build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 12-Feb-2011 at 17:21
 
 
 
Ова е моменталната сосотојба на сите 11 станици од Линијата 2, кон денешен датум, односно фебруари 2011 година. Следуваат уште двете станици на МД 1 -Младост 3 и Цариградски Шосе.
 
 
Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 12-Feb-2011 at 17:35
И за крај станицата Цариградско Шосе, каде се гради и најголемиот подземен П+Р паркинг:











"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 13-Feb-2011 at 13:19
Уште малку слики од репортажата на весник Дневник на метростаницата Цариградско Шосе (декември 2010):










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 13-Feb-2011 at 13:27
Неколку многу интересни и креативни промоторски плакати, изработени во врска со иницијативата СПАСИ МЕТРОТО, која се занимава со борба за давање гласност на проблемите кои може да доведат ако третата линија на метрото во Софија биде изградена како лесно метро. Се работи за граѓанска иницијатива, предимно од членовите на ССЦ-БГ, кои работата ја водат многу сериозно и посветено. Се испраќаат писма со многу прашања кон градоначалничката Јорданка Фандакова и гиректорот на Метрополитен Стојан Братоев. Исто така беше привлечен и добар медиски интерес со репортажата на познатата телевизија бТВ.





Моите две омилени:





Тука можете да погледнете за што станува збор:
http://www.facebook.com/spasimetroto
http://spasimetroto.org/

И видео од репортажата на бТВ во врска со изградбата на третиот метро-дијаметар:
http://www.youtube.com/watch?v=xg9GfmgGx0A

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3807
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 13-Feb-2011 at 13:42
Само не ми е јасно зошто толку би ни било важно метрото во Софија, како да е прво во светот.Ако сакаш да видиш метро ремек дело тогаш гуглај за метрото во Порто Португалија каде што луѓето карпи бушеле и е навистина чудо на архитектурата. Инаку ова е навистина метро како метро.
Како и да е секоја чест за трудот иако не ја сфаќам поентата.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 13-Feb-2011 at 14:02
Никој не претендира дека меторто на Софија треба да ти биде важно. Никој не те принудува да кликнеш на било која тема со сила, тоа го правиш доколку те заинтересира. Скраја да е дека е прво по било што во светов. Ова го правам затоа што е убедливо најблиското метро до нас, во земја која беше слична на нашата, но и е едно од најбрзо развивачките се метро системи во Европа. Што сепак не е за потценување, ресурсот со кој располага Бугарија не е голем, а се успева да се направи нешто квалитетно и големо, со мислење за интегриран јавен транспорт и одржливост на системот на долг рок. Исто така мене лично Бугарија ми е многу драга и со задоволство го следам нејзиниот напредок.

Што се однесува за ЛРТ мрежата во Порто, верувај јас сум доста добро информиран, но не ми сугестирај што да претставувам. Сепак ако тебе те интересира, никој не ти брани да направиш ти слична репортажа, анпротив тоа е добредојдено. Но, како што гледам ќе треба доста да проучиш, затоа што Порто нема ништо налик на класичното метро на Софија, туку класична ЛРТ мрежа, која има само 7 километри подземен дел. Но, оставам ти да ги проучиш деталите на ова "метро", кое исто така не се одликува по ништо од другите низ светов. Всушност незнам зошто нешто треба да е прво на светот за да биде претставено тука... Ако си бил во Германија, Бенелукс итн. ќе видиш дека и новите метро мрежи се градени сосема скромно и едноставно, затоа што примарната цел на системите од таков тип е да придвижуваат брзо и комфортно лица од точка А до точка Б, не да бидат први во светот по било што.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3807
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 13-Feb-2011 at 14:17
Не ми е поентата да се расправам туку поентата ми е да знам што е поентата на темата. Сега после твоето излагање малку ми се појасни работите. Инаку вака темата ми личеше на монолог или one man show што секако не е поентата на форумите.Сум бил во Германија и сум се возел со метро сум имал за среќа прилика да се возам со метро во многу големи градови но ете тоа комбинираното решение во Порто каде што трамваите бувално преку мост влегуват во стена ми оставило најголем впечаток.
Инаку кога веќе зброуваме за метро и Германија во моментов се гради во Карлсруе комбинирано решение за низ центарот на градот и мислам дека овој модел би бил најидеален за Скопје.
На овој линк може подетално да се информираш, ако сакаш се разбира.
http://www.diekombiloesung.de/kombiloesung/


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 13-Feb-2011 at 14:34
Ама темата постои само еден ден, а веќе има 250+ посети, што не е лошо со оглед на тоа што не станува збор за прв пат претставена тематика, туку само за продолжение. Монолог е затоа што е следење на континуиран развој, но токму Софиското метро има поттикнато бројни дискусии, меѓу кои и таа дали на Скопје му е потребно метро и каква всушност мрежа ни е нужна. Понатаму, ова мене ми е хоби и искрено не би ми пречело и да е чиста презентација, без претенции да се развиваат значајни дискусии. Всушност форумов е доста ограничен во поглед на квалитетни дискусии на многу подрачја, заради недоволно познавање на тематиката од доволен број на челнови. Сепак, темава е наменета за целиот јавен градски транспорт на градот, не само за метрото.
Треба да се разграничат поимите, кои во јавниот транспорт се многу важни, затоа што со себе носат огрпмни разлики во нивните капацитети, дизајн, време на изведба, комфорт, брзина, превозна способност итн. итн.. И Карслуе и Порто се градови кои имаат брзи трмаваи/ЛРТ мрежи кои се многу далеку од класичното метро по сите овие параметри. Сепак и двата града се многу помали од Софија и е разбирливо што си изградиле вакви мрежи, примерни за нивните димензии и потреби, но тие и натаму си остануваат само ЛРТ/трам мрежи, кои се доста поминорни од класичното метро. Тука треба да се нагласи дека Порто има одлична мрежа, која е модерно дизајнирана и изведена, но која чини фантастични 3,5 милјарди евра, наспроти неколкукратно поефтината варијанта на Софија, иако се работи за изградба на инфериорното ЛРТ во споредба со класичното метро.
Инаку бап пред некој ден ги разгледував шинските возила од поголем капацитет кои возат низ Карлсруе, кои иако стари би биле идеални за град како Скопје, затоа што се компатибилни како со уличната, така и со железничката мрежа. Ете, за градови како Скопје и Порто, ЛРТ мрежа е сосема доволен носител/столб на јавниот транспорт, но за Софија за жал тоа е далеку под потребите. Затоа и се формираше иницијативата СПАСИ МЕТРОТО, кое се бори за класично метро по трасата на МД3.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3807
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 13-Feb-2011 at 14:50
ОК Андреј сега се разбравме. Мене трамваите и метроата не ми се хоби па затоа сакав малце објаснување околу темата зошто вака ми беше премногу сува.Инаку сум размислувал и јас за вакви лрт (иако незнам што значи претпоставувам трамваи кои излегуваат и на шини за возови) за во Скопје и мислам дека е фантастична идеа зошто во близина има најмалку четири пет града кои би можеле да се поврзат со Скопје. Затоа и го спомнав Карлсруе кое иаку е мал град има најдобра трамвајска мрежа во Европа и е поврзан со трамвај со сите околни градови во радиус и до 100 км.
Затоа мислам дека на Скопје репер би требало да му биде Карлсруе а не Софија особено што во мемоентов како што кажав се работи на подземна травајска линија во централното градско подрачје а на скопје тоа би му било доволно по партизанска и јане сандански нема потреба трамваите да бидат под земја. Друга интересна работа во Карлсруе е тоа што освен шините ќе ги прават и улиците во центарот под земја исто така интересен проект за Скопје.
И што е исто така инетересно од крајот на 2011 ќе познат да ги менуват старите С Банови како што ги викат тие меѓуградски траваи со нови кои ќе бидат со пневматска амортизација, така да старите иако се навистина ТОП полека ќе им стануват вишок, што секако би била добра зделка за евентуалното трамвајско решение во Скопје.
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 469
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 11-Mar-2011 at 19:11
Zapochnati sa konsultantski raboti za budeshtata Linija 3 na Sofiiskoto metro.Ochekva se stroejat na Linija 3 da startira posle 20014 godina
Консултант вече работи по проекта за третия метродиаметър на София

Относно изграждането на трета линия на метрото (от кв. "Княжево", през "Красно село" и "Сердика", центъра до кв. "Васил Левски") със средства от оперативната програма "Транспорт" общинското дружество "Метрополитен" вече има консултант, който разработва проект.

С него то ще може да кандидатства през следващия програмен период след 2013 г. за европейско финансиране за третата линия. Това казва заместник-кметът на София по транспорт Любомир Христов в интервю за вестник "Дневник".

За продължаването на първия метродиаметър до летището и до Бизнес парка и в момента има разговори с Европейската комисия. "Метрополитен" работи по проектирането на тези два участъка.
Следи се много внимателно усвояването на средствата по отделните оперативни програми, категоричен е Христов.
Той припомни, че министър Томислав Дончев е поел пряк ангажимент там, където има изоставане в усвояването, средствата да бъдат пренасочени към метрото, ако е възможно.

По думите на заместник-кмета има теоретична възможност още в рамките на този програмен период - до 2013 г., да се намери финансиране.
Европейската комисия оценява строителството на софийското метро като един най-успешните инфраструктурни проекти, финансирани от еврофондовете.
http://stroitelstvo.info/infrastruct...ta_za_tretiia/
__________________


Edited by Galileo - 11-Mar-2011 at 19:12
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 433
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 14-Mar-2011 at 23:08
TBM-от во Софиjа е веке каj Лавов мост Smile 






















Сликите се од FloatingShift од SSC
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 433
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 29-Mar-2011 at 11:57
Уште малце слики од вчерашната инспекциja на изградбата на метрото при Лавов Мост.




















Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 433
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 01-Apr-2011 at 08:23
Новата метростаница на МД1 каj Цариградско шосе во Софиjа(слики brank, SSC)









И биферниот паркинг на истото место за 1500 коли (слики bobjo6666, SSC)










Edited by pavche - 01-Apr-2011 at 08:25
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 433
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 09-Jun-2011 at 21:25
TBM-от во Софиjа е веке во станица Сердика 2, во Ларгото.
Остава уште само еден тунел до станица НДК да прокопа.

малце слики от foto.stroitelstvo.info










Ова ке биде станица Сердика 2 од МД2






TBM-от, коj идва от станица Лавов Мост.











И две слики од подземниот архелеожки премин во Ларгото, помегу Сердика 1, Срдика 2 и постоечкиот подземен премин каj Президентството.







Edited by pavche - 09-Jun-2011 at 21:27
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 18-Jun-2011 at 13:32
Еве неколку понови слики од градскиот превоз на Софија. Ќе ставам по 1-2 слики во пост додека не се премине страницава, која е преполнета и многу бавно се отвораат сликите. Започнувам со дел од поновите автобуси:

Линија 11 за жк. Овча Купел:



Линија 72:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 18-Jun-2011 at 13:34
Автобус Тедом на линијата 75 (Орлов мост-Ст. Гео Милев):



Мерцедес на линијата 404 (гараж Дружба-Централна гара):

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 18-Jun-2011 at 13:34
Зглобен Мерцедес на линијата 204:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 18-Jun-2011 at 13:36
Две слики на Мерцедеси, кои се движат на линијата 1 (Гео Милев-Кокалјанско ханче). Сликани се на пресно обновениот кружен тек на 4ти километар или плоштадот на Авиацијата:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 18-Jun-2011 at 13:57
Малку трамваи:

Татра Т6А2СФ на линијата 10:



Трамвај Дјуваг на линијата 22:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 18-Jun-2011 at 14:00
Трамвај Т6М 700 на линијата 7 со новата колор шема на трамваите во Софија:



Трамвај Татра Т4D-C на линијата 22 (жк. Красна Полјана-Автостанција Изток):



Трамвај Татра Т6Б5 на линијата 20 (Гара Искар-метростанција Сливница):

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.