build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 20>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 18-Mar-2012 at 18:21
Првиот од новите авиони Embraer-190 на Bulgaria Air веќе лета до редовните дестинации. Вчера беше неговиот прв лет до Париз.



Edited by VirginAtlantic - 18-Mar-2012 at 18:31
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 18-Mar-2012 at 20:40
Виждам знамето на ЕС до кода на Bulgaria Air. Не съм виждал на друго място до сега. Това само на новите самолети ли?
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 18-Mar-2012 at 21:44
Генерално Bulgaria Air имат непрофесионален маркетинг. Ливреата и опознавателните знаци како дел од идентитетот на компаниjата не се исклучок.
Конкретно за знамето - имало го и досега, но на различни места:

Airbus A-320


Airbus A-319


British Aerospace BAe-146


Новите авиони ке бидат замена на старите BAe-146 и Boeing -737.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 18-Mar-2012 at 22:49
 Добри им/ви се... Што им фали? Иако можеби минималистички и едноставно, но сепак фино и пријатно... Поготово овој новиот Ембраер де... Бонбона... 

Edited by FoSsiL - 19-Mar-2012 at 03:29
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 19-Mar-2012 at 02:42
Originally posted by FoSsiL

Добри им/ви се... Што им фали? Иако можеби минималистички и едноставно, но сепак фино и пријатно... Поготово овој новиот Бомбардиер... Бонбона...

Баш се добри, а во перформанси воопшто не се различни од големите играчи.
Embraer ERJ 190/195 (94-114/98-122 седишта) или Bombardier CRJ 1000 (86-104 седишта)(трите модели со цени од 22-31.000.000 €) се баш ок авиони и за подолги континентални релации со оглед на сличните перформанси и особено поефтини од преценетите Боинг 737-600 (106-130 седишта/43 мил.) или Ербас A-318 (107-132 седишта/70 мил.) и новиот регионален играч мешавина од Русија/Франција/Италија, Сухой Суперджет (86-103 седишта)100-95(26 мил.).
ИнакуEmbraer S.A. (Бразил) и Bombardier(Канада) се различни компании, истовремено и најголеми конкуренти во пазарот на регионални авиони.Најголемите разлики во изгледот се во моторите/крилата/опашката/висината/вратите и качувањето(кај Ембраер се како на Ербас/Боинг).
Bombardier CRJ-1000

Embraer ERJ-195

Добар избор за Ер Булгариа

Ќе отидам далеку оф топик, ама морам...
Пред банкротот МАТ потпишаа договор вреден 81 милиони евра со Бомбардер за нарачка на 3 CRJ-900LR со по 86 седишта; во 2008 беше испорачан првиот.
Исто и со Ембраер, МАТ (ќе)беше првиот клиент од Балканот за 3 х Е-170 + 1 х Е-175, ова е сликано во Бразил пред испораката за Македонија...Штета


Edited by Тркало - 19-Mar-2012 at 03:02
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 19-Mar-2012 at 08:14
Montenegro Airlines како што знам одамна имаат Embraer ама незнам што модел...
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 19-Mar-2012 at 19:43
Originally posted by vladegf

Montenegro Airlines како што знам одамна имаат Embraer ама незнам што модел...

195-ка од Јуни 2008, а уште 2 им се нарачани.МАТ требаше да бидат први за моделите 170/175

Edited by Тркало - 19-Mar-2012 at 19:43
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 637
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 19-Mar-2012 at 19:46
Originally posted by Тркало

Originally posted by vladegf

Montenegro Airlines како што знам одамна имаат Embraer ама незнам што модел...

195-ка од Јуни 2008, а уште 2 им се нарачани.МАТ требаше да бидат први за моделите 170/175


Ohno какви јадници сме, неспосбни за авиокомпанија, мал пазар сме биле, па и Црна Гора се дупло помал пазар па имаат флота од неколку авиони
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 22-Mar-2012 at 03:35
Originally posted by VirginAtlantic

.
Генерално Bulgaria Air имат непрофесионален маркетинг.

Не забораваj дека компаниjaта прво беше приватизирана, после направо фалирана, државата си ja врати и пак ja продадоха. Бугариja Ер за прв пат от децениja некаде е на печалба. Цело чудо е дека ja има.


Edited by ink - 22-Mar-2012 at 03:37
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 22-Mar-2012 at 21:52
Летище Стара Загора с потенциал за логистичен хъб между Азия и Европа
Държавната корпорация за управление на летищата на Южна Корея проявява сериозен интерес към проекта




Затвореното от 11 години летище "Стара Загора" може да се превърне в едно от най-големите карго летища в Европа, което да поема товарите от азиатските страни към Европейския съюз и обратно. Четвъртият по големина карго оператор в света – държавната корпорация за управление на летищата на Република Корея, проявява сериозен интерес към проекта. Посланикът на Корея Чън-Би-хо лично разгледа летището на Стара Загора, като следствие от разговорите между премиера на азиатската страна Ким Хуанг-шик с българския премиер Бойко Борисов през септември миналата година.

"Поканих корейски частни компании да дойдат тук и да се уверят във възможностите на пистите, защото вярвам, че това летище и наличната база могат да се превърнат в логистичен център на въздушен карго и граждански терминал", заяви дипломатът. Възможностите на разположеното върху 6000 дка старозагорско летище проучват още корпорации от Китай, Сингапур и Казахстан. "Логиката на едно такова летище е, че в Западна Европа свършват слотовете за самолети и големите потоци товари, които идват от изток – Китай, Корея, Япония, трябва някъде да кацнат и след това да се разпределят към Европа", посочи Асен Василев, директор в Центъра за икономически стратегии и конкурентноспособност.

Според анализаторите Европа се нуждае поне от пет нови карго летища, които ще бъдат построени в източната й част и България има всички шансове едно от тях да бъде на нейна територия. Инвеститорите оглеждат още терени край София, Пловдив и Бургас, но "Летище Стара Загора" остава с най-големи шансове заради централното си разположение и близостта си с автомагистрала "Тракия". "Стара Загора е един от най-подходящите градове в страната, защото е разположен върху на три европейски коридора. Стратегическият интерес тук е не само български, но и европейски", смята Асен Василев.

По неофициална информация само първия транш по изграждането на терминала ще бъде в размер на около 400 млн. долара. Проектът се разработва още от 2009 г. и предвижда изграждането на две писти с дължина 4200 метра, обслужващи Боинг 747 и Еърбъс 380. "Летище Стара Загора" би позволило придвижване до всяка дестинация в Европа за 3 часа със самолет и за 24 часа с камион.

През 1975 г. "Летище Стара Загора" пуска първата си международна линия Стара Загора-Москва. От 2001 г. обаче на него не е кацал голям самолет. Маневрите по пистата му са замразени заради изронената настилка и липсата на навигационна апаратура. Идеите за отдаването му на концесия през годините за изграждане на международна борса за цветя и зеленчуци, търговски или чартърен терминал, досега остават неосъществени.


http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2012/03/22/1793454_letishte_stara_zagora_s_potencial_za_logistichen_hub/?ref=novo24
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 24-Mar-2012 at 20:08
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 30-Mar-2012 at 09:18
Новиот терминал во Приштина...

Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 20-Apr-2012 at 19:11
Состојба на Аеродромот Краљево Лаџевци или по ново Аеродром Морава...вистина запнале за проектов!

Позната ви е од негде внатрешноста од сликава?

Интересно, една третина од парите за проектов се финансирани од турската влада.Планирано е поврзување со Истанбул, Анталија сезонски (Туркиш, Пегасус) и Белград (Јат и(ли) некоја локална коммпанија со авион од 19 седишта).Исто така, наводно имало преговори со Рајан Ер.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 24-Apr-2012 at 19:24
Един мал апдеjт на изградбата на кулата на софиjскиот аjродром - 23/04/2012


Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 14-May-2012 at 16:23
http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=93862550&lId=1

Можно спојување на „Кроација Eрлајнз“ и „Адрија Eрвејз“



Загреб, 14 мај 2012 (МИА) - Хрватската „Кроација Ерлајнз“ и словенeчката „Адрија Ервејз“ планираат формирање на регионален холдинг на авиопревозници, во кој во почетната фаза не би се нашла српската авиокомпанија „ЈАТ Ервејз“, објаио бизнис порталоот „СЕЕбиз“.

Порталот пренесува изјава на хрватскиот министер за поморство, промет и инфраструктура Синиша Хајдаш Дончиќ кој вели дека при формирањето на холдингот постојат размислувања и за евентуално вклчување на црногорскиот „Монтенегро Ерлајнз“ во него.

Според генералниот секретар на Европското здружение на авипревозници (АЕА), Улрих Шулте Штратхаус, авиокомпаниите од просторот на поранешна Југославија би морале да се поврзат ако сакаат да опстанат.

Тој нагласува дека во Европа сега се регистрирани повеќе од 500 авиокомпании, што според него, е премногу.

- Факт е дека поранешниот заеднички југословенски воздуховпловен пазар сега е расцепкан, а оделни превозници се премали и неефикасни, па затоа е потребно регионално решение. На регионот му е потребна компанија која би делувала глобално, би ги задоволувала локалните потреби и би се поврзала со странски партнери, оценува Штратхаус. сп/13:04]
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 14-May-2012 at 17:40
Леле колку е преведено од хрватски... Објавио, промет? Браво за МИА!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 04-Jun-2012 at 19:34
Напредува изградбата на новата контролна кула на Аеродромот на Софија, висока 56 метри:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Dukac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 08-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Dukac Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 24-Jul-2012 at 19:54
Турција, на брегот на Црното море гради нов Истанбул, супермодерен град за околу милион жители. Еден од неговите најголеми градежни зафати ќе биде најголемиот аеродром во светот, со шест писти, доволен за фрекфенција од над 100 милиони патници годишно. Овој мегапроект е дел од кандидатурата ан Истанбул за организација на Олимписките игри во 2020 година.


http://money.mnogoo.mk/mk/articles/Nedviznini/turcija-gradi-nov-istanbul
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1347
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 12-Aug-2012 at 09:37
Sofia Airport's New Air Traffic Control Tower
Update



Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 15-Aug-2012 at 14:38
Веке без крана:


Uploaded with ImageShack.us
 

Uploaded with ImageShack.us
 

Uploaded with ImageShack.us
 

Uploaded with ImageShack.us

Извор: Geleto59 (SSC)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.158 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.