build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #421 Posted: 07-Oct-2014 at 00:13
Само би додал ова горе е проект кој е во тек заедно со оној уште позафатен а тоа е околоврстниот пат посебно источниот дел од клучката за Србија.

Кај ТВ кулата уште веќе летото се заврши голем зафат со што еден дел од внатрешниот прстен околу центарот е претворен во урбан автопат без семафоризирани раскрисници во главните посоки.





Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #422 Posted: 07-Oct-2014 at 21:07
Инаку Софија средува многу од сообраќајната инфраструктура. И покрај тоа што веќе има две линии на тешко метро и се гради трета еве илустрација какви сообраќајни решенија се во тек. Ако во Скопје приоритет се кружни токчиња и проширување на улички 2+2 со пешачки семафори на секои 200 метри во Софија сегледа долгорочно на изградба на сериозни и модерни инфрастукртурни решенија како што се сообраќајни подлези, надлези и брзи урбани сообраќајници што во Скопје не само што ги нема, туку и нема да ги има во следните децении.






Сите овие раскрсници ќе имаат подлез за автомобили што значи ќе се избегнуваат семафори долж каналната линија на сообраќајницата правец што е најпреоптоварен во овој дел од центарот.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #423 Posted: 12-Oct-2014 at 15:28
После многу време еден мој апдејт за активностите околу изградбата на метрото во Софија. Во моментов се градат три отсечки со вкупно 8 станици и околу 9 километри должина. Подетално ќе го претставам напредокот на секоја од нив во следните денови, а сега само ориентацијските рокови на пуштање во употреба.

М1 СЕВЕР (Цариградско шосе - Аеродром Софија Т2), 5км, 4 станици. Рок за иградба Април 2015.
М1 ЈУГ (Младост 1 - Младост 4), 2,7 км, 3 станици. Рок за иградба Април 2015.

Значи остануваат само 6 месеци до отворањето на овие 7 нови станици, со што линијата М1 ќе биде скоро целосно завршена, а населбите Младост, Дружба и Искар ќе добијат достап до метро мрежата.

М2 ЈУГ (Джејмс Баучер - Хладилника (мс. Витоша)), 1,3 км, 1 станица. Изграбата на оваа кратка, но важна отсчка започна во Автгуст годинава, а рокот за изградба е 22 месеци. Очекувано отворање е во Мај 2016.




ПРОЕКТ ЗА М3

Проектот на линијата М3 претрпе повеќе промени, со цел да параметрите да се изедначат со оние на тешкото метро. Три од станиците отпаднаа, со што главниот дел на линијата веќе има 16 станици и 17 километри. Исто така дел од станиците станаа подземни, и сега соодносот е следниот: 12 подземни и 4 надземни. Пероните ќе бидат по 105 метри како на линијата М2, а по неа ќе се движат возови со пантографи, наместо трета шина. Планирано е возовите да бидат со по 3 вагона, секој долг по 33 метри, или вкупно 99 метри. Тоа се и единствените разлики со останатите две линии. Планирани се и две депа 1) Земљане и 2) Враждебна.

Изградбата на третата и последна дијаметрална метро линија М3 ќе биде поделена во неколку големи фази. Првата и главна, ќе го опфаќа централниот дел на линијата. Отсекот е целосно подземен со 8 станици од кои 2 трансферни и во должина на тунелите од 8 километри, кои ќе се градат со тунелно пробивна машина.



ФАЗА 1 (Централна отсечка) Панајот Хитов - Красно село
8км, 8 станици (сите подземни, од кои 2 трансферни)
Депо Земљане
Изградба 2015-2018/9
Метод - ТПМ (тунелно пробивна машина)
Цена 434 милиона евра
Статус - објавен тендер

ФАЗА 2.1 (Источна отсечка) Панајот Хитов - Ботевградско шосе (P+R)
4,3 km, 4 станици (2 подземни, 1 наземна, 1 надземна)
Депо Враждебна
Изградба 2017-2019
Цена 150 милиона евра (?)
Статус - технички проект

ФАЗА 2.2 (Западна отсечка) Красно село - Горна Бања (P+R)
4,2 km, 4 станици (2 подземни, 2 надземни)
Изградба 2017-2019
Цена 100 милиона евра (?)
Статус - технички проект

ФАЗА 3 (Отклоненија): 1) Кон Борово и 2) Кон Сала Арена Армеец Софија
Секое од по минимум 3 станици
Изградба после 2020
Статус - предпроектни проучувања

Во 2019/2020 кога би се завршил главниот дел на линијата М3, се очекува да превезува по околу 180 000 патници дневно (конзервативна и веројатно подценета проценка).



Edited by Andrej_LJ - 12-Oct-2014 at 15:52
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #424 Posted: 22-Oct-2014 at 14:00
Аjде един брз апдеjт от изградбата на метрото во Софиja от Младост I ком Бизнес паркот.









Еве ги отблизо какви табла се ставиха во едно 60%-70% от станиците на градскиот транспорт во Софиja








Ето и неколко рендери на последната станица на Бизнес парка











Edited by ink - 22-Oct-2014 at 14:04
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #425 Posted: 22-Oct-2014 at 14:28
Демек купуваш карта и тогаш те пуштат на перонот. Онака без карта пристапот до перонот ти е забранет. Чудно!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15018
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #426 Posted: 22-Oct-2014 at 14:47
Па така е во многу градови. Во Москва, на пример, е така. Во Виена, од друга страна, не е.
За сè има вторпат
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #427 Posted: 22-Oct-2014 at 15:16
Originally posted by Denko

Демек купуваш карта и тогаш те пуштат на перонот. Онака без карта пристапот до перонот ти е забранет. Чудно!

Абсолутно наседате до софиjското метро е вака,а и не само. Прво карта, па после ти се овозможува пристап до перонот(дали се симнуваш или качува во завистност каква е станицата).
Еве jaс бев изненаден например от метрото во Виена, можеш наполно слободно да се качиш и без карта,но ако те фатат внатре има солидна казна,нема вакви машини за преминуване,нема каса.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #428 Posted: 22-Oct-2014 at 15:16

Која е целта на овој модел, зошто е "забрането" да пречекаш некој долу на перонот?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #429 Posted: 22-Oct-2014 at 15:19
Originally posted by Denko


Која е целта на овој модел, зошто е "забрането" да пречекаш некој долу на перонот?

Ако имаш достап до перонот,можеш да се качиш без карта во влакчето. Реално контролата ти е уште на влез во самата станица и ако редко можеш да видиш контрола во самиот воз,коja да проверува картите.

Edited by ink - 22-Oct-2014 at 15:20
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #430 Posted: 22-Oct-2014 at 15:31
Originally posted by ink

Originally posted by Denko


Која е целта на овој модел, зошто е "забрането" да пречекаш некој долу на перонот?

Ако имаш достап до перонот,можеш да се качиш без карта во влакчето. Реално контролата ти е уште на влез во самата станица и ако редко можеш да видиш контрола во самиот воз,коja да проверува картите.
Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #431 Posted: 22-Oct-2014 at 15:48
Originally posted by Denko

Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?

Тоа са барери само за влез Изходот е от другаде-гледа се зад колонава има други перчатки,кои работат само за излез без да треба отново да чекираш картата (за разлика от Лондон,каде мора да чекираш картата и како напушташ метрото).
Лугето кои нема да патуват со метрото што има да прават на перонот? Ако сакат да пречекат некоj, пред касата има доволно место,каде можат да го направат.
Понекога на големите железнички станици постои вакво нешто,например ако си патувал мегу Лондон и Парис со Евростар имаш проверка како да си на аjродром.

Edited by ink - 22-Oct-2014 at 15:53
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #432 Posted: 22-Oct-2014 at 16:08
Originally posted by ink

Originally posted by Denko

Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?

Тоа са барери само за влез Изходот е от другаде-гледа се зад колонава има други перчатки,кои работат само за излез без да треба отново да чекираш картата (за разлика от Лондон,каде мора да чекираш картата и како напушташ метрото).
Лугето кои нема да патуват со метрото што има да прават на перонот? Ако сакат да пречекат некоj, пред касата има доволно место,каде можат да го направат.
Понекога на големите железнички станици постои вакво нешто,например ако си патувал мегу Лондон и Парис со Евростар имаш проверка како да си на аjродром.
Ова е јавен простор и секое ограничување на движењето се коси со слободата на движење, а бариерите го прават токму тоа. Карта се плаќа за возење а не за влез на станицата и тоа е суштината. Инаку, понекогаш и оние што не патуваат имаат потреба да дојдат на перонот. И не секогаш треба да се зема пример од некој друг град. Лондон нпр. е цел на терористички напади, така што властите се принудени да го контролираат и "ограничуваат" јавниот простор колку што можат повеќе. Во Софија единствената причина за ваквата селекција е справување со неплаќачите на карти, што за мене е несреќно решение.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #433 Posted: 22-Oct-2014 at 16:36
Originally posted by Denko

Originally posted by ink

Originally posted by Denko

Брее, што убаво го решиле проблемот на т.н. "шверцери". А што е со безбедноста на тие што платиле карта. Во услови на паника овие бариери може да направат голем проблем. Од друга страна не е во ред да се ограничува дружењето на луѓето. По оваа логика и на жележничките станици би требало да постои ваков модел на селекција, како нпр. на скопската автобуска станица!?

Тоа са барери само за влез Изходот е от другаде-гледа се зад колонава има други перчатки,кои работат само за излез без да треба отново да чекираш картата (за разлика от Лондон,каде мора да чекираш картата и како напушташ метрото).
Лугето кои нема да патуват со метрото што има да прават на перонот? Ако сакат да пречекат некоj, пред касата има доволно место,каде можат да го направат.
Понекога на големите железнички станици постои вакво нешто,например ако си патувал мегу Лондон и Парис со Евростар имаш проверка како да си на аjродром.


Ова е јавен простор и секое ограничување на движењето се коси со слободата на движење, а бариерите го прават токму тоа. Карта се плаќа за возење а не за влез на станицата и тоа е суштината. Инаку, понекогаш и оние што не патуваат имаат потреба да дојдат на перонот. И не секогаш треба да се зема пример од некој друг град. Лондон нпр. е цел на терористички напади, така што властите се принудени да го контролираат и "ограничуваат" јавниот простор колку што можат повеќе. Во Софија единствената причина за ваквата селекција е справување со неплаќачите на карти, што за мене е несреќно решение.

Тоа не е jaвен простор,а обект на една фирма.
Метрото винаги е обект от стратегическо значане и безбедноста во него се следи по различни начини-полицаи, камери, датчици.
Този,коjто нема да патува нема смисла да биде на перона поради неколко причини- нема потреба да прави гужва, второ от чисто безбедностни причини.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #434 Posted: 22-Oct-2014 at 17:06
Многу глуп систем е овој.Не само што е лошо недај боже при пожар,поплава и сл. непогоди, туку го ограничуваш и времето на патникот за да го фати метрото каде што некогаш и дел од секундата е важен бидејќи времето на стоење на самото метро е однапред ограничено.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #435 Posted: 22-Oct-2014 at 17:37
овој систем мислам дека почнаа да го практикуваат во западните земји, поради тоа што метро-станиците станаа збиралишта на секакви луѓе и во шпиц имаше големи гужви
кај нив не е проблем затоа што метроата се чести
ваков систем сретнав и во Истамбул каде на постојките на ЛРТ системот се влегува преку порти со жетон
инаку, во итен случај, портите многу лесно се прескокнуваат, а имаат систем со кој може да се спуштат сите шипки и да се отворат портите
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #436 Posted: 22-Oct-2014 at 19:54
Originally posted by jyvation

Многу глуп систем е овој.Не само што е лошо недај боже при пожар,поплава и сл. непогоди, туку го ограничуваш и времето на патникот за да го фати метрото каде што некогаш и дел од секундата е важен бидејќи времето на стоење на самото метро е однапред ограничено.


На влез нема како да нема,а заштото мора да се регистрира вашето влегуване,плус да се прави статистика за натовареност на линиите, на станиците и така натаму.

Русиja


Индиja


Кина


Италиja


Романиja


Великабританиja


Холандиja


Франциja


Шпаниja


САД


Бугариja



Edited by ink - 22-Oct-2014 at 19:58
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #437 Posted: 23-Oct-2014 at 09:32
Потполно ќе се сложам со ink. Ваквиот начин на влез е вистинско решение за да избегнеш луѓе кои што би живееле од/во метро станиците. Системот кој го има воведено Софија е идентичен на многу други европски градови и не ја гледам причината за побуна.

Мислам дека метро станица не е место за дружење, ниту пак место за пречекување на познати, барем тоа е мое мислење. Релативно мал простор, голема фреквенција на луѓе.

Сите овие нови станици имаат системи за безбедност, така што опасност од пожари и земјотреси...

Јас само можам да честитам на развојот на метрото во Софија, посветената работа на овој проект воодушевува
Back to Top
tiberix View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Aug-2011
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote tiberix Quote  Post ReplyReply #438 Posted: 02-Nov-2014 at 13:23
Back to Top
Дифиан View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дифиан Quote  Post ReplyReply #439 Posted: 07-Nov-2014 at 09:00
http://maxmediabg.com/skymedia/

Edited by Дифиан - 07-Nov-2014 at 09:01
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #440 Posted: 07-Nov-2014 at 15:45
Мног сообраќајни подлези се изградија во Софија... Е сега за да се комплетира една цела отсека треба да продолжи строеж и на другите раскрсниците долж овој булевар горе. Ќе биде ли тоа?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2021222324 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.170 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.