Авиосообраќај (статистики) |
Post Reply | Page <1 4546474849 70> |
Author | ||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #921 Posted: 07-Nov-2016 at 10:34 | |
SKP - Октомври: 142.901 патници или +7,76%
Сумарно: Јануари - Октомври 1.402.289 патници или +14,52% Edited by Obedineta Makedonija - 09-Nov-2016 at 16:13 |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 79 |
Quote Reply #922 Posted: 07-Nov-2016 at 18:51 | |
Можно е аеродромот во Охрид да има само 205 патници во октомври?
|
||
Марко СВ.Н.
Senior Member Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
Quote Reply #923 Posted: 07-Nov-2016 at 18:57 | |
Не е можно од каде ти е таа бројка ? |
||
Могли
Groupie Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 79 |
Quote Reply #924 Posted: 07-Nov-2016 at 19:17 | |
На страницата на ТАВ денес објавија бројки и заедно за Скопје и Охрид е 151 877 патници. Некој мора да прави грешка.
|
||
Марко СВ.Н.
Senior Member Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
Quote Reply #925 Posted: 07-Nov-2016 at 21:18 | |
На portline си стои 151 672 за Скопје,е сега ако помешале нешто тоа е друго.
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #926 Posted: 08-Nov-2016 at 09:11 | |
Crap.
http://www.exyuaviation.com/2016/11/alitalia-to-suspend-skopje-flights.html Edited by Tranquilis - 08-Nov-2016 at 09:11 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #927 Posted: 08-Nov-2016 at 09:13 | |
Многу лоша вест.... |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #928 Posted: 08-Nov-2016 at 12:15 | |
Ал Италија си оди од Скопје, веста не е лоша, веста е катастрофална. Ебате Виз Ер, нема асална авиокомпанија од скопски аеродром. Само Австријан.
Edited by FlytheSky - 08-Nov-2016 at 12:16 |
||
Критичар за критика
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #929 Posted: 08-Nov-2016 at 13:14 | |
Јас верувам дека ако има побарувачка (чим до сега Алиталија леташе).... Визер ќе успее да ја рестартира рутава.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #930 Posted: 08-Nov-2016 at 13:26 | |
Нема и нема. Жалам. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #931 Posted: 08-Nov-2016 at 13:45 | |
Искрено јас уште се чудам за потегот, изминатите 2 години летав 5пати транзит преку Рим и авионите беа скоро фул(факт е дека по излегување од автобусот 60-70% се упатуваа кон транзит), и не ми е јасно зошто од еднаш укинување.....
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 63 |
Quote Reply #932 Posted: 08-Nov-2016 at 16:34 | |
Zalno. Mislam deka stvarno e vreme za edna makedonska avio kompanija da se pojavi so direktni letovi za London (Heathrow), Frankfurt, Minhen, Rim i Moskva. Loso e da sme zavisni samo od Wizz Air.
|
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #933 Posted: 08-Nov-2016 at 16:37 | |
Македонска? Си размислил на тема колку располагаме со стручен кадар и колкави би биле режиските трошоци? Авио компанија не е плукни/залепи. Впрочем, да имаше каков било смисол ваков потег тоа до сега ќе беше обелоденето како резултат на истражувањето за кое беше ангажирана консултантска компанија. Се согласувам дека би било убаво да сме подобро поврзани, но се сомневам дека во моментов постои капацитет да се поддржи домашна иницијатива. Само погледни ги регионалните мали компании и ќе ти стане јасно колку има сметка да се почнува од ново. Edited by Tranquilis - 08-Nov-2016 at 16:41 |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
FlytheSky
Senior Member Joined: 06-Sep-2016 Online Status: Offline Posts: 157 |
Quote Reply #934 Posted: 08-Nov-2016 at 20:51 | |
Нека обрне внимание на Адрија, Кроација и Бугарија Ер, од регион, да видиш во каква загуба се.(Сите многу стабилни политички и силни држави). Во многу голема, летаат само зашто се државни. Има и други работи за кои не би зборел посебно за Мак зашто е ограничена во поглед на своја авиокомпанија...
Edited by FlytheSky - 08-Nov-2016 at 20:57 |
||
Критичар за критика
|
||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 63 |
Quote Reply #935 Posted: 09-Nov-2016 at 02:10 | |
Zdravo Tranquilis, tebe dlgo vreme te pratam na forumot (se glede deka sum veke 6 godini tuka prijaven samo sto mnogo retko pisam ). Znam deka ti si eden od naj pismnite za aviosoobrakjot vo ovoj forum i ne si greska deka edna makedonska aviokompanija za sega ne bi bilo isplativo. Sekoj so malce pamet moze toa da go vide. Sepak mojto mislenje e deka so eden dobar strateski partner, kako Etihad so Air Serbia, mozame da etablirame edna stabilna makedonska aviokompanija. Ako se najde naprimer Emirates, Qatar Airways ili nekoja slicna golema arabska aviokompanija za strateska sorabotka zaedno so dobar i agresiven marketing, ke mozame da staname znacen konkurent na Air Serbia. Ne e pogresno malce da se "sonuva". Tuka treba da se odi cekor po cekor. Dovolno e eden mal avion (Embraer 195 ili Fokker 100) sto moze da leta do glavnite Hubovi vo Evropa. Nema da e loso toa drzavata da im go voozmosi na zitelite da stignat kade sakat vo svetot so samo eden stop. |
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #936 Posted: 09-Nov-2016 at 07:59 | |
Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува. Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот. Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови. Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски. Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии. За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж. Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија. Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток. |
||
Tranquilis
Senior Member Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
Quote Reply #937 Posted: 09-Nov-2016 at 09:49 | |
Впечатокот воопшто не е погрешен. Твојот и постот на Phalanx се добар вовед во здрава и позитивна дискусија на темата. Првиот чекор е да се соочиме со своите ограничувања, а потоа може да се стават некои бројки и развојни рамки на хартија зад опциите “домашен оператор со know-how поддршка од партнер„ и “поддржана директна линија кон Европски центри„. Сигурен сум дека ова веќе било сторено како дел од консултантскиот извештај, но се зависи од тоа дали има капитал кој ќе се нафати на ризикот, за кого примарниот бенефит би бил - претпоставувам - позитивен публицитет. |
||
Perfect speed, my son, is being there.
|
||
Марко СВ.Н.
Senior Member Joined: 16-Oct-2015 Online Status: Offline Posts: 156 |
Quote Reply #938 Posted: 09-Nov-2016 at 13:57 | |
Поправено од portline за Октомври имаме 142901 ...
|
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1741 |
Quote Reply #939 Posted: 09-Nov-2016 at 16:14 | |
Корекции на бројките за Октомври, Portline два месеци по ред утињаат па преправаат |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
Phalanx
Groupie Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 63 |
Quote Reply #940 Posted: 09-Nov-2016 at 17:49 | |
Imas pravo. Trendot ode nakaj LCC. Mojta ideja e da se postavi edna makedonska aviokompanija po model na edna niskobudzetna aviokompanija sto gi povrzuva Skopje i Ohrid so glavni gradovi. Naprimer pred malko Ryan Air bazira eden avion vo Frankfurt (FFM), glavniot aerodrom vo Germanija, za da moze da bide po konkurenten. Ako napravime i nie edna niskobudzetna aviokompanija so cel da se povrzame so Frankfurt, Amsterdam, Minhen, London, Moskva i.t.n so ceni ne povisoki od 50€ (bez bagaz i slicno), siguren sum deka ova kompanija ke moze da prizivee. A i loso e sto me zavisni samo od WizzAir, treba malce konkurencija. |
||
Post Reply | Page <1 4546474849 70> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |