build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот - Софија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 10-Sep-2011 at 15:26
Продолжуваме северно, до Обелја (М1) преку станиците Банишора-Хан Кубрат-Надежда-Бели Дунав-Ломско Шосе. Сликите се од периодот јуни-јули 2011 година:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 10-Sep-2011 at 15:28
Околу Надлез Надежда и станицата Хан Кубрат и Банишора:







И во жк. Надежда:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 10-Sep-2011 at 15:34
Пристигнуваме до последната подземна станица во северниот дел на М2, онаа на пресечката на бул. Ломско Шосе и ул. бели Дунав. Оваа голема раскрсница опкружена со многу блокови, нуди одлична перспектива за сликање на работите. Затоа решив да ви претставам како врвела работата во претходните неколку месеци, односно во периодот Јули-Авгус-Септември 2011 година:



Јули 2011: поглед кон центар и кон делот каде што веќе е изградена подземната конструкција на метрото, тоа е покриено и бул. Ломско шосе повторно е во функција по опсежна и целосна реконструкција.









... и поглед кон Обелја, каде што метрото излегува на површината, односно преминува на ескада (која се гледа на сликиве во далечината), ја достигнува надземната станица Ломско шосе и оди до Обелја:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 10-Sep-2011 at 15:37
... така било во Јули, додека на почетокот на септември, на ова исто место има голем и очигледен напредок. Станицата е скоро во целост покриена, се работи на рампата преку која возовите ќе преминуваат од тунелот на ескадата, изградени се сите излези на станицата, на секоја страна на раскрсницата и веќе се поставуваат рабниците, односно се трасира вториот дел на бул. Ломско Шосе, кое треба исто така целосно да се реконструира и пушти во сообраќај есенва.

Поглед кон центар:









И поглед кон Обелја:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 10-Sep-2011 at 15:41
Продолжуваме кон претпоследната станица на М2, надземната Ломско Шосе, која е на ескада и така ја достигнува и терминалната Обелја. Овие слики се исто така стари околу два месеци, така што напредокот тука во моментов е уште поголем:











"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 10-Sep-2011 at 15:43
Така доаѓаме до последната станица, онаа веќе изградената во жк. Обелја, каде што завршува и М1:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 10-Sep-2011 at 16:02
За крај повторно се враќам на линијата М1, односно на делот во изградна помеѓу Младост 1-Младост 3 и Цариградско шосе. Како што беше напоменато, овој сегмент треба да се пушти во април-мај 2012 година. Изградени се двете станици, тунелите помеѓу нив и буферниот П+Р паркинг за 1200 возила, а моментално се работи на архитектурата на двете станици и паркингот како и на сите комуникацијски системи во метрото:

Младост 3:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 10-Sep-2011 at 16:04
Тунелите кои ги сврзуват двете станици исто така се готови, се работи на пругата и комуникацијските мрежи:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 10-Sep-2011 at 16:06
И крајната станица на М1-Цариградско шосе, на која се работи во внатрешноста:







Вестибјулите кои водат до излезите и паркингот, како и самиот паркинг:





Со тоа ја завршувам оваа опсежна репортажа, која е закаснета неколку месеци. Се надевам дека ви се допадна! Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 10-Sep-2011 at 16:23
Originally posted by Александар

Јуче су у Београду виђени половни трамвају ЧКД-Т4Д на железничкој станици Макиш, према речима неких чланова намењени су Бугарској. Зна ли неко нешто више?


Да, овие се дел од трамваите купени втора рака за Софија, од Германија од градот Хале. Купени се супер очувани трамваи за смешна цена. така за еден трамвај+ приколка, се платени по 125 000 лева или околу 60 000 евра. Купени се по 20 трамваја и 20 приколки, со што делумно и привремено ќе биде осовремен стариот возен парк на Софија. Неможе да се купуваат нови трамваи во овој момент, затоа што финансиските и проектантски усилија се насочени кон изградбата на метрото, многу од трамвајните линии ќе се менуваат тому заради него (со цел да се избегне дуплирањето)... Исто така треба да се изградат целосно нови траси и реконструираат старите, затоа што новите трамваи би се растуриле од старата инфраструктура. Приоритет на Софија е метрото и обнова на целосниот тролејбусен возен  парк. Еве неколку слики од старо-новите трамваи, кои сеуште не се пуштени во сообраќај:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 13-Oct-2011 at 10:29
Новите трамваи во Софија, увоз втора рака од германскиот град Хале, веќе почнаа да возат по улиците, главно на линијата 8 (жк. Лјулин-Судската палата):














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 29-Oct-2011 at 11:51
Неколку слики од воздух, на кои се гледа изградениот дел или делот во градба на Метрополитен Софија:

М1, надземниот дел околу станицата Г. М. Димитров. Овој дел познат како Интерпред изобилува со нови бизнис згради и деловни центри:





Изградбата на метрото во самиот центар на градот пред ЦУМ и Президентството:





Изградбата на М2 близу хотел Хемус и станицата Св. Наум:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 30-Oct-2011 at 09:50

Третият лъч на метрото стига до НБУ

Публикувана: Петък, 28-ми Октомври 2011, автор(и): Даринка Илиева; прочитания: 2440; коментари: 4
Третият%20лъч%20на%20метрото%20стига%20до%20НБУ

Третият лъч на метрото ще стига до Нов български университет, предвижда проектът за трасе, което беше избрано вчера от експертния съвет по устройство на територията.

Третата линия ще минава през бул. “Вл. Вазов”, бул. “Е. Георгиев”, Орлов мост, НДК, Медицинска академия, кварталите Красно село и Овча купел и ще прави връзка с жп линията София - Перник. Тя бе избрана сред пет варианта, но също претърпя корекции.

“Вместо по ул. “Президент Линкълн” метрото ще пресича ул. “Монтевидео”. Така то ще обслужва кварталите Овча купел-1 и Овча купел-2. Ще има станция близо до НБУ. Отдавна имаме искания на студенти за по-удобен градски транспорт. Така при най-ниска цена с подземните влакчета ще могат да се возят най-много пътници”, заяви главният архитект на София Петър Диков.

Трасето ще е дълго 15,5 км, от които 8,4 км ще са открити участъци. То ще има 18 станции и ще може да вози по 162 000 души на ден. Третият лъч ще има връзка с първата и втората линия, а строителството му ще струва 720 млн. евро, обясни шефът на метрополитена Стоян Братоев.

Проектът за третата линия трябва да е готов до края на 2013 г., за да може през 2014 г. София да кандидатства за европейско финансиране и да стартира самото изграждане. Той ще бъде разработен от чешката фирма “Метропроект”, която спечели конкурса.

Според Диков естакадите ще са частично покрити, но последните модели влакове били с по-ниски шумови характеристики от автомобил.

Експертният съвет реши да се направят подробни устройствени планове на цялото трасе, да се проучат най-добрите локации на станциите и връзките им с останалата градска среда, за да са възможно най-удобни. Паралелно със старта на строителството трябва да бъде направена и програма за оптимизация на трамвайния и тролейбусния транспорт.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 08-Nov-2011 at 21:01
Да размислуваа нашите власти како бугарските несомнено ќе имавме среден јавен превоз.
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 08-Nov-2011 at 22:17
Шаренилото на софиjскиот jавен и приватен превоз:














Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 08-Nov-2011 at 22:21











Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 09-Nov-2011 at 00:19
Кај и да е за 5-10 години овие софиски автобуси од фотографиите ќе ги гледаме во Скопје во сопственост на приватните превозници, разбира се со истите излепени реклами.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 05-Dec-2011 at 13:35
Поопсежен апдејт на проширувањето на метрото во Софија. Сликите се комбинација од месеците октомври и ноември, значи не се најнови. Започнуваме со станицата Цариградско Шосе:

Ескалаторите беа донесени во октомври:



Буферниот П+Р паркинг:





Влезовите во паркингот и станицата:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 05-Dec-2011 at 13:38
Одамна се работи и на внатрешното оформување на станицата, затоа денеска треба да се пред крајот. Ова продолжување на М1 (Младост 1 - Младост 3 - Цариградско Шосе) треба да е готовор во Април 2012, кога треба да почнат едномесечните тестови по трасата, за потоа во Мај да се пушти во употреба:












"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 05-Dec-2011 at 13:39









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.203 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.