build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Туристички воз

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 25-Mar-2011 at 19:00
Без разлика дали е експонат или не е, озката за сите луѓе е само некој технички небитен број, ретко на по некој билдер и тоа му значи. Не е тоа нешто што е дел од тоа што возот го прави експонат. Така да нема што да биде јж, возо не му е намената да побудува југоносталгија туку да сведочи за железницата во некое друго време, без разлика каде во која држава. така да треба да си биде со ознака МЖ-Т како што му одговара на формата во која денеска железницата функционира. Инаку ако идеме до толку длабоко во прашањево веројатно и ќе треба да добие нов број како што некоја реновирани локомотиви добија ако добро памтам?

Мислам дека ова ни е една од оние дискусии каде цепидлачиме за некои не многу битни финеси што многу не ни менуваат.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 25-Mar-2011 at 19:19
lsl, има голема разлика, еден пример: во Австрија и Германија има неколку лок од екс-ју и глупите странци ги оставиле ознаките JZ-ЈЖ.

Ако е во возна состојба тогаш мора да добие соодветна ознака т.е. МЖ-MZ 33-090 ако иде по егзибиции, сајмови, изложби во други држави. СТАНДАРД

И не ми е јасен квази-патриотизмот ако некаде се појави ЈУ дали треба да го бришеме и со тоа да ја фалсификувами и ние историјата ко некој наши соседи на кој сме гневни за нивните исти дела. Па тоа е дел од нашата историја која сакале или не неможеме да ја избришеме.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 25-Mar-2011 at 19:27
Таман работа, не бришеме никаква историја, ниту па сме до толку тоталитарни да и по некое Ј останато на некоја локомотива да го бришеме. Јас го зборев ова од позиција дека возов го ставаме во возна состојба и тоа не само за ако иде во странство за секаде. Следствено ниту на мж не ќе требаше да менуваме ознаките после сукцесијата. Денеска таа е мж локомотива и нека си биде мж. Односно не е ниту мж, туку мж-т. На кое претпријатие приваѓа, таква ознака си носи. Дури и може да ги оставиме оригиналните ЈЖ и оригиналните бројки на видливото место, а да ги изгравираме некаде во некое ќоше новиот регистарски број под кој че си функцуонира локомотивата и административно ќе се води, мислам онака како финта, макар што ми е малку глупо да сега негуваме некоја носталгија па и со по некое Ј некаде на некоја локомотива. Да не се сватиме погрешно, немам ништо против тоа, но немора да инсистира по секоја цена да го има, но технички локомотивата мора да добие број од нова серија.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 25-Mar-2011 at 20:45
Originally posted by lslcrew

... озката за сите луѓе е само некој технички небитен број, ретко на по некој билдер и тоа му значи. Не е тоа нешто што е дел од тоа што возот го прави експонат. Така да нема што да биде јж...
...Мислам дека ова ни е една од оние дискусии каде цепидлачиме за некои не многу битни финеси што многу не ни менуваат.
 
Moram da kazam deka od ovoj post se gleda zosto nemame muzej na zeleznicata vo Makedonija!
Ludje so neverovatno malo poznavanje od ovaa tematika si davaat za pravo da odlucuvaat za vakvi nesta, vo ovoj slucaj da komentiraat.
 
Voopsto ne stanuva zbor za cepidlacenje i jugonostalgija tuku za privlekuvanje na turisti koi ce sakaat da go dolovat vozenjeto so edni vakvi kompozicii vo minatoto i koi maksimalno ce sakaat toa uzivanje da bide sto pooriginalno.
 
Zamislete sto ce bide dokolku vo Luvr na "Mona Liza" i se nakarminisaat usnite i nasminka liceto, "oskubat" vedjite pri nejzinata restavracija! Zbogom turisti!
 
Za kraj edna informacija kako se raboti vo edna zemja koja znae da go ceni minatoto:
vo Slovenija koja prva se otcepi od SFRJ, site turisticki i muzejski lokomotivi gi imaat zacuvano JZ oznakite osven dve lokomotivi koi se nameneti za medjunaroden soobracaj i poradi toa moraat da imaat SZ oznaki.
 
Da ne gi nabrojuvam ostanatite drzavi vo koi ima lokomotivi i vozovi so oznaki duri i od pred 100 godini!
 
 


Edited by mon - 25-Mar-2011 at 21:03
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 753
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 29-Apr-2011 at 08:32
Dali nekoj znae do kade e stignato obnovuvanjeto na lokomotivata i vagonite?
 
Vladimir ili juventino mozebi znaat nesto povece?
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 21-May-2011 at 11:32
Во фабриката за шински возила „Велес“ - завршена е првата фаза од обновата на историскиот воз-вагони.
Комплетно е обновен долниот рам со обртните постоља и кочиониот систем на четирите вагони.









Една од најтешките фази поради изработка, пронаогање и прилагодување на делови кој датираат од пред 80-тина години.
Со оваа фаза вагоните можат потполно и безбедно да сообраќаат по нашите пруги.

Следи следна фаза.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 22-May-2011 at 22:05
Владимир, да не знаеш кој е крајниот рок за завршување на туристичкиот воз? Кога се планира првата клапа од филмот, летово ќе може да го очекуваме готов овој воз?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 23-May-2011 at 07:06
Бојане,

Сум научил за сите овие години зад мене дека човек мора да има трпение и дека кога топгаш ако нешто се сака и ќе се оствари.
Секоја фаза на ваков еден проект трае долго и со многу непредвидливи работи, така да не размислувам за тајмингот само целта е пред мене.

Само еден пример, лежиштата за осовините на вогониве одземава толку „непредвидливо“ време, да се пронајдат, направат, приспособат. Сега ни останува обнова на горниот дел на вагоните а потоа и нивниот ентериер.

Свесен сум дека наголемиот изазов ке биде локомотивата за која на жал веќе нема ни стучњаци - мајстори за неа останато во Македонија, па тука ќе имаме едни сизифови маки прво да се најдат планови, делови и обука за да се обнови, а сето тоа изискува време и за зал и средства кој ни се најпроблематични.

Но како што реков, се надевам дека ќе се доврши овој прекрасен проект што поскоро со помош и залагање на много добри луге и чинители а пред се со државата која застана без збор зад сево ова.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 23-May-2011 at 16:11
А дали се знае кој би можел да биде машиновозачот/машиновозачите на таа локомотива? Би ги пратил некој на дообразување ако е тоа потребно, или тешко со оглед на моменталната состојба?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 23-May-2011 at 21:03
Originally posted by Vladimir P

Бојане,

Сум научил за сите овие години зад мене дека човек мора да има трпение и дека кога топгаш ако нешто се сака и ќе се оствари.
Секоја фаза на ваков еден проект трае долго и со многу непредвидливи работи, така да не размислувам за тајмингот само целта е пред мене.

Само еден пример, лежиштата за осовините на вогониве одземава толку „непредвидливо“ време, да се пронајдат, направат, приспособат. Сега ни останува обнова на горниот дел на вагоните а потоа и нивниот ентериер.

Свесен сум дека наголемиот изазов ке биде локомотивата за која на жал веќе нема ни стучњаци - мајстори за неа останато во Македонија, па тука ќе имаме едни сизифови маки прво да се најдат планови, делови и обука за да се обнови, а сето тоа изискува време и за зал и средства кој ни се најпроблематични.

Но како што реков, се надевам дека ќе се доврши овој прекрасен проект што поскоро со помош и залагање на много добри луге и чинители а пред се со државата која застана без збор зад сево ова.


Владимир, се надевам дека за што побрзо време ќе ја завршите оваа макотрпна работа. А за експерти од оваа област, се надевам дека може да се најдат во Србија или Словенија, бидејќи во овие блиски земји возат парни локомотиви од овој тип и вакви вагони на туристички возови
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 24-May-2011 at 12:05
И на двете прашања одговорот е само во финансиите

Но како што реков приатели и добри луѓе, така да еден од словенските машиновозачи на нивната 33-ка ми беше мој гостин, па ми пренесе огромен број на искуството, а веќе се договарам и со тазе пензионисан машиновозач од Србија.

Но ќе видиме   
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 25-May-2011 at 00:35

Па нема потреба има и македонски машиновозачи кој возеле парни локомотиви и кој можат да го пренесат своето знаење

*јас познавам еден до душа у пензија.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 03-Jun-2011 at 10:37
МЖ 33-090 ја доби првата боја



Стопиран е забот на времето да дејстува



Неможе да се замери што на сонцето се кочепери



Убаво чуство е кого нешто е спасено од пропаѓање
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 03-Jun-2011 at 10:39


Една поред друга МЖ 01-046 i МЖ 33-090



Деали ќе успееме и нејзе да ја спасиме ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 03-Jun-2011 at 11:37
Би било убаво да ги спаиме и 2-те =) ако не едниот да го исфарбаме па да го отвориме железничкиот музеј.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 03-Jun-2011 at 12:28
Originally posted by mitatos

Би било убаво да ги спаиме и 2-те =) ако не едниот да го исфарбаме па да го отвориме железничкиот музеј.

Би било убаво ОВОЈ ГЛАС СИЛНО ДА ОДЕКНЕ

http://mz-rail.atwebpages.com/museum/museum.html

Edited by Vladimir P - 03-Jun-2011 at 12:35
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 03-Jun-2011 at 21:24
Владимир, го сонувам денот кога ќе се пушти во употреба оваа локомотива, со првиот звук на локомотивата при свеченото тргнување. Морам да ги пофалам вработените од Колска - Велес, навистина се професионални работнициApplause.
Back to Top
juventino View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 05-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote juventino Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 03-Jun-2011 at 23:47
Значи оваа локомотива нема да работи она да ги влече вагоните него ке биде буткана од друга локомотива!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 04-Jun-2011 at 01:57
Originally posted by Vladimir P


Една поред друга МЖ 01-046 i МЖ 33-090
МЖ 01-046 всушност е германскиот модел BR 01 нели?

А МЖ 33-090 исто германска ли е? И која ознака ја носел тој модел во земјата на производство?


Edited by Cloverstack - 04-Jun-2011 at 01:58
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 04-Jun-2011 at 02:18
новата боја значи дека локомотивата е завршена, што се однесува до нејзината механичка реконструкција? 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.