build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 21-Sep-2011 at 12:48
Еве го и официјалното соопштение од владата. Збунет сум во врска со рокот за изведба. Во тендерот е недвосмислено наведено четири години, од каде сега испаднаа пет?!? Исто така што е ова со патариниве? Четири нови патарини? На К10 веќе функционираат три и сега со ова ќе бидат вкупно седум. Нели е тоа малку претерано за 150 километри?


Македонија доби 107 милиони евра заем од ЕБОР за изградба на делницата Демир-Капија - Смоквица

Скопје, 20 септември

Заокружена e финансиската конструкција за изградба на делницата  Демир Капија - Смоквица, од Коридорот 10. Средствата во износ од 107 милиони евра се обезбедени со денеска потпишаниот договор со Европската банка за обнова и развој. Договорот за заем го потпишаа вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески и директорот за транспорт на ЕБОР Сју Барет.

 

Вкупната инвестиција за изградба на оваа делница е 271 милиони евра од кои 130 милиони се обезбедени од Европската инвестициска банка, 45 се ИПА грант на Европската унија и 6 милиони евра од Буџетот на Република Македонија.

- Со изградбата на делницата во должина од 28 километри ќе се обезбеди автопатско решение на оваа најзначајна транспортна рута во Македонија. Се работи за коридор кој ја поврзува Македонија на север со Европа, а на југ со Солунското пристаниште важно за нашето стопанство, и извонредна можност да се забрза протокот на стоки и луѓе и да се зголеми конкурентската способност на македонските компании, истакна министерот Ставрески по потпишувањето на Договорот.

 

Заемот е обезбеден под исклучително поволни услови, со 15 години рок на отплата, грејс период од 3 години и каматна стапка  која во моментов е околу 2,7 отсто. Заемот ќе се отплаќа со средства од Буџетот на Република Македонија, а проектот ќе се имплементира од Агенцијата за државни патишта и Министерството за транспорт и врски и оперативната структура од Министерството за финансии.

ЕБОР со поддршка на овој проект, рече министерот, уште еднаш покажа дека Банката станува можеби најсериозен партнер на Република Македонија во реализацијата на крупни значајни инфрастурктурни проекти. Додаде дека динамиката на поддршка на Банката и одобрувањето нови кредити во последните една-две години е значајно засилена и оти се очекува поддршка и за нови проекти како што се гасификацијата и изградбата на железничката пруга. 

- Уверени сме дека со партнер како ЕБОР ќе успееме на брз и ефикасен начин да го реализираме овој проект и на тој начин да обезбедиме завршен автопат на Коридорот 1, истакна Ставрески.

 

Според директорката за транспорт на ЕБОР Сју Барет, со вклучувањето во реализацијата на овој проект, Банката продолжува да соработува со Владата за реформите за одржување на патиштата.
- Ова е 7-ми транспортен проект на ЕБОР во Македонија со што вкупно позајмените средства во транспортниот сектор изнесуваат 250 милиони евра, посочи Барет и додаде дека се водат разговори и за поддршка на други инфраструктурни проекти, како што се гасификацијата, енергетиката, како и во приватниот сектор.

 

Од вкупно 107 милиони евра од заемот од ЕБОР,  90 милиони евра се наменети за изградба на делницата Демир Капија - Смоквица, а 17 милиони за модернизација на постоечките патарини на Коридорот 10 и изградба на четири нови. За овој проект ЕБОР даде дополнителни 650 илјади евра за техничка помош.

Изградбата на автопатот, како што најави директорката на Агенцијата за државни патишта Наташа Валкановска, која го потпиша Договорот за имплементација на проектот, ќе почне во средината на наредната година и треба да заврши за пет години, а модернизацијата на патарините да почне на средина на наредната година и да заврши за три години.
На тендерот за изградба на оваа делница може да учествуваат домашни компании, но поради објавените правила тоа може да го направат само здружени во конзорциум, рече вицепремиерот за економски прашања Владимир Пешевски кој посочи дека ќе се направи обид да се променат критериумите, но доколку тоа не влијае на одложување на роковите.

 

ЕБОР досега има инвестирано над 715 милиони евра во македонската економија преку проекти во корпоративниот, финансискиот, инфраструктурниот и енергетскиот сектор. Средствата на ЕБОР привлекоа дополнителни инвестиции во вредност од 700 милиони евра од други извори.


http://vlada.mk/?q=node/7113




Edited by Cloverstack - 21-Sep-2011 at 12:49
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 20-Sep-2011 at 11:43

Македонија ја заокружува изградбата на Коридорот 10


Со денешното потпишување на договорот за „Финансирање на проектот за изградба на делницата Демир Капија-Смоквица“, Македонија во целост ја заокружува изградбата на Коридорот 10.

koridor-10500 

Договорот за заем кој го потпишаа министерот за финансии Зоран Ставрески и Директорот на тимот за транспорт во Европската банка за обнова и развој, Сју Берет, се однесува за кофинансирање на делница во должина од 28 километри која е значајна за Македонија, бидејќи на север ја поврзува со Европа, а на југ со солунското пристаниште.

- Оваа изградба ќе помогне да се забрза протокот на стоки и патници, со што Република Македонија ќе ги зголеми своите можности за извоз и поголема проточност на стоките, изјави Ставрески.

За оваа инвестиција ЕБОР кофинансира 107 милиони евра, од кои 90 се за изградба на автопатот, а 17 милиони евра за реновирање на наплатните станици и нивна автоматизација, како и за изградба на четири нови.

Директорката на ЕБОР изрази задоволство од потпишаниот договор, истакнувајќи дека истиот се однесува на просперитетот на регионот во целина, додавајќи дека ЕБОР и понатаму ќе продолжи да инвестира во Македонија, а како следни чекори се посочуваат проектите за изградба на гасификација и железнички пруги.

http://kurir.mk/makedonija/vesti/42862-Makedonija-ja-zaokruzuva-izgradbata-na-Koridorot-10
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 06-Sep-2011 at 21:27
Да се разбереме тотално е разбирлив потегот ко се обидуваат домашните компании да го повлечат, ама реалноста е дека за државата побитно е делницата да се изгради со што е можно помалку пари да се инвестираат во неа. Така да со оглед дека секогаш многу рестриктивни се условите што ги поставуваат европските финансиски институции, државата нема да интервенира бидејќи за нас сега за сега ова е голем залак на пари што се добива за изградба на инфраструктура, и ќе овозможи државата да ги пренамини евентуалните дополнителни средства на други ифраструктурни проекти.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 06-Sep-2011 at 16:33
мислам дека Пешевски ја зборува вистината,неофицијално така било секојпат,кој дава пари за проектот,тој си ги мести условите на тендерот према нему блиски фирми.за жал тоа е стварноста
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 06-Sep-2011 at 16:23
Каков е овој тендер. Да го земе некој фирма што првпат ќе ја слушнеме за да го ангажира после Гранит и Бетон како подиведувачи и да ја завршат целата работа, а само ќе земе сигурна провизија, него ај........ цел свет исто ѓубре. Од Македонија сите градежни компании да се соберат прашање е дали може да состават конзорциум, иако уште од сега знаеме дека може да понудат најниска цена, зашто во предност се што не треба да организираат транспорт и престој на работници и механизација. Да добиеме автопат битно, а тоа што секој сака да му се "вреднуваат" одлуките, е друга приказка.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 06-Sep-2011 at 11:22
"ГРАНИТ" БАРА ПОНИСКИ КРИТЕРИУМИ ЗА ДЕЛНИЦАТА ДЕМИР КАПИЈА - СМОКВИЦА НА КОРИДОРОТ 10

Тендерот скроен само за европски компании

Македонските градежни фирми не можат да учествуваат на тендерот за изградба на автопатната делница Демир Капија - Смоквица на Коридорот 10, поради енормно високите услови во тендерот. Генералниот директор на "Гранит" Страшо Милковски вчера во Стопанската комора побара од вицепремиерот Владимир Пешевски ако може да се променат тендерските услови за да можат заедно со "Бетон" да учествуваат како македонски конзорциум.
"Минимален годишен обрт за градежни работи е 150 милиони евра, а 'Бетон' и 'Гранит' заедно не можат да го постигнат овој обрт. Од компаниите учесници се бара да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност од 250.000.000 евра. На Балканот, нема ниту една фирма од Скопје до Загреб или до Љубљана која има реализирано инвестиција од 250 милиони евра", изјави Милковски.
Според директорот на "Гранит", градежната компанија со околу 2.500 вработени има потенцијал да реализира проект како делницата Демир Капија - Смоквица.
Вицепремиерот Владимир Пешевски, кој за себе рече дека си поставил цел да ги стимулира домашните компании, дополни и дека е добро и не е погрешно повремено малку да се критикува Владата.
"Некои министри немаат доволно свесност. Има министри кои знаат тоа да го направат и министри кои не знаат. При подготовката на тендерот имавме голема битка со Европската комисија, која на барање на финансиерите Европската унија, Европската инвестициска банка и Европската банка за обнова и развој, го координираше процесот и јасно го направија да биде тендер за големи европски компании", одговори вицепремиерот и дополни дека ќе се информира дали може да се променат условите.
Пешевски најави дека намера на Владата е да формира црна листа на меѓународни компании, кои се појавуваат на тендери и не учествуваат во изведувањето на проектот, но тоа го прават само за да направат притисок да се намали цената за домашните фирми.
(Т. Ј.)

http://www.time.mk/read/3c6562aa09/6f8b4e5ac6/index.html
Back to Top
canelane View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Sep-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote canelane Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 04-Sep-2011 at 20:14
Blagodaram Martin!
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 04-Sep-2011 at 18:16
Originally posted by canelane



Moze li nekoj da postavi link do stranata kade e objaven tenderot. Se obiduvav da go najdam, ama bez uspeh.

Blagodaram!

http://www.ebrd.com/pages/workingwithus/procurement/notices/project/110831a.shtml
Back to Top
canelane View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 04-Sep-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote canelane Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 04-Sep-2011 at 18:09

Moze li nekoj da postavi link do stranata kade e objaven tenderot. Se obiduvav da go najdam, ama bez uspeh.

Blagodaram!

Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 01-Sep-2011 at 17:50
Originally posted by theMac3donian

Да не ширам негативна енергија... ама во кој свет е Скопје-Велес автопат?
Овој дел ќе го направат, ама сепак Коридор 10 нема да е 100% како што треба.

Сепак ја поздравувам одлуката.


Се додека кај нас ќе се живее со мотото: „Добро е бе.... ќе пројде“ наместо мотото: „се тоа фино ама можеме и навистина да го направиме како што треба“ ќе остане Скопје-Велес една убава траса за рели трки.
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 01-Sep-2011 at 03:38
Да не ширам негативна енергија... ама во кој свет е Скопје-Велес автопат?
Овој дел ќе го направат, ама сепак Коридор 10 нема да е 100% како што треба.

Сепак ја поздравувам одлуката.
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 31-Aug-2011 at 21:37
Редно беше...само дај нека го скратат малку рокот, па во Јапонија градат 100 км патишта за година дена а ова се „дури“ 28,2 километри!
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 30-Aug-2011 at 15:06
Фала богу!

Еве и нешто подетално:

Владата ја информира јавноста дека денеска започна отворената постапка за избор на изведувач на градежните работи за изградба на автопатната делница Демир Капија – Смоквица на Коридорот 10.

Во огласот кој денеска е објавен од страна на Европската Комисија се наведени сите критериуми и услови кои заинтересираните компании и конзорциуми треба да ги исполнат со цел да се обезбедат навремени и квалификувани градежни работи на новиот дел од автопатот.

Рокот за доставување на понудите е 06.12.2011 година, а меѓу останатите пропишани критериуми, понудувачите мора да обезбедат гаранција од 3.000.000 евра, додека вкупниот просечен годишен обрт за градежни работи во текот на последните три години треба да изнесува најмалку 150.000.000 евра.

Од понудувачите се бара да исполнат и критериуми кои се однесуваат на искуството во реализацијата на слични проекти, односно да имаат завршено изградба на најмалку еден автопат со вредност на договорот од 250.000.000 евра, или пак да имаат активен договор за проект во истата вредност, чиј степен на реализација е најмалку 60 отсто.

Исто така, понудувачите треба да имаат искуство во изградбата на тунели и мостови и да ги поседуваат сите соодветни професионални дозволи.

Вкупната должина на автопатната делница Демир Капија – Смоквица изнесува 28,2 километри и на истиот е предвидена изградба на два тунели, шест мостови, две клучки и повеќе надвозници и подвозници.

Имплементацијата на овој проект е со средства од Европската унија, Европската инвестициска банка и Европската банка за обнова и развој.

Со изградбата на делницата Демир Капија – Смоквица целосно ќе биде заокружена изградбата на Коридорот 10 на ниво на автопат во Македонија.


http://www.netpress.com.mk/mk/vest.asp?id=91136&kategorija=1

Edited by Мартин - 30-Aug-2011 at 15:32
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 30-Aug-2011 at 14:46

Објавен тендерот за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица


http://plusinfo.cfd.mk/large_pics/2011/08/30/Koridor-10-300x.jpg

Министерството за финансии го објави тендерот за изградба на делницата од Демир Капија до Смоквица во должина од 28, 2 километри, кој е дел од пан-европскиот Коридор 10.

Во тендерското соопштение се вели дека на маршрутата на автопатот има два двојни тунели (со посебни тунелни летни во различни насоки на движење) со над 1 километар должина, 6 мостови, од кои 3 имаат засилен бетонски систем со долги држачи и високи столбови, 2 крстосници, 5 надвозници и 7 подвозници.

Понудите треба да се испратат до Министерството за финансии најдоцна до 6 декември, а заинтересираните учесници на тендерот мора да бидат присутни на обврзувачката средба за појаснување на условите која ќе се одржи на 21 октомври.

Периодот за извршување на работите е 4 години, а цената е единствен критеруим за добивање на тендерот.

Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 31-May-2011 at 02:00
Originally posted by fichot

Мислам дека за време избори е забрането да се распишуваат тендери.
Јас колку што разбрав од Ставрески од една негова изјава пред околу месец дена, оние проекти кои се финансирани од ИПА и се работат со делегација од Европската Комисија можеле да се реализираат бидејќи веќе биле предвидени и финансиите биле обезбедени.

Edited by Мартин - 31-May-2011 at 02:03
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2599
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 30-May-2011 at 22:49
Мислам дека за време избори е забрането да се распишуваат тендери.
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 30-May-2011 at 22:21
Речиси и први Јуни дојде, тендер за изведувач на делницава сеуште не е распишан, иако првичните најави беа крајот на март или почетокот на април!
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 23-Apr-2011 at 02:12
Mozi e ova slucaj kade sto tenderot ako e napraven pred vreme ke ima dobri bonusi za gradeznata kompanija pa za toa se napraveno tolku golem rok za izgradba
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 15-Apr-2011 at 15:15
Hehe... Nesto za makedonskite rokovi: Delnicata Stip-Strumica (65km), obicna dvosmerna magistrala so po edna lenta za sekoj pravec se gradi veke 19 godini i seuste ne e izgradena. Vo momentov se nekade na pola...!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 14-Apr-2011 at 10:28
Originally posted by pbanks

Катастрофален рок.

Фактички единствената делница во Македонија која се изгради во пристоен рок е Гевгелија-Смоквица.
Не заборавај само дека и ова е тешка крпеница. Направена е по стандарди само една лента (наизменично) и ограничувањето е 80км/ч на останатиот дел.
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.