build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Катна гаража кај НУБ Св.Климент Охридски

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1108
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #21 Posted: 28-May-2011 at 12:39
Ајде сега, до пред 2-3 години се пекаше нон-стоп по катни гаражи, а кога се градат не чинеле. Градов има огромна потреба од паркинг места, а таа потреба само ќе расте со изградбата на сите објекти во центарот. Колку и да се подобрува јавниот превоз во иднина, бројот на возила постојано ќе се зголемува, а исто битен е моментот и што паркирањето на тротоари полека оди во историја.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #22 Posted: 28-May-2011 at 13:00
Поентата на центарот не е да стане што е можно позакрчен во иднина, туку да се намали сообраќајот што е можно повеќе. Тоа не се постигнува со стимулирање на паркинг во строгиот центар, туку со паркинг одоколу, и постепено претворање на центарот во пешачка зона, со евентуални подземни (транзит) тунели. Тоа е барем оптимално решение.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #23 Posted: 28-May-2011 at 15:40
Originally posted by гитардемон

Поентата на центарот не е да стане што е можно позакрчен во иднина, туку да се намали сообраќајот што е можно повеќе. Тоа не се постигнува со стимулирање на паркинг во строгиот центар, туку со паркинг одоколу, и постепено претворање на центарот во пешачка зона, со евентуални подземни (транзит) тунели. Тоа е барем оптимално решение.


Гитар како што спомнав погоре ова е само дел од еволуцијата на еден град која најмногу е во зависност со економијата. По неколку години ако економијата се подобри ќе се дојде до заклучокот дека треба да се дивергира сообраќајот од центарот. Многу интересен пример се некои кинески градови во кои колеги биле, и ги имаат посетувано на една-две години во последниве неколку години. Таму поради брзиот раѕвој на економијата не ни стигнуваат да имаат време да раѕмислуваат премногу за во иднина и прават по потреба како кај нас. И моментално се во ситуација да имаат толку многу возила што и покрај трипати проширени булевари пак доведуваат до закрчување на сообраќајот, и поради овој факт полека почнува да се размислува дека реално решение за да се постигне саканата брѕина на транспорт на жителите е да се истиснат приватните возила и да се преминае на многу густ но добро функционален јавен транспорт. Бидејќи со таквата сообраќајна неподвижност неможе ни да се има понатамошен економски развој.

Edited by mirakuliks - 28-May-2011 at 15:42
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #24 Posted: 28-May-2011 at 16:18
Фасадава неодоливо потсетува на онаа на ДНК код.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #25 Posted: 28-May-2011 at 20:07
Заради фасада и намена на одредена зграда читаме мислења дека не треба да се изгради. Абе тоа се ситници во споредба со целите објекти. Како воопшто тој начин на размислување сеуште е широко присутен мене не ми е разјаснето. Ајде на страна тоа, ќе се сложам со Фресно за тоа што го кажа околу катните гаражи воопшто. Зградата е далеку посоодветна од тоа ѓубрето тамо, макар имала и најлоша фасада и најлоша намена, така да е ок. А особено што е приватен проект, заслужува поддршка, сигурно имале некоја рачуница пред да влезат во финансирање.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #26 Posted: 28-May-2011 at 22:03
А тебе јасно ти е зошто поточно сметам дека намената на зградава е проблем? Не поради зградата сама по себе, туку поради тоа што тоа значи за градот. Мене не ми е јасно како твојот начин на размислување е уште присутен во 21 век.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #27 Posted: 29-May-2011 at 00:19
Што е проблем, ти си ги наоѓаш проблемите очигледно. Кое е тоа образложение, за намалувањето на сообраќајот, ти разбираш ли дека тука се двата основни судови, МТВ, Универзитетот, Народната библиотека, Секторот за лични документи на МВР, МКЦ и ред други да не ги редам, а немаше паркинг. Луѓе се паркираа кај ќе стигнат, сто посто тој што дошол од друг град да заврши работа нема у Карпош да се паркира. Епа дечко дај да ги срушиме сите работи па може така ќе се постигне намалувањето на сообраќајот и центарот ќе остане незакрчен. На лоша основа ти е поставен ставот и гледиштето. Паркинг места се и повеќе од потребни, независно дали ќе се решат сообраќајните проблеми.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #28 Posted: 29-May-2011 at 01:39
Овде и пред МТВ се досега најпогодените локации за катна, заедно и со таа кај Беко, али таму веќе имаше паркинг простор. Делот кај Библиотеката беше составен дел на мозаикот кој Скопје го прави најбагдатски град во Европа, а можда и пошироко. После изградбата можно е да ги тргнат од таму и дивите превозници и таа прашлива депонија убаво да се среди. Скопјани не сакаат да употребуваат автобус, па коа не можеме да ги научиме на автобус, барем да направиме повеќе катни и да го расчистиме градов од диви паркиралишта. Во тој дел, малце подоле хронично фали уште една катна или подземна, особено поради фреквентноста на вработени во Мавровка.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #29 Posted: 29-May-2011 at 10:27
Епа ете ти прават нели кај Судот, односно кај МТВ, а здравје ако го прават и Скендербег нели, ќе има подземна. И овој сега тоа се вкупно три и тоа со не така мал капацитет.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #30 Posted: 29-May-2011 at 10:32
Originally posted by N23

Овде и пред МТВ се досега најпогодените локации за катна, заедно и со таа кај Беко, али таму веќе имаше паркинг простор. Делот кај Библиотеката беше составен дел на мозаикот кој Скопје го прави најбагдатски град во Европа, а можда и пошироко. После изградбата можно е да ги тргнат од таму и дивите превозници и таа прашлива депонија убаво да се среди. Скопјани не сакаат да употребуваат автобус, па коа не можеме да ги научиме на автобус, барем да направиме повеќе катни и да го расчистиме градов од диви паркиралишта. Во тој дел, малце подоле хронично фали уште една катна или подземна, особено поради фреквентноста на вработени во Мавровка.


Не бери гајле ти за скопјани, кога ќе се дојде во ситуација автомобилскиот сообраќај да биде во инфаркт а со тоа и автобускиот, ќе почнат да се применуваат правила како во кина: доѕволено возење автомобил со парна регистрација и непарна регистрација на наизменични денови додека не се игради шински јавен транспорт и тек тогаш тие исти скопјани ќе почне полека да им станува побитно да стигнат негде побрзо со ЛРТ отколку поспоро со кола.
Нажалост ние имаме таков менталитет да менуваме навики само кога ќе дојде нож до коска, така да и ако нешто долгорочно испланирано се изгради пред да се појави потреба за него нема да биде користено....пример обиколницата на скопје.

Edited by mirakuliks - 29-May-2011 at 10:34
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #31 Posted: 29-May-2011 at 12:46
Луѓе пак ве тера памет да мислите на менталитет и слични кривци за неодговорна администрација. Скопје нема никогаш доживеано некаква политика на наасочување на возила од автомобили во автобуси. Тоа неможе да биде само нови автобуси и една неуспешна трета лента. Да нови треба и се основен услов да почне да се привлекува населението кон автобусите, но има други милијарда работи со редовите и линиите за кои сега не е тука место. Катната гаража е е лесоно пренаменлива, макар што незнам зашто за тоа почнавте да кажувате дали требало или не требало. Пред некој ден зборевме за проектирани паркинг места во рамки на дуповите, како одеднаш била вишок, од кај па знаете дека нема потреба, особено во ситуација што инвеститор е приватна компанија, која со присуството покажува дека е рентабилно да се има катна гаража тука. Дајте бре малку, понекогаш ставрно имам проблем да сватам што сакаат некои луѓе, овде не зграда, не гаража, не таква, не овака, не биле во мода катни подземни гаражи биле. Епа сега........ Ако прашам што, ќе добијам некаков одговор филозофски или некоја слика од некој футуризам допрва излезен од студијата на стартрек, зашто така се правело незнам каде. До кога ваќа ќе ги деградираме сите дискусии.

Фактот што Скопје добива уште една зграда урбанистички која ги следи линиите која утре може да биде приватна, државна, катна гаража, трговски, болница, канцеларии што сака може да биде, неможе да биде реаливизиран со нејзиниот првичен статус, односно што сега прво ќе биде катна гаража. Тоа е градежен капитал што останува, утре можеме да му смениме фасада или намена.


Edited by lslcrew - 29-May-2011 at 12:50
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #32 Posted: 29-May-2011 at 14:38
Vo pravo si epten ,da ne se povtoruvame !
Applause
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #33 Posted: 29-May-2011 at 19:14
Самио да прашам, нели од владата градат катна гаража меѓу МТВ и Кривичен суд. Не би била оваа катна со таа во конкуренција, пред се за тие што идат на Универзитетот?
Back to Top
Stefano View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 28-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Stefano Quote  Post ReplyReply #34 Posted: 30-May-2011 at 20:09
@mirakuliks ako si parkiral preku den vo rabotna nedela okolu sudovite nitu 17 katni garazi nema da se dovolni za da ja akumuliraat taa guzva vo toj reon..dobredojdeni se katnite garazi tuka..a treba i da se sredat i izgradat novi parkinzi okolu benzinskata na Makpetrol kaj MTV ima prostor vo toj del..za prosiruvanje so parking mesta.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #35 Posted: 31-May-2011 at 00:01
Паркингот на универзитетот е доволен, ама гужвата од МТВ, Библиотека, судовите(сега и нов се гради), па би рекол и од Мавровка, Чаршија, театарот, тоа е реон со голем проблем за паркирање
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #36 Posted: 31-May-2011 at 23:46

Не би се согласил со Универзитот. Преоптоварен е паркингот, од страна на Правен, константно луѓе се паркираат и по трева и на тротоари поради немање доволно место на паркингот.
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1975
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #37 Posted: 30-Jul-2012 at 17:35
Поминав денес близу катнава гаража. Луѓе мои, немате поим каква жар црвена боја имаат лупнато преку целиот објект. Не ми се веруваше.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #38 Posted: 11-Aug-2012 at 00:40
Вчера после подолго време поминав од тука и кога ја здогледав гаражава страшно непријатно се изненадив...па ако така остане како што е сеа,тоа ќе биде ужас невиден!    
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2083
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #39 Posted: 11-Aug-2012 at 08:38
Ужас

Дали некој може да објасни како објект кој е најавен дека ќе изгледа вака-->


се ретвори во-->


Ова дозволено ли е? Не е манипулација на јавноста? Каде се институциите?


Но не, убаво е да се гради, нели не се градело никогаш па надокнадуваме и на ова поле, на квантитет секако. Треба да сме среќни за тоа што го добиваме, не да критикуваме.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Gradinarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Aug-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 369
  Quote Gradinarot Quote  Post ReplyReply #40 Posted: 13-Aug-2012 at 08:44
ова бензиска ли беше !!!?..опааа и на 4 нивоа. Ни BP нема олкави.
Не верувам дека има волку неписмени архитекти. Тоа е се до непрокопсани инвеститори... инвеститори на повеќе нивоа.. и ова се случува и случува и случува....
.....   .......
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.