build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #201 Posted: 26-Apr-2012 at 11:28
ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ - буферен паркинг/P+R:











"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #202 Posted: 06-May-2012 at 12:16
Продолжува засилената изградба на М2 во Софија.
Оличен апдејт направен од членовите на www.gtsofia.info - Difi@n и bobsata

Станица и ескада Обелја:









Станица Ломско Шосе:









Каде што линијата преминува под земјата:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #203 Posted: 06-May-2012 at 12:19
Станица Бели Дунав:





Бели Дунав P+R:








Станица Надежда:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #204 Posted: 06-May-2012 at 12:21
Станица Хан Кубрат (која се наоѓа на крива, затоа и ваквите горни декоративни елементи):








Станица Централна гара:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #205 Posted: 06-May-2012 at 12:24
Станица Лавов мост:








Станица Сердика 2 (трансфер на М1):






Станица НДК - Национален дворец на културата (трансфер на М3):






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #206 Posted: 06-May-2012 at 12:27
Станица Свети Наум:










Станица Лозенец/Джејмс Баучер:







Лозенец P+R:







Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #207 Posted: 21-May-2012 at 00:36
Преку брод до Варна пристигнаа две од вкупно 18те нови нарачани композиции за метрото на Софија. Сега овие композиции се движат кон Софија, каде по неколку дена тестирање ќе се вклучат во сообраќај. Инаку овие 18 нови композиции треба да влезат во употреба во август и со пуштање на М2 интервалот помеѓу возовите во шпицевите, на двете линии да биде 3 минути.







Малку интересни слики од завршувањето на изградбата на М2 во Софија:



Станица Св. Наум (крај хотелот Хемус):





На бул. Черни врх се вадат трамвајните шини, по што булеварот ќе се асфалтира. Трамвајот тука повеќе нема да вози бидејќи го дуплира метрото:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #208 Posted: 29-May-2012 at 14:43
Заради ниската цена која се постигна на тендерот за изградба на продолжението на линијата М1 помеѓу Цариградско шосе и Аеродромот Софија, парите кои беа заштедени има веројатност да бидат префрлени за изградба на јужниот крак на линијата М1 кон вториот по големина комплекс кваротви ви Софија - Младост 4 и Бизнес Парк Софија.
Така со заштедените 50 милиони евра има веројатност годинава да се започне изградбата на додатни две станици, кои би се завршиле до крајот на 2014 година. За трасата кон Младост 4, во која се вклучени 4 подземни станици има одамна изработено технички проект и се чекаше само да се обезбеди финансирање. Сега кога тоа се случи, има голема веројатност изградбата на првата половина од отсечката, односно првите две станици од јужниот крак на М1, да почнат да се градат. Така годинава би можело да почнат да се градат вкупно 6 нови станици, при што метрото на Софија до крајот на 2014 година би имало 33 станици со над 35 километри должина.

На брзина склопив на што ќе се работи од оваа, па се до 2014 година, односно двата крака на М1: северниот кон Аеродромот и јужниот кон Младост 4:




Разширението на метрото до Бизнес парка може да започне още през 2012 г.

Quote:
Ниските цени в последния търг за разширение на софийското метро дадоха повод на “Метрополитен” АД да се замисли за изграждането на още една отсечка и то още през този програмен период.

Става въпрос за участъка от “Младост” 1 до Бизнес Парк София, като проектът ще включва две метростанции – до магазин “Хит” в “Младост”, а третата – до бизнес парка, ще остане за изпълнение след 2014 г. Това обяви във вторник изпълнителният директор на общинското дружество “Метрополитен” Стоян Братоев.

По думите му за двете метростанции ще са необходими 50 млн. евро, а на последния търг за метрото от “Цариградско шосе” до летището са икономисани 25 млн. евро. Офертите на участниците в конкурса бяха отворени в понеделник, след което се разбра, че 5-километровия участък с четири нови метростанции ще струва около 136 млн. лв. без ДДС при индикативна стойност на проекта 130 млн. евро. Целият участък от метрото от “Младост” 1 до Бизнес парк София се изчислява на 80 млн. евро, уточни Братоев.

Той каза, че отсечката на метрото до Бизнес парк София и “Младост” 4 е дори по-важна от тази до летището, защото ще е от полза на повече жители и работещи в района. При отпадането на проекта “Бетин – Белене” от програма “Транспорт” (138 млн. евро) обаче Европейската комисия предпочете освободеният ресурс да се насочи към интермодални проекти, какъвто е участъкът от метрото до летището. Той ще свързва въздушен, железопътен и автомобилен транспорт.

Заради ниските цени на търга транспортният министър Ивайло Московски вече готви неофициални срещи с представители на ЕК, на които да отправи молбата за финансиране на метрото до Бизнес парка, каза Братоев. Ако получи положителен отговор, предложението ще бъде внесено на следващото заседание на Комитета за наблюдение на програма “Транспорт”, след което проектът евентуално ще получи окончателно одобрение.

Най-голямото притеснение на Братоев е, че това може да отнеме време, а за да се завърши участъкът до края на този програмен период – декември 2013, строителството трябва да започне още тази година. Всичко зависи от партньорите ни от Брюксел, тъй като “Метрополитен” и строителните компании могат да справят с организацията и строителството, каза Братоев.Запитан как си обяснява ниските цени в търговете за метрото, той каза, че фирмите нямат работа и подбиват цените, за да получават поръчки.


Edited by Andrej_LJ - 29-May-2012 at 14:52
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #209 Posted: 05-Jun-2012 at 11:56
Денеска стана официјално: Не 2, а 3 нови станици ќе се градат со заштедените пари од проектот за ширење на метрото до Аеродромот. На јужниот крак на М1 кон Младост 4 ќе се градат 3 нови станици (од вкупно планираните 4) со околу 60 милиони евра. Отсекот е долг 2,8 километри, целосно подземен и ќе се гради со кат енд кавер методата (станиците минуваат под главниот булевар на Младост - Александар Малинов). Изградбата треба да започне до крајот на годинава и да заврши до крајот на 2014 година.
Така наспроти моите лични очекувања дека во периодот 2012-2014 темпото на изградба на метро во Софија ќе се успори (до 2012 се градеа 13 станици, по 2014 ќе се градат најмалку 18), сепак за моја радост тоа нема да се случи бидејќи годинава започнува изградба на околу 8 километри со 7 станици по двата крака на М1, чија вкупна вредност изнесува околу 140 милиони евра.
За ова голема заслуга има директорот на Метрополитен, г-дин Стојан Братоев, на чија иницијатива експресно се префрлија парите кон оваа отсечка, која беше во план да се гради по 2014 година. Со ова, Софија не само што во целост го исполува планот за развој до 2014, но и го надополнува и проширува.
Така кон крајот на 2014 година градот ќе има 34 станици метро со скоро 40 километри должина, со која се приближува сериозно на градови како Прага и Будимпешта.

Официјална изјава на министерот за транспорт:

На Комитета за наблюдение беше решено да започне и строежа на столичното метро до от Младост 1 до Бизнес парка. “Това става възможно благодарение на спестените средства от проведени тръжни процедури“, каза министър Московски. По думите му до сега са спестени около 55 млн. евро, които могат да бъдат инвестирани в новата линия. Отсечката ще има 3 станции, дължината й е около 2,8 км и ще бъде изградена до края на програмния период“, допълни министърът.

http://focus-news.net/?id=n1661056


Edited by Andrej_LJ - 05-Jun-2012 at 11:58
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #210 Posted: 05-Jun-2012 at 12:53
Браво за Метрото во Софија,многу убава работа,а посебно браво на и за  великодушните и благопријатни коментари за ТрумфалниоТ успех на Столицата.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #211 Posted: 05-Jun-2012 at 12:54
Андреј, задоволни се граѓаните од изгледот на возовите? Бидејќи прва работа на Балканот општо е да се види прво изгледот, а после спецификите.
23ka.wordpress.com
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #212 Posted: 05-Jun-2012 at 19:36
Originally posted by N23

Андреј, задоволни се граѓаните од изгледот на возовите? Бидејќи прва работа на Балканот општо е да се види прво изгледот, а после спецификите.

Поне jaс не сум чул некоj да е имал нешто против изгледот на возовите.  Софианци навикнаха уште во самиот пуск на метрото во Софиja и ако со децениja имаше купени возови,кои седеха на склад. Првите возови за метрото во Софиja са уште от 1989-1990 година.  Вакви

Со изградбата на првиот метродиаметар М1 се набавиха исто руски вакви во различни бои


Новата нарачка (дел от коja пристигна) са слични.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #213 Posted: 05-Jun-2012 at 23:59
Originally posted by N23

Андреј, задоволни се граѓаните од изгледот на возовите? Бидејќи прва работа на Балканот општо е да се види прво изгледот, а после спецификите.


Прво мора да се признае дека руската техника е далеку под нивото на западната. Тука нема сомеж и важи за се: од тролејбуси, трамваи, возови и автомобили. Она што особено им куца на русите е дизајнот и посветеноста на малите детали кои се разбира се многу важни, иако не заостануваат особено во технички аспект.
Кога се проведе тендерот за набавка на 18 нови композиции за Метрополитен Софија имаше голем скандал и незадоволство заради два фактора кои индиректно го фаворизираа рускиот производител Метровагонмаш: прво најзначаен фактор во бодирањето имаше цената, а јасно е дека продукцијата на исток е далеку поефтина од онаа на запад. Втор фактор беше краткиот рок за достава даден од Метрополите, кој западните фирми не можат да го исполнат заради среднорочно планирање и полни капацитети. Со ова на ум се избра новите возови да се купат повторно од Митиштинскиот метрозавод те. Метровагонмаш.

Е, сега Софија има два типа на возови и тоа оние сините, доставени уште во 1990 година, 8 огдини пред отворањето на метрото-уште еден доказ за ефективноста на познатото комунистичко планирање! Овие возови се од моделот 81-717.4/81-714.4. Вакви возови колку ти душа сака во целиот источен блок, при што си се возел со истите во Будимпешта (каде се мизерно одржувани и под секоја критика). Но сакам да ти избројам дел од градовите каде се возат овие возови (и тоа не пуштени во сообраќај во 1998 како во Софија, туку уште во 1976): Будимпешта, Варшава, Прага, Киев, Минск, Москва, Скт. Петерсбург и уште десетина други. Демек најчестиот модел во соц времето. Такви возови во Софија има 12, секој со по 4 вагона, односно вкупно 48 вагона.

Новиот модел возови е
81-740/741 «Русич», во Софија наречен и Скиф. Производството почнува во 2003, а се вози во Софија, Москва и Казан. Првиот Скиф во Софија пристигнува во 2005, при што нивниот вкупен број во моментов е 12 композиции. Со новиот тендер започнаа да пристигнуваат постепено уште 18 композиции, со што бројот на Русичите ќе биде 30. Нов тендер се очекува многу веројатно веќе следната година, кога ќе се набавуваат нови возови за новите 7 станици кои треба да се пуштат во 2014 година.
Последните 3 воза кои стигнаа во 2010 (ми се чини), дел од старите пратки и 18те нови воза дел од новите пратки се всушност далеку подобрена модификација на постарите Русичи. Тоа подразбира подобрувања од технолошки и дизајнерски аспект: имаат поплавно сопирање, подобри кочници, подобри противпожарни системи и електроника... Во самите патнички салони има повеќе врати за побрзо излегување, сите имаат клима уреди, имаат системи за визуално и аудио објавување на станиците, снабдени се со подобар распоред на шипките за наслонување на патниците, подобра изолација од шум, подобри вентилациони системи итн.
Затоа би можел да заклучам дека со право не сум чул некој да е незадоволен од возниот парк на Метрополитен. Не треба да се заборави дека финансискиот ресурс е многу ограничен и дека автоматиката на системот е правена во советско време, која не е наполно прилагодлива на западните марки (те. е прилагодлива но мора да се инвестира во промени). Возовите на меторто во Софија се секогаш чисти и уредни како ретко кое друго метро во светов, аудио и визуално објавување на станиците има, клими во новите возови има (додуша климата не е многу потребна во метро), така што сите базични критериуми се исполнети. Е сега дека е далеку од Сименс тоа е јасно, но мислам дека тоа не е основниот проблем на Софија.

Еве слики дел од моделите Русич во Софија (возовите со плава лента се понови, од зелена и портокалова се постари):








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #214 Posted: 06-Jun-2012 at 00:59
Iskreno nadvoresno starive vozovi mu se posimpaticni,grub izgled,tipicen podzemen voz koj ne treba da e ubav tuku treba da vrsi rabota,me potsetuvaat na metroto vo New York koe sum go videl samo na film pa mozebi od tamu mi ostanalo deka eden metro voz treba da izgleda taka.

Novive mi se kako nasminkani,kako Zastava koga napravi "novo" Jugo.
No sigurno od tehnicki aspekt se daleku podobri.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #215 Posted: 06-Jun-2012 at 12:59
Јас сум се возел и со најстарите и со новите.За изглед не коментирам.
А за возењето новите се во се подобри и комоција, кочење старите имат многу лоше запирање и тргнување новите се одлични во тој поглед нема кај нив закочи испушти рамномерно си е.Новите имат далеку подобра звучна изолација.
Кај нас сигурно немаше вакви да изберат ретроLaugh ќе беа сигурно кај нас најважно е изглед потоа идат практичност,економичност и цена како приоритети.



Edited by Tiveriopol - 06-Jun-2012 at 13:00
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #216 Posted: 15-Jun-2012 at 11:21
Една моја визуализација околу она што треба да се гради од годинава, до крајот на 2014 година, односно до почнување на новиот програмен период кога ќе се гради линијата М3. До тогаш фокусот останува на линијата М1 и нејзино продолжување за 7 нови станици кон двата краја на линијата. Така линијата М1 ќе има вкупно 23 од вкупно предвидените 25 станици.



И една слика на готовата станица Надежда која се отвора заедно со целиот М2 на 30.8:




И за крај една визуализација како треба да изгледа метрото на Софија во долгорочен план, односно со 3 дијаметри и 6 линии и засега трите ЛРТ трамвајни линии:




Edited by Andrej_LJ - 15-Jun-2012 at 11:23
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #217 Posted: 22-Jun-2012 at 12:53
Станица НДК (М2/М3):














Сликите ги направил членот Jorr, www.gtsofia.ingo


Edited by Andrej_LJ - 22-Jun-2012 at 13:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #218 Posted: 22-Jun-2012 at 12:54









Станица Надежда (М2):







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #219 Posted: 22-Jun-2012 at 12:56












Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #220 Posted: 25-Jun-2012 at 09:37
Андреј, апдејтите од Софија ти се навистина на ниво. Многу ме интересира кои метро возови следни ќе ги купат бугарите за потребите на проширувањето на метрото? Дали повторно ќе одат со Метровагонмаш или пак ќе биде друг производител?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 910111213 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.