Од регионот - Софија |
Post Reply | Page <1 1819202122 26> |
Author | |
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #381 Posted: 16-Dec-2013 at 14:54 |
Да, сите работи кои се прават моментално или се нарачани се во склоп на сегашниот програмски период кој завршува на крајот на оваа година, но заради правилото н+2 изведбата на проектите и нивното плаќање од ЕК може да се врши до крајот на 2015 година. За приоритетите на следниот програмски период во Софија е многу тешко да се зборува на оваа етапа зарди опсежната реформа на Кохезијската политика на ЕУ. Така многу помалку пари ќе се дава за ОП Транспорт, а градовите може да се надеваат на пари од ОП Регионално развитие и ОП Околна средина (во сегменот на електричниот јавен транспорт). Најверојатно ќе се бараат пари за нови трамваи и развој и реконструкција на трамвајската мрежа. Инаку денеска излезе информација дека во почетокот на следната година (јануари или февруари) треба да биде објавен тендерот за изградбата на централниот дел на метро линијата М3. Спремањето на тендерот е во завршна фаза. Ќе се бара изведувач на 8,5 километри туенли, кои ќе се копаат со тунелно пробивна машина и 9 станици во централното градско подрачје. Се работи за сегментот од метро станицата парк Заимов на североисток до станицата Цар Борис III, преку две трансферни станици (Орлов мост за врска со М1 и НДК за врска со М2). Сегментот е обележан со темно зелена боја на мапата. Цената од 320 милиона евра вклучува и изградба на депо во населбата Землјане кај станицата Цар Борис III, но не вклучува и набавка на новите возови кои ќе се купуваат додатно на покасна етапа. Според најавите изградбата на централниот дел треба да трае нешто помалку од 4 години и да биде пуштен во работа во 2018 година. Изградбата на двата периферни крака би требало да започне кон 2016 и да трае 2 години со што кон 2019 кога Софија треба да биде Европска престолнина на културата метро мрежата треба да има солидна должина од околу 55 километри и 55 станици. * Оваа мапа всушност не е актуална во смисла на распоредот на станиците, но дава точна представа каде се наоѓа централниот подземен дел на линијата М3: Еве ја актуанлата мапа на линијата М3 во смисла на местоположба на трасата и станиците. Значи прво ќе се гради централниот дел на линијата помеѓу станиците III-6 парк Заимов и III-14 Цар Борис Трети. Интересно е што по завршувањето на централниот дел на линијата, остануваат за изградба само две подземни станици во населбата Овча Купел на западниот крај на линијата (станиците 18та и 19та), додека сите други ќе бидат надземни. Исто така за прв пат во Софија линијата М3 ќе има и нетрансферна станица во центарот на градот. Помеѓу трансферните станици Орлов мост и НДК се планира и станица Патриарх Евтимиј, што не е случај и со првите две линии, кои помеѓу двете трансферни станици немаат друга станица. Edited by Andrej_LJ - 16-Dec-2013 at 15:10 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #382 Posted: 18-Dec-2013 at 21:18 |
После оваа трета линија да разберам дека понатамошно ширење на метрото не се планира?
Краците кон север и југ остануваат кога ќе нема поприоритетни нешта за решавање можеби. Два програмни периоди значи се истрошија на метрово,сепак е голем зафат преку кој со еден удар се решаваат неколку проблеми,вреди. Edited by kiriOK - 18-Dec-2013 at 21:22 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #383 Posted: 18-Dec-2013 at 21:48 |
Се планираат уште многу разграноци на линиите, кога секоја сегашна линија ќе се раздели на две и во централните делени делови ќе има дупли интервали на движење.
На сегашната линија М1 се планираат уште најмалку 4 станици (Царица Јоана во Лјулин 2/3, станицата призрак Модерното предградие, како и уште две станици јужно од Младост 4 кон ИКЕА). На сегашната линија М2 се планираат уште најмалку 8 станици (3 на север кон Илијанци, 3 на исток кон Студентски град и 2 на југ кон Околоврстниот пат). На сегашната линија М3 (ако прифатиме дека базичниот дел ќе има 19 станици), се планираат и две расклонувања, секое со по 4 станици. Така што има уште ептен многу за градење. Оваа мапа што ја гледаш горе е Основната схема за развој на метрото, а постои и проширена, делови од која сега се проектираат, а за останатите делови има само идејни проекти. Еве една моја мапа како би требало да изгледаат линиите во подалечна перспектива. Иначе вече пристигна и ги поминаа прегледите сите 10 нови воза на МВМ нарачани за раширувањето на линиите во 2015 со уште 8 нови станици. Веројатно до тогаш постепено ќе се намалуваат интервалите при што во шпицот треба да паднат од сегашните 3.15 мин на 2.30 мин. Со овие пополнувања бројот на возовите во Софијскиото метро достигна 52. Исто така денеска веќе пристигна првиот од 50те дупли тролејбуси Шкода 27тр, кои ќе бидат распоредени на пола во депоата Надежда и Искар. А првите 4 трамваи ПЕСА исто така пристигнаа, на пат се уште 2 кои по Нова година ќе тргнат по линијата 1, а за сега им прават тестови по скоро сите траси низ целиот град. Edited by Andrej_LJ - 18-Dec-2013 at 21:58 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
kiriOK
Senior Member Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 992 |
Quote Reply #384 Posted: 20-Dec-2013 at 18:25 |
Пратам и други нешта кои се прават во Бугарија и гледам последниве 2 години се случуваат најголемите придобивки од европските фондови,тоа е некое правило да стигнуваат нарачките при крајот на програмниот период?
|
|
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #385 Posted: 20-Dec-2013 at 21:22 |
Не, нема вакво правило. Поради фактот,дека тоа е прв програмен период за Бугариja,па преди тоа на азминистрациjaта требаше време докато започне да изготвува квалитетни проекти според европските стандарти,па затоа и сега се изполнуват повекето. Многу битен фактор во целиот този процес е квалитетот на администрациjaта и спремноста на таа да создадат квалитетни проекти,кои да почнат да се изполнуват. Тоа се вика административен капацитет. Изградуването му не беше многу добро застапен во предпристапните периоди и от тоа си пативме во почетокот на програмниот период,кога не постоеха толкова многу и добри проекти,кои да апмлицират за финансиране. Другата многу битна тема е финансирането на самите проекти,за кои Брисел чека прво да бидат финансирани на некаков етап от државата членка, а после кога провери Брисел изполнуването на проектот да даде дел от веке потрошените пари. Сека држава сама решава како да финансира проектите. Повекето теглат заеми за тоа. Бугариja позаема пари от фискалниот резерв (тоа е нешто специфично-пари на владата,кои се држат во народната банка,за да можат да гарантират можноста на владата да плакja се и сешто во секи един момент. Тоа е различно от девизните резерви на народната банка,кои са си пари на банката.Фискалниот резерв са пари на разполагане на владата,кои немат право да одат под 2 милиарда евра) Edited by ink - 20-Dec-2013 at 21:27 |
|
bagercho
Newbiе Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #386 Posted: 04-Jan-2014 at 14:26 |
Песите тръгнаха по софийските улици, засега само пробно. Ето снимки от днес благодарение на @gradinka и @NiGhtPiSH от skyscrapercity.com:
Edited by bagercho - 04-Jan-2014 at 16:08 |
|
bagercho
Newbiе Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #387 Posted: 24-Jan-2014 at 21:34 |
На 13.01 новите трамваи бяха пуснати по линия 1.
Edited by bagercho - 24-Jan-2014 at 21:47 |
|
Дифиан
Newbiе Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #388 Posted: 25-Jan-2014 at 21:45 |
Фоторепортаж за напредъка по метрото от станция Цариградско шосе към Летището!
А всички снимки са налични ТУК! Edited by Дифиан - 25-Jan-2014 at 21:46 |
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #389 Posted: 25-Jan-2014 at 23:13 |
браво браво брзо напредува !
|
|
Дифиан
Newbiе Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #390 Posted: 16-Feb-2014 at 16:42 |
bagercho
Newbiе Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #391 Posted: 28-Feb-2014 at 17:07 |
След много бавене най-накрая договорът за новите автобуси - 126 броя MAN Lion's City G CNG е подписан и първите от тях ще бъдат в София в края на месец май.
Edited by bagercho - 28-Feb-2014 at 17:08 |
|
Дифиан
Newbiе Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #392 Posted: 19-Mar-2014 at 12:14 |
Първите осем произведени тролейбуса са доставени в София. Повече информация със снимки: ТУК!
Edited by Дифиан - 19-Mar-2014 at 12:15 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #393 Posted: 29-Mar-2014 at 14:28 |
Софија го објави тендерот за изградба на метро линијата М3
Централниот дел на линијата М3 ќе опфаќа 7 километри тунели и 7 подземни метро станици, од кои две трансферни кон постоечките линии. Целиот тунел ќе се гради со тунелно пробивна машина за кој има објавен посебен тендер, а изградбата на станиците ќе се одвива надземно (со отворени јами), освен на станицата Орлов мост, која заради паркот ќе се гради со подземен метод. Рокот за изведба е 45 месеци, а цената е 280 милиони евра. Тука не влегуваат депото и подвижниот состав (во прво време се планира набавка на 20+10 додатни метро композиции за М3). Листа на станиците од исток кон запад на централниот дел на линијата М3 (проектни, а не финални имиња): 1) Театар Софија/Парк Заимов/Обориште 2) Орлов мост (трансфер на М1) 3) Патриарх Евтимиј/Граф Игнатиев 4) НДК 2 (трансфер на М2) 5) Прага 6) Балгарија 7) Красно село/Житница |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
bagercho
Newbiе Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #394 Posted: 16-May-2014 at 10:43 |
Ето го електробусът, който днес беше представен на гражданите и от 18.5 ще се движи пробно по маршрута на една от тролейбусните линии в София. Производител е китайският Higer. На двете крайни спирки бяха изградени станции за зареждане. Edited by bagercho - 16-May-2014 at 10:46 |
|
bagercho
Newbiе Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #395 Posted: 16-May-2014 at 10:45 |
Edited by bagercho - 16-May-2014 at 16:33 |
|
Macedonicus
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 29-May-2011 Location: Czech Republic Online Status: Offline Posts: 398 |
Quote Reply #396 Posted: 16-May-2014 at 22:46 |
Браво Софија. Имав прилика да прошетам пред 1 месец и бев прилично задоволен од прогресот на метрото но немав баш можност да сликам затоа што бев професионално и со набиена агенда. Не ми се допадна закрчениот сообраќај по главните булевари каде се чекаше прилично за 4-5 мин. повеќе отколку што се чека во Скопје. Сообраќајната култура за нијанса подобра од кај нас, барем од тоа што го видов во тие неколку часа. Се надевам следниот пат ќе се задржам подолго па ќе имам можност и да сликам.
|
|
ಠ_ಠ
|
|
bagercho
Newbiе Joined: 04-Dec-2013 Online Status: Offline Posts: 14 |
Quote Reply #397 Posted: 17-May-2014 at 11:38 |
И малко повече информация - автобусът е първият такъв в Европа. Той използва ултракондензатори вместо батерии и може да изминава около 20 километра с едно зареждане. Самото зареждане става за 8-10 минути. Проектът е на българско-израелската компания Chariot Motors, базирана в София. Електробусът е предоставен безплатно за тестване за 9 месеца. Шасито и каросерията са на Higer, а ултракондензаторите и останалото електрооборудване са на китайската компания Aowei. Двигателите са два, на Siemens. Ако експериментът бъде успешен този автобус вероятно ще се сглобява в България.
http://www.chariot-electricbus.com/ Edited by bagercho - 17-May-2014 at 12:23 |
|
Дифиан
Newbiе Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #398 Posted: 06-Jul-2014 at 13:44 |
От февруари не бях снимал, за което моля за извинение! За съжаление, и този репортаж не е пълен и липсва част от трасето между станции 20 и 22. Всички снимки можете да видите ето ТУК, с описание към всяка. Публикувал съм ги с по-описателни обяснения ТУК и ТУК!
Edited by Дифиан - 06-Jul-2014 at 13:47 |
|
Дифиан
Newbiе Joined: 29-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #399 Posted: 07-Jul-2014 at 20:36 |
tiberix
Senior Member Joined: 15-Aug-2011 Location: Sofia Online Status: Offline Posts: 284 |
Quote Reply #400 Posted: 07-Jul-2014 at 20:54 |
Post Reply | Page <1 1819202122 26> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |