build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 18-Jun-2011 at 14:03
Тролејбус Нископодов Икарус 280 Т, пред новата спортска сала во Софија-Арена Софија, во близина на плоштадот на Авиацијата:





Тролејбус МАН:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 18-Jun-2011 at 14:04
Тролејбуси Škoda 26Tr Solaris на линиите 4, 5 и 11 сликани на плоштадот на Авиацијата (4ти километар):







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 18-Jun-2011 at 14:31
Во Софија се случија многу важни промени во однос на идниот развоја на метрото и целиот шински јавен транспорт во градот. Главната промена се однесува на третипот метродиаметар на Софија-МД3. Промените се следните:

-идеата за ЛРТ се напушта и линијата ќе биде класично метро.
-дефинитивно трансферните станици со другите метродиаметри ќе бидат на Софискиот униврзитет (со МД1) и на НДК (со МД2).
-самата траса на МД3 ќе се менува во двата краја (источниот и западен), за да се опфатат поголеми квартови и да се искористи веќе постоечката трамвајска мрежа,која има многу карактеристики на ЛРТ (и постепено истата да се надогради во право ЛРТ) по булеварите Цар Борис 3, каде минува трамвајот со број 5 на запад и булеварот Ботевградско Шосе, каде минуваат трамваите 20 и 22 на исток.
-целосно проектот за третата линија на метрото треба да чини најмногу 900 милиони евра, пари кои во поголемиот дел ќе дојдат од ЕУ, во новиот програмен период (2014-2020). Така до 2018 година треба да биде изграден делот преку ценнтарот и продолжението на линијата кон едниот крај на градот (не се прецизира дали ќе се оди прво на исток кон квартовите Левски, Подујане и Хаджи Димитар или на запад кон квартовите Красно село и Овча Купел).
-се најавува дека следната година ќе почне изградба на уште една отсечка од метрото, северното продолжување на МД1 кон квартовите Дружба 1/2, Искар и Аеродромот на Софија. Ова продолжување ќе има 4 станици (две подземни и две надземни) и ќе биде долго 5 километри. На станицата Искар се планира да има врска со националната железничка мрежа, каде би запирале сите локални (крајградски и приградски) и меѓуградски возови и би се конектирала на метро мрежата. Друг интересен факт е што метрото конечно ќе стигне до се повеќе искористениот аеродром на Софија, каде е предвидена изградба на интермодиален терминал. Финансиите доаѓаат од ЕУ и се пренасочени од други проекти, за кои нема проектна готовност и се вкупно 120 милиони евра.
Еве како изгледаше претходниот план на метро шемата:


Со црвено е МД1
Со плаво е МД2
Со зелено е МД3

А еве како ќе изгледа новата шема:


Со виолетово се планираат трасите на ЛРТ кои ќе довезуваат патници кон метрото од квартовите кои директно не се опслужени со овој вид на рапиден шински систем. Овие линии се предвидуваат по булеварите Цар Борис 3, Ботевградско Шосе и Булгарија. Обележани се местата каде ќе се врши трансфер помеѓу метро линиите (вкупно 7 такви трансферни метро-метро станици) и 3 станици каде ќе се врши трансфер од ЛРТ на метро.




Еве една свежа статија во врска со МД3:


7000 пътници местят метрото

Трасето завива към „Хаджи Димитър”, за да се возят повече хора
Финансираме проекта с 900 млн. евро от Брюксел

ЗДРАВКА АНДОНОВА

18.06.2011 г.

7000 столичани повече ще се возят с метрото, ако трасето на третия лъч завие към „Хаджи Димитър” и мине под бул. „Владимир Вазов”. Причината е, че там метрото ще е по-натоварено с пътници, отколкото по останалите обсъждани трасета.

Пътникопотокът в района е около 98 хил. души, докато от бул. „Ботевградско шосе” към центъра с мотрисите биха се предвижили близо 91 хил. души, показват измерванията на консултанта – чешката фирма „Метропроект Прага”, научи „Монитор”. В понеделник ще бъдат готови окончателните 4 варианта за маршрута на третия метродиаметър, от които общинарите ще изберат най-рентабилния.

Първоначалният план на Столичната община бе метрото да тръгне от Княжево и през центъра да стигне до бул. „Ботевградско шосе”. От няколко седмици обаче на „Московска” 33 коментират варианта

подземната железница да завие под бул. „Владимир Вазов”

Така метрото ще могат да ползват хората от кварталите „Хаджи Димитър”, „Сухата река” и „Левски”. Вероятно трасето ще бъде разширено и към „Овча купел”.

„Вариантите са различни – ще се обсъжда и леко метро, и подземно метро. Най-вероятно в централната част трасето ще минава под земята, а в периферията ще бъде надземно”, обясни пред „Монитор” шефът на общинското предприятие „Метрополитен” инж. Стоян Братоев. По предварителни планове третият метродиаметър трябваше да бъде от типа на т.нар. леко метро, което представлява скоростен трамвай.

Строителството на подземен тунел обаче ще излезе доста по-скъпо коментират транспортните експерти. Според главния архитект на столицата Петър Диков индикативната стойност на различните варианти варира от 350 до 900 млн. евро. „Пътникопотокът, рентабилността и цената ще бъдат основните критерии за избор на вариант за трасето. При по-голям брой очаквани пътници цената няма да има такова силно значение при избор на маршрута”, обясни още Стоян Братоев.

Идейният проект за метрото от Княжево до „Левски” трябва да бъде готов догодина, за да може бенефициентът - общинското предприятие „Метрополитен”, да поиска финансиране от Брюксел още в началото на следващия програмен период – през 2014 г. Дотогава трябва да бъдат приети и подробноустройствени планове, както и да бъде избран изпълнител на проекта.

„Ще разделим трасето на два-три лота, които ще се строят от различни компании. До 2018 г. трябва да е готова централната част, която ще е подземна, както и една от крайните отсечки, която може да е леко метро”, обясни още Стоян Братоев.

Пресичат линиите при НДК и Алма Матер

Трите линии на метрото ще се пресичат на НДК и на Ректората на Софийския университет „Св. Климент Охридски”. Там пътниците ще могат да се прекачат от един влак на друг, ако това им е необходимо, за да стигнат от точка А до точка Б.

Станцията на Алма матер, която в момента има осем изхода, ще стане спирка 3 в 1. Местата, на които в момента спират автобусите и тролейбусите около университета, ще бъдат преместени до изходите на метростанцията. Така столичани ще могат да чакат на едно и също място, за да хванат и трите вида транспорт.

„Проектът е готов отдавна. За него не са необходими много средства. Идеята е хората да не вървят по 30-40 метра от спирките на автобусите и тролейбусите до станцията на метрото, а да имат директен достъп”, обясниха от „Московска” 33.

Железницата стига до летището година по-рано

Метрото ще стигне до летището година по-рано. По план трасето от бул. „Цариградско шосе” до аерогарата трябваше да бъде готово през 2015 г., но може да бъде построено с икономии от други проекти по оперативна програма „Транспорт” още през 2014 г., обясни шефът на „Метрополитен” Стоян Братоев.

Трасето ще е продължение на първи метродиаметър, ще е с дължина 5 км и 4 метростанции. То ще започва от предстоящата за откриване догодина метростанция „Международен изложбен център” на бул. „Цариградско шосе” и под „Дружба” ще стига до летището.

В момента има изготвен идеен проект и вървят последни отчуждителни процедури. Очаква се до есента да има одобрение за финансиране по оперативна програма „Транспорт” на ЕС. Индикативната стойност на отсечката „Цариградско шосе” - летището е 120 млн. евро.

Линк към новината във вестник "Монитор"


Edited by Andrej_LJ - 18-Jun-2011 at 14:40
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 17-Jul-2011 at 11:10
Јуче су у Београду виђени половни трамвају ЧКД-Т4Д на железничкој станици Макиш, према речима неких чланова намењени су Бугарској. Зна ли неко нешто више?
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 21-Aug-2011 at 16:39
Неколко слики на некои од новите станици во изградба по прошируването на метро системата на Софиja.




Mladost 3











Tsarigradsko Shose







Sv. Naum(Hemus)









credits: Difian, Repcho (gtsofia.info) | brank (SSC)


Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 21-Aug-2011 at 16:48
Nadezhda











Banishora











Централна гара









credits: Difian(gtsofia.info)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 21-Aug-2011 at 22:27
Големи честитки за Софија, се надевам дека со забрзано темпо ќе се дозавршат станиците, сум поминал доста метро станици низ Европа и можам да кажам дека навистина изгледа феноменално она што се гради во бугарскиот главен град
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 23-Aug-2011 at 11:01

62 млн. евро за градския транспорт в София


Ще бъдат купени нови тролейбуси и ще се ремонтира трамвайната линия по бул. "България"

Днес ще бъде подписан договорът за финансирането на проекта "Интегриран столичен градски транспорт”, съобщават от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ).

Проектът ще се реализира в рамките на приоритетна ос 1 "Устойчиво и интегрирано градско развитие”, операция 1.5 "Системи за устойчив градски транспорт” по Оперативна програма "Регионално развитие” 2007-2013 г. на Европейския съюз.

Общата му стойност е 62 млн. евро, от които 50 млн. евро са безвъзмездна финансова помощ. Предвижда се да бъдат закупени 50 нови тролейбуса, ще се ремонтира трамвайната линия по бул. "България” и ще се изгради нова линия от Семинарията до Дървеница.

Също така ще бъдат инсталирани 600 електронни информационни табла и интелигентна транспортна система, която да дава приоритет на превозните средства на градския транспорт.

"Интегриран столичен градски транспорт” е вторият голям проект по смисъла на чл. 39 на Регламент на Съвета ЕО 1083/2006 в рамките на ОПРР, който е изпратен за одобрение в ЕК.

Извор


Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 01-Sep-2011 at 14:04
The End!

TBM-от по вториот метро диамет'р на Софиското метро ja заврши своjата работа денес! Smile



















Cheers
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 02-Sep-2011 at 00:34
Се надевам дека оваа вест ќе се најде во барем некој од македонските медиуми. За вакви крупни настани од соседството воопшто не се известува кај нас, не знам од кои причини. За мене Софија граби напред со сета брзина.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 10-Sep-2011 at 11:34
Го започнувам овој голем апдејт на работата која се одвива на проектот наречен Метрополитен Софија, со изградбата на станицата Цариградски Шосе на линијата М1, каде се гради и буферен П+Р паркинг за 1200 возила. Првите слики се од периодот јуни-јули 2011 година. Сликите се на членот Difi@n од форумот gtsofia.info











Тогаш се работеше на покривната конструкција на паркингот и самата станица. Отсекот Младост 1 - Младост 3 - Цариградско Шосе треба да се отвори во Април 2012 година. Последнава станица ќе биде крајна на линијата М1 се до 2014 година, кога се очекува да биде пуштен и делот на линијата до Аеродромот Софија, преку жк. Дружба и Гара Искар.


Edited by Andrej_LJ - 10-Sep-2011 at 11:35
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 10-Sep-2011 at 11:38
...додека вториот дел на слики го претставува истото место, само 2 месеци покасно. Покривната плоча на паркингот и станицата се целосно завршени, положена е изолацијата и булеварот Цариградско Шосе е целосно преасфалтиран и реконструиран. Се работи на внатрешното оформување на паркингот и станицата, работа која неможе да се види. Сликите се вчерашни (09.09.2011), направен од Локум и превземени од ССЦ;

На првата слика се гледа еден од излезите од станицата и буферниот паркинг:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 10-Sep-2011 at 12:04
Уште неколку слики, направени на 01.09.2011, односно пред една недела, каде се гледа изградбата на МС Цариградско Шос, како и новиот бизнис комплекс Капитал Форт, највисоката зграда во Бугарија:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 10-Sep-2011 at 12:08
Изградбата на станицата Младост 3. Првите слики се од јули оваа година, додека вториот дел се од крајот на август, 2011 година:

Во далечината се гледа комплексот на Цариградско Шосе, популарно наречен Софиското Сити, каде се наоѓа и станицата:







И сликите кои се најсвежи од ова градилиште:






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 10-Sep-2011 at 12:37
Нека погледнеме и како се одвива работата на М2. Започнуваме од крајната јужна станица Джејмс Баучер, која затоа што се наоѓа на рид е доста длабока. Со ова се руши митот дека метрото во Софија е плитко-има доста делови и станици кои се доста длабоки, особено МС Света недела (која е трансферна на М1 Сердика) и се наоѓа на цели 26 метри под земјата, под неколку нива на галерии и премини...














Edited by Andrej_LJ - 10-Sep-2011 at 14:57
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 10-Sep-2011 at 15:02
Продолжуваме кон следната станица, на раскрсницата помеѓу бул. Черни Врх и ул. Св. Наум. Станицата ќе се вика Св. Наум, но заради близината на хотелот Хемус, така и е познатотот, работно име. Нејзината конструкција делумно е изградена уште во времето на комунизмот и затоа е во најнапредна фаза на изградба. Може да се рече дека остануваат само крајните детали и инсталациите. Оваа е една од само двете островни станици на М2 (покрај онаа на НДК) и според мене е една од најубавите во целиот систем, заради својот свеж, модерен дизајн и својата пространост:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 10-Sep-2011 at 15:03
Еве ја и самата станица:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 10-Sep-2011 at 15:07
Пристигнуваме до следната станица, МС НДК (Национален Дворец на Културата), на раскрсницата на бул. Витоша и бул. Патриарх Евтимиј. И оваа станица е делумно изградена во времето на градбата на НДК (значи пред 1981 година) и е со островен перон. Архитектурното, внатрешно оформување сеуште не е започнато, затоа што таму е и местото, од каде што сега се вати тунелно пробивната машина, која ја заврши својата работа, прокопувајќи го тунелот од Надежда до НДК.








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 10-Sep-2011 at 15:11
Следната станица е најголемата и централно поставена станица на М2. Таа е и првата права трансферна станица во Софија, каде што ќе се сечат М2 (Св. неделја) и М1 (Сердика). Оваа станица е досегашната најдлабока од целиот систем, на -26 метри под земјата, а за архитектурното оформување се најавува вистинско уметничко-архитекторно чудо, бидејќи останките од древна Сердика и Средец, ќе бидат инкорпорирани во целиот комплекс на подземни пространства, преходи и тунели... Еве како треба да изгледа самата станица, која иако има странични перони, ќе има и огромен свод:










Edited by Andrej_LJ - 10-Sep-2011 at 15:12
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 10-Sep-2011 at 15:19
Следна станица е онаа кај Лавов мост, но поради отсуство на свежи материјали одиме директно ан Централна Гара, која исто така е доста длабока и во фазана внатрешно уредување:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.