build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #381 Posted: 16-Dec-2013 at 14:54
Originally posted by kiriOK

Бојата ми се допаѓа.

Сето ова Андреј е од овој ЕУ програмен период,нели?
Што е во план да се набави за 2014-2020 односно дали ќе има други нарачки за градскиот транспорт?


Да, сите работи кои се прават моментално или се нарачани се во склоп на сегашниот програмски период кој завршува на крајот на оваа година, но заради правилото н+2 изведбата на проектите и нивното плаќање од ЕК може да се врши до крајот на 2015 година.

За приоритетите на следниот програмски период во Софија е многу тешко да се зборува на оваа етапа зарди опсежната реформа на Кохезијската политика на ЕУ. Така многу помалку пари ќе се дава за ОП Транспорт, а градовите може да се надеваат на пари од ОП Регионално развитие и ОП Околна средина (во сегменот на електричниот јавен транспорт). Најверојатно ќе се бараат пари за нови трамваи и развој и реконструкција на трамвајската мрежа.

Инаку денеска излезе информација дека во почетокот на следната година (јануари или февруари) треба да биде објавен тендерот за изградбата на централниот дел на метро линијата М3. Спремањето на тендерот е во завршна фаза. Ќе се бара изведувач на 8,5 километри туенли, кои ќе се копаат со тунелно пробивна машина и 9 станици во централното градско подрачје. Се работи за сегментот од метро станицата парк Заимов на североисток до станицата Цар Борис III, преку две трансферни станици (Орлов мост за врска со М1 и НДК за врска со М2). Сегментот е обележан со темно зелена боја на мапата. Цената од 320 милиона евра вклучува и изградба на депо во населбата Землјане кај станицата Цар Борис III, но не вклучува и набавка на новите возови кои ќе се купуваат додатно на покасна етапа. Според најавите изградбата на централниот дел треба да трае нешто помалку од 4 години и да биде пуштен во работа во 2018 година. Изградбата на двата периферни крака би требало да започне кон 2016 и да трае 2 години со што кон 2019 кога Софија треба да биде Европска престолнина на културата метро мрежата треба да има солидна должина од околу 55 километри и 55 станици.

* Оваа мапа всушност не е актуална во смисла на распоредот на станиците, но дава точна представа каде се наоѓа централниот подземен дел на линијата М3:



Еве ја актуанлата мапа на линијата М3 во смисла на местоположба на трасата и станиците. Значи прво ќе се гради централниот дел на линијата помеѓу станиците III-6 парк Заимов и III-14 Цар Борис Трети.


Интересно е што по завршувањето на централниот дел на линијата, остануваат за изградба само две подземни станици во населбата Овча Купел на западниот крај на линијата (станиците 18та и 19та), додека сите други ќе бидат надземни.
Исто така за прв пат во Софија линијата М3 ќе има и нетрансферна станица во центарот на градот. Помеѓу трансферните станици Орлов мост и НДК се планира и станица Патриарх Евтимиј, што не е случај и со првите две линии, кои помеѓу двете трансферни станици немаат друга станица.

Edited by Andrej_LJ - 16-Dec-2013 at 15:10
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #382 Posted: 18-Dec-2013 at 21:18
После оваа трета линија да разберам дека понатамошно ширење на метрото не се планира?
Краците кон север и југ остануваат кога ќе нема поприоритетни нешта за решавање можеби.

Два програмни периоди значи се истрошија на метрово,сепак е голем зафат преку кој со еден удар се решаваат неколку проблеми,вреди.

Edited by kiriOK - 18-Dec-2013 at 21:22
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #383 Posted: 18-Dec-2013 at 21:48
Се планираат уште многу разграноци на линиите, кога секоја сегашна линија ќе се раздели на две и во централните делени делови ќе има дупли интервали на движење.

На сегашната линија М1 се планираат уште најмалку 4 станици (Царица Јоана во Лјулин 2/3, станицата призрак Модерното предградие, како и уште две станици јужно од Младост 4 кон ИКЕА).

На сегашната линија М2 се планираат уште најмалку 8 станици (3 на север кон Илијанци, 3 на исток кон Студентски град и 2 на југ кон Околоврстниот пат).

На сегашната линија М3 (ако прифатиме дека базичниот дел ќе има 19 станици), се планираат и две расклонувања, секое со по 4 станици. Така што има уште ептен многу за градење. Оваа мапа што ја гледаш горе е Основната схема за развој на метрото, а постои и проширена, делови од која сега се проектираат, а за останатите делови има само идејни проекти. Еве една моја мапа како би требало да изгледаат линиите во подалечна перспектива.





Иначе вече пристигна и ги поминаа прегледите сите 10 нови воза на МВМ нарачани за раширувањето на линиите во 2015 со уште 8 нови станици. Веројатно до тогаш постепено ќе се намалуваат интервалите при што во шпицот треба да паднат од сегашните 3.15 мин на 2.30 мин. Со овие пополнувања бројот на возовите во Софијскиото метро достигна 52.

Исто така денеска веќе пристигна првиот од 50те дупли тролејбуси Шкода 27тр, кои ќе бидат распоредени на пола во депоата Надежда и Искар.

А првите 4 трамваи ПЕСА исто така пристигнаа, на пат се уште 2 кои по Нова година ќе тргнат по линијата 1, а за сега им прават тестови по скоро сите траси низ целиот град.


Edited by Andrej_LJ - 18-Dec-2013 at 21:58
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 992
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #384 Posted: 20-Dec-2013 at 18:25
Пратам и други нешта кои се прават во Бугарија и гледам последниве 2 години се случуваат најголемите придобивки од европските фондови,тоа е некое правило да стигнуваат нарачките при крајот на програмниот период?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #385 Posted: 20-Dec-2013 at 21:22
Originally posted by kiriOK

Пратам и други нешта кои се прават во Бугарија и гледам последниве 2 години се случуваат најголемите придобивки од европските фондови,тоа е некое правило да стигнуваат нарачките при крајот на програмниот период?

Не, нема вакво правило. Поради фактот,дека тоа е прв програмен период за Бугариja,па преди тоа на азминистрациjaта требаше време докато започне да изготвува квалитетни проекти според европските стандарти,па затоа и сега се изполнуват повекето.
Многу битен фактор во целиот този процес е квалитетот на администрациjaта и спремноста на таа да создадат квалитетни проекти,кои да почнат да се изполнуват. Тоа се вика административен капацитет. Изградуването му не беше многу добро застапен во предпристапните периоди и от тоа си пативме во почетокот на програмниот период,кога не постоеха толкова многу и добри проекти,кои да апмлицират за финансиране. Другата многу битна тема е финансирането на самите проекти,за кои Брисел чека прво да бидат финансирани на некаков етап от државата членка, а после кога провери Брисел изполнуването на проектот да даде дел от веке потрошените пари. Сека држава сама решава како да финансира проектите.
Повекето теглат заеми за тоа. Бугариja позаема пари от фискалниот резерв (тоа е нешто специфично-пари на владата,кои се држат во народната банка,за да можат да гарантират можноста на владата да плакja се и сешто во секи един момент. Тоа е различно от девизните резерви на народната банка,кои са си пари на банката.Фискалниот резерв са пари на разполагане на владата,кои немат право да одат под 2 милиарда евра)

Edited by ink - 20-Dec-2013 at 21:27
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #386 Posted: 04-Jan-2014 at 14:26
Песите тръгнаха по софийските улици, засега само пробно. Ето снимки от днес благодарение на @gradinka и @NiGhtPiSH от skyscrapercity.com:




Edited by bagercho - 04-Jan-2014 at 16:08
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #387 Posted: 24-Jan-2014 at 21:34
На 13.01 новите трамваи бяха пуснати по линия 1.












Edited by bagercho - 24-Jan-2014 at 21:47
Back to Top
Дифиан View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дифиан Quote  Post ReplyReply #388 Posted: 25-Jan-2014 at 21:45
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #389 Posted: 25-Jan-2014 at 23:13
браво браво брзо напредува !
Back to Top
Дифиан View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дифиан Quote  Post ReplyReply #390 Posted: 16-Feb-2014 at 16:42
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #391 Posted: 28-Feb-2014 at 17:07
След много бавене най-накрая договорът за новите автобуси - 126 броя MAN Lion's City G CNG е подписан и първите от тях ще бъдат в София в края на месец май.


Edited by bagercho - 28-Feb-2014 at 17:08
Back to Top
Дифиан View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дифиан Quote  Post ReplyReply #392 Posted: 19-Mar-2014 at 12:14
Първите осем произведени тролейбуса са доставени в София. Повече информация със снимки: ТУК!

Edited by Дифиан - 19-Mar-2014 at 12:15
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #393 Posted: 29-Mar-2014 at 14:28
Софија го објави тендерот за изградба на метро линијата М3



Централниот дел на линијата М3 ќе опфаќа 7 километри тунели и 7 подземни метро станици, од кои две трансферни кон постоечките линии. Целиот тунел ќе се гради со тунелно пробивна машина за кој има објавен посебен тендер, а изградбата на станиците ќе се одвива надземно (со отворени јами), освен на станицата Орлов мост, која заради паркот ќе се гради со подземен метод. Рокот за изведба е 45 месеци, а цената е 280 милиони евра. Тука не влегуваат депото и подвижниот состав (во прво време се планира набавка на 20+10 додатни метро композиции за М3).



Листа на станиците од исток кон запад на централниот дел на линијата М3 (проектни, а не финални имиња):

1) Театар Софија/Парк Заимов/Обориште
2) Орлов мост (трансфер на М1)
3) Патриарх Евтимиј/Граф Игнатиев
4) НДК 2 (трансфер на М2)
5) Прага
6) Балгарија
7) Красно село/Житница




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #394 Posted: 16-May-2014 at 10:43
Originally posted by ink

Кога стана и прашане за китаjски автобуси, беше известено дека китаjска фирма( Chariot Motors ) за електроавтобуси,што сака да инвестира во Бугариja, ке даде за тестиране за една година по една линиja един електрички автобус,коj да биде тестиран во различни климатични условиja.Така, скоро во Софиja ке се види и електички автобус.



Ето го електробусът, който днес беше представен на гражданите и от 18.5 ще се движи пробно по маршрута на една от тролейбусните линии в София. Производител е китайският Higer. На двете крайни спирки бяха изградени станции за зареждане.









Edited by bagercho - 16-May-2014 at 10:46
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #395 Posted: 16-May-2014 at 10:45







Edited by bagercho - 16-May-2014 at 16:33
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #396 Posted: 16-May-2014 at 22:46
Браво Софија. Имав прилика да прошетам пред 1 месец и бев прилично задоволен од прогресот на метрото но немав баш можност да сликам затоа што бев професионално и со набиена агенда. Не ми се допадна закрчениот сообраќај по главните булевари каде се чекаше прилично за 4-5 мин. повеќе отколку што се чека во Скопје. Сообраќајната култура за нијанса подобра од кај нас, барем од тоа што го видов во тие неколку часа. Се надевам следниот пат ќе се задржам подолго па ќе имам можност и да сликам.
ಠ_ಠ
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #397 Posted: 17-May-2014 at 11:38
И малко повече информация - автобусът е първият такъв в Европа. Той използва ултракондензатори вместо батерии и може да изминава около 20 километра с едно зареждане. Самото зареждане става за 8-10 минути. Проектът е на българско-израелската компания Chariot Motors, базирана в София. Електробусът е предоставен безплатно за тестване за 9 месеца. Шасито и каросерията са на Higer, а ултракондензаторите и останалото електрооборудване са на китайската компания Aowei. Двигателите са два, на Siemens. Ако експериментът бъде успешен този автобус вероятно ще се сглобява в България.

http://www.chariot-electricbus.com/

Edited by bagercho - 17-May-2014 at 12:23
Back to Top
Дифиан View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дифиан Quote  Post ReplyReply #398 Posted: 06-Jul-2014 at 13:44
От февруари не бях снимал, за което моля за извинение! За съжаление, и този репортаж не е пълен и липсва част от трасето между станции 20 и 22. Всички снимки можете да видите ето ТУК, с описание към всяка. Публикувал съм ги с по-описателни обяснения ТУК и ТУК!



Edited by Дифиан - 06-Jul-2014 at 13:47
Back to Top
Дифиан View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 29-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дифиан Quote  Post ReplyReply #399 Posted: 07-Jul-2014 at 20:36
ЛИПСВАЩАТА ЧАСТ от репортажа! Всички снимки са ТУК!

Edited by Дифиан - 07-Jul-2014 at 20:38
Back to Top
tiberix View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Aug-2011
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote tiberix Quote  Post ReplyReply #400 Posted: 07-Jul-2014 at 20:54
Originally posted by Дифиан

ЛИПСВАЩАТА ЧАСТ от репортажа! Всички снимки са ТУК!

Cheers

Мерси.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 1819202122 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.