build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Градско-приградска железница во Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 1930
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 01-Feb-2018 at 09:16
Ете и официјално со воз до аеродром
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staro Skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1974
  Quote Staro Skopje Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 01-Feb-2018 at 18:12
Еве го мојот предлог за приградска железница. 3 линии со вкупна должина од 77.6 километри и 25 станици.

Линија 1 (22.5km): Зелениково (1, 2)-Орешани (1, 2)-Студеничани-Драчево-Горно Лисиче-11 Октомври-Железничка;
Линија 2 (22.5km): Петровец-Аеродром-Миладиновци-Бунарџик-Илинден-Дени Интернационал-Маџари-Саем-Железничка;
Линија 3 (32.6km): Радуша-Кондово-Ѓорче Петров-Ново Село-Бардовци-Визбегово-Скопје Север-Железара-Саем-Железничка.



Предлог за проширување на мрежата со нови пруги и станици во иднина. За ова во моментов нема потреба, но нека стои како идеја. 4 краци на веќе постоечките линии со должина од 45.21 километри и 20 станици.

Линија 2а (19.6km): Катланово-Ржаничино-Петровец-Мралино-Идризово-Јурумлери-Трубарево (1, 2)-Маџари;
Линија 2б (7.1km): Арачиново (1, 2)-Ченто-Инџиково-Маџари;
Линија 3а (11.6km): Кучевиште (1, 2)-Радишани (1, 2)-Бутел-Железара;
Линија 3б (6.91km): Орман-Волково-Кисела Јабука-Ново Село (1, 2).



Edited by Staro Skopje - 01-Feb-2018 at 18:14
Градот убав никна, но го откорнаа
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Online
Posts: 4901
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 30-Mar-2020 at 15:36
Допрва ќе се анализира дали возот е економски исплатлив како јавен превоз во Скопје

Министерството за транспорт и врски допрва ќе прави анализа за нивото на економска исплатливост на проектот за воспоставување на приградски железнички сообраќај во Скопскиот регион. Владата во својата 4 – годишна програма за работа ја вклучи идејата за користење на возот како средство за јавен превоз во Скопје со 4 железнички краци, вклучувајќи ги линиите кои би поаѓале од Транспортниот центар кон Зелениково, Радуша, Миладиновци и Меѓународниот аеродром Скопје.

Од Министерството за транспорт и врски за „Мета.мк“ велат дека досега изработиле предфизибилити студија со идејно-концептуално решение за железничкиот крак „Железничка станица Скопје – Скопје Север – Ѓорче Петров – Сарај – Радуша“. Станува збор за едноколосечна неелектрифицирана пруга, на која што во моментов се бележи далеку помал обем на железнички сообраќај во споредба со нејзиниот постоен максимален капацитет.

– Следен чекор е изработка на техничка документација на ниво на Физибилити студија со изработка на основни проекти. За таа цел, Министерството за транспорт и врски планира да поднесе Апликација за обезбедување на грант средства техничка помош до Инструментот на Инвестициска Рамка на Западен Балкан, со чија помош консултанти би ја изработиле целокупната инвестиционо – техничка документација – потенцираат од ова министерство.

Државата би ја поднела апликацијата за обезбедување финансиски средства во втората половина од годинава. Покрај за железничкиот крак од Транспортниот центар до Радуша, ова министерство го стави како приоритетен проектот за воведување на воз до Меѓународниот аеродром Скопје на листата на проекти од областа на транспортот за кои ќе побараме поддршка од Европската Унија и од другите меѓународни финансиски институции.

Дали ќе има една или две железнички линии во правецот североисток, ќе зависи од тоа дали идната пруга кон Меѓународниот аеродром Скопје би се градела од постојната железничка станица Илинден или пак од онаа лоцирана во Миладиновци.

Последните бројки објавени во Националната транспортна стратегија на земјава за периодот до 2030 година покажуваат минимална искористеност на железничката инфраструктура во Скопскиот регион. И покрај тоа што вкупната должина на пругите изнесува дури 95 километри, искористеноста на постојните пруги во Скопскиот регион во 2015 година изнесувала само 19,1 отсто од нивниот максимален капацитет.

Дел од пругите, како што се оние од станицата Лисиче до ранжирната станица во Трубарево и станицата Маџари, како и од станица Драчево до станица Илинден се користат единствено за товарен сообраќај, иако со ваквата постојна инфраструктура би можело да се воведат железнички линии што можат да се вклучат во скопскиот јавен превоз.

Додека скопските улици се преплавени со возила и сообраќаен метеж, по пругата кон Ѓорче Петров денес се движат само по 2 патнички воза дневно, додека кон Миладиновци само 4 воза дневно. Времето на патување со возовите од Транспортниот центар до Зелениково, Миладиновци, Сарај и Волково е многу побрзо од автобусите што се дел од јавниот автобуски превоз кои сообраќаат кон овие дестинации.

https://meta.mk/doprva-ќe-se-analizira-dali-vozot-e-ekonomski-isplatliv-kako-јaven-prevoz-vo-skopјe/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.093 seconds.

Copyright ©2007 - 2020  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.