build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 28-Apr-2010 at 10:40

Во Црна Гора ќе се гради нов аеродром

28.04.2010 | автор: Мк Фондови

Преговорите со инвеститорите од Германија и Турција за изградба на нов аеродром во црногорската општина Бернама ќе започнат во мај.



Од преговорите се очекува позитивен исход и реализација на тој проект, кој воедно преставува развојна шанса не само за Црна Гора туку и за целиот регион.

Според планот, аеродромот во Бернама ќе се даде на концесија на 20,30 и 50 и повеќе години.

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15860-%D0%B2%D0%BE-%D1%86%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%BD%D0%BE%D0%B2-%D0%B0%D0%B5%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%BC.html
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 29-Apr-2010 at 08:49
Аеродромот во Приштина се спрема за концесија.

Competition for the concession to operate Kosovo's Pristina International Airport (PIA) has entered the final phase with the selection of three international consortiums, which have been invited to present their final bids. The remaining bidders are Bouyges Batiment/Egis/ Eurokoha - PAIC Consortium; Fraport IC ICTAS Havalimani Isletme A.S and Limak/Aeroport de Lyon Consortium. Inter-ministerial Steering Committee, which is the contracting authority, invited qualified consortiums to submit their final proposals on the basis of the final Agreement for private-public partnership in Prishtina Airport. According to the published final documents, the deadline for submission of proposals for the concession of PIA is 15 April 2010. 
The Government of the Republic of Kosovo says that through private capital investment in Prishtina International Airport, it intends to provide modern infrastructure, improvement of world-class services, benefits and efficiency in operation, increase transparency in the operation and financing of the airport. Through this concession Kosovo will benefit foreign direct investment worth about EUR 100 million. In addition, the Kosovo budget will be getting a percentage of gross revenues of PIA for the next 20 years.


http://www.routesonline.com/news/37/momberger/70555/final-selection-for-kosovos-pristina-international-airport-operator/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 14-May-2010 at 15:41

Приштинскиот аеродром даден под концесија за 100 милиони евра

14 мај 2010, 16:13
Извор: Макфакс
Приштина

Француско-турски конзорциум, со понуда вредна 100 милиони евра на тендер ја доби концесијата за користење на Меѓународниот аеродром во Приштина во наредните 20 години.

Конзорциумот кој управува со аеродромот Лимак во Лион Франција треба на приштинскиот аеродром да изгради уште еден патнички терминал.

Косовскиот премиер Хашим Тачи изјави дека владата со оваа инвестиција сака да обезбеди модерна инфраструктура, да ги подобри условите за патниците, да работи според светски стандарди и да го унапреди функционирањето на аеродромот.

Добитникот на концесијата има обврска на приштинскиот аеродром да инвестира 100 милиони евра, а од тој буџет Косово ќе добие 23 до 55 отсто./крај/бт/ит

http://www.makfax.com.mk/_tools/article/107618/view
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 13-Aug-2010 at 10:23
Од соседството:


Priština dala koncesiju na aerodrom

13. avgust 2010. | 09:37 | Izvor: Beta

Priština -- Kosovska vlada i francusko-turski konzorcijum Limak-Aerodrom Lion potpisali su ugovor o koncesiji za prištinski međunarodni aerodrom na 20 godina.

Kosovski ministar za saobraćaj Fatmir Ljimaj je, nakon potpisivanja ugovora, rekao da će konzorcijum platiti u proseku 39,42 odsto bruto prihoda u zamenu za prava koja se odnose na upravljanje aerodromom u narednih 20 godina.

Limak-Aerodrom Lion će "modernizovati i proširiti međunarodni aerodrom u Prištini kroz ulaganje od više od 100 miliona evra u infrastrukturu, pre svega u izgradnju novog terminala i novog kontrolnog tornja", rekao je Ljimaj.

Ugovor se odnosi i na izgradnju nove stajanke i sistema za reciklažu vode. Aerodrom u Prištini jedini je kosovski međunarodni aerodrom, kroz koji godišnje prođe oko 1,2 miliona putnika.

Zamenik direktora upravnog odbora Limak-Lion Sezai Basaksiz je rekao da projektom nameravaju da povećaju broj putnika na četiri miliona godišnje sa sadašnjih milion i po.

“Međunarodni Aerodrom Priština će biti luka koja će povezati Kosovo i Balkan s Evropom. Ovaj je projekt je vrlo važan za Republiku Kosovo, jer je i prva ozbiljna investicija. Takodđe je važan i za Tursku, jer će unaprediti odnose dve zemlje”, rekao je Basaksiz.


www.b92.net
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 17-Aug-2010 at 10:03
aj ako ne vi preci da go stavam i ovaj plan od tirana airport
Videte, planirano e i voz!!!!Proektot e pola pola napraven, znaci terminalnata zgrada e napravena a drugata sledi....
Ps.ako e preterano togas nosete go vo niskata region!
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 22-Oct-2010 at 16:39
Eve kakvi se avtobusite vo aerodromot pristina!(nasite za zal vo ocajna sostojba)
Prezemeno od ssc


lica so hendikep!(kaj nas skali sto edvaj se kacuvase covek (visoki)


Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 23-Oct-2010 at 22:32
Модел на neoplan се склопуваат во Словенија односно во фарбиката Marbus во Марибор
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
mysakaVmraka View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Mar-2010
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote mysakaVmraka Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 03-Nov-2010 at 00:44
Ryanair's first flight to the new terminal at Plovdiv airport Cheers




































Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 30-Nov-2010 at 21:05

ТАВ заинтересиран и за загрепскиот аеродром

ТАВ е заинтересиран за изградба на загрепскиот аеродром, соопшти хрватската премиерка Јадранка Косар, која изминатите денови беше во посета на Турција, каде што на бизнис-заедницата и' претставила 30 конкретни проекти за кои Хрватска бара инвеститори. Еден од нив е изградбата на загрепскиот аеродром. На прашањето на хрватските новинари дали се сигурни дека кога ќе се распише наддавањето за изградба на аеродромот ќе се јави и турски ТАВ, Косар изјави. „Се претпоставува, морам да бидам внимателна кога се во прашање вложувањата во овие проекти, но претпоставувам“. Хрватските медиуми пишуваат дека според оптимистичкото сценарио, проширувањето на загрепскиот аеродром би почнало за една година, а првата фаза би била завршена во почетокот на 2015 година.

Турски ТАВ од март годинава е концесионер на македонските аеродроми и веќе се одвива модернизацијата. Аеродромот „Александар Велики“, модерен и во ново руво, треба да биде пуштен во употреба на 20 октомври 2011 година. Целата инвестиција на ТАВ во Македонија треба да чини 200 милиона евра, заедно со модернизацијата на охридскиот аеродром и карго-аеродромот во Штип, за кој се' уште е неизвесно дали воопшто ќе се гради. Инаку, холдингот ТАВ, најголем сопственик на аеродромски терминали во Турција, неодамна соопшти дека планира да го прошири бизнисот во Северна Африка, Блискиот Исток и во Источна Европа, во настојување да го зголеми бројот на патници во една година на 70 милиони, од сегашните 40 милиони. (С.М.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=59C01A01B403B444876F9C9C3F0924A1
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 30-Nov-2010 at 21:15
Леле тек Загреб ако го земат, сосема ќе си ја затврдиме позицијата на последно провинциално аеродромче, која сега цврсто ја држиме!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 30-Nov-2010 at 21:25

Глупости Загреб и не модернизиран има 2 милиони патници годишно и пак е уништен од Виена Белград Будипмешта и Љубљана за транзит патници... Нема допирна точка ова со Скопје а и не гледам поента од Скопје да има голем број на транзит летови доволно е да има директни летови за ниски цени со што ќе се крене нагло бројот на патници во МК и посебно Скопје
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 30-Nov-2010 at 22:44
Има допирна точка Supervisor, и добро сфатив што сака Андреј да каже. Нели ние требаше да бидеме регионален хаб и да се бориме со Белград, Софија, Солун или Загреб, а ако го имаат и Загреб под нивна закрила, сигурно нема светла иднина и ништо од големите планови за хаб во Скопје.

Иако сум голем скептик за ова со хабот во Скопје, сепак секогаш има една минимална шанса. Арно ама со Загреб под ТАВ, таа шанса престанува да постои.

Edited by гитардемон - 30-Nov-2010 at 22:45
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 30-Nov-2010 at 23:46
Каде бе батка имало допирна точка ова жити се ај преиспитај се како тоа може Скопје да се бори со Белград Софија и Загреб? Градови кои приматот го имаат и кои можат само меѓусебно да си го одземаат... Скопје не е град што може да се споредува со горенаведените од повеќе причини... Тоа што тав даваше изјави дека Скопје ќе биде регионален хаб беше повеќе некоја изјава во поглед на тоа јавноста да биде свесна дека ќе добиеме нешто модерно... Ние не може да го земеме приматот ни на Тирана и приштина посебно приштина која поради санкции тамошните се принудени да патуваат со авион...
А и на крај како заклучок не гледам поента Скопје да зема примат на транзит патници?
Мислам дека претерувате со нереални проценки и очекувања... Па Скопје со 600.000 патници годишно е меѓу последните во европа... Јас модернизацијата ја гледам како зголемување на сообраќајот и зголемување на свеста за патување со авион со оглед на можностите подобрени во поглед на ниски цени и повеќе дестинации и компании кои ќе имаат присуство.
Ама да земеш транзит патници и да се бориш со аерордоми како Белград и Софија е далеку од логично,


Edited by Supervisor - 30-Nov-2010 at 23:49
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 01-Dec-2010 at 00:09


Овдека се сложувам со Супервисор. Илузорно е да се занесуваме дека Скопје би се борело со Белград, Софија или Загреб. Да бидеме реални, ова се алфа градови за балканскиот регион (особено Белград и Софија) додека ние сме бета град и тука завршува муабетот. И во тоа нема ништо лошо, едноставно треба да си ги усогласиме очекувањата со реалната ситуација на терен.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 01-Dec-2010 at 00:34
Па најавите на ТАВ беа дека ќе целат кон тоа Скопје да стане нешто повеќе дури и од овие горенаведените аеродроми.

Јас нагласив дека сум скептик, но досега тоа им беше политика (без разлика колку се (не)успешни во нејзиното спроведување), а ако го земат загребскиот аеродром под концесија, тогаш ќе ја сменат политиката.

Не се занесуваме ние, менаџерите на ТАВ веројатно си поставија високи цели. Наше е да се надеваме. И Атланта не е најголем град во САД, а не е ни најважен на југоисток, па пак го има(ше) најзафатениот аеродром во светот толку години.

Со добар тим и позиционирање на пазарот, сè е можно. Е дали ТАВ се тие што ни требаат, друг пат сме дискутирале за ова.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 01-Dec-2010 at 00:40
Originally posted by гитардемон

Па најавите на ТАВ беа дека ќе целат кон тоа Скопје да стане нешто повеќе дури и од овие горенаведените аеродроми.

Јас нагласив дека сум скептик, но досега тоа им беше политика (без разлика колку се (не)успешни во нејзиното спроведување), а ако го земат загребскиот аеродром под концесија, тогаш ќе ја сменат политиката.

Не се занесуваме ние, менаџерите на ТАВ веројатно си поставија високи цели. Наше е да се надеваме. И Атланта не е најголем град во САД, а не е ни најважен на југоисток, па пак го има(ше) најзафатениот аеродром во светот толку години.

Со добар тим и позиционирање на пазарот, сè е можно. Е дали ТАВ се тие што ни требаат, друг пат сме дискутирале за ова.


Точно е, има исклучоци како Атланта, но не е случајно дека по неа следуваат прилично логични градови како Пекинг, Токио, Лондон, Њу Јорк итн....

Треба вистинско чудо на Скопје да му успее една Атланта во регионот, но јас би бил презадоволен доколку му успее една Љубљана, што мислам дека е и реалниот потенцијал на скопскиот аеродром.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 03-Dec-2010 at 10:18
Еден малце стар(2 години) рекламен спот на Turkish Airlines, сликан во Софиjа, со бугарски актери и на терминал 2 на Софискиот аеродром.



Edited by pavche - 03-Dec-2010 at 10:19
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 03-Dec-2010 at 14:01
Го коментирав Загреб во контекст на тоа дека доколку ТАВ има два аеродрома во нашиот регион (од кои Загреб е аеродром на поголем град, и поразвиена држава), сигурно ќе го фаворизира Загреб пред Скопје, доколку треба да избере балкански хаб за Туркиш или интерконтинентални летови од Блискиот Исток кон Европа. Иако ДЛАБОКО се сомневам дека хрватите ќе го дадат својот најголем аеродром на турска компанија, особено не ТАВ и мислам дека тука ќе се води голема борба на европски компании. Супервајзор, знам дека си сентиментално врзан со Загреб, но ако сме реални, аеродромот во Загреб е најмал и најгрозен од сите поголеми аеродроми во регионов (Љубљана, Белград, Букурешт, Софија или Атина/Солун), а плановите за реконструкција и модернизација се вртат во круг без напредок веќе цела деценија. Сега очигледно сфатиле дека неможат тоа да го изведат сами и ќе бараат концесионер.

Вест од вчера е дека во Бугарија се дискутира евентуално оддавање на Аеродром Софија на концесија, покрај Русе, Стара Загора и Горна Орјаховица. Во долгорочен план сегашниот аеродром во Софија-Враждебна, треба да стане второстепенен аеродром, со изградба на нов поголем аеродром на север од градот, но тоа нема да се случи веројатно пред големо проширување на сегашниот Терминал 2 на Враждебна. Место за проширувње има и тоа е предвидено во конструкцијата на новата зграда. Ќе видиме дали, кога и кој ќе го земе Софија-Враждебна.

Edited by Andrej_LJ - 03-Dec-2010 at 14:03
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 07-Jan-2011 at 16:18
Wizz Air Passenger Numbers in Bulgaria Rise 34% in 2010

Jan. 7 (SeeNews) -- Hungarian low-cost carrier Wizz Air
said on Friday it transported 735,000 passengers to and from
Bulgaria in 2010, up by 34%.
In 2010 Wizz Air offered flights from Bulgarian cities to
13 destinations, the company said in a statement.
Besides Sofia, Wizz Air operates from a total of 12 bases
in Bulgaria, Poland, Hungary, Romania, Ukraine and the Czech
Republic. It plans to open a new base in Belgrade and another
one in Vilnius in April.
In 2010 Wizz Air transported a total of 9.6 million
passengers, up by 23%.

Copyright 2010 SeeNews. All rights reserved.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4075
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 15-Jan-2011 at 20:38
Noviot aerodrom od pristina

vo realnosta kje izgleda kako ova ovde


Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.