build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  123 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #1 Topic: Туристички воз
    Posted: 12-Feb-2011 at 11:47
Во весникот Шпиц со наслов „Ориент експрес се подготвува за пат“ е наведено дека за потребите на филмот „Приказни од Дивиот Исток“ на режисерот Столе Попов ќе се адаптираат три вагони и локомотива, а снимањето на филмот ќе се одвива на пругата Бакарно Гумно и Сапотница, а потоа возот ќе остане како туристичка атракција. Снимањето на филмот почнува во јуни годинава.

Владимир, дали е можно да си ја испуштил оваа новостLOL, имаш ли некакви дополнителни информации околу овој проектNaughty
Naughty
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #2 Posted: 12-Feb-2011 at 19:51
Можда сум ја кривецот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #3 Posted: 12-Feb-2011 at 20:45
Имаме одличен пример на форумот за успех, постигнат со љубов кон тоа што го работи, макар да е само хоби.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #4 Posted: 16-Feb-2011 at 07:44
Прво еве го новинскиот текст

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #5 Posted: 16-Feb-2011 at 08:00
После прегледот и оспособувањето на дел од вагоните во колска - депо Лисиче Скопје за транспорт во Колска Велес за нивна комплетна обнова.



Под специалниот режим тргна за Велес, влечени и буткани од МЖ 642-401 и МЖ 42-403





Edited by Vladimir P - 16-Feb-2011 at 08:07
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #6 Posted: 16-Feb-2011 at 08:30
Откако се однесова во Работилница за шински возила Велес или позната ко Колска, се пристапи со оспособуванје и вадење на приближно 30 години заборавената парна локомотива (ЈЖ) МЖ 33-090





После долги часови на нејзино чистење подмачкување и оспособување за да се извлече од заборавот, беше спремна за нејзино влечење во Колска Велес.



Е тука морам да призаам срцето ми затрепери, се успеа да се покрене една наша заборавена историја.



И на крај на овој дел, морам да спомнам.

Голема благодарност за сесрдното залагање на Владата на РМ, Министерството за транспорт и врски, Министерството за култура, МЖ Транспорт, МЖ инфра структура, Колска Велес и уште многу добри луге кој го помогнаа овој долгогодишен проект да заживее а со тоа и Македонија како претпоследна земја во Европа го добие овој воз, во почеток за потребите на филмот а потоа како историско туристички воз.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3439
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #7 Posted: 16-Feb-2011 at 10:41
Владимир, искрено ти честитам за залагањето во последниве години во однос на тоа и нашата земја да добие туристички воз, а се разбира најголема благодарност до Столе Попов, инвеститорите на филмскиот проект, се разбира најмногу на Министерството за култура, но и на транспорт и железница.

Ме интересира, знаеш ли дали оваа парна локомотива е онаа истата од филмот Среќна Нова `49? Многу би било занимливо режисерот Столе Попов да си ја одбрал истата по речиси 30 годиниBig%20smile.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 708
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #8 Posted: 16-Feb-2011 at 11:07
Restavriranjeto na Veleskata 33-ka i nejzinoto pustanje vo upotreba e ubedlivo najubavata
vest koje e povrzana so nasite zeleznici koja ja imam slusnato!
 
Bravo za Vladimir i za site ostanati koi ucestvuvaat vo ovoj proekt!
ApplauseApplauseApplause
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #9 Posted: 16-Feb-2011 at 13:08
Хммммм интересни фотки , особено од тој парниот воз... се надевам ке проработи иначе ке биде навистина атракција.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #10 Posted: 16-Feb-2011 at 15:19
Едно големо браво и од мене! Ова е прекрасно!

Edited by toasumjas - 16-Feb-2011 at 15:19
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12129
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #11 Posted: 16-Feb-2011 at 16:35
Браво и до мене

Cheers


Неколку прашања:
1. Кога се предвидува да заврши репарирањето и оспособувањето на локомотивата и вагоните?
2. На која делница би се обраќал туристичкиот воз после снимањето на филмот?
3. Што опфаќаше специјалниот режим при транспортот на вагоните до Колска, и зошто било потребно една локомотива да ги влече, а друга да ги турка?
4. И едно офтопик прашање - како се остварува координација помеѓудве 642-ки?

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #12 Posted: 16-Feb-2011 at 16:56
Originally posted by BOJAN

... Ме интересира, знаеш ли дали оваа парна локомотива е онаа истата од филмот Среќна Нова `49? Многу би било занимливо режисерот Столе Попов да си ја одбрал истата по речиси 30 годиниBig%20smile.

Точно Бојане, локомотивата е истата, а дека Столе си е одбрал сигурно не, него само таа за среќа остана, не рачунајќи ја 01 која е во распадната состојба (но за неја во некоја друга нишка и кога за нејзе ќе имаме новости)

Од денеска возот спремен за влез во Колска Велес.



И се надевам дека скоро дневно ќе имаме новости како напредува нивната работа.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 3896
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #13 Posted: 16-Feb-2011 at 17:12
Auu mnogu interesno!Applause 
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #14 Posted: 16-Feb-2011 at 17:31
За информации од  колска  јас ќе можам да давам и тоа од прва ракаBanana
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #15 Posted: 16-Feb-2011 at 18:00
A kade stoeja predhodno vagonite i lokomotivata?
Kolku vreme sekoe stoelo nemrdnato?
Dali lokomotivata ke raboti na jaglen povtorno ili ke pushta parea varka a motorot da si bide na nafta?
Koi deneska seushte proizveduva delovi za vakvi lokomotivi ili ke treba da se improvizira so starite delovi?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #16 Posted: 16-Feb-2011 at 19:52
Прво да се заблагодарам од мене и сите вклучени во ово проект за Вашата подршка која секако многу ни значи и дава поголем елан да продолжиме понатаму.

И да пробам да одговорам на поставените прашања

Originally posted by BOJAN

Неколку прашања:
1. Кога се предвидува да заврши репарирањето и оспособувањето на локомотивата и вагоните?
2. На која делница би се обраќал туристичкиот воз после снимањето на филмот?
3. Што опфаќаше специјалниот режим при транспортот на вагоните до Колска, и зошто било потребно една локомотива да ги влече, а друга да ги турка?
4. И едно офтопик прашање - како се остварува координација помеѓудве 642-ки?

1, На локомотивата и 4 вагони репарирањето се предвидува во рекордни 2.5 месеци (ако се успее, а мора поради почетокот на снимањето, ќе биде рекорд и секако огромно пожртвување од страна на вработените од Колска)
Во овој период парната локомотива, ке се оспособи за нејзино лесно движење и секоко нејзина темелна заштита и фарбање. (рокот не дозволува повеќе). А по снимањето се надевам со помош на наменски меѓународни фондови за заштита, ке се оспособи котелот и пуштање под пареа. Иначе МК не поседува никаква техничка документација од истата по распадот на ЈУ се е останато најповеќе во Шиновоз Србија, но се надевам дека Германија или ... ќе ни излезе во пресрет.

2, За среќа на Македонија буквално сите историски локалитети кој се едни од таргетите се буквално на самите пруги, Скупи, Стоби, Хераклеа, Вардарски руд, ... секако тука се и винските визби, врзани меѓународни тури за кој веќе има итерес, и ....

3, Не сум некој познавач на точните прописи но накратко, контролорите ја одредуваат трасата, времето на тргнување, пролазите низ станиците и брзината на движење нис целата делница. Конкретно по прегледот на самата конструкција, нејзиното вешање, квалитетот-истрошеноста на бандашите и бидејки вагоните немаа кочионен систем се одредува како ќе се транспортираат. Во случајов со максимум 20 км/час и проверка на одределни делници. Тука доѓа и помошно особје кое е пратња за предвидливи интервенции.

4. Локомотивите имаат можност на целосна синхронизација. А тука е и постојната комуникација, од радиостаници и мобилни.

Originally posted by lslcrew

A kade stoeja predhodno vagonite i lokomotivata?
Kolku vreme sekoe stoelo nemrdnato?
Dali lokomotivata ke raboti na jaglen povtorno ili ke pushta parea varka a motorot da si bide na nafta?
Koi deneska seushte proizveduva delovi za vakvi lokomotivi ili ke treba da se improvizira so starite delovi?


1. Во просек 30 - 43 години, рачунајќи ги нивните задните упишани ревизији, а друго е самата старост на истите. Но за наша среќа тоа е германски челик на шасиите деловите кој буквално се како нови, секако не рачунајќи ги обложните плехови.

2. Како што кажав со набавка на документација, замена на парниот котел (срцето на секоја локомотива) одредени делови и секако финансии, локомотивата ке работи ко во старите времиња, па тоа е и атракцијата за денешните туристи, кој се буквално во експанзија во целиот свет за овој тип на патување

3. Германија е земја за која слободно можам да кажам со илјадници обновени локомотиви, комплетни документации и делови.

Originally posted by juventino

За информации од  колска  јас ќе можам да давам и тоа од прва ракаBanana

Еве уште една убава вест.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #17 Posted: 16-Feb-2011 at 21:44
Malce kasno no, bravo i sekoja cest za onie koj sto se zalagaat da uspee ovoj prekrasen proektBig%20smile
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12129
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #18 Posted: 16-Feb-2011 at 23:27
Ме интересира како се одразува корозијата на виталните делови... Дали може да го загрози котелот на пример? Еве цефки мефки вентили тоа може да се смени, ама котелот на пример? Или пак клиповите, разноразните лежишта и клизни површини...? Во каква состојба е генерално локомотивата, какви постапки би се примениле за репарација и дали кога ќе биде обновена сепак ќе работи со посериозни ограничувања на притисокот, брзината и слично?

Патем, какви се грубите проценки за финансиите потребни за обновата? И дали има информација колку локомотиви од овој тип се репарирани и возат во други земји (зборувам за сите што се сродни, без разлика на помали модификации)?


Originally posted by Vladimir P

имаат можност на целосна синхронизација. А тука е и постојната комуникација, од радиостаници и мобилни.
Како се остварува целосна синхронизација? Преку радио сигнал?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3300
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #19 Posted: 17-Feb-2011 at 11:00
Котелот е срцето на секоја парна локомотива и може да се рече дека едини дел кој скапува со време, за разлика од клиповите, лагерите, вентили ... кој се делови кој лесно се обновуват - поправат - заменуваат и не се голем финансиски издаток.

Еве како изгледа котелот на нашата МЖ 01-046, за жал немам фотографија од нашата 33-ка



Словенија ја има истата локомотива SZ 33-037 во нивниот музејски воз




фото: cokla





И Србија со нивната Романтика ја имаат ZS 33-087




фото: Slobodan Ilic





Иначе мислам некаде веќе спомнав, во окружувањето секоја држава има од 2-6 парни локомотиви во употреба за историско - туристички - музејски возови, а во европските земји секоја од 20-тина па нагоре.

За синхронизацијата, не би можел точно да ти одговорам за маневарките но кај електричните кабелот е тој кој овозмозува упарување на повеќе локомотиви.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #20 Posted: 17-Feb-2011 at 11:10
Се може да се замени , дури и котелот. Во крајна линија проблемот се состои во пари а не во технологија. Овие локомотиви се изработени во над 7000 примероци и ништо не е проблем да се направи на нив. Особено често се избираат како локомотиви за атракциони возови затоа што се вистински „Голфови“ меѓу локомотивите. Типичен доказ за германската техника, правени се да послужат само додека трае војната а некои од нив и ден денес се во секојдневна употреба (Босна, возат возови со јаглен). Во DDR  беа во секојдневен сообраќај до почетокот на деведесетите. Локомотива која со години го обезбедувала сообраќајот во многу земји и една од најдобрите парни локомотиви воопшто.

Во врска со синхронизацијата, Cloverstack претпоставувам дека мислиш на управување на 2 локомотиви од една кабина. На 642 тоа не е можно. Тоа го може на пример  „Шпанецот“ ; од едно место може да се управуваат до 3 гарнитури. Процедурите за синхронизација на 2 локомотиви на еден воз се утврдени многу пред времето на мобилните и радиото Се разбира, модерната технологија од денешно време помага, меѓутоа може и без неа.


Edited by polval - 17-Feb-2011 at 11:47
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.