build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 12-Apr-2018 at 12:14
Одлично!   
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 12-Apr-2018 at 12:06



Edited by Џоле - 12-Apr-2018 at 15:52
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 05-Apr-2018 at 14:00
Контролниот центар во Неготино





https://www.facebook.com/mtc.gov.mk/
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 03-Apr-2018 at 11:10
Би било добро да направиме една билдерска репортажа со многу фотографии, на диво околу Демиркаписка клисура
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 03-Apr-2018 at 09:44
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 28-Mar-2018 at 23:33
За неготино , тој дел што е нај оштетен кај што се гради потпорните sидови и таму кај што трасата комплетно се извади и се формира пак , со набивање и тие работи , се работи сеуште , а и добар дел колку што му дозволуваат временските прилики на работниците успеале да изгребат и асвалтираат , ама сеуште има уште многу работа , делот кај Неготино уопште не е чепнат , а таму највероватно ке се оди само со гребење и асвалтирање ...
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 28-Mar-2018 at 15:56
Патарина ќе има само една кај Миравци ,а не две.
Бидејќи неколку пати поминав по целата делница на коридор 10 во последниов месец можам да кажам дека грците уште работат на делницава, кај Смоквица работеа пред некој ден до кај 3-4 часот кога јас поминав , што точно незнам.
За Неготино - Демир Капија на еден дел кај Неготино сеуште се изведува долниот строј (тампонирање и набивање) ,а останатиот дел е асфалтиран барем еден слој според тоа што го видов.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 28-Mar-2018 at 15:42
Не знам што работат и дали работат , само ги видов машините дека се сеуште таму , највероватно сеуште има некој ситни детали кој што се доработуват ....
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 28-Mar-2018 at 14:12
Според гугл мапс снимка од јануари покажува дека навистина има работа тука. Видете сами.
Back to Top
kokimih View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 18-Jan-2017
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote kokimih Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 28-Mar-2018 at 13:39
Министерот денес изјави дека до крајот на Април годинава ќе го пуштат во употреба Демир Капија - Смоквица. Останува да почекаме и да видиме.

https://www.youtube.com/watch?v=DDeNrKz-aqQ
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 28-Mar-2018 at 13:04
Banderata uste na ja trgnale. Aj kje bide strpenie spasenie. Tuku sega koga kje ne zapukaat so avtopatista onaka kako sto vetija 600 kilometri za eden mandat (odnosno od sega za tri godini)kaj kje ni bide krajot.
Tuku jas uste Ednas da prasam. Ovaa delnica kje bide vleze li vo presmetkite za 600 km novi avtopatista?
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 28-Mar-2018 at 12:03
Sramota i uzas. Da ne odime daleku. Vo "edno" Kosovo i poslozeni proekti se zavrsuvaat na vreme i kako sto treba.
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 19642
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 28-Mar-2018 at 09:21
Originally posted by WolfLeader

Не се криви 'република' ништо , синоќа поминав таму , долж целата делница сеуште се гледа дека има машини , кранови , и чисто сумљам дека овој автопат ќе преработи воопшто во 2018 година , и ова што е пишано во текстот е точно , бидете сигурни во тоа , се вработуваат луѓе кој што не се ни ту со такво школо , ни со искуство за да извршуваат таква обврска , башка тие луѓе ај што не се едуцирани за такво нешто , тие треба да поминат одреден период за обука и да добиат сертификат за работење , такво нешто во Македонија не постои ,дали се обучуваат во Грција незнам , но дека се вработува по партиска определба тоа е точно ... Највероватно за почеток грци ќе работат со оперативата во тунелите а тек после одреден период наши да се обучат и да почнат самостално да работат , бидејќи тоа е многу сериозна работа и бара искуство , секој еден човек неможеш да го ставиш на компјутер и да си игра со животот на луѓето , бидејќи најмала грешка може да биде катастрофална , такви грешки се случувале во многу европски земји , а за кај нас пак со неоубучен кадар би се случило се и сешто ...


Зошто би им биле потребни машини и кранови?? Во видео материјалите и сликите видов дека автопатот е речиси завршен,преостана само далноводот и контролниот центар кај Неготино. Или пак има некој пропуст па сега го корегираат. Ако не го пуштат и оваа сезона ќе биде ужас. Патем и делницата Неготино-Демир Капија ја влечкаат скоро година и пол а уште абер нема,кога ли ќе го почнат спротивниот правец.Реално тој зафат не треба да трае подолго од 3-4 месеци а они ќе направат две години ако нешто не забрзаат пролетва. А исто така како што слушнав ќе треба да се прават уште две патарини една кај Д.Капија а друга кај Смоквица што сметам дека само ќе создава непотребни застои особено летно време бидејќи на потег од 200 км ќе има 6 застанувања а неверувам дека до јуни ќе ги стават во функција неколкуте дополнителни наплатни пунктови кои сега ги градат кај Велес и на уште некои места.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 28-Mar-2018 at 08:25


Па, убаво во вториот дел од мојот коментар си нагласив дека јас не би се изненадил од нови продолженија на драмата „Автопат Демир Капија-Смоквица“.

Originally posted by Obedineta Makedonija



Хммм..ај ќе ти речев нешто ама ќе си премолчам!


Ако имаш нешто конструктивно да кажеш, секогаш си добредојден.
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 27-Mar-2018 at 23:27
Не се криви 'република' ништо , синоќа поминав таму , долж целата делница сеуште се гледа дека има машини , кранови , и чисто сумљам дека овој автопат ќе преработи воопшто во 2018 година , и ова што е пишано во текстот е точно , бидете сигурни во тоа , се вработуваат луѓе кој што не се ни ту со такво школо , ни со искуство за да извршуваат таква обврска , башка тие луѓе ај што не се едуцирани за такво нешто , тие треба да поминат одреден период за обука и да добиат сертификат за работење , такво нешто во Македонија не постои ,дали се обучуваат во Грција незнам , но дека се вработува по партиска определба тоа е точно ... Највероватно за почеток грци ќе работат со оперативата во тунелите а тек после одреден период наши да се обучат и да почнат самостално да работат , бидејќи тоа е многу сериозна работа и бара искуство , секој еден човек неможеш да го ставиш на компјутер и да си игра со животот на луѓето , бидејќи најмала грешка може да биде катастрофална , такви грешки се случувале во многу европски земји , а за кај нас пак со неоубучен кадар би се случило се и сешто ...
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1741
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 27-Mar-2018 at 19:08
Originally posted by Џоле

Јас не би му верувал на медиум од типот на „Република“ (т.н. куртон-медиуми). Но и не би се изненадил од нови продолженија на драмата „Автопат Демир Капија-Смоквица“.


Хммм..ај ќе ти речев нешто ама ќе си премолчам!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15034
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 27-Mar-2018 at 18:29
Јас не би му верувал на медиум од типот на „Република“ (т.н. куртон-медиуми). Но и не би се изненадил од нови продолженија на драмата „Автопат Демир Капија-Смоквица“.
За сè има вторпат
Back to Top
majstorot_001 View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 12-Feb-2018
Online Status: Offline
Posts: 27
  Quote majstorot_001 Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 27-Mar-2018 at 16:35
просто е ... пушти го автопатот ... гони криминал .. докажи криминал ... спроведи казни согласно „словото“ на законот
Новава влада е толку неспособна да не може ни готов автопат да пушти, не па да изгради нешто, плус прави штета што нешто што е завршено не работи
Back to Top
bakigvg View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 03-Nov-2015
Online Status: Offline
Posts: 18
  Quote bakigvg Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 27-Mar-2018 at 11:12
https://republika.mk/898590

Ако ова е вистина, тогаш комотно можат овие неспособниве да бидат прогласени за најнеспособна Влада во историјата на Македонија. Готов автопат да не можеш да го пуштиш, па колку треба да бидеш неспособен за такво нешто ? Срамота, дно.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 21-Mar-2018 at 18:47
ОТВОРЕНИ ТРИ НОВИ ИСТРАГИ

-Третата истрага – „Актор“ се отвора поради основано сомнение дека е сторено кривично дело при постапката за јавна набавка за избор на најповолен понудувач за градење на автопатот Демир Капија – Смоквица. Дополнително, оваа истрага се отвара и поради основано сомнение за перење на пари кои фирмата добитник на тендерот ги добила со злоупотребата во постапката на јавна набавка.

Имено, постои основано сомнение дека во 2012 година, во периодот кога се разгледувале и оценувале понудите на тендерот за градење на автопатот Демир Капија – Смоквица, првоосомничениот, како претседател на Владата, со цел во постапка на јавна набавка за избор на понудувач кој ќе го гради автопатот Демир Капија – Смоквица да не биде избран понудувач од Република Италија, кое правно лице според првоосомничениот во Република Македонија го претставува „комуњар“, и кое нешто воопшто не му се допаѓа, и повеќе му се „допаѓаат оние од југ“, искористувајќи го своето влијание, со умисла извршил поттикнување врз второосомничениот како министер за транспорт, кој го прифатил налогот и истиот ги поттикнал осомничените службени лица од Министерството за транспорт и врски на Република Македонија да ги искористат своите службени овластувања како членови на евалуационата комисија (комисијата за оценување на понудите) со право на глас одговорни за спроведување на евалуација и оцена на доставените понуди за проектот „Изградба на нова автопатска делница Демир Капија – Смоквица“ како дел од Пан-европскиот коридор X, и во изборот за најповолен понудувач да го фаворизираат правното лице „Актор “ од Грција.

Ова, според доказите и било реализирано, со што му овозможиле на правното лице „Актор СА“ да прибави противправна значителна имотна корист во износ од 480.412.974,00 денари.

Конкретно, постои основано сомнение дека во текот на постапката за спроведување на евалуација и оценка на доставените понуди, после отварањето на понудите, првоосомничениот остварил телефонска комуникација со второосомничениот и откако второосомничениот му кажал дека Италијаните се најевтини, побарал да се најде начин тендерот за автопатот да не го добијат Италијаните поради „лошата комбинација што комуњарот е во игра“, па второосомничениот како министер за транспорт и врски ги повикал во својот кабинет осомничените членови на евалуационата комисија со цел да го фаворизираат понудувачот „Актор СА“ Грција.

Истите, иако биле свесни дека понудувачот „АКТОР СА“ согласно доставената тендерска документација и според член 16 од Огласот за доделување на договор за јавна набавка не го задоволува критериумот и условот понудувачот да има еден завршен проект од 250 милиони евра во патниот сектор или еден проект кој што е во тек на реализација, а чија реализација заклучно до 31.12.2011 година е 60 процентно завршена и кој што износот од реализираното 60 отсто треба да не биде помал од 250 милиони евра, а поради кој услов и ја отфрлиле поефтината понуда на „Тото“ од Република Италија, се согласиле со барањето на второосомничениот, по што го злоупотребиле институтот на мнозинско одлучување и дале три позитивни мислења во табелите за евалуација и искористувајќи ја својата службена положба и овластување ја избрале понудата од правното лице „АКТОР“ со понудена цена од 210.148.177,23 евра, како економски најповолна понуда за проектот „Изградба на нова автопатска делница Демир Капија-Смоквица“ иако знаеле дека истото правно лице не ги задоволува техничките критериуми, со што му овозможиле на правното лице Актор СА да прибави значителна имотна корист во износ од 480.412.974,00 денари.

Меѓутоа, ова е само почетокот на криминалните дејствија за кои постои основано сомнение дека се извршени, односно кривичното право го познава како предикатно дело на делото перење пари, односно ова е само претходното дело од кое противправната имотна корист е предмет на понатамошната истрага за перење пари, која сега ќе ви ја презентирам.

Имено, постои основано сомнение дека во период од 2012 до 2016 година со повеќе дејствија, со искористување на ист траен однос и исти прилики, непосредно по добивањето на тендерот и започнувањето со градежните активности во Република Македонија, кои што ги презема „Актор“ АДТ Подружница Скопје, формирана од осомниченото правно лице „АКТОР СА“ Република Грција, со намера да ја сокрие целокупната добивка на осомниченото правно лице, која има третман на принос од казниво дело бидејќи паричните средства потекнуваат од незаконито добиениот тендер со кривично дело Злоупотреба на службената положба и овластување, шестоосомничениот како одговорно лице на подружницата формирал група која се занимава со перење на пари и пуштање во промет пари кои се прибавени со казниво дело.

За таа цел ги поврзал во заедничко делување останатите пет осомничени, па сите дејствувајќи заедно како членови на група што се занимава со перење на пари од лични – лукративни побуди, со цел на прикривање на трагата на парите кои што се исплаќани на сметките на „Актор“ АДТ Подружница Скопје од незаконски добиениот тендер за изградба на автопат од Коридор Х и создавање на готовински пари, пуштиле во промет пари за кои што знаеле дека потекнуваат од казниво дело„Злоупотреба на службена положба и овластување“,.

Ова на начин што, шестоосомничениот како одговорно лице управител на подружницата на Актор АДТ Скопје, договорил трајна деловна соработка во вид на договор за вршење на подизведувачки работи со останатите осомничени одговорни лица како преставници на осомничените правни лица ГЛОБАЛ КОНСТРАКШН КОМПАНИ, ТОПОМЕТРИЈА ДООЕЛ СКОПЈЕ и ИНВИКТА БОРО ДООЕЛ Скопје, со единствена цел на пренос на парични средства од Актор АДТ Подружница Скопје кон правните лица Глобал Констракшн ДООЕЛ Скопје, Топометрија ДООЕЛ Скопје и ИНВИКТА БОРО ДООЕЛ Скопје.

Па така, во повеќе наврати се исплатени износи од сметките на Актор АДТ Подружница Скопје кон сметките на правните лица Глобал Констракшн Компани, Топометрија и Инвикта во вкупен износ од 31.856.811 евра.

Потоа, три осомничени лица искористувајки ги вработените лица во сопствените компании и искористувајки ја трајната основа на работниот однос на вработените развиле систем на паралелно ангажирање преку фиктивни договори за вршење на услуги и тоа, на вработени од Топометрија Дооел во правното лице Глобал Констракшн компани, и на вработените од Глобал Констракшн Компани во правното лице Топометрија, притоа договарајки нереално висок надоместок за услугата на вработените спрема реалната цена на трудот во дадениот временски период и која што веќе им била исплатувана од страна на правното лице во кое што истите веќе биле редовно вработени. За илустрација, еден работник без некои посебни квалификации, добивал и по 6 до 7000 евра месечи примања, а поквалификувани вработени и двојно повеќе.

Постои основано сомнение дека на тој начин, во повеќе наврати на десет редовно вработени лица во правното лице Глобал Констракшн компани од страна на правното лице Топометрија ДООЕЛ е исплатен износ од 699.000,00 евра во денарска противвредност, а од сметките на правното лице Глобал Констракшн Компани во повеќе наврати на десет редовно вработени лица во правното лице Топометрија ДООЕЛ Скопје е исплатен износ од 1.173 000,00 евра во денарска противвредност, кои што пари веднаш по самата исплата по претходна најава до филијалата во Неготино за обезбедување на доволно количество ефективни странски валути, биле конвертирани во странска валута – евра и во ист момент подигнати во готовина од страна на вработените, кои што готовински пари биле предавани на една од осомничените, која што понатаму ја прикрива локацијата на готовинските пари.

Во меѓувреме, во истиот временски период, од сметките на АКТОР АДТ Подружница Скопје кон сметките на Инвикта ДООЕЛ Скопје, искористувајки ист траен однос – договор за вршење на подизведувачки работи, биле исплатени пари во вкупен износ од 181.736.436,00 денари, околу 3 милиони евра, од кои што 35.777,951,00 денари околу 580.000 евра, веднаш по приливот во готовина му биле исплатени на осомничениот В С – основачот на правното лице – Инвикта Скопје по основ на дивиденда, по што се прикрива понатамошната локација и движењето на парите.

– со дејствијата опишани како предикатно дело прво и второсомничениот сториле по едно кривично дело – Злоупотреба на службената положба и овластување од член 353 став 5 в.в. со ст.1 и в.в. со член 23 од КЗ, а останатите осомничени едно кривично делоб – Злоупотреба на службената положба и овластување од член 353 став 5 в.в. со ст.1 и в.в. со член 22 од КЗ

-со дејствијата опишани во вториот дел на истрагата осомничените сториле кривично дело Перење пари и други приноси од казниво дело од 273 став 5 в.в. став 3 в.в. став 1 в.в. член 22 в.в. член 45 од КЗ.

Извор: Специјално јавно обвинителство, http://www.jonsk.mk/?p=1619
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.