build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиосообраќај (статистики)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 70>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 24-Jan-2012 at 14:04
Originally posted by OCB

Originally posted by BOJAN

829.234..

..што претставува раст од 9,7% споредено со 2010.


Така, така и сега ова што го пресметавме за авиосообраќајот кога ќе го преземат медиумските ламји од другите медиумите.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 24-Jan-2012 at 15:05
Originally posted by BOJAN

Друже, мене ми излезе 829.234


Твоето е подобро, ќе одиме со тоа
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 24-Jan-2012 at 15:12
А ова само за Скопје?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 24-Jan-2012 at 19:28
Се повеќе патници на македонските аеродроми
Македонија | 24. јануари 2012 - 13:14
Министерството за транспорт и врски денеска соопшти дека порастот најмногу се должи на зголемениот број патници на скопскиот аеродром каде во декември минатата година се регистрирани 61.504 патници што во однос на декември 2010 кога биле регистрирани 50.635 патници претставува зголемување за 21,5 проценти

На аеродромите „Александар Велики“ во Скопје и „Св. Апостол Павле“ во Охрид во декември лани се опслужени 63.925 патници, или за 16,9 проценти повеќе во однос на декември 2010. кога преку двата аеродромa биле превезени 54.678 патници.

Министерството за транспорт и врски денеска соопшти дека порастот најмногу се должи на зголемениот број патници на скопскиот аеродром каде во декември минатата година се регистрирани 61.504 патници што во однос на декември 2010 кога биле регистрирани 50.635 патници претставува зголемување за 21,5 проценти.

- Во истиот период е забележано и зголемување на бројот на операции на воздухоплови на редовни линии за 20,7 проценти, односно 717 операции на воздухоплови на редовни линии во декември 2011., во однос на 594 кои биле реализирани истиот период 2010 година, соопшти Министерството за транспорт и врски.
http://press24.mk/story/makedonija/se-povekje-patnici-na-makedonskite-aerodromi
Back to Top
nouseforname View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Dec-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote nouseforname Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 24-Jan-2012 at 21:14
@FOSSIL mislam deka za dvata e
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 25-Jan-2012 at 10:14
Во буквално сите публикации на останатите аеродроми се соопштени одделни бројки освем за Македонските. Како ТАВ да се плаши да каже колку патници имало во Скопје и Охрид одделно па вака на куп изгледа поубаво бројката.

Лани на Охридскиот поминале речиси 40.000, а на Скопскиот околу 720.000 (тука имавме раст од 19,1% во однос на минатата година). Официјални податоци!

За 2011 велат има 9,7% раст на вкупниот број патници, што е помалку од 19% така. Официјални податоци!
На 760.000 во 2010, 9,7% ќе му дојде 830.000 што е и официјална сумарна бројка на двата аеродроми.

Според овие податоци може да дојдеме до реален заклучок дека на SKP во 2011 минале околу 790.000 паници, може нешто помалку.
ФАКТ

Да бидеме реални.

*Ако растот остане меѓу 8-12% ќе ни требаат 3 години да стигнеме милион патници.

Edited by alexsend - 25-Jan-2012 at 10:16
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 25-Jan-2012 at 13:24
evo go pdf-ot so brojkite na TAV
http://www.tavyatirimciiliskileri.com/en-EN/Documents/december_2011_Traffic%20Figures.pdf

neobjavuvanjeto na odelni brojki za OHD i SKP mozebi e  PR od strana na TAV...
"problemot" so malata brojka za Ohrid,
TAV umesno go pokriva so objavuvanje na zaednicki brojki .

mozebi ne sakaat vo nivnata statistika, kade na celo e Ataturk so 37mil i kusur patnici da se pojavi i Ohrid so tamu nekoi si 40k kako sto izracunavte

ali od druga strana i tuniskite brojki celo vreme se objavuaat kombinirano...



Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 25-Jan-2012 at 16:45
Како што гледаш во линкот кој го прати
Tbilisi Airport е мизерен, а штом го има во листа Batumi Airport со 5к тогаш за нешто друго се работи. Единствено кај Тунис се случува исто така кулулативно изразување.

Тоа е најверојатно за сопствени бизнис интереси да гледаат колку зделката "Македонија" и "Тунис" е успешна.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 25-Jan-2012 at 17:29
samo ke treba da objasnis zasto Tbilisi e mizeren so rast od 29% i vkupno 1.057.058 patnici za 2011, brojki za koi Skopje moze samo da sonuva ... (poruzen od noviot skopski tesko deka ke e)



Edited by gorazd - 25-Jan-2012 at 17:30
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2085
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 26-Jan-2012 at 11:33
Па ако не сакаат мали бројки, 1мил е многу помал од 37, не држи вода таа теорија.
Зошто не даваат одделни бројки на крај краева не е ни битно може сами да пресметаме прилично прецизно.
А за ние да имаме милион треба уште барем 3 години. А еве Чех откажува.
Инаку,
Најголем проблем според мене е културата на луѓето. Голем дел од населението во земјава летањето со авион го сметаат како табу тема, нешто што само храбрите го можат и е наменето за богатите.
Додека тој примитивизам не се отстрани воопшто не треба да се споредуваме со други.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 28-Jan-2012 at 01:22
Според податоците од компанијата ТАВ, во текот на 2011 година на скоскиот аеродром е забележан пораст од 11,6% во бројот на патници во споредба со 2010 година. Во 2010 година преку скопскиот аеродром се превезени 681.080 патници, додека минатата година бројката се искачила на 759.928 патници. Охридскиот аеродром бележи посилен раст од 67,5%. Во 2010 година се регистрирани 44.392 патници, додека во 2011 година се забележани 74.345 патници.



Edited by Cloverstack - 28-Jan-2012 at 01:30
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 31-Jan-2012 at 22:47


За мене изненадувачки цифри. Скопје донекаде разочарувачки, но Охрид вистински бум! Со оглед дека статистиката за Охрид значи и значителен девизен прилив од туризам, во крајна линија мене ми се допаѓа ваквата распределба на порастот.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 01-Feb-2012 at 13:33
Излезе бројката за Приштина за 2011, раст од 8.9% и 1,422,302 за 2011 година.

Што да се каже освен Cheers

Ако навистина сакаме да го освојуваме овој пазар, бр. 1 приоритет треба да ни биде брз автопат до Приштина и брз премин на границата (проширувањето на Блаце и најавате за премин со лични карти се одлични потези во овој правец).
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 01-Feb-2012 at 13:34
И нови дестинации... поготово оние кои фалат во регионот...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 01-Feb-2012 at 13:40
Originally posted by FoSsiL

И нови дестинации... поготово оние кои фалат во регионот...


Тоа е јасно, но никако не смееме да се концентрираме само на домашната побарувачка.

На пример во балтичките земји, Рига се наметна како регионален јазол (хаб), па статистиките на другите балтички големи градови се мизерни споредено со онаа на Рига.

Во идеални услови, Скопје и Приштина би требале да имаат заеднички аеродром, но тоа е нереална варијанта со оглед на тоа што двата аеродрома се надградуваат, си имаат свои концесионери и свои амбиции и секако поради регионалната геополитика.

Но многу е битно дали скопскиот аеродром ќе се наметне како оној во Копенхаген или како оној во Малмо.

Иако Приштина во моментов има дупло патници од нас, мислам дека битката не само што не е изгубено, туку не е ни асално почната.


Edited by pbanks - 01-Feb-2012 at 13:41
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 01-Feb-2012 at 13:56

Единствена предност која би можеле да ја имаме е да имаме дестинации вон европскиот континент. Или пак да конкурираме со ниски цени за авио-превоз до европските дестинации, кои секако би требало да ги има во поголем број. 

Би било навистина успешно да воспоставиме трансконтинентални летови... бидејќи сме мал аеродром, условите и цените за негово користење би можеле да бидат поповолни за разлика од останатите аеродроми кои имаат врски до други аеродром надвор од Европа.

Но голема пречка би бил Истанбул, со оглед на тоа дека тој е веќе не само регионален туку и светски јазол... И неверувам дека ТАВ би направиле нешто за да му наштетат нему...

Но и не зависи толку многу од ТАВ... ако сакаме да донесеме летови... можеме да го сториме тоа...

А за Приштина како што рече.... можеме многу лесно да и ‘‘преземеме‘‘ патници... но најпрвин треба да обезбедиме услови за тоа да се случи...

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 01-Feb-2012 at 14:33
Иако се сложувам дека реалната битка тек следува, мислам дека Приштина моментално води во неа. Имаат двојно повеќе патници од Скопје, исто како и Тирана, имаат свои авиокомпании додека ние немаме, имаат голема дијаспора што целогодишно им носи многу патници.
 Мислам дека освен тоа што ние го предлагаме како аеродром (односно тоа што ТАВ го нуди како услови) е една работа, друга и поважна е оценката на дадена компанија за перспективност на пазарот. ТАВ мислам дека многу лош чекор направи што не го намени Терминал 1 за нискотарифни компании на кои ќе нуди најповолни услови во Европа. Доколку цените останат високи како сега, тогаш нема да видиме вистински бум на ниско-тарифните компании, туку ќе летаат евентуално до 2-3 најоптоварени дестинации на Европа на кои авионите секогаш би им биле полни. Доколку сакаме вистински подем треба да создадеме услови и да привлечеме Рајан и Виз да отворат хабови во Скопје, каде би имале базирано авиони со по десетина дестинации секоја. Но, мислам дека ТАВ не се движи во таа насока.
Скопје никогаш нема да биде и туристички аеродром, Скопје не е туристички град интересен за масовен туризам. Останува дека главниот генератор на додатен сообраќај треба да произлезе од јакнењето на економијата во државата, кутурно и економско поврзување и размена со светот итн.
Што се однесува до автопатот, мислам дека тој е поважен од Косовска страна бидејќи е доста подолг него на нашата. Но, тие јасно најавија дека тој нема да се гради во блиска иднина, бидејќи имаат страшен дефицит. Доколку ме прашувате мене, јас уште утре би нашол пари за изградбата на нашиот дел од овој исклучително краток и важен правец. За границата пак можам со 100% сигурност да кажам дека од нашите гранични контроли нема поспори, поимбецилни и понижувачки во никоја змеја на светов. Не очекувам било што да се смени пред да се реформираат целосно и да воведат нови правилници за работа.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 01-Feb-2012 at 15:25


http://exyuaviation.blogspot.com/2012/02/pristina-takes-bronze.html
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 14-Feb-2012 at 13:21
novi brojki od TAV:

January 2012

Skopje i Ohrid 64.394 passengers , sto prestavuva plus od 24% vo sporedba so Jan.2011
Air traffic movements 923 , plus 17%


Wow!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 20-Feb-2012 at 12:10
Пораст на бројот на патници на аеродромите во јануари и во текот на цела 2011 година

Почитувани,

Ве информираме дека во месец јануари 2012 година на аеродромите во Република Македонија е забележано зголемување на бројот на превезени патници, споредено со истиот период во 2011 година. Имено, во овој месец од двата аеродрома во Република Македонија – аеродромот „Александар Велики“ во Скопје и аеродромот „Св. Апостол Павле“ во Охрид се превезени вкупно 68.877 патници, додека во истиот период минатата година биле превезени вкупно 51.710 патници што претставува пораст од 23.5 %.

Порастот се должи на зголемениот број на патници на аеродромот „Александар Велики“ во Скопје, каде во јануари 2012 година се регистрирани 60.911 патници што во однос на истиот месец минатата година, кога биле регистрирани 44.875 патници, претставува зголемување за 35.7%. Во истиот период е забележано и зголемување на бројот на редовни линии за 36.6%, односно 717 редовни линии во јануари 2012 во однос на 525 кои биле реализирани истиот период минатата година. Исто така, забележан е вкупен пораст во бројот на операции на воздухоплови на двата аеродрома во јануари 2012 и истиот изнесува 923, што е за 17.1 % повеќе од 788-те операции на воздухоплови кои биле изведени во јануари 2011 година.

По реализирањето на проектот за модернизација на македонскиот аеродромски систем по пат на концесија, забележан е континуиран раст на бројот на патници и летови. Имено, во текот на 2011 година на двата аеродрома во Република Македонија биле превезени вкупно 834.273 патници што претставува пораст од 15% во однос на 725.472 превезени патници во текот на 2010 година. Освен во превозот на патници, забележан е пораст и во карго-превозот од 9.8%

Со почит,
Министерство за транспорт и врски


Еве го официјалното соопштение за 2011 година на Министерство за транспорт и врски, излегува дека одредени компании за односи со јавност сепак успеале да ги протнат своите бројки како официјални.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 70>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.285 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.