build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 12-May-2013 at 18:58
Интересно е како тој +1 кат остава доста помасивен впечаток од Скопскиот аеродром.

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 12-May-2013 at 19:23
I bas znaev deka pristinskiot aerodrom kje bide daleku podobar od skopskiot se gleda uste od sega........ Sleepy Nasata vlada ne znae kako da profitira maksimalno.. Bravo viva makedonija!!Doh
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 12-May-2013 at 19:32
Originally posted by my Macedonia

I bas znaev deka pristinskiot aerodrom kje bide daleku podobar od skopskiot se gleda uste od sega........ Sleepy Nasata vlada ne znae kako da profitira maksimalno.. Bravo viva makedonija!!Doh


Не би правел драма од тоа. Ниту приштинскиот ниту скопскиот се некакви ремек дела, но и двата ќе си ја вршат функцијата соодветно.

Еве да земеме и еден аеродром во друга повисока класа како софискиот, не зборуваме за здание кое човек ќе му се воодушевува, ќе го слика или специјално ќе го посетува туку за квалитетен инфраструктурен објект кој си ја врши функцијата. Или пак солунскиот.




Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 12-May-2013 at 19:44
Originally posted by my Macedonia

I bas znaev deka pristinskiot aerodrom kje bide daleku podobar od skopskiot se gleda uste od sega........ Sleepy Nasata vlada ne znae kako da profitira maksimalno.. Bravo viva makedonija!!Doh

Во право е Пбанкс , нашиот аеродром е во пониска класа и од Приштинскиот затоа тука не треба да има никваква драма, дали си видел како ќе изгледа Софијскиот аеродром? Па и тој е во повисока класа и од Приштинскиот ,ама затоа е сон и за нас и за Приштина.
На Приштина и сега има повеќе патници за 20-30% од Скопскиот ,а понатаму повторно ќе води и затоа не може да се споредуваат овие аеродроми ,тука се работи според потребите.
Можеби во дизајн сме можеле да бараме и да имаме повеќе отколку Приштина ,но сепак кај нас се работеше на аеродромот порано отколку на Приштинскиот и Софијскиот.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 12-May-2013 at 19:53


Нема врска што се работело порано. Всушност, идејното решение беше многу поубаво од ова што го добивме.

Но... и да се реализираше идејното решение тоа ќе беше еден обичен мал невпечатлив аеродром.

Многу е побитно дека.

1. Веќе 2 години имаме нов аеродром кој е сосема пристоен
2. Се создаваат услови авиосообраќајот да расте и конечно да поентираме со вистински 1.000.000 патници наспроти оние 2 рекорда во 1999/2000 кои беа базирани на војна криза и бран на бегалци.

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 12-May-2013 at 20:09
Се согласувам со пбанкс...

Нашиот аеродром е најоптимизиран колку што може, иако капацитетот можеби му е преценет...

Како и да е, е сосема пристоен терминал, и нетреба да се натпреваруваме или да се чуствуваме инфериорни кога станува збор габаритот и изгледот на терминалот...

Мене искрено ми се допаѓа минималистичкиот дизајн на нашиот терминал, иако сепак мислам дека некои детали би можеле пофино да се изработат, но тоа не е воопшто проблем да се среди во иднина...

Друга работа што ми се допаѓа кај нашиот терминал е што според мене изгледа многу флексибилен во поглед на идна доградба и проширување, како и лесно поврзување со други објекти со други содржини... нешто што се должи баш на неговата едноставност...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 12-May-2013 at 20:11
Во секој случај... Браво за Приштина
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 724
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 12-May-2013 at 20:48
Не ми е јасно зошто сите се опседнати со цифрата од милион патници на СК аеродром?
Важно е аеродромот да е профитабилен,и да се цените ефтини, па макар имало и 100 илјади патници!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 13-May-2013 at 11:26
Originally posted by nenad

Не ми е јасно зошто сите се опседнати со цифрата од милион патници на СК аеродром?
Важно е аеродромот да е профитабилен,и да се цените ефтини, па макар имало и 100 илјади патници!


Мислам дека втората реченица се подразбира. Но тоа не значи дека не треба да имаме амбиции, таргети и да се трудиме да ги постигнеме.

Во регионот имаме еден главен директен конкурент а тоа е Приштина од која сега за сега солидно губиме. Земи ги за пример балтичките земји каде иако сите аеродроми во клучните градови се солидни, Рига го превзема приматот.
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 23-May-2013 at 01:04
Pristinskiot aerodrom e 15.000m2 vo gabarit, i po moderen izgleda. Za razlika od nego Skopskiot e po klasicno zdanie. Edinsveno Skopskiot (gledano napred od parkingot) e na poniska kota i e nekako ukopan... Inaku sega e pomoderen Pristinskiot, no kako ke izgleda za 5 godini ko ke se smeni modata neznam...
ps: Skopskiot e 22.000 gabarit na objekt


Edited by Portal - 23-May-2013 at 01:05
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 23-May-2013 at 01:18
Inace Zagrebskiot negde letovo treba da pocne so gradata...
Ljubljanskiot e isto taka poradi krizata vo SLO na listata za prodavanje na drzavata, taka da i tamu moze da se ocekuva nesto ponovo.
Koncesijata na noviot aerodrom vo Istanbul go dobi konzorcium na celo so Limak (za nas poznat na Juzen bulevar), za sto ke platat nesto poveke od 22 milijardi evra.
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 23-May-2013 at 01:29
Originally posted by pbanks

Originally posted by nenad

Не ми е јасно зошто сите се опседнати со цифрата од милион патници на СК аеродром?
Важно е аеродромот да е профитабилен,и да се цените ефтини, па макар имало и 100 илјади патници!


Мислам дека втората реченица се подразбира. Но тоа не значи дека не треба да имаме амбиции, таргети и да се трудиме да ги постигнеме.

Во регионот имаме еден главен директен конкурент а тоа е Приштина од која сега за сега солидно губиме. Земи ги за пример балтичките земји каде иако сите аеродроми во клучните градови се солидни, Рига го превзема приматот.
Mislam deka so namaluvanje na krizata vo EU i kaj nas ke se sredat nekoi raboti, taka da postojano ke se zgolemuva i brojot na patnici. Mislam deka spored toa e i dimenzionirana terminalna zgrada koja e i pregolema za segasniot broj na patnici...
Koga nie pred izgradbata bi imale duplo poveke patnici od sto imavme i investitorot sigurno bi investiral poveke pari za poatraktiven objekt.
Back to Top
steevo View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 02-Apr-2013
Location: BG
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote steevo Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 15-Aug-2013 at 19:14
Готов е новит терминал на аеродромот во Варна













Сега се чека во скоро време и новиот терминал на аеродромот во Бургас да биде завршен. Така зголемениот со секоja наредна година броj на туристите по црноморските летувалишта от идната сезона ке се обслужува от новите терминали во Варна на север и Бургас на jуг.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15040
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 15-Aug-2013 at 19:56
Гледам таблите се тријазични (бугарски, англиски и руски јазик). Рускиот е ставен поради големиот број руски туристи, така?

Аеродромот убаво изгледа, честитки.
За сè има вторпат
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 15-Aug-2013 at 20:47
Originally posted by Џоле

Гледам таблите се тријазични (бугарски, англиски и руски јазик). Рускиот е ставен поради големиот број руски туристи, така?

Аеродромот убаво изгледа, честитки.

Не само руски,а руско зборувашти - от Беларусиja, Украjна, Русиja ...
Како цело двата аjродрома - Варна и Бургас главниот поток от туристи е от руско зборувашти през летото. Постоjaт си и внатрешните линии,постоjaт си и линиите до западна Европа,но са многу помалце туристите от нив.
През аjродрома во Варна за 2012 година са поминали - 1,2 милиона патници.


Edited by ink - 15-Aug-2013 at 20:50
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 03-Sep-2013 at 20:04
Кафе на аеродромот во Приштина поскапо отколку во Франкфурт, Виена и Париз
Објавено: пред 1 час
Прочитано: 207
Печати
Сподели со твоите пријатели!
Угостителските објекти на аеродромот „Адем Јашари“ во Приштина астрономски ги зголемија цените, па така едно кафе чини две евра, а хамбургер шест евра. Овие цени ги надминуваат и цените на аеродромите во Виена, Франкфурт и Париз, наведува весникот „Зери“.

„Цените во рестораните во аеродромот видно се зголемени по неговото земењето под концесија на 20 години од страна на турската компанија „Лимак“, констатира весникот.

Поради тоа реагирала и Организацијата за заштита на потрошувачите „Консуматори“.

„Надлежните се правдаат дека цените ги диктира пазарот. На секој меѓународен аеродром цените се повисоки од оние на пазарот, додека приштинскиот аеродром направи „сензација“ зголемувајќи ги цените за 300 отсто и повеќе. Додека во Приштина хамбурегорот се продава по цена од 1,5 евра, на аеродромот цената е шест евра“, констатира весникот.
http://www.plusinfo.mk/vest/104785/Kafe-na-aerodromot-vo-Prishtina-poskapo-otkolku-vo-Frankfurt-Viena-i-Pariz
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 22-Sep-2013 at 22:24
Drugarcinjava od Faktor.mk ne bi da gi falam ama, stvarno nese normalni... Osven sto go falat Belgradskiot Aerodrom ni ja soopstija i inovacijata na protivvozdusna mostovii Bash
Сите авиони водат кон Белград, најава за нови линии по промотивни цени

Белградскиот аеродромот добива најсофистицирани противвоздушна мостови кои во моментов се произведуваат во светот, а кои се купени на тендер во Кина, пренесе РТС. Главен закупец на аеродромот е „Ер Србија ” , која ќе има три дневни ротации на авионите.

Од Дирекцијата за цивилно воздухопловство велат дека повеќе од 30 компании летаат од Белград, но секој ден има нови превозници кои се заинтересирани. Белградскиот аеродром „Никола Тесла” , со цел да се зголеми капацитетот, најавува голема инвестициска акција. Има целосно нова платформа за прием на авиони, реновирани терминали, а е укинатан и двојната контролна за пренасочување со што е зголемен капацитетот на аеродромот кој останува регионален лидер по бројот на патници на Балканот.

Оваа година опслужи патници колку Љубљана и Загреб заедно, а влезот на „Ер Србија ” и новите линии, ќедоведат Белград повторно да биде регионален воздухопловен центар и станица за Европа на многу соседни земји.

Најновата инвестиција од воздушни мостови , купени на тендер во Кина има вредност од 2,2 милиони евра. Дирекција за воздухопловство најави нови дестинации, а „Ер Србија ” на интернет деновиве пушти промотивни билети во продажба за пет нови дестинации. Станува збор за Абу Даби , Бања Лука , Букурешт, Љубљана и Прага. Цените на билетите се движат од 79 евра за Бања Лука, до 109 евра за Букурешт , Прага и Љубљана, а најскапиот билет е за Абу Даби од 394 евра.



Edited by Portal - 22-Sep-2013 at 22:27
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 23-Sep-2013 at 00:12
Originally posted by Portal







Drugarcinjava od Faktor.mk ne bi da gi falam ama, stvarno nese normalni... Osven sto go falat Belgradskiot Aerodrom ni ja soopstija i inovacijata na protivvozdusna mostovii Bash
Сите авиони водат кон Белград, најава за нови линии по промотивни цени

Белградскиот аеродромот добива најсофистицирани противвоздушна мостови кои во моментов се произведуваат во светот, а кои се купени на тендер во Кина, пренесе РТС. Главен закупец на аеродромот е „Ер Србија ” , која ќе има три дневни ротации на авионите.

Од Дирекцијата за цивилно воздухопловство велат дека повеќе од 30 компании летаат од Белград, но секој ден има нови превозници кои се заинтересирани. Белградскиот аеродром „Никола Тесла” , со цел да се зголеми капацитетот, најавува голема инвестициска акција. Има целосно нова платформа за прием на авиони, реновирани терминали, а е укинатан и двојната контролна за пренасочување со што е зголемен капацитетот на аеродромот кој останува регионален лидер по бројот на патници на Балканот.

Оваа година опслужи патници колку Љубљана и Загреб заедно, а влезот на „Ер Србија ” и новите линии, ќедоведат Белград повторно да биде регионален воздухопловен центар и станица за Европа на многу соседни земји.

Најновата инвестиција од воздушни мостови , купени на тендер во Кина има вредност од 2,2 милиони евра. Дирекција за воздухопловство најави нови дестинации, а „Ер Србија ” на интернет деновиве пушти промотивни билети во продажба за пет нови дестинации. Станува збор за Абу Даби , Бања Лука , Букурешт, Љубљана и Прага. Цените на билетите се движат од 79 евра за Бања Лука, до 109 евра за Букурешт , Прага и Љубљана, а најскапиот билет е за Абу Даби од 394 евра.







bas pred bamlku go citav tekstot i nemozev da se docudam koi kvazi novinari gi ima vo nasata napatena makedonija, uzas od novinarstvo da ti se prisaka da pobaras azil od vakvi tekstovi !!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Portal View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Portal Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 28-Sep-2013 at 23:53
nema vrska ova sto go pisale "novinarite" od faktor, sigurno im frlile nekoj dinar za da o-pisat. vcera bev na belgratskiot star aerodrom koj sto go krpat i obnovuvaat. sega mu go imaat dogradeno delot cekalna so skenerot koj se naoga pred tunelite...
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 22-Oct-2013 at 19:06
Aerodromot vo pristina! Vo videoto se gleda do kade stignale i kako izgleda od vnatre. Elekroinski informaticki tablicki so TOUCH pa se do sobi za molitvi i soba za prva pomos. BRAVO za LIMAK




Edited by Џоле - 22-Oct-2013 at 20:32
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.381 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.