build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиосообраќај (статистики)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 68>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #921 Posted: 07-Nov-2016 at 10:34
SKP - Октомври: 142.901 патници или +7,76%
Сумарно: Јануари - Октомври 1.402.289 патници или +14,52%

Edited by Obedineta Makedonija - 09-Nov-2016 at 16:13
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Location: Битола
Online Status: Offline
Posts: 71
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #922 Posted: 07-Nov-2016 at 18:51
Можно е аеродромот во Охрид да има само 205 патници во октомври?
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #923 Posted: 07-Nov-2016 at 18:57

Не е можно од каде ти е таа бројка ?
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Location: Битола
Online Status: Offline
Posts: 71
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #924 Posted: 07-Nov-2016 at 19:17
На страницата на ТАВ денес објавија бројки и заедно за Скопје и Охрид е 151 877 патници. Некој мора да прави грешка.
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #925 Posted: 07-Nov-2016 at 21:18
На portline си стои 151 672 за Скопје,е сега ако помешале нешто тоа е друго.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #926 Posted: 08-Nov-2016 at 09:11
Crap.

http://www.exyuaviation.com/2016/11/alitalia-to-suspend-skopje-flights.html

Edited by Tranquilis - 08-Nov-2016 at 09:11
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #927 Posted: 08-Nov-2016 at 09:13
Originally posted by Tranquilis

Crap.

http://www.exyuaviation.com/2016/11/alitalia-to-suspend-skopje-flights.html


Многу лоша вест....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #928 Posted: 08-Nov-2016 at 12:15
Ал Италија си оди од Скопје, веста не е лоша, веста е катастрофална. Ебате Виз Ер, нема асална авиокомпанија од скопски аеродром. Само Австријан.

Edited by FlytheSky - 08-Nov-2016 at 12:16
Критичар за критика
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #929 Posted: 08-Nov-2016 at 13:14
Јас верувам дека ако има побарувачка (чим до сега Алиталија леташе).... Визер ќе успее да ја рестартира рутава.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #930 Posted: 08-Nov-2016 at 13:26
Originally posted by FoSsiL

Јас верувам дека ако има побарувачка (чим до сега Алиталија леташе).... Визер ќе успее да ја рестартира рутава.


Нема и нема. Жалам.

Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #931 Posted: 08-Nov-2016 at 13:45
Искрено јас уште се чудам за потегот, изминатите 2 години летав 5пати транзит преку Рим и авионите беа скоро фул(факт е дека по излегување од автобусот 60-70% се упатуваа кон транзит), и не ми е јасно зошто од еднаш укинување.....
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #932 Posted: 08-Nov-2016 at 16:34
Zalno. Mislam deka stvarno e vreme za edna makedonska avio kompanija da se pojavi so direktni letovi za London (Heathrow), Frankfurt, Minhen, Rim i Moskva. Loso e da sme zavisni samo od Wizz Air.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #933 Posted: 08-Nov-2016 at 16:37
Originally posted by Phalanx

Zalno. Mislam deka stvarno e vreme za edna makedonska avio kompanija da se pojavi so direktni letovi za London (Heathrow), Frankfurt, Minhen, Rim i Moskva. Loso e da sme zavisni samo od Wizz Air.


Македонска? Си размислил на тема колку располагаме со стручен кадар и колкави би биле режиските трошоци? Авио компанија не е плукни/залепи. Впрочем, да имаше каков било смисол ваков потег тоа до сега ќе беше обелоденето како резултат на истражувањето за кое беше ангажирана консултантска компанија. Се согласувам дека би било убаво да сме подобро поврзани, но се сомневам дека во моментов постои капацитет да се поддржи домашна иницијатива. Само погледни ги регионалните мали компании и ќе ти стане јасно колку има сметка да се почнува од ново.

Edited by Tranquilis - 08-Nov-2016 at 16:41
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
FlytheSky View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Sep-2016
Online Status: Offline
Posts: 157
  Quote FlytheSky Quote  Post ReplyReply #934 Posted: 08-Nov-2016 at 20:51
Нека обрне внимание на Адрија, Кроација и Бугарија Ер, од регион, да видиш во каква загуба се.(Сите многу стабилни политички и силни држави). Во многу голема, летаат само зашто се државни. Има и други работи за кои не би зборел посебно за Мак зашто е ограничена во поглед на своја авиокомпанија...

Edited by FlytheSky - 08-Nov-2016 at 20:57
Критичар за критика
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #935 Posted: 09-Nov-2016 at 02:10
Originally posted by Tranquilis

Originally posted by Phalanx

Zalno. Mislam deka stvarno e vreme za edna makedonska avio kompanija da se pojavi so direktni letovi za London (Heathrow), Frankfurt, Minhen, Rim i Moskva. Loso e da sme zavisni samo od Wizz Air.


Македонска? Си размислил на тема колку располагаме со стручен кадар и колкави би биле режиските трошоци? Авио компанија не е плукни/залепи. Впрочем, да имаше каков било смисол ваков потег тоа до сега ќе беше обелоденето како резултат на истражувањето за кое беше ангажирана консултантска компанија. Се согласувам дека би било убаво да сме подобро поврзани, но се сомневам дека во моментов постои капацитет да се поддржи домашна иницијатива. Само погледни ги регионалните мали компании и ќе ти стане јасно колку има сметка да се почнува од ново.


Zdravo Tranquilis, tebe dlgo vreme te pratam na forumot (se glede deka sum veke 6 godini tuka prijaven samo sto mnogo retko pisam ). Znam deka ti si eden od naj pismnite za aviosoobrakjot vo ovoj forum i ne si greska deka edna makedonska aviokompanija za sega ne bi bilo isplativo. Sekoj so malce pamet moze toa da go vide. Sepak mojto mislenje e deka so eden dobar strateski partner, kako Etihad so Air Serbia, mozame da etablirame edna stabilna makedonska aviokompanija. Ako se najde naprimer Emirates, Qatar Airways ili nekoja slicna golema arabska aviokompanija za strateska sorabotka zaedno so dobar i agresiven marketing, ke mozame da staname znacen konkurent na Air Serbia. Ne e pogresno malce da se "sonuva". Tuka treba da se odi cekor po cekor. Dovolno e eden mal avion (Embraer 195 ili Fokker 100) sto moze da leta do glavnite Hubovi vo Evropa. Nema da e loso toa drzavata da im go voozmosi na zitelite da stignat kade sakat vo svetot so samo eden stop.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 830
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #936 Posted: 09-Nov-2016 at 07:59
Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува.
Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот.
Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови.
Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски.
Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии.
За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж.

Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија.

Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток.
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #937 Posted: 09-Nov-2016 at 09:49
Originally posted by mirakuliks

Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува.
Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот.
Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови.
Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски.
Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии.
За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж.

Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија.

Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток.


Впечатокот воопшто не е погрешен. Твојот и постот на Phalanx се добар вовед во здрава и позитивна дискусија на темата. Првиот чекор е да се соочиме со своите ограничувања, а потоа може да се стават некои бројки и развојни рамки на хартија зад опциите “домашен оператор со know-how поддршка од партнер„ и “поддржана директна линија кон Европски центри„. Сигурен сум дека ова веќе било сторено како дел од консултантскиот извештај, но се зависи од тоа дали има капитал кој ќе се нафати на ризикот, за кого примарниот бенефит би бил - претпоставувам - позитивен публицитет.
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #938 Posted: 09-Nov-2016 at 13:57
Поправено од portline за Октомври имаме 142901 ...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Online
Posts: 1689
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #939 Posted: 09-Nov-2016 at 16:14
Originally posted by Obedineta Makedonija

SKP - Октомври: 142.901 патници или +7,76%
Сумарно: Јануари - Октомври 1.402.289 патници или +14,52%


Корекции на бројките за Октомври, Portline два месеци по ред утињаат па преправаат
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Phalanx View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Nov-2010
Location: Munich
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote Phalanx Quote  Post ReplyReply #940 Posted: 09-Nov-2016 at 17:49
Originally posted by mirakuliks

Phalanx, иако ја гледам логиката позади тоа што го велиш, ама мене ни оваа опција не ми делува како соодветно долгорочно решение.
Генерално мојот впечаток е дека целиот релјеф на авиособраќајот, глобално се менува.
Ова лето во европа имав можност малку повеќе да летам низ континентот и она што ми падна во очи е дека концептот на национални, државно-субвенционирани компании не е веќе соодветен со насоката во која се развива авиособраќајот.
Она што забележав е дека постојат региони (во авијациски размер) како на пример цела европа, цела југоисточна азија и сл. каде летовите помеѓу градовите е до 3-4 часа. Во овие авијациски региони побарувачката е многу поголема за нискобуџетни летови.
Додека онаа полна услуга со чекиран багаж, удобност и услуга е изводлива на долги летови кои ги поврзуваат овие авијациски региони. Затоа и оние големи компании кои ги опслужуваат овие врски се поуспешни како средно источните, и неколку азиски.
Истовремено и европските компании кои ги опслужуваат овие линии имаат исплатливост на тие линии.
За разлика од нив повеќето традиционални компании во европа се повеќе и повеќе нудат нискобуџетни услуги внатре во европа. Јас за првпат забележав годинава дека летовите кои ги букирав со SWISS и KLM стандардно во економска класа како дел од цената нудеа само рачен багаж.

Според мене ова се е резултат на глобализацијата на пазарот и соодветно треба да се размислува во таа насока за подолгорочни решенија.

Би ми било мило ако некој како Tranquilis би ми забележал дека мојот впечаток е погрешен и ми образложи зошто го имам добиено ово впечаток.


Imas pravo. Trendot ode nakaj LCC.

Mojta ideja e da se postavi edna makedonska aviokompanija po model na edna niskobudzetna aviokompanija sto gi povrzuva Skopje i Ohrid so glavni gradovi. Naprimer pred malko Ryan Air bazira eden avion vo Frankfurt (FFM), glavniot aerodrom vo Germanija, za da moze da bide po konkurenten. Ako napravime i nie edna niskobudzetna aviokompanija so cel da se povrzame so Frankfurt, Amsterdam, Minhen, London, Moskva i.t.n so ceni ne povisoki od 50€ (bez bagaz i slicno), siguren sum deka ova kompanija ke moze da prizivee.

A i loso e sto me zavisni samo od WizzAir, treba malce konkurencija.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 68>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.535 seconds.

Copyright ©2007 - 2022  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.