build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Коридор 10

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 30-Oct-2013 at 14:39
Originally posted by MAPJAH



Поточна локација Марјан?
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 26-Dec-2013 at 11:10
Back to Top
vlasamak View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote vlasamak Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 31-Dec-2013 at 22:13
Марјане, би било коректно да наведеш од каде ти се позајмени фотографиите за постовите.Поздрав
Back to Top
vlasamak View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote vlasamak Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 31-Dec-2013 at 22:35
Originally posted by zookisk

Originally posted by MAPJAH



Поточна локација Марјан?

Како да каже поточна локација , кога фотографиите Марјан ги позајмува а не наведува од каде му се.
Back to Top
vlasamak View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote vlasamak Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 31-Dec-2013 at 22:38
Originally posted by MAPJAH

Originally posted by gjoko

Убаво ќе беше да знаеме до која длабочина се вадел каменот,каков тампон се ставал..Томо441 ми кажуваше за некои фолии....ама ништо од тоа немаме никаква репортажа

Како може Марјан да каже нешто, кога позајмува фотографии без одобрување на авторот.



http://image-store.slidesharecdn.com/4df5eb1e-2625-11e3-8c4e-22000a91e9a7-original.jpg
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 02-Jan-2014 at 10:07
Фотографиите не се искористени за добивање на никаква финансијска корист така да и одобрувањето на авторот не е потребно доколку тоа стриктно не е наведено на хостингот каде е поставена и од каде е превземена фотографијата.

Многу фотографии после поставувањето на некој хостинг или сл. cе сопственост на тој хостинг и хостингот уредува како и на кој начин истите ќе се превземаат а не авторот.

Лично многу ми е мило да имаме слики од нашите возила. Да имамвме заљубеници фотографи во минатото сега ќе имавме многу подобра фото-евиденција за нашата железничка историја.

Edited by mon - 02-Jan-2014 at 11:48
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 02-Jan-2014 at 11:37
Originally posted by mon

Фотографиите не се искористени за добивање на никаква финансијска корист така да и одобрувањето на авторот не е потребно доколку тоа стриктно не е наведено на хостингот каде е поставена и од каде е превземена фотографијата.

Многу фотографии после поставувањето на некој хостинг или сл. е сопственост на тој хостинг и хостингот уредува како и на кој начин истите ќе се превземаат а не авторот.

Лично многу ми е мило да имаме слики од нашите возила. Да имамвме заљубеници фотографи во минатото сега ќе имавме многу подобра фото-евиденција за нашата железничка историја.


СРЕЌНА ВИ НОВА ГОДИНА НА СИТЕ ВОЗОЉУБИТЕЛИ.

БЛАГОДАРАМ ЗА СЕСРДНАТА ПОДДРШКА И РАЗБИРАЊЕ,
НО ЈАС ДУРИ СЕГА ГИ ПРОЧИТАВ ПОСТОВИТЕ
ПО ОБЈАВУВАЊЕТО НА ФОТОГРАФИИТЕ ОД МОЈА СТРАНА,
КОИ ШТО ЈАС ГИ ПОСТАВИВ НА ИНТЕРНЕТ ЗА ДА ГИ ВИДИ СЕКОЈ.

ТОЧНО Е ДЕКА ФОТОГРАФИИТЕ НЕ СЕ МОИ,
НО ТОА И НЕ Е БИТНО ЗА СЛИЧАЈОВ.
ЈАС САКАВ САМО ДА ПРИДОНЕСАМ КОН ИНТЕРЕСОТ
ЗА ИЗВРШЕНИТЕ РАБОТИ НА РЕМОНТОТ
НА ПРУГИТЕ НА МАКЕДОНСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ.
НЕ Е УМЕСНО ДА ТРОШИМЕ ЕНЕРГИЈА ЗА СЕБЕИСТАКНУВАЊЕ.
АКО ТРЕБА ДА СЕ ТРОШИМЕ, ТОГАШ ТОА НЕКА БИДАТ НЕЈАЛОВИ ДИСКУСИИ.

НЕМА ДА НАПРАВИМЕ НИШТО КОРИДОРОТ 10 ДА БИДЕ ПОВАЖЕН ОД КОРИДОРОТ 4.
ЗА ВОЉА НА ВИСТИНАТА, КОРИДОРОТ 8 Е ПОБИТЕН ЗА ЕВРОПА ОД КОРИДОРОТ 10.
ВАЖНОСТА НА КОРИДОРИТЕ ЗА ЕВРОПА СЕ ГЛЕДА ОД БРОЈОТ НА КОРИДОРОТ.
МНОГУ Е ОЧИГЛЕДНО ДЕКА ТОА ГО СВАТИ И НАШАТА ВЛАДА,
ПА ДОБИ ПАРИ ЗА ОБНОВА НА КОРИДОРОТ 10,
ОТКАКО РЕШИ ДА ГО ГРАДИ КОРИДОРОТ 8.
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 06-May-2014 at 20:49
Мислам дека на обновениот дел Табановци/Куманово се можни брзини и поголеми од 120км/ч, тој дел е во одлична состојба....на жалост станицата во Куманово не е предвидена за реконструкција...најголема општина во МК со голем патнички потенцијал....чудно...
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 07-May-2014 at 11:33
Сликите кој ги имаш поставено не се достапни за гледање ,бар кај мене пишува дека повеќе ги нема.
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 10-May-2014 at 15:46

















Edited by Bube - 10-May-2014 at 15:52
Back to Top
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 23
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 10-May-2014 at 15:55
Ова се слики од обновената Табановце/Куманово, премини кај Лопате и Речица, и главната железничка станица на Куманово.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 10-May-2014 at 20:31
Тоа повеќето колосеци се на станицата Куманово ?
Зашто не се реновирани и тие ?
Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 12-Feb-2015 at 12:57
Реконструкција гранката Xd, односно пругата Битола-Кременица, како дел од Коридорот Х.
Поради големината, поделени се на 3 слики:

1.


2.


3.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Online
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 12-Feb-2015 at 15:38
Добредојде на форумов и благодарност за сликите!    
За сè има вторпат
Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 12-Feb-2015 at 16:03
^ Добро ве најдов.

Во продолжение за трасата Куманово-Дељадровци од Коридорот Х, една слика со сите предложени варијанти и три посебни со избраната, од 120 km/h.
Секако, може да постирам и профили, напречни пресеци, тип на шини, свртници и други информации доколку ве интересира.



Избрана опција.
1.


2.


3.
Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 13-Feb-2015 at 09:29
Делницата Драчево-Велес. Нејзината изградба е условена со идната планирана изградба на ХЕЦ Велес и потопувањето на постојната железничка делница.
Новата делница ќе биде долга скоро 33 km, а нејзината изградба ќе чини 612.000.000 ЕУР.

Коридорите беа дефинирани во согласност со идејниот проект за двоколосечна електрифицирана пруга, подготвен од Градежниот факултет Скопје, Март 1989 и врз основа на тиа информации и други испитувања дефинирани се следниве коридори:
I - слично на Идејниот проект од 1989 година;
II - нов коридор на левата страна од долината на реката Вардар;
III - нов коридор на десната страна од долината на реката Вардар.

КОРИДОР I
Сценарио-160_12d
Врз основа на Идејниот проект за 160 km/h двоколосечна железничка пруга, подготвен од страна Градежениот факултет во 1989, Консултантот ја подобри трасата во однос на:
- постојниот проектиран параметар (min R=1,200 m и ако е можно R=min 1,500m, преодна кривина) како што е прикажано во рамките на IR за 160 km/h.
- избегнување траса низ селата и во нивна непосредна близина.
Сценарио-120_12s
Хоризонталната и вертикалната траса на пругата е иста како за сценарио-160_12d, но само за едноколосечна траса и брзина од 120km/h.
Сценарио-120_14s
Нова траса, во близина на трасата од сценариото 160_12d со мин R=800, со цел да се минимизира ископот, како и должината на структури (мостови, вијадукти, тунели), на местата каде е потребно. Трасата се базира врз основа на проектирани параметри за развивање на брзина од 120 km/h.
КОРИДОР II
Сценарио-160_24d
Изградба на нова двоколосечна пруга со проектирана брзина до 160 km/h на, левата страна на р. Вардар, со мин R=1.500 m, која минува низ селата Орешани, Таор и Катланово.
Сценарио-120_21s
Нова траса, во близина на трасата од сценарио-160_24d, освен за делот помеѓу стационажа km 16-29, со мин R=800 m, со цел да се минимизира ископот, како и должината на структури (мостови, вијадукти, тунели), каде што е потребно. Трасата е дефинирана врз основа на проектирани параметари за брзина од 120 km/h, двоколосечна пруга.
Сценарио-120_24s
Станува збор за траса која е идентична со трасата од коридор 160_24d, со единствена разлика што се работи за едноколосечна пруга.
КОРИДОР III
160_31d
Нов коридор на десната страна од Коридорот I со мин R = 1.500m.
Карактеристиките на овој коридор доминираат со многу долги тунели и затоа Консултантот се воздржа од понатамошна анализа на сценариото со брзина од 120 km/h едноколосечна пруга, бидејќи нема да се постигне намалување на големите трошоци во однос на брзини од 160 km/h.

Еве и некои информации за избраната опција, со 120 km/h:



Следи слика од трите предложени коридори.
Зелениот уште од старт отпадна, затоа што е целиот во тунел и затоа што неговата изградба ќе чинеше дупло повеќе од останатите.


Сега и избраниот коридор, 120_24s:
1.


2.

Back to Top
Baze View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 409
  Quote Baze Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 13-Feb-2015 at 12:48
Зошто не е избрана опција или сценарио од некој од коридорите со брзина од 160 km/h, кога избраната опција 120-24s е идентична со трасата 160-24d и е еднаколосечна пруга... Зошто опцијата 160-24d не се направи еднаколосечна пруга, може сега немаме возови кои би возеле над 120 (незнам кое им е објансувањето) но во иднина зошто да не се искористи вкупниот капацитет (се мисли на брзината).
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 13-Feb-2015 at 21:59
Знаев дека вакви планови се изготвија уште одамна ,консултантската компанија ги даде предлозиве 2012 година ако не се лажам ,ако не и порано но колку што знам сеуште нема 100% прифатено решение и нема основен проект за ниедно. Инаку сумата од 612 милиони е нереална и изгледа како тешко перење на пари ,па дури и за двоколосечна пруга со Вмакс= 200км/ч а не пак за едноколосечна со Вмакс=120км/ч. Се работи за 30км пруга не за 300км. Па најтешката пруга за изградба во Македонија (коридор 8) вкупно би требало да чини околу 800 милиони до 1 милијарда (а се работи за изградба на преку 120км плус 70тина км реновирање) и тоа со Вмакс=160км/ч.

Мене ме мачи истото прашање од Баже, зашто не била подржана другата варијанта за 160км/ч кога се движат по истата рута.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 13-Feb-2015 at 22:17
И мене ме мачи тоа прашање. Кога веќе се прави нека се прави со сите нишани. А не после 10 години јово на ново. Разбирам дека повеќе чини но ако треба нека ги распоредат средствата уште во две буџетски години. 
Back to Top
Geordie Boy View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Feb-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Geordie Boy Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 14-Feb-2015 at 21:34
160 не се избра затоа што чинеше многу поскапо, а времето на патување не се скратуваше нешто специјално.
Истото беше и за Куманово-Дељадровци, времето на патување со 160 во однос на 120 km/h ќе беше побрзо за некаде 3 минути, но изгардбата чинеше многу повеќе, заради експропријација на поголемо земјиште.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 5678>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.