build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23242526>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 714
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #481 Posted: 11-Nov-2014 at 00:36
Во Софија според линкот се 1000леви просечна бруто плата, за 2012, што би било околу 510-515 евра, т.е исто со просекот во МК
линк

исто така на табелата во линкот се приметува колку е поголема платата во Софија од останатите градови/региони, што ја прави Бугарија доста централизирана во поглед на заработувачка

Edited by stratus - 11-Nov-2014 at 00:39
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 1477
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #482 Posted: 11-Nov-2014 at 00:53
Originally posted by stratus

Србија -       705$ (бруто), 510$ (нето)
Македонија -   639$ (бруто), 436$ (нето)
Бугарија -     514$ (бруто), 404$ (нето)

Податоците се за 2014 са мк и срб, за бг се за 2013

мк
срб
бг
Makedonija 436$ Netto?! Od kade ti e podatokov, od ucebnikot po opstestvo za 4. odd?!
Ne znam kako se doaga do ovaa brojka no znam deka realnosta e sosema poinakva.

Edited by Denko - 11-Nov-2014 at 00:55
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4187
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #483 Posted: 11-Nov-2014 at 01:06
Originally posted by Denko

Originally posted by stratus

Србија -       705$ (бруто), 510$ (нето)
Македонија -   639$ (бруто), 436$ (нето)
Бугарија -     514$ (бруто), 404$ (нето)

Податоците се за 2014 са мк и срб, за бг се за 2013

мк
срб
бг
Makedonija 436$ Netto?! Od kade ti e podatokov, od ucebnikot po opstestvo za 4. odd?!
Ne znam kako se doaga do ovaa brojka no znam deka realnosta e sosema poinakva.


436$ или ~350 евра или 21 и кусур илјади денари.
Просек е ова.Некој зима над некој под ова.Секаде така се пресметува не рипај одма.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11032
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #484 Posted: 11-Nov-2014 at 01:21
Дечки, отидовте доста надвор од темата. А темата е јавен превоз во Софија.
За сè има вторпат
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #485 Posted: 11-Nov-2014 at 10:52
Originally posted by Џоле

Кај Софија може да се каже дека дел од лошиот впечаток го создаваат станбените монтажни згради што тие ги нарекуваат „панелки“ кои се во многу лоша состојба. Кога се влегува од страната на Скопје има една таква населба, мислам дека се викаше Љулин или така нешто. Останатите градови на просторот на поранешна Југославија ја имаа таа среќа да се градат поквалитетни станбени згради кои и денес, после пет или шест децении, изгледаат сосем во ред и забот на времето не оставил некои посериозни последици (секако, постојат и исклучоци). Во секој случај Софија на инфраструктурно ниво полека но сигурно граби напред, и последиците од тој развој ќе се почувствуваат за 5-10 години.

Не можам да се согласам за панелките дека са во лоша состоjба,ако се мисли на конструктивност, тоа се докажа и от последниот силен земетрос от почти 6-та степен по рихтер.Тоа са докажано наjстабилните згради от сите видови строени масовно во XX век овде(монолитни,пакето повдигашти, пазлешт кофраж или панелните),поради простата причина,дека са лабави и многу флексибилни и имат снадки и можат лесно да се движат.
Ако се мисли на шминката и фасадите-да, лошо изгледа и точно затоа се предвидува голема програма за нивното обновуване.

Панелките са начин на градене, со големи панели,кои произлиза како стил и механизма от СССР. Вие и до ден денес можете да видите во Москва ваква работа.Еве само за пример






Убавото или лошото е дека ваква механизма веке не се користи от 1990 година за изградба.

Edited by ink - 11-Nov-2014 at 10:53
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #486 Posted: 11-Nov-2014 at 11:14
И за да не забегаме от темава многу, еве един брз апдеjт на изградбата на метрото по линиja 1

- во Младост



















- во посока Аjродрома













Метростанциjaта на аjродрома внатре


Еве го рендерот и како треда да изгледа



Еве во краja зад станицата е самата писта на аjродрома.А на сликата е кметицата на Софиja со дикерктора на метрото




Еве и изградбата на железничката станица,каде ке се пресекат железницата со метрото на линиja 1



Edited by ink - 11-Nov-2014 at 11:15
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Online Status: Offline
Posts: 298
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #487 Posted: 11-Nov-2014 at 14:02
Имам забелешка само во однос на неиновативноста на некои станици,гледам и оваа во Младост ќе биде таква,но сепак овде е битна функционалноста,ова другово е лесно за префарбување.
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #488 Posted: 17-Nov-2014 at 09:45
Още 6 трамвая Pesa Swing скоро ще бъдат доставени в София. Това е първият от тях, който в момента се движи тестово в Бидгошч, Полша.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #489 Posted: 18-Nov-2014 at 15:06
Буджетот на Софиja за 2015 година ке е около 1,46 милиарда лева (746 милиона евра),около 700 милиона лева (350 милиона евра) за капитални инвестиции.
Во 2015 година ке бидат завршени новите 9км от метрото со 9 нови станици.
Предвидува се завршуването на 5 детски градини и почнуването да се градат нови осум. Предвидува се во 2015 година отваране на музеj на градот Софиja, полно реновиране на паркот около НДК.
Ке бидат доставени нови 80 двоjни(сачленени) автобуси, при добро развитие ке бидат набавени уште 110 единични автобуси и 5 нови трамваja.
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2014/11/18/2421621_bjudjetut_na_sofiia_za_2015_g_predvijda_sushtite_danuci/

Со два збора очеваме во 2015:
- 9 нови станици на метрото
- 5 детски градини и 8 започнуване на изградбата им
- 80 снадени автобуси
- 110 единични автобуси
- 5 нови трамваja

Не е лошо, но може уште.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11032
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #490 Posted: 18-Nov-2014 at 16:52
Малку е надвор од темата, но би сакал да ги споредиме буџетите на градовите од регионот. Од форумот на ЅЅС најдов податоци за Загреб, Белград, Сараево, Љубљана... Ако може да ни каже некој од бугарските форумаши колкав беше буџетот на Софија за 2014 година, чисто за споредба. На пример, Загреб имал далеку најголем буџет од поранешните Ју-републики - 913 милиони евра. Белград имал 653 милиони, Љубљана 310 милиони, кантонот Сараево (не знам што сè спаѓа под ова) имал 406 милиони, а Скопје имал околу 240-250 милиони. Би било фино да дознаеме и за Тирана, Приштина и Атина.
За сè има вторпат
Back to Top
tiberix View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Aug-2011
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote tiberix Quote  Post ReplyReply #491 Posted: 18-Nov-2014 at 18:11
.



Edited by tiberix - 19-Nov-2014 at 06:58
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #492 Posted: 18-Nov-2014 at 18:43
Originally posted by Џоле

Малку е надвор од темата, но би сакал да ги споредиме буџетите на градовите од регионот. Од форумот на ЅЅС најдов податоци за Загреб, Белград, Сараево, Љубљана... Ако може да ни каже некој од бугарските форумаши колкав беше буџетот на Софија за 2014 година, чисто за споредба. На пример, Загреб имал далеку најголем буџет од поранешните Ју-републики - 913 милиони евра. Белград имал 653 милиони, Љубљана 310 милиони, кантонот Сараево (не знам што сè спаѓа под ова) имал 406 милиони, а Скопје имал околу 240-250 милиони. Би било фино да дознаеме и за Тирана, Приштина и Атина.

2014
Sofia - 1 421 340 000 BGN - 726 719 602 euro

2013
Sofia - 1 190 000 000 BGN - 608 437 338 euro

2012
Sofia - 1 272 000 000 BGN - 650 363 272 euro

Edited by ink - 18-Nov-2014 at 18:46
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 11032
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #493 Posted: 18-Nov-2014 at 19:26
Солиден буџет, споредено со Белград, на пример (го зедов како град со слична големина и број на жители).
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3225
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #494 Posted: 19-Nov-2014 at 10:15
Споредбата на Скопје, Љубљана или Сараево со милионската Софија и Белград е неспоредлива. Сепак, може да се забележи дека изминативе години бугарската и српската метропола имале речиси идентични буџети, со таа разлика што во Софија беа реализирани далеку поголеми капитални проекти, како што е метрото.

Истовремено, кантонот Сараево е своевидна влада, ако се земе поделбата на државната власт во БиХ, па можеби е подобро да се види буџетот на ГРАДОТ Сараево. Самиот град нема речиси ништо инвестирано во капитални проекти изминативе години.
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #495 Posted: 29-Dec-2014 at 19:05
Днес беше обявена нова поръчка за 110 броя единични автобуси на дизелово гориво на стойност 43 000 000 лева или 21 500 000 EUR.
http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=639624&newver=2

Вече са доставени около 50 от 126-те MAN Lion's City G CNG, които са в експлоатация от края на август тази година.





Edited by bagercho - 29-Dec-2014 at 19:07
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #496 Posted: 06-Jan-2015 at 21:43
Неколку клипчиња на метрото кои ги снимив при неодамнешната посета на Софија.

Станица Сердика 2 (линија М2, трансфер на линија М1)



Станица Сердика 1 (Линија М1, трансфер на линија М2)



Станица Софијски Университет Св. Климент Охридски (линија М1, од 2018 ќе биде трансферна кон линијата М3).



Видеата се снимани во понеделник, 22.12.2014 во 18h, т.е. во време на вечерниот пик. Како што може да се забележи станиците се преполни и метрото масовно се користи. Ќе биде интересно од април годинава, кога се пуштаат 7 нови станици како ќе нарасне користењето и дали нема да биде неопходна нова нарачка на возови, за што масовно се зборува.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #497 Posted: 11-Jan-2015 at 03:51

Имал сум случаеви, да не можам да влезам во пик час,заштото влакчето е било преполно.
Back to Top
bagercho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Dec-2013
Online Status: Offline
Posts: 16
  Quote bagercho Quote  Post ReplyReply #498 Posted: 17-Jan-2015 at 18:41
Вчера беше обявен конкурсът за доставката на подвижен състав за МД3. Първо ще бъдат доставени 20 влака за централната отсечка, а по-късно още 10. Дължината им ще бъде 60 метра, с опция за движение без машинист. Сочени за победител от сега са Siemens, с модела Inspiro.

Originally posted by CecoM71 from Skyscrapercity

Открита процедура по ЗОП

Име:
Проект за разширение на метрото в София, трета метролиния, първи етап - от км 4+950 до км 11+966,34 - Доставка на метровлакове и изпълнение на системи за управление

Описание:
Поръчката е за доставка на 20 броя метровлака с дължина на влака 60м±2м за третата линия на метрото в София и проектиране, доставка и монтаж и функционални изпитания на следните системи, свързани с управлението на метровлаковете:
• Система за телекомуникационно управление на влаковото движение (СВТС) по метролинията и депото - ниво на безопасност SIL4 (Safety Integrity Level), съгласно стандарт EN 61508 (или еквивалентен) и ниво на автоматизация GoA 3 (Grades of Automation) , съгласно стандарт IEC 62290 (или еквивалентен).
• Транспортно-комуникационна система - ниво на безопасност SIL3 съгласно стандарт EN 61508 (или еквивалентен) и стандарт EN 50159:2010 (или еквивалентен) за системи за съобщения, сигнализация и обработка на данни и съобщения, свързани със сигурността в предавателни системи.
• Интегрирана радио-комуникационна система
• SCADA система за централизиран контрол и управление на тяговото електрозахранване - ниво на безопасност SIL2, съгласно стандарт EN 61508 (или еквивалентен).
• Система за автоматични перонни преградни врати (САППВ)
• Обучение и съдействие при първоначална експлоатация и гаранционна поддръжка. Окомплектовка, специални инструменти и тестово оборудване за подвижен състав и системи за управление.
Доставката на 20 метровлака и изброените системи, които трябва да се изпълнят са за първия етап от Проекта за разширение на метрото в София, трета метролиния с трасе което обхваща подземния участък от км.4+950 до км.11+966,34. Общата дължина на участъка е 7016,34м. По трасето се предвиждат за изграждане 7 бр. метростанции.
Опцията за Доставка на допълнителните 10 метровлака и изброените системи са предвидени за изпълнение на следващи етапи от Проекта за разширение на метрото в София, трета метролиния с трасе което обхваща участъците от км 0+000 до км 4+950 и от км 11+966,34 до км 15+769,498 или част от тях. Общата дължина на участъците е 8 753,16м. По трасето се предвиждат за изграждане 9 бр. метростанции.
Пълното описание на предмета на поръчката е дадено в документацията - том 1 - раздел I, като не се изчерпва напълно и е дадено в техническите спецификации томове 2, 3 и 4 от документацията, достъпни на профила на купувача.

Прогнозната стойност на поръчката е определена с включена стойността на опцията (280 000 000 + 140 000 000лв. без ДДС)
Стойност, без да се включва ДДС
420 000 000 BGN

Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци
36

Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
17.03.2015 г. Час: 12:00


Edited by bagercho - 17-Jan-2015 at 18:44
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #499 Posted: 17-Jan-2015 at 21:04
Originally posted by bagercho

Вчера беше обявен конкурсът за доставката на подвижен състав за МД3. Първо ще бъдат доставени 20 влака за централната отсечка, а по-късно още 10. Дължината им ще бъде 60 метра, с опция за движение без машинист. Сочени за победител от сега са Siemens, с модела Inspiro.

Много подобро от руските,кои се движат сега. Дано!
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #500 Posted: 08-Feb-2015 at 13:25
Еве неколко слики от прошируването на метрото во Софиja во посока ком аjродрома.

Станица 20




















Edited by ink - 08-Feb-2015 at 13:26
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23242526>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2017  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.