build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 17-Feb-2011 at 14:50
И кајнас има доста парни локомотиви би требало барем 2-3 да ги реконструираат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 17-Feb-2011 at 15:31
Originally posted by juventino



И кајнас има доста парни локомотиви би требало барем 2-3 да ги реконструираат.

За жал немаме.

Велес МЖ 33-090 и МЖ 01-046, Гевгелија МЖ 61-011, и уште една но за неја со време
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 17-Feb-2011 at 15:37
Таа у ЖУЦ е во добра состојва и таа може да се искористи.
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 17-Feb-2011 at 15:54
Таа во ЖУЦ е за колосек 760 мм, немаме колосек за неа. Имаше една серија 62 во Битола , ако е преживеана. Треба да ги прашам роднините
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 17-Feb-2011 at 21:20
А добро, што се случило со парните локомотиви кај нас, па што останале толку малку? Ги стопиле како старо железо?


Originally posted by polval

Процедурите за синхронизација на 2 локомотиви на еден воз се утврдени многу пред времето на мобилните и радиото Се разбира, модерната технологија од денешно време помага, меѓутоа може и без неа.
Те молам ако знеш малку подетално објасни околу тоа како се вршела синхронизација во минатото.



И дали некој ја знае функцијата на оние странични панели (каде што е знамето):

Originally posted by Vladimir P



фото: Slobodan Ilic

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 17-Feb-2011 at 22:42
- За жал или за среќа Македонија прва од екс-ЈУ републиките ги укина парните локомотиви уведувајќи дизелки и во `75-тите почна со елекрификација на пругите. Но политиката беше погубна за сите парни локомотиви кој најголем дел отидова кон Риека нешто на топење нешто се губи трагот.
Иначе во тоа време постоеше закон за војни резерви каде мораше да се има одредена количина на такви влечни средства, па тоа што е останато највероватно е само некој случаен остаток од тоа.

- Иначе тие, да ги наречам фатачи на воздух служат за усмерување-контролирање на димот
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 18-Feb-2011 at 07:48
Според законот за воени резерви во Велес во осумдесеттите имаше барем 4 парни локомотиви во совршена работна состојба и со совршен надворешен изглед, секогаш чисти и спремни за употреба . Дури и беа покриени за да се заштитат од атмосферски влијанија. Во разговор со велешани пред повеќе години добив податок дека „во почетокот на деведесеттите ги однеле во железара“.

Нешто околу управувањето во минатото. Синхронизацијата на 2 локомотиви се врши со помош на звучни сигнали.  Машиновозачот на водечката локомотива дава звучни сигнали а вториот го потврдува приемот (го повторува истиот звучен сигнал) и ја извршува наредбата од првата локомотива. Не е баш синхронизација во вистинска смисла на зборот но системот функционирал. Постојат и сигнални табли „почеток на потиснување“ и „крај на потиснување“ кои се поставуваат на места каде што редовно се врши потиснување.


Edited by polval - 18-Feb-2011 at 08:09
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 24-Feb-2011 at 22:10
Владимир до каде е работата со вагоните?
Кога кје имаме слики?Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 24-Feb-2011 at 22:49
%#$&^**(^#%#@*^

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 25-Feb-2011 at 09:24
Vladimir, moze po nekoja fotografija vo vakov stil i od drugite vagoni koi ce se restavriraat
kako i fotografija na lokomotivata?
 
PS: Ti prativ PP pred nekoj den... 
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 26-Feb-2011 at 01:14

  Како што тргнало ништо од нашиот туристички воз уште не е ни почнато,другава недела нема да биде сигурно значи како што се мислеше да ке биде готово за 2-3 месеци ТЕШКО

Еве ја во погон Nuts



Edited by juventino - 27-Feb-2011 at 01:42
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 28-Feb-2011 at 00:57

Еве слики од локомотивата пред халата у ''КОЛСКА''...


Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 28-Feb-2011 at 07:53
Se gleda deka i nasta 33 go imala znameto na SFRJ na spojlerite.
Zacuduva toa sto oznakite se direktno vpisani/ofarbani na lokomotivata a ne kako sto e slucaj
so ostanatite lokomotivi od toa vreme oznakite da se odlieni vo metalni ploci koi potoa se "zakacuvaat"
na lokomotivata.
 
Inaku, prekrasni fotografii juventino!
Ti blagodaram mnogu sto gi spodeli so nas, ce ima castenje!
Cheers
 
Stavi uste fotografii dokolku imas.
Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 02-Mar-2011 at 01:56
Почна реконструкцијата на еден вагон од туристичкитот воз...Applause
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 22-Mar-2011 at 22:24
Се надевам брзо ќе ја видиме во ново руво



Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 24-Mar-2011 at 01:36
Се заменуваат скапаните делови, и деновиве се надевам ќе ја добие својата боја.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 25-Mar-2011 at 01:42

Dali nekoj znae koi oznaki ce gi ima 33-kava posle obnovuvanjeto?

Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 25-Mar-2011 at 08:47
Originally posted by mon

Dali nekoj znae koi oznaki ce gi ima 33-kava posle obnovuvanjeto?


Тоа зависи, ако се обнови (во возна состојба) и „редовно“ вози тогаш би требало да добие ознаки МЖ 33-090, доколку остане како експонат тогаш треба да ги има почетните-оргинални ознаки ЈДЖ-МДЖ 33-090
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 752
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 25-Mar-2011 at 12:03
JDZ-MDZ ???
 
Vo koj period se koristele vakvi oznaki kaj nas?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 25-Mar-2011 at 18:51
Originally posted by mon

JDZ-MDZ ???
 

Vo koj period se koristele vakvi oznaki kaj nas?

Иронија mon, (ко некој од екс-ју) нормално дека мора да биде
JDZ-ЈДЖ 33-090 или
JZ-ЈЖ 33-090 кога е експонат.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.097 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.