build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #241 Posted: 10-Jul-2012 at 10:16
Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.


Кои се тие градови и по кои критериуми ти ги определуваш за пустелија? Ај баш ме интересира предложи ни докази, затоа што од на памет зборење ми е преку глава!
Точно е дека Софија има преголем број на граѓани во споредба со бројот на жителни на земјата, но тој проблем е евидентен во сите држави на Балканот, заради лошата економска слика и децениската политика ем на комунистите, ем на транзиционалистите!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #242 Posted: 10-Jul-2012 at 10:28
Originally posted by Andrej_LJ


Кои се тие градови и по кои критериуми ти ги определуваш за пустелија? Ај баш ме интересира предложи ни докази, затоа што од на памет зборење ми е преку глава!
Точно е дека Софија има преголем број на граѓани во споредба со бројот на жителни на земјата, но тој проблем е евидентен во сите држави на Балканот, заради лошата економска слика и децениската политика ем на комунистите, ем на транзиционалистите!


Не се согласувам ниту со тебе. Воопшто не сметам дека Софија е преголема во споредба со Бугарија, дури и сметам дека има простор за понатамошен раст и развој.

Ајде да земеме неколку европски примери.

Во Германија 57.74 милиони луѓе од 82 милиони живеат во метро региони.
Во Грција околу 70% од населението живее во Атина, Солун и Патра
Шведска помеѓу 4 и 5 милиони од 9.5 живеат во 4-5те големи града.

итн.

Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #243 Posted: 10-Jul-2012 at 10:53
@ Andrej_LJ

UK Clearence Standard и DIN предвидуваат 2,5 метра до било каква препрека, вклучително и перонски мебел. Можеби софиското метро е проектирано по поинаков, веројатно советски стандард? Сеедно, во случајот на Орлов Мост лесно можеле да го одбегнат овој потенцијален проблем.
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #244 Posted: 10-Jul-2012 at 11:01
Originally posted by Andrej_LJ

После станицата, ескадата преминува во тунел:



Андреј, разбирам зошто станицата не ти се допаѓа. Многу е чудна, но такви сум видел во Лондон и во Њујорк, оваа изгледа најдобро од нив. Не мислам дека материјалите се евтини.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #245 Posted: 10-Jul-2012 at 11:03
Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.

Наполно спротивното. Инфраструктурата на Софиja е била проектирана за многу помалце жители, но после падот на социализма (каде не можеше слободно да живееш во Софиja, имаше софиjско "државенство" доjдоа многу луге). Градови како Пловдив, Варна, Бургас,Стара Загора, Велико Трново и уште са многу подобро во однос на градска средина, инфраструктура и изглед от Софиja.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #246 Posted: 10-Jul-2012 at 11:30
Originally posted by ink

Originally posted by 4skopje

Многу се убави станиците,а и целокупното метро, но и тука има еден проблем додека Софија се гради , другите градови пустелија.

Наполно спротивното. Инфраструктурата на Софиja е била проектирана за многу помалце жители, но после падот на социализма (каде не можеше слободно да живееш во Софиja, имаше софиjско "државенство" доjдоа многу луге). Градови како Пловдив, Варна, Бургас,Стара Загора, Велико Трново и уште са многу подобро во однос на градска средина, инфраструктура и изглед от Софиja.


Се сложувам!

Моментално на мене лично Бургас ми се чини, како наj брзо и
бурно развиващиот се град во земjата. Бев минатата седмица тамо и сум очарован
од сите промени кон по-добро во однос на градска средина, инфраструктура и
реновиране на стари сгради. Jako моментално во Софиja да се градjaт наj-големите
и скапи инфраструктурни проекти, градот не е на едно од првите места во однос на
развитие и промена на градската среда.  Поради кризата има и момент на застоj
во однос на сголемуването на Софиjа и миграциjата кон столицата од другите
по-мали населени места во државата.

A во однос на безбедносниот минимум еве уште една слика, но од метрото во Прага.
Тамо полата станици, кои видов беха со вакви колони пред краjoт на пероните:




Edited by pavche - 10-Jul-2012 at 11:40
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #247 Posted: 10-Jul-2012 at 12:07
Катастрофа е ова плавово.


Edited by Block - 10-Jul-2012 at 12:12
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #248 Posted: 10-Jul-2012 at 15:40
Продолжете ја „економската“ дебата овдека

http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=46


Edited by pbanks - 10-Jul-2012 at 15:40
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #249 Posted: 24-Jul-2012 at 16:07
Еден месец до отварането на нови 11 станици од Софиското метро...

ст. Сердика 2














ст. Лавов мост


















ст. Централна гара









ст. Мариjа Луиза








ст. Надежда









ст. Хан Кубрат













Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #250 Posted: 24-Jul-2012 at 18:31
Originally posted by pavche

Еден месец до отварането на нови 11 станици од Софиското метро...
/www.capital.bg/shimg/zy425_1872633.jpg[/IMG]






и овие забегале со лавовите
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #251 Posted: 24-Jul-2012 at 20:10
Originally posted by gjoko

Originally posted by pavche

Еден месец до отварането на нови 11 станици од Софиското метро...
/www.capital.bg/shimg/zy425_1872633.jpg[/IMG]






и овие забегале со лавовите

Тоа заради мостот над станицата. Самата станица се вика "Лавов мост" и мостот вака се вика заради 4-те лава. Мостот со лавовите некаде от почетокот на XX век.


Edited by ink - 24-Jul-2012 at 20:12
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #252 Posted: 24-Jul-2012 at 22:36
Originally posted by ink


Originally posted by gjoko



и овие забегале со лавовите
Тоа заради мостот над станицата. Самата станица се вика "Лавов мост" и мостот вака се вика заради 4-те лава. Мостот со лавовите некаде от почетокот на XX век.










Edited by pavche - 24-Jul-2012 at 22:38
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #253 Posted: 24-Jul-2012 at 23:46
не сме сами на светот
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #254 Posted: 25-Jul-2012 at 15:09
И за да сложим краj на ова тема, еве малце историска справка за мостот во Софиjа, коjто все пак е строен во краjот на XIX век, а не во почетокот на XXI.  Во Османската империjа и посебно во Софиja е имало практис бунтовници или комити, кои не са од даден град да бидат судени или екзекутирани на двор од градот, до портата од коja се влезли внатре. По таа традициjа Васил Левски е бил обесен близо до Източната порта на градот. Местото на кое е Лавов мост е било Северната порта на Софиjа во тоj период и на него во 1876-та се обесени неколко участници и комити од Априлското востание во Бугариjа. Веднага след независноста на Бугариja се собират средства за изградба на голем споменик на овие жертви, като мостот со 4-те лава е бил само дел од него.  За жал од целиот мемориален комплекс изграден е само мостот во периода 1889-1891 година од чехите бракjа Прошек, като скулпторите на 4-те лава(изработени во австриската Waagner Biro AG) на неговите краища символизират 4-те обесени од турците комити од Априлското востание...

Edited by pavche - 25-Jul-2012 at 15:13
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #255 Posted: 08-Aug-2012 at 13:38
Originally posted by Cloverstack

Овие Шкода/Соларис изгледаат проклето добро!






Шкода е победник на тендерот, беше објавено уште пред 1 месец. Значи до крајот на 2013 година, Софија добива 50 нови Škoda Tr27 за вкупна цена од 27,5 милиони евра или по 550 000 евра на возило. Еве ја веста на неколку јазици:

Вече е ясно, че чешката фирма “Шкода електрик” ще достави новите 50 тролейбуса за столицата. Това ще стане поетапно до края на 2013 г., съобщиха от Столична община за Mediapool. Чешката компанията е спечелила търга, след като другият кандидат руската "Транс-Альфа Електро" е бил отстранен заради непълна документация, казаха членове на комисията. Прогнозната цена на поръчката беше 27.5 млн.

Plzeňská Škoda dodá do Sofie 50 nízkopodlažních trolejbusů

Bulharské hlavní město Sofia si od plzeňské firmy Škoda Electric koupí 50 trolejbusů. Česká firma v tendru na dodávku vozidel porazila ruskou firmu Trans-Alfa Electric, informovala bulharská média.


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #256 Posted: 12-Aug-2012 at 23:44
Block навистина незнам што толку ја мразиш Бугарија!? Доколку неможеш да ја поднесеш, никој не те тера да влегуваш во нишкава и да ја полниш со идиотштини! Што сакаш да докежеш со твоите кратки и површни коментари и кога ќе дочекаме од тебе нешто паметно и темелно?

Како и да е, иако ти го избришаа постот, би сакал да прокоментирам на него. Прво да кажам дека твојата споредба беше некоректна, неточна, та дури и тенденциозна. Прво споредуваш станица во Белград, која се наоѓа во строгиот центар на градот, со станица во Софија, која се наоѓа на 10 километри од центарот и во полјана. Да, никој не вели дека станицата Вуков споменик не е навистина убаво и сложно чудовиште, градено мегаломански во времето на Милошевич, без никаква цел освен да пропагандна. Затоа сега станицата темнее и пропаѓа, бидејќи не е врзана во систем (Беовоз за жал е нецелосен и неразработен систем за таков гигант каков што е Белград). Еве како изгледаат новите централни станици на Софија:





Да не ме разбере некој погрешно, го следам развојот на проектот наречен Метро во Белград и ќе се радувам кога истиот ќе се реализира. Силно се застапувам за тоа, како и за метро во Загреб, па и во Скопје (лесно или ЛРТ). Сонувам да ги видам сите околни главни градови во инфраструктурен натпревар, организирани и поврзани меѓусебно, делејќи идеи и искуства.
За жал веќе е повеќе од извесно дека Белград нема да добие метро, туку лесно метро, систем кој е далеку поинфериорен од класичното метро, какво што има Софија. Освен тоа, сосема е неизвесно дали и кога ќе почне да се гради системот во Белград, а сегашната голема должничка криза во Србија го отежнува тоа. Затоа не сметам дека Белград ќе го добие првиот сегмент метро пред 2020 година.

Сега, со оглед на кажаното погоре, што мислиш дека е подобро: да има Белград една убава станица (иако скоро сите станици во Софија се барем на нивото на Вуков споменик, а многу и го надвишуваат, што е и логично бидејќи е релативно ново), или д има Софија веќе 27 станици со половина милион превезени патници на ден?! Сакаш да ми кажеш дека е подобро да се даде предност на изгледот отколку на ширењето на мрежата?! Еве еден пример од последните месеци. За изградба на отсекот од Младост 3 до Аеродромот на Софија беа предвидени околу 120 милиони евра. Заради ниските цени на тендерот, се заштедија околу 50 милиони евра, кои беа пренаменети за изградба на уште 3 непредвидени за овој програмен период станици (Младост 3 - Бизнис парк Софија). Според тебе е подобро да се направеа прекрасни станици на отсекот кон Аеродромот, или да се прошири мрежата за нови 3 станици со опфат од над 100 000 жители? За секој разумен човек одговорот е јасен.

Незнам зошто развојот во Софија се дочекува на нож и зошто со таква надменетост се коментира?! Скопје може и треба да учи од Софија за многу работи, а ова особено се однесува на јавниот транспорт. Всушност тоа е и целта на овие репортажи - менување на идеи и решенија!



Edited by Andrej_LJ - 12-Aug-2012 at 23:45
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #257 Posted: 13-Aug-2012 at 00:22
Абе се тоа супер ама нескладно изгледа
зборам за скоро се што се прави во Софија,ти ги гледав сите репортажи

Белград ја надвишува Софија со тоа што и покрај што не е во ЕУ едноставно во понапредна фаза е инфраструктурно додека Софија чека некакви фондови за тролеј.

Баш поради тоа што ти го нарекуваш мегаломанија односно недостаток на истото Софија не е во групата на Белград,Атина,Букурешт.


Edited by Block - 13-Aug-2012 at 00:23
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #258 Posted: 13-Aug-2012 at 00:33
Originally posted by Block

Абе се тоа супер ама нескладно изгледа
зборам за скоро се што се прави во Софија,ти ги гледав сите репортажи

Белград ја надвишува Софија со тоа што и покрај што не е во ЕУ едноставно во понапредна фаза е инфраструктурно додека Софија чека некакви фондови за тролеј.

Баш поради тоа што ти го нарекуваш мегаломанија односно недостаток на истото Софија не е во групата на Белград,Атина,Букурешт.








Туку Block, повели напиши неколку репортажи за Белград, а ете можеш и за Атина и Букурешт ако сакаш. Ако веќе си запнал да мериш полови органи (и тоа туѓи), дај поткрепи го тоа малку подобро. На крајот на краиштата форумов е место токму за такви сликовити и информативни презентации, а не за малициозно натегање кој бил појак, поубав и попаметен.





Edited by Cloverstack - 13-Aug-2012 at 01:05
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #259 Posted: 14-Aug-2012 at 11:43
Originally posted by Andrej_LJ



Шкода е победник на тендерот, беше објавено уште пред 1 месец. Значи до крајот на 2013 година, Софија добива 50 нови Škoda Tr27 за вкупна цена од 27,5 милиони евра или по 550 000 евра на возило. Еве ја веста на неколку јазици:

Вече е ясно, че чешката фирма “Шкода електрик” ще достави новите 50 тролейбуса за столицата. Това ще стане поетапно до края на 2013 г., съобщиха от Столична община за Mediapool. Чешката компанията е спечелила търга, след като другият кандидат руската "Транс-Альфа Електро" е бил отстранен заради непълна документация, казаха членове на комисията. Прогнозната цена на поръчката беше 27.5 млн.

Plzeňská Škoda dodá do Sofie 50 nízkopodlažních trolejbusů

Bulharské hlavní město Sofia si od plzeňské firmy Škoda Electric koupí 50 trolejbusů. Česká firma v tendru na dodávku vozidel porazila ruskou firmu Trans-Alfa Electric, informovala bulharská média.




Banana BananaBanana

Сум ja промашил ова вест.
СУПЕР што са победили Шкода наместо руското/екс-советско гjубре.



Edited by pavche - 14-Aug-2012 at 11:44
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #260 Posted: 14-Aug-2012 at 22:36
Еее, да не беше билд, каде ќе ги научуваше последните новини за твојот град (всушност незнам дали живееш во Софија, само претпоставив), но во секој случај те тангира.

Во секој случај, еве една статистика и прогноза за метрото на Софија:

ВКУПЕН БРОЈ НА КИЛОМЕТРИ НА СИСТЕМОТ И ПО ЛИНИИ ЗА ПЕРИОДОТ 1998-2020*
*2020 е прогнозна вредност при што истата е многу реалистична, базирана на официјалните најави и проекти. Во некои вредности цифрите се снижени, за да се оди на сигурна реализација.






ВКУПЕН БРОЈ НА СТАНИЦИ ВО СИСТЕМОТ И ПО ЛИНИИ ЗА ПЕРИОДОТ 1998-2020*
*2020 е прогнозна вредност при што истата е многу реалистична, базирана на официјалните најави и проекти. Во некои вредности цифрите се снижени, за да се оди на сигурна реализација.




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1112131415 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.