build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Од светот
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 4>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Од светот
    Posted: 06-Feb-2011 at 01:07
Бојан ме инспирираше со timelapse клипот што го постави за железничката станица во Будимпешта, да побарам нешто слично и на тема авијација. Уживајте:

1


2


3


4






Edited by Cloverstack - 06-Feb-2011 at 03:56
Back to Top
OBX View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 05-May-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote OBX Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 05-May-2011 at 03:39
Интересно!!! Би било убаво кога откако ќе се заврши Александар Велики би се изработило вакво видео кое ке кружи по интернет просторот, би било убава промоција!

Edited by OBX - 05-May-2011 at 03:39
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 602
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 09-May-2011 at 22:32
Iako e offtopic, vredi da se pogledne videovo, maketa koja cinela 3.400 000$


Applause
Applause




Edited by Cloverstack - 10-May-2011 at 11:04
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 780
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 29-May-2011 at 12:11
Има одредено незадоволство поради „нестилскиот“ изглед на новиот скопски терминал само колку да се има на ум дека не мора се да биде толку стилско колку што функционално кога станува збор за аеродроми моментално еден од најголемите аеродроми е во иѕградба имено берлинскиот кој ќе ги замени постојните два односно до пред неколку години три.
BBI (Berlin-Brandenburg International) е потполно функционален а некоја посебна убавина не ни има бидејќи моемнтално тоа што е во изградба како терминал треба да има вкупна површина од 280.000 квадрати (скопскиот има 40.000) и е предвиден да опслушува годишно до 30 милиони патници (скпоскиот 6 милиони) со можност за доградба на два додатни терминални згради за зголемување на капацитетот на 50 милиони. И нејќете да почнете колку е мали и големи проблеми и детали постојат на кои мора да се внимава кај овој аеродром. ама само да раѕберете колкава е оваа „грдосија“ и колку изгледот е не ниско приоритетно место еве неколку слики. Инаку интересно како битна вариабла кај аердромиве е растојанието кое терба да се преоди од влез на терминал до авион, колку пократко толку подобро.








Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11945
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 30-May-2011 at 00:35


Ме поттикна да прочитам на википедија подетално, навистина грандиозен проект.
http://en.wikipedia.org/wiki/Berlin-Brandenburg_International_Airport

Гледам ко балканци се испокарале за името LOL
Што не го оставија Шонефелд?

А Тегел и Темпелхоф ќе ги затворале... Имаат ли искристализирани планови што ќе се прави на нивно место? Со оглед на големината на површините и со оглед дека се буквално во градот, може чуда да се направат...




Edited by Cloverstack - 30-May-2011 at 00:40
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 780
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 30-May-2011 at 12:44
Темпелхоф е затворен небаре 2 години и имаше многу дискусии. Прво терминалната зграда која изградена за свое време била многу голема една од најдолгите градби, е официјално споменик на културата. Второ иако берлин е реалтивно распрснат град со доста паркови, едноставно се нема желба да му се остави целиот тој простор (Инаку целиот аеродром е буквално во средина на град) на некој да го искористи за станбен простор, моментално мислам дека целиот аеродром е дефиниран како BuGa (BundesGarten) или сојузна градина, и особено во овие сончеви денови на големо се користо огромното поле како простор за рекреација, пистите се користата за летање хоби летала на далечинско управување, змееви, тревната површина се користи за излетно-спортски активности а асфалтираната инфраструктура предвидена за возила се користи како патеки за трчање, ролање и возење велосипед. А тегел кој моемнтално е и главниот аеродром кој моментално работи со над 150% од својот капацитет, навистина не знам за што ќе служи бидејќи е интересна и уникатна градба.
А за името на новиот аеродром..... тоа е, во основа тегел го има најпригодното име за аеродром Ото Лилиентал, германски авијатичарски пионер. Ама ѕа разлика од нас балканците кои ради името нема да почнеме да го градиме, овие едноставно имаат голем наплив на крититки али на крај пак го ѕемале првото решение и продолжиле...бидејќи има многу побитни техничко-сигурносно-еколошки полемики во однос на аеродромот. Сеуште се бунат тие што живеат во јужен берлин дека премногу ќе им било бучно со даденте летечки коридори.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 30-May-2011 at 13:49
Originally posted by Cloverstack


Имаат ли искристализирани планови што ќе се прави на нивно место? Со оглед на големината на површините и со оглед дека се буквално во градот, може чуда да се направат...


Нешто што видов скоро...луда работа...

http://www.archdaily.com/40755/the-berg-the-biggest-artificial-mountain-in-the-world/
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 30-May-2011 at 16:06
Уште еден предлог:



www.tempelhofersee.de
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1526
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 31-May-2011 at 02:34
Znaete li kolku cini BBI (Berlin-Brandenburg International)?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 31-May-2011 at 02:58
„Најмногу 2,8 милијарди евра“ од кои 430 милиони ќе обезбеди компанијата која оперира со аеродромите во Берлин и Бранденбург а остатокот ќе се обезбедува преку кредити.

http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/berlin/104657/index.php (германски)
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1526
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 31-May-2011 at 13:23
Originally posted by OCB

„Најмногу 2,8 милијарди евра“ од кои 430 милиони ќе обезбеди компанијата која оперира со аеродромите во Берлин и Бранденбург а остатокот ќе се обезбедува преку кредити.

http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/berlin/104657/index.php (германски)
Proektot bese planiran na 4,5 milijardi evra... Vo meguvreme nekoi raboti otpadnaa so sto se dobi na vreme i se razbira pari, pa taka sega celiot proekt cini okolu 3,27 milijardi evra...

http://www.berlinonline.de/berliner-zeitung/berlin/300820/300821.php
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 31-May-2011 at 14:33
Пред две години се затвори аеродромот и започнаа размислите што да се прави, па еве сега заврши и конкурсот (забележувате: ДВЕ ГОДИНИ ДЕБАТА)..

Токму во тоа време на Архитектонскиот факултет во Скопје се одржа работилница за параметарско генерирање и тема беше Темпелхоф.. Еве што се направи за 4 дена (како контраст на тоа што го напишав погоре ) :

http://gsskopje.wordpress.com

http://soparametric.com/2009/07/03/generative-scripting-in-skopje/



Back to Top
Balken Airways View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Balken Airways Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 14-Jun-2011 at 08:21

EUROPEAN PASSENGER TRAFFIC UP 27.1% DURING APRIL 2011
13 June 2011 year

European passenger traffic up 27.1% during April 2011

Brussels, 9 June 2011: The latest traffic data for European airport traffic during April 2011 is distorted by its comparison to April 2010, during which the volcanic ash plumes from Eyjafjallajokull shut down a significant portion of Europe’s airspace for several days. As a result, the overall passenger traffic at European airports increased by +27.1% in April 2011 compared with April 2010. The overall freight traffic among European airports increased +13.9% in April 2011 when compared with the corresponding month in 2010. The overall figure for movements at European airports increased +18.4% in April 2011 when compared with April 2010.

Airports welcoming more than 25 million passengers per year (Group 1), airports welcoming between 10 and 25 million passengers (Group 2), airports welcoming between 5 and 10 million passengers (Group 3) and airports welcoming less than 5 million passengers per year (Group 4) reported an average increase of +25.6%, +30.1%, +25.2% and +26.8% respectively when compared with April 2010. The same comparison of April 2011 with April 2009 demonstrates an average increase of +8.2%, +14.1%, +8.8% and +15.5% respectively.

Examples of airports that experienced the highest increase in passenger traffic per group, when comparing April 2011 with April 2010, include:

Group 1 airports – Amsterdam (+37.2%), London LGW (+34.4%), Munich (+32.1%) and London LHR (+31.3%)
Group 2 airports – Helsinki (+58.3%), Stockholm ARN (48.8%), Oslo (+47.4%) and Berlin TXL (+44.7%)
Group 3 airports – Tenerife TFS (+49.5%), Faro (+45.2%), Edinburgh (+43.9%), and Porto (+36.6%)
Group 4 airports – Bourgas (+197.9%), Ljubljana (+114.3%), Kaunas (+104.1%), and Malmo (+71.0%).

ADJUSTED FIGURES

Seperately, working on the hypothesis of April 2010 having not been interrupted by the volcanic ash shock and having enjoyed the same growth rate as Q1 2010 (+5.3% for the entire sample), the adjusted traffic growth estimates are as follows:

Adjusted* April 2011 traffic statistics
  Apr11/Apr10 Apr11/Apr09
Group 1 +3.7% +8.2%
Group 2 +6.1% +14.1%
Group 3 +4.5% +10.7%
Group 4 +6.1% +9.5%
Total Europe +4.9% +10.6%

The 'ACI EUROPE Airport Traffic Report - April 2011' includes 169 airports in total.

http://skp.airports.com.mk/default.aspx?ItemID=447&id=188
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3632
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 18-Aug-2011 at 14:35

ТАВ го доби и аеродромот во исламскиот свет град Медина, С. Арабија


http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/08/17/turkeys-tav-says-best-bidder-in-medina-airport-auction-2011-08-08_l.jpg

Турскиот ТАВ го презеде и управувањето со аеродромот во Медина, еден од двата свети исламски градови во Саудиска Арабија.


ТАВ ќе го дизајнира, финансира, изгради и оперира аеродромот во следните 25 години.


Во првата фаза на експанзија ќе бидат инвестирани 1 милијарда долари со што ќе се зголеми капацитетот на аеродромот од 4 на 8 милиони патници годишно и, слично како и во Скопје, само на многу поголема скала, ќе биде изградена нова аеродромска зграда, реконструирана слетно-полетната писта, како и патеките што водат до неа.


Во втората фаза, во рок од 10 години, капацитетот на аеродромот ќе се зголеми на 16 милиони патници.


Покрај во Источна Европа, ТАВ наголемо работи и во арапските земји. Компанијата го градеше патничкиот терминал на новиот аеродром во Доха, Катар, работеше на изградба на делови на аеродромот во Оман, на терминалскиот комплекс во Абу Даби, а во Каиро работеше на тамошниот аеродром каде ја изгради третата терминална зграда со големина од 300 илјади метри квардатни. Компанијата, исто така, градеше и објекти на два аеродроми во Либија, но градежните работи таму се сопрени заради немирите во таа земја.


Компанија во моментов оперира со аеродромите во Истанбул, Измир и Аланија Газипаша во Турција, два аеродроми во Тунис, два во Џорџија – Тбилиси и Батуми, а во Македонија, како што е познато, управува со аеродромите во Скопје и Охрид.


Регионалниот директор за арапските земји на ТАВ, Јусуф Ачканоглу, кој, сепак, за компанијата работи далеку од Македонија, тука го додава и аеродромот во Штип, на кој ќе почекаме во следните 10 години.


http://www.plusinfo.mk/vest/11870/TAV-go-dobi-i-aerodromot-vo-islamskiot-svet-grad-Medina-S-Arabija
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3632
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 09-Sep-2011 at 18:29

Кина го гради најголемиот аеродром во светот

Во Пекинг почна изградбата на новиот мега – аеродром Дасинг кој треба да биде со големина приближно како островската држава Бермуда и ќе има дури девет писти.

Кога меѓународниот аеродром Дасинг ќе биде отворен во 2015 година, кинеската престолнина ќе биде најфреквентно воздушно пристаниште во светот на кое ќе слетуваат и ќе полетуваат околу 370.000 патници на ден.

Новиот аеродром веќе почна да се гради иако минаа само три години откако на постојниот пекиншки аеродром BCIA беше отворен терминалот 3, со грандиозна структура која е поголема од петте терминали на лондонскиот аеродром Хитроу.

Постојниот аеродром во Пекинг има годишен капацитет од 75 милиони патници, а минатата година опслужил 73 милиони. Се смета дека за две години ќе бидат пополнети сите негови капацитети. /www.kanal5.com.mk

09.09.2011, 18:53

http://daily.mk/cluster3/e57b2b27f30f57184ce4c4e3a73d3a7f/896732
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3632
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 11-Sep-2011 at 10:20
ne mozev nikade da najdam render i kolku ke cini   noviov aerodrom o peking dal e nekoj zapoznaen a ako najde render neka postira 
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 780
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 11-Sep-2011 at 10:54





























Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3632
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 11-Sep-2011 at 11:05
mirakuliks ovoa neli e noviot terminal 3 na BCIA  otvoren pred nekolku godin?
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: Brisbane
Online Status: Offline
Posts: 780
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 11-Sep-2011 at 14:31
Да во право си, ама убаво е да се види што не е доволно како инфраструктура за пекиншкиот, или подобро кажано кинескиот воздушен сообраќај.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 26-Sep-2011 at 20:14
нов начин на превоз на патници на лондонскиот аеродром Heathrow за заштеда на време

http://www.youtube.com/watch?v=Byk8LcPovOQ&feature=player_embedded#!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 4>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.