финансира со 1,24 милиони евра од ИПА компонентата за регионален развој и 200 илјади евра средства од Буџетот на Република Македонија.

- Проектот е фокусиран на подготовка на проектни студии и документација за овие коридори со цел комплетнирање на целокупната документација со што Македонија ќе има зрели проекти за натамошни чекори кои ќе доведат до целосна рехабилитација на железничката инфраструктура, рече на денешната прес-конференција во Владата министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески.

Според него, имплементацијата на вакви проекти во железничката инфраструктура во земјава како стратешка транспортна точка во регионот ќе ги зајакне врските со соседните држави, но и протокот на стоки од и во Македонија. Проектот, како што рече, е и потврда дека институциите на системот имаат доволен капацитет да спроведуваат проекти во соработка со ЕУ и да влечат средства од ИПА фондовите.

Средствата за изработка на проектната документација за овие три железнички делници изнесуваат 1,45 милиони евра, од кои најголем дел 1,24 милиони се обезбедени преку ИПА компонентата за регионален развој, а останатите 200 илјади евра од буџетот на Република Македонија.

346456-500

Приоритет ќе биде реализацијата на делницата Битола-Кременица, која, како што рече министерот, е значајна за разој на регионот на Пелагонија и поврзувањето со Грција. Делницата треба да почне да се реконструира во 2013 година, работите ќе се изведуваат 24 месеци. Предвидено е рехабилитацијата да чини околу 9 милиони евра од кои 8,6 милиони повторно ќе бидат обезбедени од ИПА компонентата за регионален развој, а останатите 400 илјади евра од буџетот на Република Македонија.

Според вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески, подгоготвката на проектите за рехабилитација на железничките линии на двата коридора е увертира за една голема инвестиција во железничкиот сообраќај.

- Во периодот од 2014 година Македонија ќе почне со имплементација на проекти во износ од околу 22 милиони евра кои ќе се финансираат во рамки на оперативната програма за регионален развој, а предвидуваат активности за секторот железници поврзани со двата железнички паневропски коридора во Македонија, посочи Ставрески.

Тој додаде дека како позначајни од овие проекти кои ќе имаат ефекти за граѓаните на Република Македонија,  се реконструкцијата и модернизација на железничките станици. За реконструкцијата на Железничката станица во Скопје во вредност од 2,7 милиони евра, се очекува тендерот да биде распишан следниот месец, а работите да почнат наредната година. Следната фаза, како што додаде, е реконструкција на сите железнички станици долж Коридорот 10, што се очекува да чини околу 6 милиони евра.

- Ќе се рехабилитираат сите железничките станици кои се во најлоша состојба и имаат потреба од итна рехабилитација, и на тој начин ќе се подобрат условите за граѓаните кои ја користат железницата, рече Ставрески.

Проектот, како што истакна вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски ќе го зголеми капацитетот на Коридорот 10, ќе ја зголеми брзината на движење, ќе бидат намалени негативните ефекти врз животната средина, ќе биде подобрена безбедноста, ќе се зголеми протокот на меѓународната трговија, на товарниот сообраќај, а ќе придонесе и кон зголемување на компетитивноста на коридорот 10 во однос на коридорот 4.  Коридорот 10, додаде,  е важен за Македонија бидејќи над 90 отсто од трговијата се одвива преку него.

Евроамбасадорот Аиво Орав на прес-конференцијата истакна дека Европската унија вложува во транспортната инфранструктура и потенцира дека и во иднина ќе поддршката на транспортниот сектор во Македонија останува приоритет. Според него, целта е да се создаде единствена транспортна мрежа која е важна за подобрување на социекономските услови.

Железничкиот Коридор 10 во Македонија кој е основен елемент на централната транспортна мрежа, почнува на север од граничниот премин Табановце и завршува со јужниот граничен премин во близина на Гевелија. Кракот 10д од Коридорот 10 почнува во Велес и завршува на граничниот премин Кременица во близина на Битола. Со рехабилитацијата, брзината шна движење ќе се зголеми на 120 или 160 километри на час.

Најголемиот дел од железничката инфраструктура во Македонија не е реновирана во последните 30 години. Осум отсто се рехабилитирани во изминатите 10 години. Пред 20 години низ македонските железници се превезувале 10 милиони тони стока на годишно ниво, а денес 3 до 4 милиони тони.

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1890
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 09-Jul-2012 at 22:19
Од Табановце до грчката граница по нови пруги со брзина од 160 километри на час
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=6D026766FE5B1A41957CCA925BEC3166

Текстот намерно не го копирав затоа што битен е само насловот, приказната ја има погоре. Името на весникот во комбинација во феноменалниот наслов ме тера на смеење...ќе помине време па ќе видиме, дај воже да сум грешка

Edited by alexsend - 09-Jul-2012 at 22:20
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 09-Jul-2012 at 22:55
и јас го прочитав и верувај исто помислив да не го постирам текстот,од други причини,а вредно е за споменување дека нема да се реконструира делот на коридорот кој ќе биде потопен со евентуална изградба на вардарска долина.

конечно нешто да се гледа барем малку понапред од утре,па да не фрламе пари за џабе(нормално сила да го реализираат овој проект имаат само кинезите,кои ни се последна сламка на спас)
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 09-Jul-2012 at 23:35
Несакам да звучам опозициски, ама сепак 200 илјади евра од Буџетот и 2,4 милиони евра за реконструкција на железницата во Скопје се многу малку средства.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1624
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 09-Jul-2012 at 23:51
Ovie se rasfrlaa so milioni... de 2,4 de 9, de 22 veke ne mozam da gi sledam, kako i bi mozel koga shibaat so 160km/h kon jug... 
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 10-Jul-2012 at 00:05
Previous
 
Па вообичаено така се полни балонот со долгови или со непотребни инвестиции, а бидејќи е повеќе од јасно дека железницата плаче по обнова, ова дефинитивно не е непотребна инвестиција, но со оглед на фактот дека најголемиот дел од парите не се македонски пари, следува заклучокот дека станува збор за полнење на балон со долгови.
 
Колку за потсетување, така започна нарачката на двокатните градски автобуси за Скопје, прво планираа да нарачаат помеѓу 10 и 30 нови двокатни градски автобуси, па скокнаа на 50 двокатни градски автобуси, па 80, па 100, па 120, па 150, за да на крајот нарачаат 200 нови двокатни градски автобуси + 2 двокатни градски автобуси со отстранливи покриви - кабриолети, а подоцна уште 15 такви кабриолети ги нарачаа.
 
Така се полнеше балонот со непотребни инвестиции, а ова со железницава е само почеток, со тек на време ќе се зголемуваат и сумите и должината на пругата која ќе планираат да ја обноват, туку да не им текне на нашинците и нови двокатни возови да нарачаат, во ретро стил се разбира, е тогаш ептен ќе ја нае_еме.


Edited by Dexter26 - 10-Jul-2012 at 00:12
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.